Bestaat dat nog?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga nu wel Dexter op de NPO missen
Morgen terugkijken genot
Ik denk niet dat de gemiddelde dagjesmens dat doetquote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen kan toch gewoon in december voor een tientje een abo nemen, kom op zeg.
In beide gevallen ben ik aanwezig, dus ik zal de temperatuur hoog proberen te houdenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar zitten we hier met de conaisseurs en F1-fans die toevallig niks te doen hebben
Iets zegt me dat dat geen heel warm bad wordt
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen lekker uitslapen. Al dacht ik dat vandaag ook. Moet je niet slapeloos wakker worden
Ik vind dat echt geen geld, ik geef veel meer geld uit aan zaken die ik veel minder leuk vind. Maar het zal wel anders worden, helaas.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde dagjesmens dat doet
Ikzelf laat het ook nogal afhangen van hoe ze dat studioprogramma in elkaar zetten
Weet je wie er ook records neer zette in de jaren 40-45 ?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Ik ken ook nog een record dat veel scherper wordt gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |