leuk talentje, is die ondertussen weer helemaal fit?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA WINTERKAMPIOEN!!!!
Wat is Maxi Romero toch ongelofelijk veel beter dan Vinicius.
Iemand die zo'n assist geeft als hij vorige week, zonder alls af te scheuren is wat mij betreft fit.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk talentje, is die ondertussen weer helemaal fit?
Ja, doen we toch iets goed kennelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gefeliciteerd met deze geweldige prijs vrienden. Ongekend dat we na zo'n (gevoelsmatig) waardeloos jaar nog bovenaan weten te staan.
Rest mij verder niets anders dan iedereen hier fijne dagen en een heul mooi 2022 te wensen
Ga je de uitslagen in de OP nog bijwerken en actualiseren?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, doen we toch iets goed kennelijk.
Jij ook fijne dagen!
Wellicht, als ik daar zin in heb de komende dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ga je de uitslagen in de OP nog bijwerken en actualiseren?
Als de leiding zich daardoor maar geen zand in de ogen laat strooien. We hebben dringend een fatsoenlijke spits nodig (Luuk?), power op het middenveld (nu Sangaré tot begin februari absent zal zijn) en eigenlijk ook een doelman van op zijn minst eerste divisie niveau.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gefeliciteerd met deze geweldige prijs vrienden. Ongekend dat we na zo'n (gevoelsmatig) waardeloos jaar nog bovenaan weten te staan.
We moeten vooral van Roger Schidt af wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als de leiding zich daardoor maar geen zand in de ogen laat strooien. We hebben dringend een fatsoenlijke spits nodig (Luuk?), power op het middenveld (nu Sangaré tot begin februari absent zal zijn) en eigenlijk ook een doelman van op zijn minst eerste divisie niveau.
Zonder versterkingen zal je merken dat straks het dubbeltje ook meermaals de verkeerde kant op zal vallen en bij Ajax wel goed.
Het is een godswonder dat we boven Ajax staan momenteel en dat moeten we ook vooral als zodanig zien: een wonder.
Ik denk dat Boscagli de honneurs gaat waarnemen. Tenzij er zich een buitenkansje voor doet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:45 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop dat we in de winter nog een goede middenvelder aantrekken. Zonder Ibi tegen Ajax is zelfmoord
Wat een onzin lijst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:13 schreef Intint het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ven-psv-aan-kop.html
@:PSVUCL ?
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten vooral van Roger Schidt af wat mij betreft.
Prima coach. Hij laat ze op een leuke manier voetballen, met herkenbaar en aanvallend voetbal. Niet dat schijtluizenvoetbal van Cocu of dat achteruitrenvoetbal van van Bommel. Je trekt als PSV sowieso niet zo maar een betere coach aan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten vooral van Roger Schidt af wat mij betreft.
Eens. Al had ik er veel meer van verwacht allemaal. Elke keuze als opvolger (die mij aanspreekt) is een gok; zoals Jonk, van Nistelrooij etc.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Prima coach. Hij laat ze op een leuke manier voetballen, met herkenbaar en aanvallend voetbal. Niet dat schijtluizenvoetbal van Cocu of dat achteruitrenvoetbal van van Bommel. Je trekt als PSV sowieso niet zo maar een betere coach aan.
Die Mwene begint steeds sterker te worden en die Mauro is ook een kuitenbijtertje. Ramalho en Boscagli zijn niet meedogenloos genoeg. Gaan toch te vaak te slap de duels aan. Die Boscagli laat soms aardige dingen op het middenveld zien. Ik kon wel genieten van Teze als CV. Die straalt echt wat uit. Jee, die zaag van hem... En ook Obispo groeit als kool. De toekomst ziet er voor de verdediging goed uit, maar nu is het idd te slap.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef tja77 het volgende:
De verdediging is wel tenenkrommend slecht, karrevrachten aan doelpunten tegen en dat gaat je gewoon de kop kosten.
Hij moet eigenlijk vooral niet zoveel blunders maken. Een keeper moet vooral niet teveel opvallen eigenlijk en dat doet Drommel wel in negatieve zin.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:35 schreef Lyrebird het volgende:
Met Unnerstall / Drommel hebben ze achteraf gezien niet de beste keuze gemaakt. Die Unnerstall is toch wel een enorme mannetjesputter, terwijl Drommel wat meer in de traditionele lijn van PSV keept als een aardige lieve jongen. Op termijn zie ik Drommel nog wel beter worden, hij heeft echt wel talent, maar hij moet vooral meer gaan uitstralen, en dat is niet iets dat zo maar komt aanwaaien.
Teze heeft vorig jaar echt heel veel voor lul gestaan. Vorig jaar verdedigden we nog slechter dan nu he.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die Mwene begint steeds sterker te worden en die Mauro is ook een kuitenbijtertje. Ramalho en Boscagli zijn niet meedogenloos genoeg. Gaan toch te vaak te slap de duels aan. Die Boscagli laat soms aardige dingen op het middenveld zien. Ik kon wel genieten van Teze als CV. Die straalt echt wat uit. Jee, die zaag van hem... En ook Obispo groeit als kool. De toekomst ziet er voor de verdediging goed uit, maar nu is het idd te slap.
Ik kan alleen maar samenvattingen kijken, en alhoewel hij op rechts niet overtuigend is, vond ik 'm op CV sterk. Snel, hard. Was dat onder van Bommel? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Teze heeft vorig jaar echt heel veel voor lul gestaan. Vorig jaar verdedigden we nog slechter dan nu he.
Prima voor op de bank, maar voor de basis moet je mi een hoger niveau nastreven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 04:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar samenvattingen kijken, en alhoewel hij op rechts niet overtuigend is, vond ik 'm op CV sterk. Snel, hard. Was dat onder van Bommel? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb.
Teze als CV was echt wel heel goed vorig seizoen, won belangrijke kopduels, won sprintduels, overschatte z'n voetballende kwaliteiten niet etc etc. Helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 04:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar samenvattingen kijken, en alhoewel hij op rechts niet overtuigend is, vond ik 'm op CV sterk. Snel, hard. Was dat onder van Bommel? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb.
ik vind het wel een leuke speler maar of dat een directe versterking is blijft wel de vraagquote:Op maandag 3 januari 2022 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie het ook niet in die kerel.
Inderdaad Scrummie!!quote:
Categorie Maher, Ramselaar. Geen meerwaarde ten opzichte van wat er nu staat. Potentie zie ik er ook niet heel veel in. Niet heel consistent ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke speler maar of dat een directe versterking is blijft wel de vraag
Mear ynteresse, neist Feyenoord en PSV, is der oant no ta net foar Veerman. "Nee, dat is in ieder geval niet bekend bij mij", seit De Haan.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Categorie Maher, Ramselaar. Geen meerwaarde ten opzichte van wat er nu staat. Potentie zie ik er ook niet heel veel in. Niet heel consistent ook.
Daarnaast is 6 miljoen voor buitenlandse clubs een jodenfooi. Vraag me dan ook af of er ook buitenlandse interesse is?
Duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mear ynteresse, neist Feyenoord en PSV, is der oant no ta net foar Veerman. "Nee, dat is in ieder geval niet bekend bij mij", seit De Haan.
(meer interesse naast Feyenoord en PSV is er niet)
https://www.omropfryslan.(...)eyenoord-ligt-er-nog
De zanger van The Catsquote:
Is die Bazoer niet wat aan de zware kant? Verder wel een mannetjesputter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
Ah de verloren zoon die wegging omdat hij dacht dat hij bij Ajax meer zou spelen.
Zal 'ie straks wel via Juventus naar Sampdoria gaan ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is die Bazoer niet wat aan de zware kant? Verder wel een mannetjesputter.
Tsja, dan zit je nu lekker in Marbella waar het vandaag zonnig en 21 graden wordt, wat een straf.quote:
CORREDquote:
https://www.ad.nl/transfe(...)ch-gekeurd~a3e4f682/quote:PSV heeft de handtekening van Joey Veerman beet. Hij sluit deze week al aan bij de Eindhoven club. Veerman werd ook begeerd door Feyenoord, maar ziet een overstap naar PSV zitten en komt uiteindelijk voor een kleine 6 miljoen euro. Vandaag wordt hij medisch gekeurd en tekent hij voor meerdere jaren.
Snap ook niet waarom men zo ontevreden is over het halen van Veerman. Nou ja, tenzij je alleen naar het bedrag kijkt misschien. Is meteen een van de betere middenvelders van PSV. Denk dat het een goede toevoeging voor ze is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben jaloers wat betreft Veerman, veel plezier ermee.
Als hij zich verder kan ontwikkelen gaan jullie hier veel plezier aan beleven.
We gaan het zien, ik noem het pas een goede toevoeging als hij een structurele basisplaats weet te veroveren en dat we ook echt op het veld het verschil zien als hij er (niet) bij is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom men zo ontevreden is over het halen van Veerman. Nou ja, tenzij je alleen naar het bedrag kijkt misschien. Is meteen een van de betere middenvelders van PSV. Denk dat het een goede toevoeging voor ze is.
Uiteraard, maar ik denk dat de potentie bij hem er wel is. Vermoed dat hij er bij Heerenveen ook allemaal niet bijster veel zin meer in had en ook enigszins ontevreden was dat hij afgelopen zomer niet is vertrokken. Bij PSV is hij niet meteen de belangrijkste speler natuurlijk (maar wel een van de betere op het middenveld denk ik), maar ik denk best dat het wat kan worden. Had hem toch wel bij Feyenoord willen zien, maar voor dit geld was/is dat gewoon echt teveel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik noem het pas een goede toevoeging als hij een structurele basisplaats weet te veroveren en dat we ook echt op het veld het verschil zien als hij er (niet) bij is.
Ik ben ook wel een fan van Guti, maar als je de statistieken er op naslaat, dan doet Veerman het een stuk beter dan Guti. Meer goals en meer assists. Lager passing percentage, en verdedigend minder tackle percentage.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Guti doet het toch best aardig de laatste tijd?
Maar Piet speelt toch op een andere positie dan Davy?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:57 schreef Zorro het volgende:
https://www.ed.nl/psv/dav(...)bij-psv-in~ad550b5f/
Dus daarom die haast met Veerman
Precies. Wel blij dat we niet al onze euro's eraan uitgeven en dat PSV het wat makkelijker kan betalen is jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom men zo ontevreden is over het halen van Veerman. Nou ja, tenzij je alleen naar het bedrag kijkt misschien. Is meteen een van de betere middenvelders van PSV. Denk dat het een goede toevoeging voor ze is.
Nee hoor, is ook een middenvelder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Piet speelt toch op een andere positie dan Davy?
Nee je kunt er beter met de pet naar gooien, 0 inzet tonen, geen meerwaarde zijn voor de club maar wel lekker je salaris opstrijken.quote:
Eens. Het was bij Pröpper duidelijk dat hij alleen kon presteren als alles goed zat. Aan het einde van zijn eerste PSV periode was het al kut omdat hij geen inzet toonde en dat kwam in Engeland ook weer terug. Kennelijk heeft hij de lol niet terug kunnen vinden en dan kun je er maar beter mee stoppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee je kunt er beter met de pet naar gooien, 0 inzet tonen, geen meerwaarde zijn voor de club maar wel lekker je salaris opstrijken.
Respect voor z’n keuze.
Hij is altijd wel het prototype mooiweervoetballer geweest ja. Het verbaasde me ook dat hij bij zijn terugkeer gezien werd als fundament onder het nieuwe team. Dat is de beste man zelden ergens geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Het was bij Pröpper duidelijk dat hij alleen kon presteren als alles goed zat. Aan het einde van zijn eerste PSV periode was het al kut omdat hij geen inzet toonde en dat kwam in Engeland ook weer terug. Kennelijk heeft hij de lol niet terug kunnen vinden en dan kun je er maar beter mee stoppen.
Goede keuze van hem en voor PSV prima dat hij duidelijkheid geeft. De top Pröpper uit zijn begintijd bij PSV zou je kosten wat het kost binnen willen houden, maar deze Pröpper is niet alleen vervangbaar, niemand gaat hem zelfs missen.
Wanneer ga je een voorbeschouwing maken voor de Afrika cup ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:00 schreef PSVCL het volgende:
Eindelijk een echte voetballer naast Sangare.. ben blij met deze aankoop! was sowieso al gecharmeerd van hem.
Van Ginkel is het niet meer, Guti is alleen nuttig tegen mindere tegenstanders en Propper is helaas gestopt, maar was sowieso niet meer de oude.
Nu alleen nog Zahavi dumpen en Luukinho terughalen.
wel prettig voor de huidige profvoetballer dat op die leeftijd geld al geen motivatie meer isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is altijd wel het prototype mooiweervoetballer geweest ja. Het verbaasde me ook dat hij bij zijn terugkeer gezien werd als fundament onder het nieuwe team. Dat is de beste man zelden ergens geweest.
Als je paar jaar premier League hebt gespeeld + een contractverlenging wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel prettig voor de huidige profvoetballer dat op die leeftijd geld al geen motivatie meer is
Even los van het beroep, maar voor veel mensen is geld niet de motivatie. Ik kies zelf ook voor werk wat ik leuk vind en minder uren, in ruil voor een lager salaris, minder stress en meer vrije tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel prettig voor de huidige profvoetballer dat op die leeftijd geld al geen motivatie meer is
Sla dat toernooi denk over dit jaar.. misschien dat ik wat wedstrijden van Marokko meepak maar voor de rest blijf ik er niet voor thuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer ga je een voorbeschouwing maken voor de Afrika cup ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Even los van het beroep, maar voor veel mensen is geld niet de motivatie. Ik kies zelf ook voor werk wat ik leuk vind en minder uren, in ruil voor een lager salaris, minder stress en meer vrije tijd.
Geld is niet alles, je hebt het nodig maar hoeveel je er van nodig hebt is een keuze.
Nee, natuurlijk gaat die vergelijking niet helemaal op. Maar hij heeft natuurlijk wel een flink vermogen opgebouwd en daarmee genoeg om niet meer te hoeven werken als hij dat niet wil. Hij kiest er dus voor om tevreden te zijn met wat hij heeft en in die zin is dat prima te vergelijken met mijn privé situatie en die van heel veel mensen die inzien dat carrière maken en steeds maar meer-meer ten kosten van alles niet de oplossing is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]dus jij ging van een miljoen naar 50k omdat je dat leuk vindt? Met alle respect die vergelijking naar jezelf gaat gewoon niet op, ja ik weet het geld maakt niet gelukkig.
Misschien iets met bitcoin? @aTypischquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk gaat die vergelijking niet helemaal op. Maar hij heeft natuurlijk wel een flink vermogen opgebouwd en daarmee genoeg om niet meer te hoeven werken als hij dat niet wil. Hij kiest er dus voor om tevreden te zijn met wat hij heeft en in die zin is dat prima te vergelijken met mijn privé situatie en die van heel veel mensen die inzien dat carrière maken en steeds maar meer-meer ten kosten van alles niet de oplossing is.
Trouwens, je weet ook niet wat hij nu gaat doen en wat hij daarmee gaat verdienen. Hij heeft genoeg geld om niet meer te willen voetballen, maar wellicht investeert hij het slim of gaat hij ondernemen en gaat hij van 1 miljoen naar een paar ton per jaar.
Zonde Amigo maar snap het wel. Of hopen dat Ivoorkust er snel uitligt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sla dat toernooi denk over dit jaar.. misschien dat ik wat wedstrijden van Marokko meepak maar voor de rest blijf ik er niet voor thuis.
Hoop eerlijk gezegd dat het alsnog wordt gecanceld zodat Sangare in Eindhoven blijft
ook cute dat hij het toch nog geprobeerd heeft bij psvquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Respect voor Propper. Geluk is het belangrijkste en geld genoeg voor een geweldig leven.
daar is die man te hipster voorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
PSV slaat blijkbaar hardhandig alle levensvreugde uit een mens.
Nee, ik kan dat ook wel waarderen. Hij had ook nog een jaar of 3 albert heijn tasjes met geld kunnen ophalen bij de sjeik in één of andere zandbak. Trrrr, trrr, trrrr.
En toch gaat zijn vervanger liever naar PSV dan naar Feyenoord. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
PSV slaat blijkbaar hardhandig alle levensvreugde uit een mens.
gewoon verstandige keuze van feyenoordquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En toch gaat zijn vervanger liever naar PSV dan naar Feyenoord. Kun je nagaan.
die schmidt zit er na dit seizoen toch niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit gaat mooi worden die Veerman is een luie speler en die mag nu mooi onder Schmidt gaan aan kloten
Luie speler? Zat bij Heerenveen structureel bij de top 3 spelers die de meeste meters in een wedstrijd lopen. Dat zegt niet alles, akkoord, maar een 'luie' speler zal niet snel in die top 3 komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit gaat mooi worden die Veerman is een luie speler en die mag nu mooi onder Schmidt gaan aan kloten
Denk niet dat Feyenoord hem kon betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En toch gaat zijn vervanger liever naar PSV dan naar Feyenoord. Kun je nagaan.
Die hebben liever Vilhenaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk niet dat Feyenoord hem kon betalen
Iedereen zit anders in elkaar. Hij zal vast al wel binnen zijn. Misschien geeft 'ie wel niet zo veel uit. Of hij heeft vastgoed en kan daarvan rondkomen. Kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]dus jij ging van een miljoen naar 50k omdat je dat leuk vindt? Met alle respect die vergelijking naar jezelf gaat gewoon niet op, ja ik weet het geld maakt niet gelukkig.
Inderdaad. Zelfs als je maar 1 jaar in je leven een paar miljoen hebt opgepikt kun je de rest van je leven rustig aan doen als je het slim aanpakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen zit anders in elkaar. Hij zal vast al wel binnen zijn. Misschien geeft 'ie wel niet zo veel uit. Of hij heeft vastgoed en kan daarvan rondkomen. Kan van alles zijn.
Qua wijsheid om met geld om te gaan komt 'ie me niet over als een Royston Drenthe.
Het binnen zijn is vaak het probleem niet. Maar op de zelfde manier doorleven zonder de inkomsten waar het bij de meeste verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als je maar 1 jaar in je leven een paar miljoen hebt opgepikt kun je de rest van je leven rustig aan doen als je het slim aanpakt.
Paar pandjes, passief inkomen genereren en verder gewoon kijken wat er op je pad komt.
Je bent echt een vreselijke loser als je als subtopvoetballer met een paar jaar Premier League op je 30e niet gewoon binnen bent.
Precies. Het gaat er vaak niet zo zeer om hoeveel je na je 30e nog binnen harkt, maar wat je doet met het geld dat je voor die tijd hebt verdiend.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als je maar 1 jaar in je leven een paar miljoen hebt opgepikt kun je de rest van je leven rustig aan doen als je het slim aanpakt.
Paar pandjes, passief inkomen genereren en verder gewoon kijken wat er op je pad komt.
Je bent echt een vreselijke loser als je als subtopvoetballer met een paar jaar Premier League op je 30e niet gewoon binnen bent.
Als je van geld geen geld maakt haal je het ook wel. En zijn kids ook makkelijk. En die daarna ook nog wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Het gaat er vaak niet zo zeer om hoeveel je na je 30e nog binnen harkt, maar wat je doet met het geld dat je voor die tijd hebt verdiend.
Miljoen of 7-8 zal Propper wel hebben. Als je normaal leeft, van geld geld maakt, dan kun je het daar wel mee uitzingen. Als je 100k per maand verbrast en blijft verbrassen, dan niet.
neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je van geld geen geld maakt haal je het ook wel. En zijn kids ook makkelijk. En die daarna ook nog wel.
Dus jij zou niet kunnen leven van 7-8 miljoen in de resterende 50 jaar van je leven?quote:
Bij 5% rendement js dat 400.000 per jaar. De aex ging echter dit jaar bijvoorbeeld met een procent of 25 naar boven. Dan verdien je al 2.000.000. Als je dan van 2 ton leeft corrigeer je tegen inflatie en verdien je elk jaar meerquote:Op woensdag 5 januari 2022 06:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus jij zou niet kunnen leven van 7-8 miljoen in de resterende 50 jaar van je leven?
Dat is 140.000 tot 160.000 Euro per jaar.
Dan mag er een groot deel belastingen af en dan nog kun je gewoon rondkomen.
Er zijn ook mensen die niet alleen maar meer meer willen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:01 schreef XL het volgende:
[..]
Bij 5% rendement js dat 400.000 per jaar. De aex ging echter dit jaar bijvoorbeeld met een procent of 25 naar boven. Dan verdien je al 2.000.000. Als je dan van 2 ton leeft corrigeer je tegen inflatie en verdien je elk jaar meer
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je van geld geen geld maakt haal je het ook wel. En zijn kids ook makkelijk. En die daarna ook nog wel.
Sowieso al best knap als je zoveel geld op de bank hebt staan dat je dat een leven gaat lijden waarin je 2 ton per jaar uit geeft. Daar hoef je namelijk niet heel gek voor te doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt vermogensrendementsheffing (goed, straks niet meer), negatieve rente bij de bank, inflatie en dan nog je eigen uitgaven.
Als je helemaal niks doet behalve uitgeven, dan is het 'n keer op of niet genoeg meer. En voordat z'n kleinkinderen bejaarden zijn.
Er zijn toch ook zat mensen die van 30k per jaar rond kunnen komen? Dat x 50 jaar geeft 1,5 miljoen. Koop een huis van 5 ton en je vaste lasten zijn vrij laag. Dus met 2 miljoen kom je een heel eind, natuurlijk gaat er van die 7-8 miljoen een pak af, maar geen 5-6 miljoen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt vermogensrendementsheffing (goed, straks niet meer), negatieve rente bij de bank, inflatie en dan nog je eigen uitgaven.
Als je helemaal niks doet behalve uitgeven, dan is het 'n keer op of niet genoeg meer. En voordat z'n kleinkinderen bejaarden zijn.
Ja, er zijn mensen die van 30k rond kunnen komen. Maar dat zijn meestal mensen die ook zoiets per jaar beuren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook zat mensen die van 30k per jaar rond kunnen komen? Dat x 50 jaar geeft 1,5 miljoen. Koop een huis van 5 ton en je vaste lasten zijn vrij laag. Dus met 2 miljoen kom je een heel eind, natuurlijk gaat er van die 7-8 miljoen een pak af, maar geen 5-6 miljoen.
Doe zelf maar eens 5+% (minimale inschatting) aan inflatie meenemen in je berekening.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus jij zou niet kunnen leven van 7-8 miljoen in de resterende 50 jaar van je leven?
Dat is 140.000 tot 160.000 Euro per jaar.
Dan mag er een groot deel belastingen af en dan nog kun je gewoon rondkomen.
Ze heten niet allemaal Depay.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sowieso al best knap als je zoveel geld op de bank hebt staan dat je dat een leven gaat lijden waarin je 2 ton per jaar uit geeft. Daar hoef je namelijk niet heel gek voor te doen.
Dan kun je ook van Nistelrooij wel weer een paar voetbalschoenen geven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:38 schreef Gutanoth het volgende:
Mertens terug, wat vinden we daarvan?
Wat een vraagquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:38 schreef Gutanoth het volgende:
Dat hangt er nogal vanaf wat je verstaat onder 'gek doen'. Als je er 2 ton per jaar doorheen blaast doe je toch wel de nodige dingen die voor Jan Modaal wel degelijk onder 'gek doen' zullen vallen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sowieso al best knap als je zoveel geld op de bank hebt staan dat je dat een leven gaat lijden waarin je 2 ton per jaar uit geeft. Daar hoef je namelijk niet heel gek voor te doen.
Ligt er aan of hij zich kan schikken in een rol waarin hij niet de verloren ster is die terugkeert. Ik heb hem het laatste jaar niet meer gevolgd, maar het beste is er wel vanaf qua snelheid en ik vraag me af of hij een rol zoals Zenden in zijn laatste jaren wel aankan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:38 schreef Gutanoth het volgende:
Die heeft zijn man een keer laten lopen en kan er niks van dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:38 schreef Gutanoth het volgende:
Zijn eigen woorden denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:15 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kwam dat sprookje vandaan dat ie voor Feyenoord was![]()
Verstandige kerel die Veerman
Een gloryhunter dus, of misschien had Feyenoord destijds interesse..quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden denk ik.
[ twitter ]
Dat laatste, PSV was toen ook helemaal geen optie. En eigenlijk boeit het toch ook geen hol waar destijds zijn voorkeur lag, in welke pyjama hij sliep als kind of welk shirt hij ooit van zijn oma heeft gekregen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een gloryhunter dus, of misschien had Feyenoord destijds interesse..
Maakt ook geen fuck uit nee. Vanaf nu is het een PSVer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste, PSV was toen ook helemaal geen optie. En eigenlijk boeit het toch ook geen hol waar destijds zijn voorkeur lag, in welke pyjama hij sliep als kind of welk shirt hij ooit van zijn oma heeft gekregen?
Hij wil een stapje hogerop en gaat naar de club waar hij op dit moment het beste gevoel bij heeft en interesse in hem heeft. PSV kan hem betalen en wil de gok wagen en hij heeft duidelijk geen tyfushekel aan de club. Prima, laat maar komen en misschien wordt het wel wat.
En als het niets wordt kan hij het altijd nog een niveautje lager proberen, kan Feyenoord hem bij ons oppikken voor de helft van wat hij nu kost.
Announce BA30ERquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:23 schreef Caland het volgende:
En nu maar hopen dat ze Bazoer halen, voor die plek.
Ik zou mijn hoop sowieso al niet hebben gevestigd op iemand die helemaal dronken werd gespeeld door Guusje Til.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Fok! feliciteert Ajax met het kampioenschap.
Ach Jaap Stam werd in zijn goede tijd ook compleet weggespeeld door Aissati. Dat soort incidenten zeggen niet zo veel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou mijn hoop sowieso al niet hebben gevestigd op iemand die helemaal dronken werd gespeeld door Guusje Til.
Er komt wellicht een Doekhi voor het bloeden aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Fok! feliciteert Ajax met het kampioenschap.
Volgens @Sked is die nogal traag en kan hij niet voetballen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt wellicht een Doekhi voor het bloeden aan.
Ja, laten we vooral niet in de 'paniekaankoop uit de kelder van de Bundesliga' modus gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:54 schreef Ciscus het volgende:
Boscagli- Obispo en Teze achter de hand. Ik vind het wel prima, zelfs al zijn het twee linkspoten. Zou er dan liever een RB bij willen.
Doekhi en Bazoer zijn allebei welkom, dat wel.
Ik geloof niet dat iemand van de PSV-supporters zo denkt. Volgens mij is het realisme dat er een enorm verschil is in financiële mogelijkheden tussen PSV en Ajax er bij vrijwel iedereen. En dat daardoor de verhoudingen en mogelijkheden scheef zijn is logisch.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajax staat een paar puntjes achter en de portomonnee gaat weer open voor Bergwijn.
Ben benieuwd of er weer een paar users straks komen verkondigen dat onze competitie echt niet de kant van Duitsland of Frankrijk op gaat, en waarom PSV niet gewoon wat beter scout, dan kunnen wij het makkelijk bijbenen.
Het zijn ook meer de Ajax supporters die hier de afgelopen transfer windows, als er weer een speler voor 15-20 miljoen gehaald ging worden, dit kwamen verkondigen. Ben het verder eens met je hoor, PSV heeft het aan zichzelf te danken, maar ongeacht wat de oorzaak is, ik ben er van overtuigd dat onder de huidige omstandigheden de Eredivisie richting een 1 team competitie gaat. Misschien heb je dan inderdaad 1x in de zoveel tijd een andere kampioen (zoals Lille vorig jaar in Frankrijk), als alles tegenzit bij Ajax.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand van de PSV-supporters zo denkt. Volgens mij is het realisme dat er een enorm verschil is in financiële mogelijkheden tussen PSV en Ajax er bij vrijwel iedereen. En dat daardoor de verhoudingen en mogelijkheden scheef zijn is logisch.
Punt is alleen wel dat PSV dat volledig aan zichzelf te danken heeft. In de beslissende jaren heeft PSV niet thuis gegeven en daardoor heeft Ajax, zeker onder de Boer, een financiële voorsprong kunnen nemen. Hand op de knip en toch kampioen worden heeft ze gebracht waar ze nu zijn. Door de jaren met 1 CL plaats en de abominabel slechte prestaties van PSV in Europa is dat gat verder gegroeid. Dat heeft niet zo veel met Duitse of Franse praktijken te maken maar meer met het feit dat je in de Nederlandse competitie op dit moment alleen kunt groeien als je de CL miljoenen binnen harkt en daar meer 1 plekje is. Tenzij je clubs opzij weet te zetten met begrotingen van 2x die van Ajax.
In Duitsland en Frankrijk zijn zelfs onder de CL deelnemers de verschillen nog immens. Ik zie die situatie hier ook wel ontstaan als PSV zo door blijft kloten als de no2 in Nederland wel de CL in mag. Maar voor nu is het gat wel te repareren.
Bergwijn is voor Ajax ook niet de oplossing. Ajax heeft dit seizoen moeite met tegenstanders die leunen en weinig ruimte weggeven. Daar geven ze de punten weg dit seizoen en dat gaat Bergwijn niet voor ze oplossen.
Verkeerde topic?quote:Op maandag 10 januari 2022 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajax staat een paar puntjes achter en de portomonnee gaat weer open voor Bergwijn.
Ben benieuwd of er weer een paar users straks komen verkondigen dat onze competitie echt niet de kant van Duitsland of Frankrijk op gaat, en waarom PSV niet gewoon wat beter scout, dan kunnen wij het makkelijk bijbenen.
Het is zaak om er dan voor te zorgen dat je dat bij PSV ook geregeld krijgt en daar is geld voor nodig en perspectief. Dit jaar kampioen worden zou al een heel stuk helpen. Zeker als je dan in de CL wel eens een keer laat zien dat je daar wat te zoeken hebt, zoals Ajax dat nu ook doet. Of anders die voorronden eens wel overleven.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het zijn ook meer de Ajax supporters die hier de afgelopen transfer windows, als er weer een speler voor 15-20 miljoen gehaald ging worden, dit kwamen verkondigen. Ben het verder eens met je hoor, PSV heeft het aan zichzelf te danken, maar ongeacht wat de oorzaak is, ik ben er van overtuigd dat onder de huidige omstandigheden de Eredivisie richting een 1 team competitie gaat. Misschien heb je dan inderdaad 1x in de zoveel tijd een andere kampioen (zoals Lille vorig jaar in Frankrijk), als alles tegenzit bij Ajax.
Misschien is het 'doemdenken', en ik hoop ten zeerste dat PSV niet op deze manier denkt, maar persoonlijk zie ik het somber in. Ik denk niet dat dit gat nog te repareren is, tegen zulke transferbedragen is gewoon niet op te boksen. Je kan nog zo leuk scouten, maar tenzij je ergens weer een Gomes, Alex, Farfan etc. in 1 jaar vandaan weet te toveren ben je kansloos tegen gearriveerde spelers in mijn ogen, en daar heeft Ajax er behoorlijk wat van momenteel.
In principe gebeurt dat toch ook gewoon met verhuur?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 04:25 schreef Lyrebird het volgende:
PSV is op de goede weg. Het topmanagement doet het uitstekend. Vooral die van der Wallen (Brand Loyalty) is goed bezig, en ik meen al jaren de hand van Wim van der Leegte te zien, die Zuid-Oost Brabant met VDL op de kaart heeft gezet. Strategisch, voor de lange termijn, zijn ze goed bezig. Maar dat doen ze al jaren.
* Talenten vroeg scouten en vroeg vastleggen
* De velden afstruinen voor jong talent - jaren geleden een artikel gelezen over busjes die door heel zuid Nederland rijden om jong volk naar de training te rijden
* Een trainersapparaat dat goed overweg kan met spelers die Spaans en Portugees spreken
Maar het blijft mensenwerk. Die Scamacca is nooit doorgebroken bij PSV, maar is ondertussen 20 miljoen waard. Piroe doet het goed in de Engelse Championship, maar heeft bij PSV nooit een kans gehad.
Een Amerikaans model met farm teams zou uitkomst kunnen bieden. Laat die jongens een tijdje harden bij je farm teams, zoals Jong PSV, en haal ze terug als ze zich bewezen hebben. De ontwikkeling van Doan is een goed voorbeeld van hoe je dat aanpakt.
Je moet af en toe ook een beetje geluk hebben. John de Jong heeft mij nog niet volledig overtuigd. Ik heb soms het idee dat bijvoorbeeld Overmars net wat doortastender te werk gaat. Maar ook daar geldt dat je met mensen van doen hebt. Makkelijk lullen voor mij vanaf de kant.
Doan is goed hoor. Doan, Gotze, Zahavi, dat zijn echt goede spelers, die niet echt uit de verf komen in onze Mickey Mouse competitie. Kijk nog even het eerste en laatste doelpunt terug, uit mijn laatste post.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Doan liet het bij zijn verhuur ook meer zien in ieder geval. M.i. niet te vergelijken dus..
Dat lijkt me een hele verstandige keuze van hem. Kennelijk had hij die flaterkeuze om naar Italië te gaan even nodig.quote:
Slim.quote:
Yes. Mijn top 5 jeugdspelers op dit moment (in willekeurige volgorde):quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Complimenten voor de jeugdopleiding van PSV ,, er komt weer veel talent aan![]()
#Forthefuture
zoals altijd in de geschiedenis van ajax grote pieken en hele diepe dalen. al denk ik wel dat deze piek nog niet is bereikt en dat ze het echt in orde hebben op dit moment. ook als er een minder seizoen komt. ik denk dat de problemen beginnen als ten hag of overmars weg gaan. met zoveel miljoen is een speler prima te vervangen, maar die twee posities zijn momenteel een stuk belangrijker en dat vind ik best beangstigend.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is zaak om er dan voor te zorgen dat je dat bij PSV ook geregeld krijgt en daar is geld voor nodig en perspectief. Dit jaar kampioen worden zou al een heel stuk helpen. Zeker als je dan in de CL wel eens een keer laat zien dat je daar wat te zoeken hebt, zoals Ajax dat nu ook doet. Of anders die voorronden eens wel overleven.
Ergens moet je een keer die spiraal doorbreken, waardoor spelers die boven het maaiveld uitsteken besluiten om bij te tekenen, in plaats van na een half goed seizoen aan Everton of Tottenham te denken.
Over de afgelopen decennia heeft PSV maar zelden met een hogere begroting gewerkt als Ajax en als het al zo was, dan waren de verschillen veel kleiner dan nu. Maar als de Eredivisie straks weer 2 clubs mag leveren dan wordt dat verschil gewoon tussen PSV en Ajax weer kleiner en komt het weer op andere zaken aan. Dan wordt het weer gewoon zoals het was, met twee topclubs in Nederland.
En uiteindelijk gaat het bij Ajax ook wel weer een keer minder hoor. Binnen die club is de politiek veel te belangrijk en wispelturig om een Bayern te worden. Het blijft wat dat betreft gewoon een arrogante club waar het pluche veel te lekker zit. Gaat nu even goed, maar één minder seizoen en het gezeik begint weer als vanouds.
Bruur van Zeefuik of wa?quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit met jezelf laat gebeuren in een paar maanden, ben je geen topsporter.
ach sommige talenten zijn gewoon op jonge leeftijd heel goed en denken dan dat ze altijd heel goed zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In principe gebeurt dat toch ook gewoon met verhuur?
Daarnaast raakte Scamacca bij PEC ook geen pepernoot. Zijn huidige statistieken zijn trouwens ook niet bepaald indrukwekkend.. Maar goed, ik zie 'm verder niet spelen dus misschien mis ik iets.Piroe schijnt inderdaad goed te spelen in de Championship(!!). Maar ondertussen kwam hij ook bij Sparta op de bank terecht he. Wellicht de Championship niet al te veel overschatten. Het vechtvoetbal zal hem wel liggen.
Doan liet het bij zijn verhuur ook meer zien in ieder geval. M.i. niet te vergelijken dus..
Overmars beschikt ook over net wat meer geld en (ondertussen) ervaring. Die heeft ook meer dan genoeg missers op zijn naam. Neemt niet weg dat John mij ook nog niet overtuigd heeft, helaas.
Het is vooral een mentale kwestie inderdaad. Je moet spelers wel zelfvertrouwen geven, maar ook de beentjes op de grond laten houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach sommige talenten zijn gewoon op jonge leeftijd heel goed en denken dan dat ze altijd heel goed zijn
bij psv en ajax krijg je gewoon minder tijd om jezelf te bewijzen en als je heel goed bent dan moet je ook gewoon gelijk doorbreken
el ghazi, bazoer, misschien zelfs ihattering hadden misschien wel meer uit hun carrière kunnen halen als ze bij az of heerenveen waren begonnen
die jongens zijn gewoon 2 of 3 jaar kwijt geraakt in hun ontwikkeling in de meest beslissende jaren
de club die voor elk talent de juiste weg weet te vinden is pas spekkoper
Kan iemand dat interview van mo van vandaag posten?quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit met jezelf laat gebeuren in een paar maanden, ben je geen topsporter.
Gevalletje niet meer sporten en toch hetzelfde aantal calorieën naar binnen blijven schuiven. Holy shit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Interview? Bij de KFC of wat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan iemand dat interview van mo van vandaag posten?
wel kenmerkend dat het altijd jongens zijn met allochtone afkomstquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral een mentale kwestie inderdaad. Je moet spelers wel zelfvertrouwen geven, maar ook de beentjes op de grond laten houden.
Bij de één gaat dat goed en die haalt er meer uit dan er in zit en bij de ander faal je hopeloos. Kijk naar het verschil tussen Bakkali en Depay. De één heeft alleen maar geteerd op zijn talent terwijl de ander er altijd keihard voor heeft gewerkt. En dan denk ik ook nog dat Bakkali meer talent had.
En dan kun je van Deapy vinden wat je wilt, maar hij haalt er wel uit wat er in zit. Hoe gek de gozer ook is, op het punt waar het om draait weet hij wat hij er voor moet doen.
Nou ja, de gastjes die vaak op jonge leeftijd al dat soort exceptioneel talent laten zijn komen nu eenmaal vaak uit een bepaald milieu. Straatvoetballertjes die van jongs af aan in de wijk op de veldjes shinen en dat zijn nu vaak eenmaal gozertjes uit wijken waar veel mensen van allochtone afkomst wonen. Ga maar op een willekeurig Cruijff veldje kijken, of dat nu in Amsterdam, Eindhoven, Geldrop, Sittard of Maarssen is. Weinig roomblank te vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel kenmerkend dat het altijd jongens zijn met allochtone afkomst
Dit kan niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een boom die in bloei staat in januari kan inderdaad niet. Scherp opgemerkt.quote:
Jij kunt bloemen onderscheiden op die foto?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Een boom die in bloei staat in januari kan inderdaad niet. Scherp opgemerkt.
Zijn vader speelde een belangrijke rol. Het is misgegaan toen die kwam te overlijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Ciscus het volgende:
Zouden ze bij PSV nou hebben geweten dat hij mentaal niet zo sterk was? Dat kan toch niet anders?
Nee hoor. Het is misgegaan omdat hij voor het eerst werd aangesproken op zijn rol in het veld en hij kritische geluiden te horen kreeg.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn vader speelde een belangrijke rol. Het is misgegaan toen die kwam te overlijden.
Die hebben simpelweg vaker issues met kritische feedback. Het moet allemaal poeslief en met rEsPeCt (lees: eigenlijk gewoon geen kritiek hebben), anders worden ze boos. Een welbekend probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel kenmerkend dat het altijd jongens zijn met allochtone afkomst
Mensen zijn gelijkwaardig, culturen zijn dat niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die hebben simpelweg vaker issues met kritische feedback. Het moet allemaal poeslief en met rEsPeCt (lees: eigenlijk gewoon geen kritiek hebben), anders worden ze boos. Een welbekend probleem.
In Maarssen valt het wel mee hoor, kan ik verklappen..quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, de gastjes die vaak op jonge leeftijd al dat soort exceptioneel talent laten zijn komen nu eenmaal vaak uit een bepaald milieu. Straatvoetballertjes die van jongs af aan in de wijk op de veldjes shinen en dat zijn nu vaak eenmaal gozertjes uit wijken waar veel mensen van allochtone afkomst wonen. Ga maar op een willekeurig Cruijff veldje kijken, of dat nu in Amsterdam, Eindhoven, Geldrop, Sittard of Maarssen is. Weinig roomblank te vinden.
Het heeft vooral met milieu, mentale weerbaarheid en genetisch materiaal te maken of dat je wel of niet met de druk om kunt gaan. En opvoeding voor een stuk nuchterheid. Natuurlijk speelt cultuur daar ook wel een rol in, maar ik weet niet of dat doorslaggevend is.
Daar zal dan ook wel geen Cruijff court zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In Maarssen valt het wel mee hoor, kan ik verklappen..
Denk het niet, nee. Waarschijnlijk alleen in Overvecht of Kanaleneiland, wat enigszins in de buurt is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar zal dan ook wel geen Cruijff court zijn?
Dank voor het delen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:11 schreef onlogisch het volgende:
PSV-blikvanger Cody Gakpo openhartig over zijn geloof, zijn leven en het voetbal
Hij gaat dit jaar voor de titel met PSV, voor een WK met Oranje en regelmatig voor een goed boek. Een interview met Cody Gakpo (22), openhartig over zijn geloof, zijn leven en het voetbal.
Schmidt kennende, Obispo en Boscagli centraal achterin. Gutti als Sangare en Gotze en Veerman vullen het middenveld aan.quote:Op zondag 16 januari 2022 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Pittig potje vanmiddag. Blij dat dikke Padt weg is. Die speelde altijd wereldpotten tegen PSV.
Obispo of Teze? En wie neemt de plek van Sangaré in?
Mwene heeft Corona gehad en is niet helemaal fit blijkbaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Romero in de basis!
Had wel gewoon Veerman en Mwene (uitstekend in vorm) laten starten. Ben benieuwd.
Wat is er eigenlijk met die Max aan de hand, gewoon gepasseerd?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Romero in de basis!
Had wel gewoon Veerman en Mwene (uitstekend in vorm) laten starten. Ben benieuwd.
Die is er lang uitgeweest met Corona, in de tussentijd was Mauro opgeleefd en nu ziet Schmidt nog geen reden om ze te switchen.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die Max aan de hand, gewoon gepasseerd?
Laatst nog wereldkampioen geworden.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die Max aan de hand, gewoon gepasseerd?
We hebben er wel heel veel op deze ondraaglijke manier binnengesleept dit jaar. Blijft knap, dat je de punten steeds blijft pakken, maar toch ook dat je het steeds voor elkaar krijgt zulke saaie wedstrijden keer op keer te blijven produceren.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Saai, maar prima overwinning in een lastige uitpot.
Geen moment het gevoel gehad dat Grunn ging scoren.quote:Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Saai, maar prima overwinning in een lastige uitpot.
Ziet eruit als een zeer betrouwbare bron Paul, hou deze aids maar op de frontpage ofzo waar het hoortquote:
Gaat het?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef kurk_droog het volgende:
De boertjes dachten weer even een jood te halen. Die leven in een andere wereld of wat
Droeftoeters.
Een Twitter account dat drie berichtjes in 8 jaar tijd de lucht in slingert als 'bron'. Kansloos.quote:
Jeetje, heel erg ziedend.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef kurk_droog het volgende:
De boertjes dachten weer even een jood te halen. Die leven in een andere wereld of wat
Droeftoeters.
Veel alternatieven voor Sangare ken ik niet, in Nederland loopt er in ieder geval geen. Behalve deze Timber dan, maar het is natuurlijk een gok en hij zal minstens 2,5 moeten kosten. Dat is makkelijk verdiend voor Fc Utrecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een Twitter account dat drie berichtjes in 8 jaar tijd de lucht in slingert als 'bron'. Kansloos.
Neemt niet weg dat ik hem graag zie komen, Ajax had destijds goede alternatieven en Timber wilde spelen, maar eigenlijk hadden ze best wat meer moeite voor hem mogen doen.
Prima voetballer, zeker omdat ik verwacht dat Sangare deze zomer zal vertrekken.
Die ga je nooit krijgen voor 2.5 dat is een ding dat zeker is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Veel alternatieven voor Sangare ken ik niet, in Nederland loopt er in ieder geval geen. Behalve deze Timber dan, maar het is natuurlijk een gok en hij zal minstens 2,5 moeten kosten. Dat is makkelijk verdiend voor Fc Utrecht.
Dit is echt een no brainer. Net zo goed als zijn broer is hij niet en gaat hij waarschijnlijk ook niet worden, maar deze man kan ook heel erg goed voetballen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Veel alternatieven voor Sangare ken ik niet, in Nederland loopt er in ieder geval geen. Behalve deze Timber dan, maar het is natuurlijk een gok en hij zal minstens 2,5 moeten kosten. Dat is makkelijk verdiend voor Fc Utrecht.
Nee, dat wordt minimaal het dubbele. Maar dat is hij dan ook wel waard. Als je die een langdurig contract kunt geven dan zie ik die over een jaartje of 2/3 nog wel eens voor 15 miljoen de deur uit wandelen. Eerlijk gezegd meer vertrouwen in dan in Veerman, voor zover je ze kunt vergelijken dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ga je nooit krijgen voor 2.5 dat is een ding dat zeker is.
Zou het geen hele slechte tijdelijke versterking vinden, gelet op de blessures achterin.quote:
Veerman is wel een heel ander soort speler maar snap die hele veerman hype überhaupt niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat wordt minimaal het dubbele. Maar dat is hij dan ook wel waard. Als je die een langdurig contract kunt geven dan zie ik die over een jaartje of 2/3 nog wel eens voor 15 miljoen de deur uit wandelen. Eerlijk gezegd meer vertrouwen in dan in Veerman, voor zover je ze kunt vergelijken dan.
[..]
Zou het geen hele slechte tijdelijke versterking vinden, gelet op de blessures achterin.
Nee, vandaar mijn 'voor zover je ze kunt vergelijken'. Ik haalde Veerman alleen aan omdat dat de meest recent aangeschafte middenvelder is en hij bovendien rond dezelfde transfersom zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veerman is wel een heel ander soort speler maar snap die hele veerman hype überhaupt niet.
Eens al weet je het nooit maar het lijkt me ook niet het type speler wat op gaat bloeien onder schmidtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, vandaar mijn 'voor zover je ze kunt vergelijken'. Ik haalde Veerman alleen aan omdat dat de meest recent aangeschafte middenvelder is en hij bovendien rond dezelfde transfersom zit.
Ik zie Veerman ook meer als een speler die af en toe klasse laat zien en waarvan je dan hoopt dat hij dat op een hoger niveau vaker doet en uiteindelijk stabiel wordt. Maar helaas blijkt vrij vaak dat dat niet gebeurt, zeker niet als spelers al 23 zijn moet je er niet te veel van verwachten qua ontwikkeling.
Was hij op zijn 20e deze speler geweest, dan had ik er echt anders over gedacht.
Nee, ik denk ook niet dat hij uit de koker van Schmidt komt. Het is toch een speler die wat vrijheid nodig heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens al weet je het nooit maar het lijkt me ook niet het type speler wat op gaat bloeien onder schmidt
Beetje dom.quote:
Dat zijn ook prima merken inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik altijd een zwak voor Franse auto's heb gehad. En Saab.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind Skoda's echt het toppunt van burgerlijke saaiheid, samen met Dacia.
Ik ben zelf ook geen fan van BMW en Mercedes etc. Mijn hart is verkocht aan Mazda en Lexus
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:14 schreef PSVCL het volgende:
Als PSV slim is gooien ze zondag de poorten open voor publiek, onder het mom van een protest, zoals bij MVV
Zal Toon wel weer te laf voor zijn helaas
Dezelfde Toon die in 2020 een gratis CL-ticket weggaf aan Ajax en bezweek onder de druk van rasprofiteur Overmars?quote:
om iets weg te geven moet je het in handen hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dezelfde Toon die in 2020 een gratis CL-ticket weggaf aan Ajax en bezweek onder de druk van rasprofiteur Overmars?
(Met zijn goede bedoelingen.)
Mwa, ik zie dat nog steeds als een extreem schijnheilige rotstreek. Overal in Europa werd de competitie uitgespeeld maar hier werd (mede onder druk van Overmars en in mindere mate ook Feyenoord) de boel gewoon gestopt. Blijft een gek verhaal.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
om iets weg te geven moet je het in handen hebben
Ik denk dat je Overmars wat teveel krediet geeft in deze, de (top)clubs waren het eens alleen Overmars praatte z'n mond voorbij, maar zo gaat dat vaker me dit soort dingen, gewoon een beetje bijbuigen zodat het aan een ander ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, ik zie dat nog steeds als een extreem schijnheilige rotstreek. Overal in Europa werd de competitie uitgespeeld maar hier werd (mede onder druk van Overmars en in mindere mate ook Feyenoord) de boel gewoon gestopt. Blijft een gek verhaal.
Denk dat de meeste Ajacieden hier achteraf ook wel zo hun vraagtekens hebben bij die gang van zaken, het was zo overduidelijk dat Overmars een belang had.
Neemt niet weg dat ik denk dat Ajax de competitie alsnog wel had gewonnen als hij wel was uitgespeeld.
Prima toch voor beide partijen, is sowieso in alles meer een "Ajax" speler. Doet die het goed het aankomende half jaar dan nemen ze hem voor een schappelijke prijs over is het niks dan kan die wieberenquote:
Moet hij wetenquote:
Is toch prachtig nieuws voor PSV lijkt me? Echt 0 kans dat deze jongen ooit nog op een serieus niveau aan het ballen komt.quote:
Maar wat boeit het?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:46 schreef PSVCL het volgende:
De standaard mindgames vanuit amsterdam zo vlak voor een topper.. trap er niet in.
Die gaat gewoon voor Utrecht ballen als ie verstandig is ()
Boeit ook niks nee maar PSV supporters zijn weer aan het schuimbekken op social media terwijl je die jongen helemaal geen aandacht meer moet geven... de media probeert altijd weer te stoken wanneer het rustig is bij PSV en alles goed verloopt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat boeit het?Wordt toch nooit meer wat.
En dat is prachtig voor PSV, omdat?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch prachtig nieuws voor PSV lijkt me? Echt 0 kans dat deze jongen ooit nog op een serieus niveau aan het ballen komt.
Ik vind het vooral lollig. Leuk voor het voetbal als hij zijn beloften nog inlost en als hij faalt is het ook prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Boeit ook niks nee maar PSV supporters zijn weer aan het schuimbekken op social media terwijl je die jongen helemaal geen aandacht meer moet geven... de media probeert altijd weer te stoken wanneer het rustig is bij PSV en alles goed verloopt.
Vanuit persoonlijk oogpunt niet zo best maar een PSV-er zal het toch altijd mooi vinden als spelers op sportief gebied falen in Amsterdam?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is prachtig voor PSV, omdat?
Alleen de media geeft het nog overdreven veel aandacht terwijl iedereen bij PSV hem alweer was vergeten. Volgens VI en Voetbalzon is het zelfs een stunt!quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lollig. Leuk voor het voetbal als hij zijn beloften nog inlost en als hij faalt is het ook prima wat mij betreft.
Echt, het boeit me geen hol wat hij doet. Al maakt ie volgend jaar de winnende tegen PSV, dan ben ik nog blij dat hij hier de boel niet meer verziekt. Bij PSV was het klaar, wellicht lukt het elders nog maar ik houd mijn adem niet in tot hij een succes is.
Ik ben echt PSV supporter hoor, maar ik hoop vooral dat de competitie een periode in gaat waar de topclubs elkaar tot ongekende hoogte brengen. Competitie is goed.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vanuit persoonlijk oogpunt niet zo best maar een PSV-er zal het toch altijd mooi vinden als spelers op sportief gebied falen in Amsterdam?
Zo fanatiek zijn ze wel in Eindhoven!
Dus naar een subtopper in Europa óf een subtopper in Europa?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Ciscus het volgende:
In eerste instantie baalde ik van het 'Ihattaren naar Ajax'-verhaal, maar bedacht me daarna dat ik het geen leuke gozer vind die ik succes gun met mijn cluppir. Hij kostte uiteindelijk vooral veel energie. Met een beetje geluk wordt hij een basisspeler en gaat hij het waar maken, maar er wordt bij Ajax meer van een speler verwacht dan bij PSV. En Ten Hag vs Schmidt...dat maakt geen reet uit.
Als ik die jongen zou mogen adviseren: ga lekker bij Utrecht ballen, en zet daarna de stap naar Ajax of een mooie subtopper in Europa.
Ik schat de kans dat het nog wat gaat worden ook niet zo hoog in mede door de concurrentie op zijn posities maar ik begrijp wel van zijn kant dat als je kan kiezen tussen Utrecht of Ajax het dan Ajax wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Ciscus het volgende:
Als ik die jongen zou mogen adviseren: ga lekker bij Utrecht ballen, en zet daarna de stap naar Ajax of een mooie subtopper in Europa.
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bahquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben echt PSV supporter hoor, maar ik hoop vooral dat de competitie een periode in gaat waar de topclubs elkaar tot ongekende hoogte brengen. Competitie is goed.
In dat opzicht is het wel mooi als er een reeks spelers faalt bij Ajax, dan komt PSV weer een beetje bij.
Prachtige meltdownquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Viesmadquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Megawoest.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Wiens meme is ditquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan niet ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:35 schreef Ciscus het volgende:
PSV heeft interesse in de 24-jarige Nathaniel Phillips, wordt gezegd. Dat is dus echt een Alex (zonder de pegel)...Als hij voor max 10 miljoen te halen is, dan doen. Dat legt elke premier league- club lachend voor hem neer uiteindelijk.
0-4 incoming.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:07 schreef PSVCL het volgende:
de media team van PSV is de topper van morgen weer overdreven aan het uitmelken met interviews en grote woorden..
#Onzewedstrijd!!![]()
![]()
Ik heb sowieso geen idee waarom hij nu niet opgehaald wordt door zo'n club, het hele bericht verbaast me. Misschien wil hij voor het grote PSV spelen, met een upcoming britse ster en een oud-wereldkampioen..quote:
Heel apart. Soberzo steeds nog veel geblesseerde spelers.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:02 schreef tja77 het volgende:
Romero 5 weken eruit.
Dat gaat dus nooit meer wat worden, die knakker is niet gemaakt voor prof voetbal. Vergelijken met Romero is Robben een onverwoestbare tank.
Neequote:
Er is altijd hoop, maar als je eerlijk bent, weet je dat Ajax gewoon sterker is. Helaas.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet kijken dan..
Altijd dat negatieve gezeik
quote:
Ik heb goede hoop dat Go Ahead Eagles het walgelijke Heracles klop gaat geven ja.quote:
Nee jij met je Luuk de jong fanclubquote:Op zondag 23 januari 2022 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet kijken dan..
Altijd dat negatieve gezeik
De media teamquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:07 schreef PSVCL het volgende:
de media team van PSV is de topper van morgen weer overdreven aan het uitmelken met interviews en grote woorden..
#Onzewedstrijd!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |