Wat een overdrijving weer.quote:
Ach ja, is ook zo. Einde tijdperk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En ook simpelweg minder kijken want geen RTL7Darts meer
Volgend jaar zitten we hier met de conaisseurs en F1-fans die toevallig niks te doen hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En ook simpelweg minder kijken want geen RTL7Darts meer
Gezonde finale spanningquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen lekker uitslapen. Al dacht ik dat vandaag ook. Moet je niet slapeloos wakker worden
Zou ik ook doen als het langer dan een maandje was geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een heel aantal hebben dat op LinkedIn staan_____1!1!1!1!!!!EINZ!1!11
Verheug me nu al op al die reacties van de Feyenoorders,dat ze Veerman slecht vinden en hem ineens niet nodig hadden. Net zoals ze bij Ziyech deden,toen hij voor Twente koosquote:
Iedereen kan toch gewoon in december voor een tientje een abo nemen, kom op zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar zitten we hier met de conaisseurs en F1-fans die toevallig niks te doen hebben
Iets zegt me dat dat geen heel warm bad wordt
Dit kan echt niet. Wat een treurnis.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoek maar eens op "Moderator Fok"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |