SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ik vermaak mij opperbestquote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef WAvanBuren het volgende:
De sfeer hangt er vanavond niet zo leuk bij hier.
Niet eens vanwege het gifje, dat kon ik nog begrijpenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit de man die nu notes zet en mensen bans aansmeert vanwege woII gifs? Hij mag wat mij betreft dan de Anton Mussert award krijgen
Bestaat dat nog ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft wijzijnvoetbal niet eens een SSL-certificaat joh?
Stukje amateurisme
Ja, zo wordt het wel een ijskoud bad jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen graadmeter, sfeerloos figuur.
'T zijn maar kkchinezenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef Zipportal het volgende:
De strengste lockdown van het moment: 13 miljoen Chinezen mogen huis niet uit om eten te kopen
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-te-kopen~aec8d644/
Laat ze het maar voelen. Smerig volkje.
Voor een middenvelder die de druk niet aankan, geweldig.quote:
Meer kunnen de servers niet aan.quote:
Carpetbomben.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef Zipportal het volgende:
De strengste lockdown van het moment: 13 miljoen Chinezen mogen huis niet uit om eten te kopen
Dat is inderdaad topspul.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een heerlijk stukje kaas (Saint Paulin)
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Morgen lekker uitslapen. Al dacht ik dat vandaag ook. Moet je niet slapeloos wakker wordenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit kon wel eens een lange finale worden
Geen ramp
Wat een overdrijving weer.quote:
Ach ja, is ook zo. Einde tijdperk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En ook simpelweg minder kijken want geen RTL7Darts meer
Volgend jaar zitten we hier met de conaisseurs en F1-fans die toevallig niks te doen hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En ook simpelweg minder kijken want geen RTL7Darts meer
Gezonde finale spanningquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen lekker uitslapen. Al dacht ik dat vandaag ook. Moet je niet slapeloos wakker worden
Zou ik ook doen als het langer dan een maandje was geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staan_____1!1!1!1!!!!EINZ!1!11
Verheug me nu al op al die reacties van de Feyenoorders,dat ze Veerman slecht vinden en hem ineens niet nodig hadden. Net zoals ze bij Ziyech deden,toen hij voor Twente koosquote:
Iedereen kan toch gewoon in december voor een tientje een abo nemen, kom op zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar zitten we hier met de conaisseurs en F1-fans die toevallig niks te doen hebben
Iets zegt me dat dat geen heel warm bad wordt
Dit kan echt niet. Wat een treurnis.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoek maar eens op "Moderator Fok"
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga nu wel Dexter op de NPO missen
Morgen terugkijken genot
Ik denk niet dat de gemiddelde dagjesmens dat doetquote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen kan toch gewoon in december voor een tientje een abo nemen, kom op zeg.
In beide gevallen ben ik aanwezig, dus ik zal de temperatuur hoog proberen te houdenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar zitten we hier met de conaisseurs en F1-fans die toevallig niks te doen hebben
Iets zegt me dat dat geen heel warm bad wordt
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen lekker uitslapen. Al dacht ik dat vandaag ook. Moet je niet slapeloos wakker worden
Ik vind dat echt geen geld, ik geef veel meer geld uit aan zaken die ik veel minder leuk vind. Maar het zal wel anders worden, helaas.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde dagjesmens dat doet
Ikzelf laat het ook nogal afhangen van hoe ze dat studioprogramma in elkaar zetten
Weet je wie er ook records neer zette in de jaren 40-45 ?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Ik ken ook nog een record dat veel scherper wordt gezet
Dat was tot een aantal jaar geleden zo ja. Nu heb ik gewoon vakantie.quote:
Alsof je het vervelend vind.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je doet het erom, dus geen opmerking van mijn kant
Wat? Lonaa onderweg op de sybian?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je doet het erom, dus geen opmerking van mijn kant
Er zijn zat zaken waar ik even naar kijk omdat ik er toevallig voorbij zapquote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geen geld, ik geef veel meer geld uit aan zaken die ik veel minder leuk vind. Maar het zal wel anders worden, helaas.
Zeker weer een gifje van Braddie.quote:
Op en neer heen en weer zou ik niet vervelend vindenquote:
vertel VERTEL!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie er ook records neer zette in de jaren 40-45 ?
Fuck. Mijn brein deed een error.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, dit is een afknapper voor die kommaneuker.
Ik drink liever 2 pintjes minder voor een maand sport kijken, om maar wat te noemen. Of een keer geen eten bestellen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn zat zaken waar ik even naar kijk omdat ik er toevallig voorbij zap
Er zijn weinig zaken waar ik even naar kijk omdat ik er toevallig een tientje voor betaal
Je kan bijna beter je tv abbo opzeggen jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral kut dat je straks echt alles op andere zenders of streamingdiensten hebt
En ik wil dartsen en f1 gewoon lineair kunnen kijken
Dat komt beide op viaplay, kun je gewoon via zenders kijken opa.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral kut dat je straks echt alles op andere zenders of streamingdiensten hebt
Tientje per maand, maar hebben we het over.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink liever 2 pintjes minder voor een maand sport kijken, om maar wat te noemen. Of een keer geen eten bestellen.
Ik ook. Ik kies wel een andere sport.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel geleerd dat je nooit in iemand anders zijn beurs kan kijken maar ik heb het er ruimschoots voor over.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tientje per maand, maar hebben we het over.
Wordt alleen streaming.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt beide op viaplay, kun je gewoon via zenders kijken opa.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je nooit in iemand anders zijn beurs kan kijken maar ik heb het er ruimschoots voor over.
die komen toch op dezelfde streamingsdienstquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Flesje bier per dag.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tientje per maand, maar hebben we het over.
Ziggo heeft ook al alle hbo content eraf gegooidquote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt beide op viaplay, kun je gewoon via zenders kijken opa.
Al besproken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
een biddingwar voor Joey Veerman. Is dit de 4e ronde van de FPCL? @:wimderon
Heb je het er dubbel voor over? Dan mag jij mij wel abo cadeau doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je nooit in iemand anders zijn beurs kan kijken maar ik heb het er ruimschoots voor over.
Ferry de Haan van Heerenveen is de lachende derdequote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De schoorsteen bij Sky en RTL moet ook roken hèquote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef StephanL het volgende:
Weer een reclamebreak![]()
Moeten ze zo vaak pissen?
Al besprokenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja wel een terechte klacht verder. Maar dan kun je ziggosport en videoland opzeggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziggo heeft ook al alle hbo content eraf gegooid
Heb ik straks netflix, hbo max, prime, viaplay, videoland, ziggo sport en NOEM MAAR OP EN DE ROVERHEID DOET NIKS GAS WORDT DUURDER HOE LAAT IS HET SOLIDARITEIT
is een typische psverquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
We hebben een soap @:maxi-mus @:caland
Ja helaasquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen bij Sky en RTL moet ook roken hè
Dat is wel wat andersquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je het er dubbel voor over? Dan mag jij mij wel abo cadeau doen.
Dan doen we toch 1 Veerman naar PSV en 1 naar Feyenoord. #meestervisserquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
We hebben een soap @:maxi-mus @:caland
BIER OOK AL DUURDER GEWORDEN!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziggo heeft ook al alle hbo content eraf gegooid
Heb ik straks netflix, hbo max, prime, viaplay, videoland, ziggo sport en NOEM MAAR OP EN DE ROVERHEID DOET NIKS GAS WORDT DUURDER HOE LAAT IS HET SOLIDARITEIT
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je het er dubbel voor over? Dan mag jij mij wel abo cadeau doen.
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Szura het volgende:
Wat moet PSV met z’n 26 middenvelders met Joey Veerman?
gewoon abbo af sluiten via aliquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk in september wel. Premjur Liek kan me gestolen worden en Matchplay is toch tegelijk met de Tour. F1 boeit me niet, dat is geen sport.
Warm badquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.
Minimaal 300 kwaliteitsposts per wedstrijddag. Genot.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders
Want met jouw geld krijg je geen reet voor terug
Hahahahahahahaha dit is geweldigquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Joey Veerman ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een soap om een te dure Volendammer
Tijd voor een Nederlandwijde crowdfunding.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.
Dit lijkt me een beschrijving van Joey Veerman.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.
En Gyan!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.
Ben je aan het comazuipen?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een leuk gifje voor na de wedstrijd, maar ik ben bang dat ik het niet red.
Met een half oog te kijken?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een leuk gifje voor na de wedstrijd, maar ik ben bang dat ik het niet red.
Vilhennaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.
Hij heeft zijn geboorte overleefd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef Tjacka het volgende:
wat is er zo speciaal aan die joey veerman
ik zou als feyenoorder erg blij zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil Feyenoord nu uitlachen omdat hij naar PSV gaat maar ik heb hem zitten downplayen in het Feyenoord topic. Lastig dit.
Gewoon beiden uitlachen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil Feyenoord nu uitlachen omdat hij naar PSV gaat maar ik heb hem zitten downplayen in het Feyenoord topic. Lastig dit.
Stond het ook op voetbalzone?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Wel: https://sportnieuws.nl/fo(...)n-app-zoals-netflix/
Voor jou is elk scenario winnend.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
erg jammerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga denk ik met een half oog kijken vanuit bed. Zonder laptop.
en zijn vader is niet zijn oomquote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft zijn geboorte overleefd.
Erg mooi.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier nog 1. Maar nieuwe autogenot morgen
Ik gun Veerman wel dat hij het goed gaat doen hoor, en ik heb vanuit de KKD en omdat hij uitgesproken is wel sympathie voor hem. Dus graag geen PSV want ik haat PSV.quote:
Spannend!quote:
Dan slaap ik, kan het niet om 11.00 beginnen?quote:
maar die man is gewoon heel matigquote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Veerman wel dat hij het goed gaat doen hoor, en ik heb vanuit de KKD en omdat hij uitgesproken is wel sympathie voor hem. Dus graag geen PSV want ik haat PSV.
Ik 7, dat gaat ook niet genoeg zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er 6 Szura. Dat is wat te weinig.
Stuur maar een mailtje.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan slaap ik, kan het niet om 11.00 beginnen?
Ik zit in dubio. Enerzijds zou ik het niet zo erg vinden als hij niet komt anderzijds toch ook wel weer jammer.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Veerman wel dat hij het goed gaat doen hoor, en ik heb vanuit de KKD en omdat hij uitgesproken is wel sympathie voor hem. Dus graag geen PSV want ik haat PSV.
Zou die ene man nu wél precies op tijd zijn ipv een paar seconden na middernacht?quote:
Misschien als je het versneld afspeeltquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou die ene man nu wél precies op tijd zijn ipv een paar seconden na middernacht?
Ik denk dat je graag een middenvelder ziet komen maar dat de alternatieven lastig zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit in dubio. Enerzijds zou ik het niet zo erg vinden als hij niet komt anderzijds toch ook wel weer jammer.
Dit klinkt niet logisch.
Wat zijn de afwegingen hierbij?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik twijfel om te gaan slapen of dit af te kijken
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
Nostra. uitslag komt morgen wel
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
Negentje incomingquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
nee hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ‘ie naar Ajax was gegaan was het volgens @:tjacka een geweldige voetballer.
Ajax kan wel weer wat spelers gebruiken, Ajaxquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Tjacka het volgende:
waarom zoeken ze niet een wisselspeler van de absolute europese top
(ik bedoel ajax)
ga naar bed. Sorry.
Ja, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je graag een middenvelder ziet komen maar dat de alternatieven lastig zijn.
BarneyHuh.gifquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
Ik kruip er zometeen bij schatje.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
Jeetjequote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
ga naar bed. Sorry.
ERG MOOIquote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
@:klaasweetalles is ook alweer afgevoerd.
Godzijdank.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Met deze laadsnelheid is er ook geen zak aan om mee te postenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Het is al een stuk rustiger. Wat een stel homofiele boomers hier zeg.
Sorry.
Aldus @maxi-mus die om 10u vanmorgen door zijn werk uit bed werd gebeldquote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Het is al een stuk rustiger. Wat een stel homofiele boomers hier zeg.
Sorry.
Wapz0r zijn weekendverlof zit er ook weer op.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen voor het eerst sinds oudjaar weer werken. Als ik half 1 ga slapen ben ik vrij moe de hele dag,ook al werk ik thuis en kan ik kwart voor 9 wakker wordenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus @:maxi-mus die om 10u vanmorgen door zijn werk uit bed werd gebeld
Nee daar kunnen we op rekenen als de Duitsers binnenvallen
Om 22:00 moet iedereen daar de kamer in en slapen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht dat ik vrij had genomen maar ik heb de verkeerde maandag aangeklikt.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk wordt internetgeschiedenis gauw gereset en vindt hij DRT nooit meer terugquote:Op maandag 3 januari 2022 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Om 22:00 moet iedereen daar de kamer in en slapen.
Hard gelachenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En zelfs klaas weigert mobiel fokkenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Je vergeet de dwangbuisquote:Op maandag 3 januari 2022 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 3 januari 2022 23:06 schreef Perrin het volgende:
Deze finale kan wel wat viagra gebruiken.
Ik krijg hier een draai om mijn oren.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En zelfs klaas weigert mobiel fokken
Ja, of niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Wright blijft keurig overeind in cruciale legs.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |