En dan ook verbaasd zijn dat het geen goede timing wasquote:
Hij kreeg daarna ook een lachstuipquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan ook verbaasd zijn dat het geen goede timing was
Dat soort bedrijven hebben afgelopen jaar miljoenen bespaard met alleen al het online werken in plaats van naar vergaderingen door het hele land rijden. Wat geld voor naamsbekendheid bij een publiek in de studentenleeftijd kan er dan wel vanafquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:50 schreef PjotterFRL het volgende:
Ah, Arcadis met die 22 duizend van gisteren krijgt toch nog wat meer aandacht. Hebben er ook nog even 9 duizend bij op gedaan
Dat was in de hoogtijdagen van SR echt schering en inslag. Stond er elke 5 minuten zo'n bedrijf met een cheque voor de camera.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat soort bedrijven hebben afgelopen jaar miljoenen bespaard met alleen al het online werken in plaats van naar vergaderingen door het hele land rijden. Wat geld voor naamsbekendheid bij een publiek in de studentenleeftijd kan er dan wel vanaf
staat nog geen teiltje onder het schermquote:
of beter gezegd, Robquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:15 schreef Nizno het volgende:
En dat ze er ook gewoon etend naar kijken
Die heeft zin om zijn vriendin te zien denk ikquote:
Ach. Als je daarmee 1,5 miljoen ophaalt voor het WNF dan is dat wel te bilijkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:55 schreef RedFever007 het volgende:
lekker milieuvriendelijk wellekker verwarmen naar 33 graden
Het wordt gasloos verwarmd met groene stroom uit Nederlandse windmolens. Valt heel erg mee dus! Het hele evenement wordt CO2-neutraal geproduceerd.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:55 schreef RedFever007 het volgende:
lekker milieuvriendelijk wellekker verwarmen naar 33 graden
Hebben ze een kabel uitgerold naar een windmolenpark?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het wordt gasloos verwarmd met groene stroom uit Nederlandse windmolens. Valt heel erg mee dus! Het hele evenement wordt CO2-neutraal geproduceerd.
Ja, hoop dat ze het vanaf hier weer opbouwen. Ouderwetse glazenhuis is sfeer is terug. Nu nog meer aandachtquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Heb wel het idee dat er weer veel meer een vibe zit om SR dan de afgelopen jaren, ook collega-zenders besteden er meer aandacht aan, plus je ziet ook veel meer bekende koppen.
ik luister dit jaar relatief vaker naar SR en het bevalt mij eerlijk gezegd primaquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Heb wel het idee dat er weer veel meer een vibe zit om SR dan de afgelopen jaren, ook collega-zenders besteden er meer aandacht aan, plus je ziet ook veel meer bekende koppen.
Ik vind Milo wel een leuke act eigenlijk, maar de muziek is gewoon geen biedt aan over het algemeen.quote:
Tenenkrommend jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel ultiem vreselijk.
sowieso is via die app niet handig, want hoe weet je dat je overboden bent? moet je dan elke keer via FM luisteren? want tv en internet loopt achterquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:47 schreef PjotterFRL het volgende:
Dit is toch niet handig Frank. Nu moeten mensen op drie producten gelijktijdig bieden
1101 werd geboden maar hij gaat naar 1100 van een anderquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
1101 werd geboden maar hij gaat naar 1100 van een ander
Ja, gaat niet helemaal goedquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
1101 werd geboden maar hij gaat naar 1100 van een ander
Ja, dat dacht ik bij die award gisteren ook. Bij een betere veiling was dat veel harder gegaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef PjotterFRL het volgende:
Die veilingen hadden zoveel meer op kunnen leveren
Rob zei dat hij dacht dat het een tikfout was dat het 1001 had moeten zijn en hij zou haar nog een kans geven... maar ja toen kwam er 1100 en hop afslaan. lullig als ze idd echt 1101 bedoeldequote:
ja ze hadden gewoon de online veilingsite weer moeten opengooien op 3fmquote:[..]
Ja, dat dacht ik bij die award gisteren ook. Bij een betere veiling was dat veel harder gegaan
dat wel iddquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:53 schreef Piles het volgende:
Wel opeens nostalgisch gevoel naar VeilingTV
elke keer rond 5u toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Final Countdown![]()
Vind het wel vroeg dat ze eruit gaan... Normaal was het toch ergens 's avonds he...
Weet zeker dat het in ieder geval enkele edities wat later was, want meestal waren wij aan het eten als zij eruit gingenquote:
in groningen was het 18:00u zie ik nu ik aan het googlen benquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet zeker dat het in ieder geval enkele edities wat later was, want meestal waren wij aan het eten als zij eruit gingen
ah logisch iddquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:21 schreef PjotterFRL het volgende:
Uurtje eerder wss. zo geplanned vanwege de lockdown. Al maakt dat nu natuurlijk ook weinig meer uit
En terechtquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:32 schreef Nizno het volgende:
3fm.nl/devriendvanjorien gaat gewoon naar de pagina van suus
Son Mieuxquote:
Lolquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:32 schreef Nizno het volgende:
3fm.nl/devriendvanjorien gaat gewoon naar de pagina van suus
klopt, ik luister als ik op tijd ben een kwartiertje naar radio 2 van 7.45 tot 8 en daarna radio5.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:35 schreef PjotterFRL het volgende:
Jullie luisteren weinig 3fm als je dit niet kent.
Helemaal mee doodgegooid het afgelopen jaar
hij liep met suus meequote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Lol![]()
Misschien heeft Jorien niet eens een vriend, weten wij veel.
Ah oke. Ja sorry, te weinig SR gevolgd dit jaar.quote:
bent nooit te oud voor 3FM.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, ik luister als ik op tijd ben een kwartiertje naar radio 2 van 7.45 tot 8 en daarna radio5.
ben een ouwtje
Ja de nrs ken ik wel, maar die meneren doen wel echt hele enge kekke dansjesquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:35 schreef PjotterFRL het volgende:
Jullie luisteren weinig 3fm als je dit niet kent.
Helemaal mee doodgegooid het afgelopen jaar
mwa t zijn niet mijn soort platen en ook niet mijn soort DJ'squote:
Was een kindje uiteindelijk dacht ik.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:57 schreef Nizno het volgende:
is er nog iemand op die gouden pop terecht gekomen?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gokje eindbedrag?
Ik zeg ¤ 1.817.724.
quote:
2.000.183 euroquote:
Ik zat er wel het dichtste bijquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
2.000.183 euro
die had ik niet aan zien komen
Zelfs zonder publiekquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:59 schreef Evenstar het volgende:
Mooie editie en bewijs dat Glazen Huis nog lang niet dood is.
Mjah, toch moeilijk om mooi af te sluiten zonder eindfeest.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:00 schreef engine het volgende:
En afgekapteinde flopshow
Ik vond het een leuke week maar vandaag erg matig.
Zo en HOE.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:01 schreef Nizno het volgende:
zo dan npo extra schiet even snel toppop er in... wegwezen met die tv
uhuh maar npo start heeft gelukkig 3fm zelf ook, krijg je nu alsnog appberichten en dan de studioquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zo en HOE.
Niks tegen deze top-muziekjes maar dit was gewoon écht matig abrupt.
Maar dat is ook echt niet te vergelijken met toen. Alleen het verschil in DJ’s is al enorm.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:02 schreef Evenstar het volgende:
Wel een stijgende lijn te pakken
2018 1.3mil
2019 1.4mil
2020 1.6mil
2021 2.0mil
Nog steeds niks vergeleken met 3x 12miljoen tussen 2012 en 2014.
volgens mij verdubbelde de staat toen ook nog het bedragquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt niet te vergelijken met toen. Alleen het verschil in DJ’s is al enorm.
Eens, daarom prima bedragquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij verdubbelde de staat toen ook nog het bedrag
maar sowieso is het de laatste jaren minder qua geven, mensen zijn ook wat meer geefmoe
en bedrijven kunnen de centjes ook iets beter gebruiken.
Die vind ik ook niet zoveel aan, 1992 (en het fantastische Hiding) zijn wel genotsplaat. Camiel heeft zich wel ontwikkeld sinds All Missing Piecesquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:47 schreef Nizno het volgende:
ja ik blijf het een monster zaad plaat vinden en kan hier niets mee
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:02 schreef Evenstar het volgende:
Wel een stijgende lijn te pakken
2018 1.3mil
2019 1.4mil
2020 1.6mil
2021 2.0mil
Nog steeds niks vergeleken met 3x 12miljoen tussen 2012 en 2014.
Ze waren zelf gewoon te laat. Die themakanalen zijn volledig geautomatiseerd, dus als je dan tot 17.00u zendtijd hebt knal je er inderdaad hard uit. Hadden ze maar zendtijd moeten vragen tot 17.05 ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zo en HOE.
Niks tegen deze top-muziekjes maar dit was gewoon écht matig abrupt.
Is in vorige jaren ook wel gebeurd, dat het eindbedrag nog net te zien was, maar de reacties van de DJ's al niet meer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze waren zelf gewoon te laat. Die themakanalen zijn volledig geautomatiseerd, dus als je dan tot 17.00u zendtijd hebt knal je er inderdaad hard uit. Hadden ze maar zendtijd moeten vragen tot 17.05 ofzo.
Ik kan 'm niet lezen, maar aan de titel en intro te zien is het zuur inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:28 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tijd-te-hebben-gehad
Wat een zuur stuk
de T serieus nemenquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat een zuur stuk
Alsof het met de T zelf zoveel beter gaat de afgelopen jaren...quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat een zuur stuk
Het Big Brotherhuis? Maandag 3 januari a.s.quote:
de buren hebben ook Radioquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sowieso heel die middag show mwehhh. Had hem net opstaan. Op dat moment vind Frank het nodig om even een bericht van zijn buren te bespreken die last hadden van de klus herrie oid. Sorry hoor maar dat gooi je toch niet zo open op de radio.
En dat terwijl ze niet eens op de keuzelijst stonden!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:19 schreef minthy het volgende:
Partij voor de vrijdag genomineerd voor de radioring!
Nee, fantastisch! 😂quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl ze niet eens op de keuzelijst stonden!
donequote:
En toch genomineerd voor een ringquote:
pvdv heeft wel een fanbase die wel willen stemmenquote:Op maandag 24 januari 2022 20:28 schreef KingRadler het volgende:
Waar haalt 3FM de stemmen vandaan als niemand luisterd
Bedankt voor je reactie, dit is alleen niet het nummer wat ik bedoel :-)quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is in ieder geval de megahit @:K44S
Ik kon er al weinig Arabisch in ontdekkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, dit is alleen niet het nummer wat ik bedoel :-)
Thx! Hier ga ik in spittenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kon er al weinig Arabisch in ontdekken.
Hier de playlist van maandag; https://www.npo3fm.nl/gedraaid/24-01-2022
Ah natuurlijk, themaliedje is in deze letterlijk Theme Songquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:56 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij hadden ze het bij Frank en Eva over zo'n liedje en hadden het benoemd als "clublied".
Misschien daar even op zoeken.
quote:
het is ook gewoon een briljant nummerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit al heel de dag met dat nummer in mijn kop :’)
quote:3FM opent zoektocht naar nieuwe zendermanager
NPO 3FM is van start gegaan met de zoektocht naar een nieuwe zendermanager. Sharid Alles vertrok eind vorig jaar bij de zender en in de tussentijd neemt Menno de Boer de honneurs waar. De NPO zegt op zoek te zijn naar ‘de drijvende kracht achter het veelzijdige audio-aanbod van de NPO’.
In de officiële vacaturetekst wordt gevraagd naar iemand die ‘strategische afwegingen maakt die leiden tot sterke lineaire programmeringen’, impactvolle evenementen en een aanbod buiten de radio om, zoals podcasts en video’s. “Als zendermanager ben je er verantwoordelijk voor dat het aanbod van de zender publieke waarde heeft en door het publiek als zodanig wordt herkend en gewaardeerd”, aldus de NPO.
Het gaat om de aanstelling voor de duur van vijf jaar, waarbij de nieuwe zendermanager eerst een jaarcontract krijgt.
Luistercijfers
De nieuwe zendermanager van 3FM komt voor de opgave te staan om de luistercijfers van de jongerenzender weer uit het slop te trekken. Al jaren schommelt het marktaandeel van 3FM rond de twee procent. Na het vertrek van prominente dj’s en een veranderde koers in 2015 en 2016, daalden de luistercijfers voor de jongerenzender hard.
Sharid Alles, die van de zomer van 2018 tot eind vorig jaar zendermanager van 3FM was, kon het tij van de sterk gedaalde luistercijfers niet of nauwelijks keren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
blijven zoeken naar wat we wel met elkaar delen
Mooie sport, mooie mensen bij elkaar, mooie muziek, gewoon echt op en top
Nederland op z'n allerbest. Helemaal fantastisch.
Gvd mag hopen van niet. Act.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:57 schreef jcdragon het volgende:
Gaat Gerard Ekdom weer Living Doll doen?
Nou, jij blij, want Sander stopt er mee over 2.5 maanden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan de ochtendshow. Sander is behoorlijk vol van zichzelf waardoor het een behoorlijke egoshow wordt, er hangt 0 sfeer met z'n sidekicks Dieuwke en Thijs. Het hoeft van mij allemaal niet zo overdreven schijtlollig, maar de sfeer en humor zijn met dit drietal wel echt ver te zoeken. Daarnaast wordt er 0 originaliteit toegevoegd. Elke dag is zo ongeveer hetzelfde...
Ik ben 3FM echt altijd trouw gebleven maar zet tegenwoordig liever mijn zoomer aan bij het wakker worden.
Dat is lekker wakker worden ja. Sander hoort wel op de radio maar niet als start van de dag in deze vorm. Snap dat ze zuur zijn, maar een beetje zelfreflectie mag ook wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, jij blij, want Sander stopt er mee over 2.5 maanden.
Eerlijk gezegd kan ik er ook niet heel rouwig om zijn, heb weinig met Sander en helemaal niets met Thijs Boontjes.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]Ze kunnen beter FM frequentie opgeven en digitaal gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beginnen met jonge gasten, en iedereen die er nu zit eruit gooien.
Die teveel verdiennen.,
Mwah, dan wordt muziek met een randje nergens meer gedraaid op de NPO. Feitelijk is het Radio 2 dat geen bestaansrecht heeft en gewoon een commerciele zender onder de vleugel van de NPO is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ze kunnen beter FM frequentie opgeven en digitaal gaan.
Die teveel verdiennen.,
Die hebben toch ook gewoon magere cijfers?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zie BNNVARA er wel voor aan om er Frank & Eva neer te zetten.
Dan kom je weer bij de vraag of het Nederlandse muzieklandschap niet gewoon te veilig is. Ik vind Ronde en Chef'Special ook niks aan, maar bij een bepaalde groep lijkt het enorm te scoren. Daarentegen word ik wel warm van Froukje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Denk dat 3FM af moet van het hele huidige concept: iedere dag hoor je weer dezelfde meuk; iedere dag weer de 3fm talents (vermoeiend) etc etc
Ik zeg: luister eens een dagje naar Studio Brussel (soms wat te alternatief) en zet er een paar leuke DJs bij (dus niet Sander en consorten)...
Ik heb niks tegen Sander of Frank en Eva maar het hoort gewoon niet meer op 3fm.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ze kunnen beter FM frequentie opgeven en digitaal gaan.
Die teveel verdiennen.,
Qua muziekkeuze kun je hoogstens discussieren of er net wat meer een randje mag en iets minder Nederlands, maar ze hebben al die urbanmeuk uit NL al terecht bij het grofvuil gezet behalve die paar echt grote hits uit die scene (en Froukje zit bij TopNotch)quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:12 schreef Pino112 het volgende:
Ja laten we nog maar weer iets proberen, dat is de laatste tijd nog niet eerder gedaan.
Jorien luister ik wel graag naar, wel echt arbeidsvitaminen radio natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Sander altijd wel leuk maar ik luister voor 9 uur nooit naar de radio dus ik hoor het ook nooit. Zelf erg fan van Jorien in de ochtendBen wel benieuwd naar de reden van het stoppen, het zal wel met luistercijfers te maken hebben
![]()
Als iets een herhaling van zetten is het het wel PVDV, letterlijk elke keer hetzelfde riedeltje
Studio Brussel 'te alternatief'? Voor gemiddeld Nederland wel (want gemiddeld Nederland vindt het al snel te raar), maar die staat bij mij juist in het rijtje voor als ik gewoon gezellige, niet al moeilijke radio wil. Hetzelfde rijtje waar ook een Ice Radio in staat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Denk dat 3FM af moet van het hele huidige concept: iedere dag hoor je weer dezelfde meuk; iedere dag weer de 3fm talents (vermoeiend) etc etc
Ik zeg: luister eens een dagje naar Studio Brussel (soms wat te alternatief) en zet er een paar leuke DJs bij (dus niet Sander en consorten)...
Ik luisterde alleen nog naar zijn show op 3FM.quote:
Nou, het is bij Sander en zijn verhalen in combinatie met nieuwsitems wel heel vaak "How can I make this about me"quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik luisterde alleen nog naar zijn show op 3FM.
Van mij mag Kinkfm hem binnenharken!
Ik vind Sander juist helemaal geen egotripper
Ik denk wel dat er iemand van buiten komt om de ochtendshow te gaan doen eigenlijk. Sander is wel de meest prominente jock van 3FM qua naam bij het grote publiek, samen met Frank en misschien ook Rob.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:05 schreef Againzender het volgende:
Ik benieuwd wat Sander gaat doen nu. Of eigenlijk, wat de leiding van 3FM gaat doen. Gaan ze nu echt rigoreus veranderen, dus (vrijwel) iedereen er uit, en vanaf scratch beginnen?
Sander kan prima terecht bij Kink qua muziek, en volgens mij is Stenders wel fan van hem, dus dan zou Veronica ook kunnen.
Dat is zo'n item zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, het is bij Sander en zijn verhalen in combinatie met nieuwsitems wel heel vaak "How can I make this about me"
Ja dat zit in de show van Luc, is niet altijd even geslaagd maar ik vind hem samen met Sophie wel twee echte talenten binnen 3FM.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is zo'n item zaterdagmiddagduurt volgens mij zes uur ofzo want het is altijd bezig als ik boodschappen ga doen. Tenenkrommend slecht.
dat moeten ze per direct uit elkaar halen en Eva weer 3voor12 gevenquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zie BNNVARA er wel voor aan om er Frank & Eva neer te zetten.
elke grote zender in NEderland heeft een klein muziekpakket vol hits wat ze rondpompenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Bron: https://3voor12.vpro.nl/u(...)dermanager-3fm~.htmlquote:Menno de Boer nu écht zendermanager 3FM
Van interim naar vast
Menno de Boer is interim-zendermanager af. De man die in het najaar alles tijdelijk het vertrek van Sharid Alles opving, is nu echt aangenomen als haar opvolger. Dat heeft de zender zojuist bekend gemaakt. Menno de Boer wacht de lastige taak de zender weer op te stuwen in de vaart der volkeren, een uitdaging die ook zijn voorganger al wachtte. Afgelopen week al maakte 3FM bekend afscheid te nemen van ochtend-dj Sander Hoogendoorn en zijn Vriendenteam.
Menno de Boer heeft de afgelopen jaren bij talloze zenders gewerkt, van 538 tot Q-Music. Over zijn verlengde verblijf bij 3FM zegt hij: '3FM is voor mij een ruwe diamant en nog steeds het kloppende muziekhart van Nederland. Er werkt een enorm gepassioneerd team voor én achter de schermen met een grenzeloze liefde voor muziek. Na de afgelopen maanden heb ik heel veel zin het station samen met het team, de omroepen en de makers te helpen groeien!'
Ja Jorien is top. Draait graag 00s wat lekker is op dat tijdstip. Ben wel beetje afgehaakt de afgelopen paar jaar. Daarvoor wel dagelijks uren langs 3fm luisterend. Kan dus ook niet goed oordelen over de "arrogante sander" zoals ik in dit topic teruglees. Maar zo kwam hij eerst nooit over op me iig. Vond hem juist wel kwetsbaar vaak.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Sander altijd wel leuk maar ik luister voor 9 uur nooit naar de radio dus ik hoor het ook nooit. Zelf erg fan van Jorien in de ochtendBen wel benieuwd naar de reden van het stoppen, het zal wel met luistercijfers te maken hebben
![]()
Als iets een herhaling van zetten is het het wel PVDV, letterlijk elke keer hetzelfde riedeltje
Ik hoor Sander ook zelden maar ik heb hem een paar keer ontmoet en hij is echt heel aardig en gewoon, totaal niet arrogant. Hij was er zelfs zo van onder de indruk dat iemand hem herkende dat hij het de volgende dag op de radio besprak. Dat lijkt me toch wel het tegenovergestelde van arrogantquote:Op maandag 11 april 2022 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja Jorien is top. Draait graag 00s wat lekker is op dat tijdstip. Ben wel beetje afgehaakt de afgelopen paar jaar. Daarvoor wel dagelijks uren langs 3fm luisterend. Kan dus ook niet goed oordelen over de "arrogante sander" zoals ik in dit topic teruglees. Maar zo kwam hij eerst nooit over op me iig. Vond hem juist wel kwetsbaar vaak.
Leuk dat je em hebt ontmoet. Ja lijkt me ook een meer dan prima kerel. Wat jaren terug had ie net twitch ontdekt en dan vroeg hij savonds laat een keer via Twitter of mensen met hem een potje Fifa wilden spelen. En dan ging hij potjes doen met random mensen. Leuke gozer.quote:Op maandag 11 april 2022 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoor Sander ook zelden maar ik heb hem een paar keer ontmoet en hij is echt heel aardig en gewoon, totaal niet arrogant. Hij was er zelfs zo van onder de indruk dat iemand hem herkende dat hij het de volgende dag op de radio besprak. Dat lijkt me toch wel het tegenovergestelde van arrogant
Dat draaien ze toch al een tijd? Beetje laat voor megahit ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wet Leg, daar zijn ze op tijd bij zeg!
Vorig jaar zomer voor het eerst.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat draaien ze toch al een tijd? Beetje laat voor megahit ja.
Al is het een irritant nummer, van mij had het niet gehoeven
Sow, echt hè. Voor mijn gevoel is dat nummer al een paar jaar oud.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wet Leg, daar zijn ze op tijd bij zeg!
15 juni 2021quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Sow, echt hè. Voor mijn gevoel is dat nummer al een paar jaar oud.
Daar ga ik allebei geen minuut naar luisteren buiten lijstjesradio en heel misschien Serious Request. Zolang Jorien na zwangerschap maar op haar plek blijft..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:46 schreef jcdragon het volgende:
Er gaan geruchten dat de hele programmering op de schop gaat. Frank Dane en Ruud de Wild gaan naar 3fm. Ik ben benieuwd.
Goeie zaak.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:46 schreef jcdragon het volgende:
Er gaan geruchten dat de hele programmering op de schop gaat. Frank Dane en Ruud de Wild gaan naar 3fm. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar gaat de tijd toch minder hard dan het voeltquote:
Erger konden ze het dus toch maken. Mag hopen dat het bij een gerucht blijft.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:46 schreef jcdragon het volgende:
Einde samenwerking lijkt me, Ramon lijkt ook steeds minder op z'n plek te zittenquote:
Nah, ze gaan weer alternatief songfestivalcommentaar doenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Einde samenwerking lijkt me, Ramon lijkt ook steeds minder op z'n plek te zitten
Misschien ruilen Sander en Frank van plek? Sander naar de middag en Frank naar de ochtend?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:05 schreef Vlinder het volgende:
Sander zal ik echt enorm missen. Frank en Eva niet zo. Maar waar ik me over verbaas is dat Frank en Eva het over grote namen hebben op hun tijden. Maar wie dan? Ruud komt niet terug zeiden ze al en ik denk niet dat Eric Corton, Coen en Sander, Michiel, Gerard of Edwin Evers ofzo er voor in de plek komen.
Wat zijn de opties dan nog?
De meeste zijn sowieso al aan de oude kant voor 3fm, en bijna allemaal zullen ze veel te duur zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:05 schreef Vlinder het volgende:
Sander zal ik echt enorm missen. Frank en Eva niet zo. Maar waar ik me over verbaas is dat Frank en Eva het over grote namen hebben op hun tijden. Maar wie dan? Ruud komt niet terug zeiden ze al en ik denk niet dat Eric Corton, Coen en Sander, Michiel, Gerard of Edwin Evers ofzo er voor in de plek komen.
Coen en Marieke. Topduoquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:05 schreef Vlinder het volgende:
Rob (Jansen?)quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik luister weinig radio, maar als ik in de auto zit wel atijd 3fm. En vond sander in de ochtend leuk, vera en frank in de middag leuk. En het leukste Ramon met dingens waar ik even niet op zijn naam kan komen.
2 van de 3 nu dus weg. gaat lekker
Edit: Oh en die show met die brabander is soms ook best leuk
Eva.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik luister weinig radio, maar als ik in de auto zit wel atijd 3fm. En vond sander in de ochtend leuk, vera en frank in de middag leuk. En het leukste Ramon met dingens waar ik even niet op zijn naam kan komen.
2 van de 3 nu dus weg. gaat lekker
Edit: Oh en die show met die brabander is soms ook best leuk
quote:
Dat zijn ze idd die ik bedoelquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eva.
En ik denk dat je Mark bedoelt.
Eerst maar zien wat er voor terug komt. Tijd voor nieuwe namen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Die zenderbaas heeft het wel begrepen. Frank en Eva waren voor mij de reden om zo ver mogelijk van 3FM vandaan te blijven. Het was een soort Carlo & Irene 2.0 in hun telekids periode.
Ekdom danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee joh die zit lekker hits te pompen bij Q
doe maar coen en sander. Niet dat dat gaat gebeuren natuurlijk. Maar als we dan toch mogen hopen dan die 2 maarquote:
Ja eens, dat zou de minst erge optie zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
doe maar coen en sander. Niet dat dat gaat gebeuren natuurlijk. Maar als we dan toch mogen hopen dan die 2 maar
Kan ie mooi zijn soundboard van 2010 weer uit de kast trekken.quote:
Alleen als Jo van Egmond dan ook mee komt. Echt leuke chemie die 3.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
doe maar coen en sander. Niet dat dat gaat gebeuren natuurlijk. Maar als we dan toch mogen hopen dan die 2 maar
Ze gaan uit elkaar?quote:
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Zou me niks verbazen als juist de grap is dat ze vertellen dat ze blijven zitten waar ze zitten.quote:
niet naar 3FM lijkt mij, die kunnen dat niet betalen. Tenzij de heren natuurlijk zoveel zin in zo'n klus hebben dat ze bereid zijn met minder genoegen te nemen. Plezier in je werk is toch ook wel belangrijk.quote:
Het was ook meer ingegeven door de opmerking dat er sprake van zou zijn dat er grote namen (terug) naar 3FM gaan. Ik verwacht het ook niet, zeker niet door de 'collega's' opmerking van Frank van der Lende op die tweet. Denk inderdaad dat ze gaan splitsen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet naar 3FM lijkt mij, die kunnen dat niet betalen. Tenzij de heren natuurlijk zoveel zin in zo'n klus hebben dat ze bereid zijn met minder genoegen te nemen. Plezier in je werk is toch ook wel belangrijk.
Dan zie ik ze eerder binnen Talpa schuiven. Als duo naar Veronica? Of toch splitsen. Coen blijft bij 538 hits pompen en Sander gaat bij Veronica ietwat afwijkende radio maken?
Ik hoor het morgen wel ;-)
Ze blijven bij 538 maar gaan naar 1x in de week, alleen naar de vrijdag. Het is niet vrijwillig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
ALs coen en sander weer naar 3fm gaan, dan ga ik wel weer luisteren denk ik
Dit vind ik raar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze blijven bij 538 maar gaan naar 1x in de week, alleen naar de vrijdag. Het is niet vrijwillig.
Sander zit er al.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:54 schreef KaBuf het volgende:
Ik hoopte even dat Sander naar 3FM zou komen
Laat hem lekker naar Kink gaan joh.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:58 schreef Pino112 het volgende:
Sander H zei vanmiddag op Radio 2 dat dat van hem ook vandaag bekend werd.
Middagsjowtje 538?
Wat is er hierover naar buiten gebracht dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:58 schreef Pino112 het volgende:
Sander H zei vanmiddag op Radio 2 dat dat van hem ook vandaag bekend werd.
Middagsjowtje 538?
3voor12 weg om het laatste beetje relevante identiteit te slopen, goeie!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:55 schreef borisz het volgende:
3v12 sneuvelt.
Niemand wil de middagshow doen
https://www.ad.nl/show/oo(...)-de-middag~abc9afd6/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |