die komen toch op dezelfde streamingsdienstquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral kut dat je straks echt alles op andere zenders of streamingdiensten hebt
En ik wil dartsen en f1 gewoon lineair kunnen kijken
Flesje bier per dag.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tientje per maand, maar hebben we het over.
Ziggo heeft ook al alle hbo content eraf gegooidquote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt beide op viaplay, kun je gewoon via zenders kijken opa.
Al besproken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
een biddingwar voor Joey Veerman. Is dit de 4e ronde van de FPCL? @:wimderon
Heb je het er dubbel voor over? Dan mag jij mij wel abo cadeau doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je nooit in iemand anders zijn beurs kan kijken maar ik heb het er ruimschoots voor over.
Ferry de Haan van Heerenveen is de lachende derdequote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De schoorsteen bij Sky en RTL moet ook roken hèquote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef StephanL het volgende:
Weer een reclamebreak![]()
Moeten ze zo vaak pissen?
Al besprokenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja wel een terechte klacht verder. Maar dan kun je ziggosport en videoland opzeggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziggo heeft ook al alle hbo content eraf gegooid
Heb ik straks netflix, hbo max, prime, viaplay, videoland, ziggo sport en NOEM MAAR OP EN DE ROVERHEID DOET NIKS GAS WORDT DUURDER HOE LAAT IS HET SOLIDARITEIT
is een typische psverquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
We hebben een soap @:maxi-mus @:caland
Ja helaasquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen bij Sky en RTL moet ook roken hè
Dat is wel wat andersquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je het er dubbel voor over? Dan mag jij mij wel abo cadeau doen.
Dan doen we toch 1 Veerman naar PSV en 1 naar Feyenoord. #meestervisserquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
We hebben een soap @:maxi-mus @:caland
BIER OOK AL DUURDER GEWORDEN!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziggo heeft ook al alle hbo content eraf gegooid
Heb ik straks netflix, hbo max, prime, viaplay, videoland, ziggo sport en NOEM MAAR OP EN DE ROVERHEID DOET NIKS GAS WORDT DUURDER HOE LAAT IS HET SOLIDARITEIT
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je het er dubbel voor over? Dan mag jij mij wel abo cadeau doen.
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Szura het volgende:
Wat moet PSV met z’n 26 middenvelders met Joey Veerman?
gewoon abbo af sluiten via aliquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk in september wel. Premjur Liek kan me gestolen worden en Matchplay is toch tegelijk met de Tour. F1 boeit me niet, dat is geen sport.
Warm badquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.
Minimaal 300 kwaliteitsposts per wedstrijddag. Genot.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders
Want met jouw geld krijg je geen reet voor terug
Hahahahahahahaha dit is geweldigquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Joey Veerman ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in een soap om een te dure Volendammer
Tijd voor een Nederlandwijde crowdfunding.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In december wil ik best wel wat tientjes sponsoren voor armlastige users.
Dit lijkt me een beschrijving van Joey Veerman.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat ongeveer 95% daarvan er niet zoveel van kan of eens in de 5 wedstrijden iets leuks doet.
En Gyan!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.
Ben je aan het comazuipen?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een leuk gifje voor na de wedstrijd, maar ik ben bang dat ik het niet red.
Met een half oog te kijken?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog een leuk gifje voor na de wedstrijd, maar ik ben bang dat ik het niet red.
Vilhennaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon El Hamadi en Gwiedetti terughalen.
Hij heeft zijn geboorte overleefd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef Tjacka het volgende:
wat is er zo speciaal aan die joey veerman
ik zou als feyenoorder erg blij zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil Feyenoord nu uitlachen omdat hij naar PSV gaat maar ik heb hem zitten downplayen in het Feyenoord topic. Lastig dit.
Gewoon beiden uitlachen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil Feyenoord nu uitlachen omdat hij naar PSV gaat maar ik heb hem zitten downplayen in het Feyenoord topic. Lastig dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |