Ik gun Veerman wel dat hij het goed gaat doen hoor, en ik heb vanuit de KKD en omdat hij uitgesproken is wel sympathie voor hem. Dus graag geen PSV want ik haat PSV.quote:
Spannend!quote:
Dan slaap ik, kan het niet om 11.00 beginnen?quote:
maar die man is gewoon heel matigquote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Veerman wel dat hij het goed gaat doen hoor, en ik heb vanuit de KKD en omdat hij uitgesproken is wel sympathie voor hem. Dus graag geen PSV want ik haat PSV.
Ik 7, dat gaat ook niet genoeg zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er 6 Szura. Dat is wat te weinig.
Stuur maar een mailtje.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan slaap ik, kan het niet om 11.00 beginnen?
Ik zit in dubio. Enerzijds zou ik het niet zo erg vinden als hij niet komt anderzijds toch ook wel weer jammer.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Veerman wel dat hij het goed gaat doen hoor, en ik heb vanuit de KKD en omdat hij uitgesproken is wel sympathie voor hem. Dus graag geen PSV want ik haat PSV.
Misschien als je het versneld afspeeltquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou die ene man nu wél precies op tijd zijn ipv een paar seconden na middernacht?
Ik denk dat je graag een middenvelder ziet komen maar dat de alternatieven lastig zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit in dubio. Enerzijds zou ik het niet zo erg vinden als hij niet komt anderzijds toch ook wel weer jammer.
Dit klinkt niet logisch.
Wat zijn de afwegingen hierbij?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik twijfel om te gaan slapen of dit af te kijken
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
Nostra. uitslag komt morgen wel
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
Negentje incomingquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
nee hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ‘ie naar Ajax was gegaan was het volgens @:tjacka een geweldige voetballer.
Ajax kan wel weer wat spelers gebruiken, Ajaxquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Tjacka het volgende:
waarom zoeken ze niet een wisselspeler van de absolute europese top
(ik bedoel ajax)
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
Ja, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je graag een middenvelder ziet komen maar dat de alternatieven lastig zijn.
BarneyHuh.gifquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ga naar bed. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |