maximus probeert te zeggen dat ie niet opvaltquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie heywoodu echt overal posten
Het type manager die je niet wil hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo
Een deel van de crew ziet er alleen bij voorbaat geen nut in want kutuser en dat is het werk van de FA's en zoek het maar uit allemaal
Zelfs op de FPquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
je moet wat voor een beetje aandachtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuur je hem nu ook dm's dat je stoer aan het doen bent? Dat doe je bij mij namelijk altijd.
Ik weet zeker dat genoeg mods mij een kutuser vinden als ze mij voorbij zien komen. In het forum van Songfestival gingen we ook aardig los. Een paar simpele dm's en we werden grote vrienden.. Zo lastig is het niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo
Een deel van de crew ziet er alleen bij voorbaat geen nut in want kutuser en dat is het werk van de FA's en zoek het maar uit allemaal
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef Szura het volgende:
Jongens dit is allemaal crew bashing = ban
Ja het valt niet op dat hij mod, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij uitstek zo'n gelegenheid ja waarbij je de banhamer kan pakken of 1 DM kan sturen en indien nodig alsnog gewoon de banhamer paktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat genoeg mods mij een kutuser vinden als ze mij voorbij zien komen. In het forum van Songfestival gingen we ook aardig los. Een paar simpele dm's en we werden grote vrienden.. Zo lastig is het niet.
Ja als users dan niet willen luisteren begrijp ik ook wel dat het klaar is, maar greys lost het op met humor en dan krijg je een hoop users gewoon ook mee, daar geloof ik heilig in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij uitstek zo'n gelegenheid ja waarbij je de banhamer kan pakken of 1 DM kan sturen en indien nodig alsnog gewoon de banhamer pakt
@Greys heeft eigenhandig het VBL volk tolerabel gemaakt in afgelopen ESF (naja ook met inzet van ons)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat genoeg mods mij een kutuser vinden als ze mij voorbij zien komen. In het forum van Songfestival gingen we ook aardig los. Een paar simpele dm's en we werden grote vrienden.. Zo lastig is het niet.
Ja dat vind ik niet. Leuk dat je vrijwilligerswerk doet maar als je dat doet ten ere en glorie van jezelf ga ik daar niet voor klappen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef Tjacka het volgende:
iedereen heeft liefde voor dit forum dus iedereen heeft goede bedoelingen op zijn eigen manier. dus ik vind elk crewlid fantastisch en ben dan ook dol op hun allemaal.fok is de beste
Eigenlijk kunnen ze beter jou dan mij mod maken voor WKquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als users dan niet willen luisteren begrijp ik ook wel dat het klaar is, maar greys lost het op met humor en dan krijg je een hoop users gewoon ook mee, daar geloof ik heilig in.
ik geloof niet dat iemand daar dan ook zo in staat lolquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet. Leuk dat je vrijwilligerswerk doet maar als je dat doet ten ere en glorie van jezelf ga ik daar niet voor klappen.
Nee ik ben iets te subjectief daar voor helaas. Ik zou @El-Stinho uitbarstingen krijgen als mod.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen ze beter jou dan mij mod maken voor WK
Jij denkt dat een @onlogisch het voor 'het goede doel' doet?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand daar dan ook zo in staat lol
Met Stinho als mod kon ik ook best levenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben iets te subjectief daar voor helaas. Ik zou @:el-stinho uitbarstingen krijgen als mod.
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat een @:onlogisch het voor 'het goede doel' doet?
Ja, ik niet.
Oh die zeker wel hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat een @:onlogisch het voor 'het goede doel' doet?
Ja, ik niet.
Het zou mij waarschijnlijk ook meer energie kosten dan opleveren en daar heb ik niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Stinho als mod kon ik ook best leven
Maar hij doet niets, hij reageert niet op FB, niet op dm's en meld in serieuze VBL topics dat hij hier is om te trollen?quote:
Als je kan modden in DRT stijl maakt het echt geen zak uit welk kleurtje je hebtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou mij waarschijnlijk ook meer energie kosten dan opleveren en daar heb ik niet zo'n zin in.
We zijn hier geloof ik niemand tot last.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heren, deze onderwerpen mogen worden besproken in FB of in een apart topic.
Grgr
Er mag toch wel iets tegenover staan, namens fok allerlei trollen en gekkies te woord staan in je vrije tijd krijgen maar weinig mensen een stijfje van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet. Leuk dat je vrijwilligerswerk doet maar als je dat doet ten ere en glorie van jezelf ga ik daar niet voor klappen.
Qua energie lijkt VBL en EK/WK sowieso wel de lastigste om te modden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou mij waarschijnlijk ook meer energie kosten dan opleveren en daar heb ik niet zo'n zin in.
In VBL zou ik zaken verwijderen die waarschijnlijk wel kunnen, zo eerlijk ben ik wel nu.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je kan modden in DRT stijl maakt het echt geen zak uit welk kleurtje je hebt
Totaal andere belevingswereld dan de mijne maar ik denk toch dat ie het met de beste intenties doetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij doet niets, hij reageert niet op FB, niet op dm's en meld in serieuze VBL topics dat hij hier is om te trollen?
Is hij een Feyenoorder?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Tjacka het volgende:
hij is gewoon niet helemaal goed in zijn koppie, maar hij doet wel echt gewoon zijn best voor elke user hoor
Ja moeten we nou tot topic 200 of nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heren, deze onderwerpen mogen worden besproken in FB of in een apart topic.
Grgr
Het kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Totaal andere belevingswereld dan de mijne maar ik denk toch dat ie het met de beste intenties doet
Wat los staat van de af en toe vrij bijzondere dingen die gebeuren om het zo te zeggen
blijkbaar niet jouw stijlquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij doet niets, hij reageert niet op FB, niet op dm's en meld in serieuze VBL topics dat hij hier is om te trollen?
Neuh absoluut nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua energie lijkt VBL en EK/WK sowieso wel de lastigste om te modden.
Absoluut niet mijn stijl inderdaad nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijkbaar niet jouw stijl
ik vind onlogisch wel vermakelijk eigenlijk
Je hoeft toch nauwelijks wat te doen? Types als klaas een ban wegjagen en that’s it.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Live topics midden is vrij nutteloos. Zolang er geen TR's worden gemaakt zou ik er niks mee doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Qua sport had ik ook moeten zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh absoluut niet
Ik geef de mensen het in NWS te doen om maar eens wat te noemen, dat is veel meer en kan bovendien de hele dag door exploderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |