Dat was tot een aantal jaar geleden zo ja. Nu heb ik gewoon vakantie.quote:
Alsof je het vervelend vind.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je doet het erom, dus geen opmerking van mijn kant
Wat? Lonaa onderweg op de sybian?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je doet het erom, dus geen opmerking van mijn kant
Er zijn zat zaken waar ik even naar kijk omdat ik er toevallig voorbij zapquote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geen geld, ik geef veel meer geld uit aan zaken die ik veel minder leuk vind. Maar het zal wel anders worden, helaas.
Zeker weer een gifje van Braddie.quote:
Op en neer heen en weer zou ik niet vervelend vindenquote:
vertel VERTEL!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie er ook records neer zette in de jaren 40-45 ?
Fuck. Mijn brein deed een error.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, dit is een afknapper voor die kommaneuker.
Ik drink liever 2 pintjes minder voor een maand sport kijken, om maar wat te noemen. Of een keer geen eten bestellen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn zat zaken waar ik even naar kijk omdat ik er toevallig voorbij zap
Er zijn weinig zaken waar ik even naar kijk omdat ik er toevallig een tientje voor betaal
Je kan bijna beter je tv abbo opzeggen jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral kut dat je straks echt alles op andere zenders of streamingdiensten hebt
En ik wil dartsen en f1 gewoon lineair kunnen kijken
Dat komt beide op viaplay, kun je gewoon via zenders kijken opa.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral kut dat je straks echt alles op andere zenders of streamingdiensten hebt
Tientje per maand, maar hebben we het over.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink liever 2 pintjes minder voor een maand sport kijken, om maar wat te noemen. Of een keer geen eten bestellen.
Ik ook. Ik kies wel een andere sport.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel geleerd dat je nooit in iemand anders zijn beurs kan kijken maar ik heb het er ruimschoots voor over.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tientje per maand, maar hebben we het over.
Wordt alleen streaming.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt beide op viaplay, kun je gewoon via zenders kijken opa.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je nooit in iemand anders zijn beurs kan kijken maar ik heb het er ruimschoots voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |