gewoon abbo af sluiten via aliquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk in september wel. Premjur Liek kan me gestolen worden en Matchplay is toch tegelijk met de Tour. F1 boeit me niet, dat is geen sport.
Warm badquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.
Minimaal 300 kwaliteitsposts per wedstrijddag. Genot.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders
Want met jouw geld krijg je geen reet voor terug
Hahahahahahahaha dit is geweldigquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
een biddingwar voor Joey Veerman. Is dit de 4e ronde van de FPCL? @:wimderon
Joey Veerman ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een soap om een te dure Volendammer
Tijd voor een Nederlandwijde crowdfunding.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.
Dit lijkt me een beschrijving van Joey Veerman.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.
En Gyan!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.
Ben je aan het comazuipen?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een leuk gifje voor na de wedstrijd, maar ik ben bang dat ik het niet red.
Met een half oog te kijken?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een leuk gifje voor na de wedstrijd, maar ik ben bang dat ik het niet red.
Vilhennaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.
Hij heeft zijn geboorte overleefd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef Tjacka het volgende:
wat is er zo speciaal aan die joey veerman
ik zou als feyenoorder erg blij zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil Feyenoord nu uitlachen omdat hij naar PSV gaat maar ik heb hem zitten downplayen in het Feyenoord topic. Lastig dit.
Gewoon beiden uitlachen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil Feyenoord nu uitlachen omdat hij naar PSV gaat maar ik heb hem zitten downplayen in het Feyenoord topic. Lastig dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |