Einde samenwerking lijkt me, Ramon lijkt ook steeds minder op z'n plek te zittenquote:
Nah, ze gaan weer alternatief songfestivalcommentaar doenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Einde samenwerking lijkt me, Ramon lijkt ook steeds minder op z'n plek te zitten
Misschien ruilen Sander en Frank van plek? Sander naar de middag en Frank naar de ochtend?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:05 schreef Vlinder het volgende:
Sander zal ik echt enorm missen. Frank en Eva niet zo. Maar waar ik me over verbaas is dat Frank en Eva het over grote namen hebben op hun tijden. Maar wie dan? Ruud komt niet terug zeiden ze al en ik denk niet dat Eric Corton, Coen en Sander, Michiel, Gerard of Edwin Evers ofzo er voor in de plek komen.
Wat zijn de opties dan nog?
De meeste zijn sowieso al aan de oude kant voor 3fm, en bijna allemaal zullen ze veel te duur zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:05 schreef Vlinder het volgende:
Sander zal ik echt enorm missen. Frank en Eva niet zo. Maar waar ik me over verbaas is dat Frank en Eva het over grote namen hebben op hun tijden. Maar wie dan? Ruud komt niet terug zeiden ze al en ik denk niet dat Eric Corton, Coen en Sander, Michiel, Gerard of Edwin Evers ofzo er voor in de plek komen.
Coen en Marieke. Topduoquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:05 schreef Vlinder het volgende:
Rob (Jansen?)quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik luister weinig radio, maar als ik in de auto zit wel atijd 3fm. En vond sander in de ochtend leuk, vera en frank in de middag leuk. En het leukste Ramon met dingens waar ik even niet op zijn naam kan komen.
2 van de 3 nu dus weg. gaat lekker
Edit: Oh en die show met die brabander is soms ook best leuk
Eva.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik luister weinig radio, maar als ik in de auto zit wel atijd 3fm. En vond sander in de ochtend leuk, vera en frank in de middag leuk. En het leukste Ramon met dingens waar ik even niet op zijn naam kan komen.
2 van de 3 nu dus weg. gaat lekker
Edit: Oh en die show met die brabander is soms ook best leuk
quote:
Dat zijn ze idd die ik bedoelquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eva.
En ik denk dat je Mark bedoelt.
Eerst maar zien wat er voor terug komt. Tijd voor nieuwe namen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Die zenderbaas heeft het wel begrepen. Frank en Eva waren voor mij de reden om zo ver mogelijk van 3FM vandaan te blijven. Het was een soort Carlo & Irene 2.0 in hun telekids periode.
Ekdom danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee joh die zit lekker hits te pompen bij Q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |