abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203135508
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Doan liet het bij zijn verhuur ook meer zien in ieder geval. M.i. niet te vergelijken dus..
Doan is goed hoor. Doan, Gotze, Zahavi, dat zijn echt goede spelers, die niet echt uit de verf komen in onze Mickey Mouse competitie. Kijk nog even het eerste en laatste doelpunt terug, uit mijn laatste post.

Die laatste goal. Wat een assist!

Bij het eerste doelpunt geeft Zahavi een meesterassist. Zo mooi zie je ze zelden. Van Ginkel, Zahavi, Gotze -> een boel voetbalintellect.

PSV is beter af met efficiëntere voetballers, en dat laten spelers zoals Gakpo en Vertessen nu zien. Niet over vier schijven voetballen (wat ik wel het ultieme voetbal vind, maar waar je drie tot vier hele goede spelers met inzicht voor nodig hebt), maar sterke snelle grote jongens, die zichzelf vrijspelen en zonder pardon de trekker overhalen.

Misschien is PSV dus beter af met simpel doeltreffend voetbal, dan voetbal over meerdere schijven, dat vraagt om een tegenstander die ook wil / moet voetballen. De teams die PSV tegenkwam in de CL kwalificatie.

Of misschien denk ik er wel te veel over na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 12-01-2022 17:12:22 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203145290
Ihattaren naar Utrecht :')
pi_203145458
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:49 schreef Gutanoth het volgende:
Dat lijkt me een hele verstandige keuze van hem. Kennelijk had hij die flaterkeuze om naar Italië te gaan even nodig.

Laten we hopen dat hij weer lekker aan het voetballen gaat en er nog wat van weet te maken.
pi_203145507
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 20:49 schreef Gutanoth het volgende:
Slim.

Hij komt uit Utrecht en is voor de Eredivisie een prima speler. Hij kan zich wel weer laten verhuren aan 'n club waar hij toch niet gaat spelen, maar hij kan beter eens wedstrijden gaan spelen.
pi_203156368
Complimenten voor de jeugdopleiding van PSV ,, er komt weer veel talent aan _O_
#Forthefuture
pi_203156689
twitter
  woensdag 12 januari 2022 @ 16:50:18 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203156706
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
:D die is in juni wel fit
pi_203162622
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Complimenten voor de jeugdopleiding van PSV ,, er komt weer veel talent aan _O_
#Forthefuture
Yes. Mijn top 5 jeugdspelers op dit moment (in willekeurige volgorde):

Babadi
Bouhouane
Van Duiven
Simons
Houben

Bakayoko is natuurlijk een aardig talentje, evenals de nu geblesseerde Van de Blaak, maar bovenstaande 5 schat ik nog net wat hoger in.
  woensdag 12 januari 2022 @ 22:56:45 #159
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203162677
Sangaré vandaag bij Ivoorkust - Equatoriaal Guinea was wereldniveau.

Als topclubs goed hebben opgelet speelt hij niet meer lang voor PSV.
pi_203164473
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is zaak om er dan voor te zorgen dat je dat bij PSV ook geregeld krijgt en daar is geld voor nodig en perspectief. Dit jaar kampioen worden zou al een heel stuk helpen. Zeker als je dan in de CL wel eens een keer laat zien dat je daar wat te zoeken hebt, zoals Ajax dat nu ook doet. Of anders die voorronden eens wel overleven.

Ergens moet je een keer die spiraal doorbreken, waardoor spelers die boven het maaiveld uitsteken besluiten om bij te tekenen, in plaats van na een half goed seizoen aan Everton of Tottenham te denken.

Over de afgelopen decennia heeft PSV maar zelden met een hogere begroting gewerkt als Ajax en als het al zo was, dan waren de verschillen veel kleiner dan nu. Maar als de Eredivisie straks weer 2 clubs mag leveren dan wordt dat verschil gewoon tussen PSV en Ajax weer kleiner en komt het weer op andere zaken aan. Dan wordt het weer gewoon zoals het was, met twee topclubs in Nederland.

En uiteindelijk gaat het bij Ajax ook wel weer een keer minder hoor. Binnen die club is de politiek veel te belangrijk en wispelturig om een Bayern te worden. Het blijft wat dat betreft gewoon een arrogante club waar het pluche veel te lekker zit. Gaat nu even goed, maar één minder seizoen en het gezeik begint weer als vanouds.
zoals altijd in de geschiedenis van ajax grote pieken en hele diepe dalen. al denk ik wel dat deze piek nog niet is bereikt en dat ze het echt in orde hebben op dit moment. ook als er een minder seizoen komt. ik denk dat de problemen beginnen als ten hag of overmars weg gaan. met zoveel miljoen is een speler prima te vervangen, maar die twee posities zijn momenteel een stuk belangrijker en dat vind ik best beangstigend.
Groot fan van User Wotte
pi_203164475

Als je dit met jezelf laat gebeuren in een paar maanden, ben je geen topsporter.
pi_203164497
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]

Als je dit met jezelf laat gebeuren in een paar maanden, ben je geen topsporter.
Bruur van Zeefuik of wa?
pi_203164499
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
In principe gebeurt dat toch ook gewoon met verhuur?

Daarnaast raakte Scamacca bij PEC ook geen pepernoot. Zijn huidige statistieken zijn trouwens ook niet bepaald indrukwekkend.. Maar goed, ik zie 'm verder niet spelen dus misschien mis ik iets.Piroe schijnt inderdaad goed te spelen in de Championship(!!). Maar ondertussen kwam hij ook bij Sparta op de bank terecht he. Wellicht de Championship niet al te veel overschatten. Het vechtvoetbal zal hem wel liggen.

Doan liet het bij zijn verhuur ook meer zien in ieder geval. M.i. niet te vergelijken dus..

Overmars beschikt ook over net wat meer geld en (ondertussen) ervaring. Die heeft ook meer dan genoeg missers op zijn naam. Neemt niet weg dat John mij ook nog niet overtuigd heeft, helaas.
ach sommige talenten zijn gewoon op jonge leeftijd heel goed en denken dan dat ze altijd heel goed zijn

bij psv en ajax krijg je gewoon minder tijd om jezelf te bewijzen en als je heel goed bent dan moet je ook gewoon gelijk doorbreken

el ghazi, bazoer, misschien zelfs ihattering hadden misschien wel meer uit hun carrière kunnen halen als ze bij az of heerenveen waren begonnen

die jongens zijn gewoon 2 of 3 jaar kwijt geraakt in hun ontwikkeling in de meest beslissende jaren

de club die voor elk talent de juiste weg weet te vinden is pas spekkoper
Groot fan van User Wotte
pi_203164651
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ach sommige talenten zijn gewoon op jonge leeftijd heel goed en denken dan dat ze altijd heel goed zijn

bij psv en ajax krijg je gewoon minder tijd om jezelf te bewijzen en als je heel goed bent dan moet je ook gewoon gelijk doorbreken

el ghazi, bazoer, misschien zelfs ihattering hadden misschien wel meer uit hun carrière kunnen halen als ze bij az of heerenveen waren begonnen

die jongens zijn gewoon 2 of 3 jaar kwijt geraakt in hun ontwikkeling in de meest beslissende jaren

de club die voor elk talent de juiste weg weet te vinden is pas spekkoper
Het is vooral een mentale kwestie inderdaad. Je moet spelers wel zelfvertrouwen geven, maar ook de beentjes op de grond laten houden.

Bij de één gaat dat goed en die haalt er meer uit dan er in zit en bij de ander faal je hopeloos. Kijk naar het verschil tussen Bakkali en Depay. De één heeft alleen maar geteerd op zijn talent terwijl de ander er altijd keihard voor heeft gewerkt. En dan denk ik ook nog dat Bakkali meer talent had.

En dan kun je van Deapy vinden wat je wilt, maar hij haalt er wel uit wat er in zit. Hoe gek de gozer ook is, op het punt waar het om draait weet hij wat hij er voor moet doen.
pi_203166721
Ihattaren gaat misschien nog ooit een keer een half seizoen shinen, en dan gaat het weer mis. Jammer, maar helaas niet uit het juiste hout gesneden. We hoeven geen medelijden te hebben, want die zal aan het eind van zijn carrière loaded zijn door geld wat hij in de zandbank heeft verdiend.

Zouden ze bij PSV nou hebben geweten dat hij mentaal niet zo sterk was? Dat kan toch niet anders?

Zahavi komt verder niet meer terug. Hebben we genoeg aan Vinicius, Romero en Fofana?
pi_203168300
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]

Kan iemand dat interview van mo van vandaag posten?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:02:07 #167
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203169500
quote:
[ afbeelding ]

Gevalletje niet meer sporten en toch hetzelfde aantal calorieën naar binnen blijven schuiven. Holy shit.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:04:18 #168
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203169550
quote:
[ afbeelding ]

_O-

Godver, ik vind het toch ook wel topsport om jezelf zo vol te vreten.
Wat een billie is het ook _O-
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:05:00 #169
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203169569
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:48 schreef RipCity het volgende:

[..]
Kan iemand dat interview van mo van vandaag posten?
Interview? Bij de KFC of wat?
pi_203169587
I
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:05 schreef tja77 het volgende:

[..]
Interview? Bij de KFC of wat?
nee dit huilie huilie stuk

https://www.telegraaf.nl/(...)lles-over-mij-gezegd
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203170124
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 07:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is vooral een mentale kwestie inderdaad. Je moet spelers wel zelfvertrouwen geven, maar ook de beentjes op de grond laten houden.

Bij de één gaat dat goed en die haalt er meer uit dan er in zit en bij de ander faal je hopeloos. Kijk naar het verschil tussen Bakkali en Depay. De één heeft alleen maar geteerd op zijn talent terwijl de ander er altijd keihard voor heeft gewerkt. En dan denk ik ook nog dat Bakkali meer talent had.

En dan kun je van Deapy vinden wat je wilt, maar hij haalt er wel uit wat er in zit. Hoe gek de gozer ook is, op het punt waar het om draait weet hij wat hij er voor moet doen.
wel kenmerkend dat het altijd jongens zijn met allochtone afkomst
Groot fan van User Wotte
pi_203170677
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nou ja, de gastjes die vaak op jonge leeftijd al dat soort exceptioneel talent laten zijn komen nu eenmaal vaak uit een bepaald milieu. Straatvoetballertjes die van jongs af aan in de wijk op de veldjes shinen en dat zijn nu vaak eenmaal gozertjes uit wijken waar veel mensen van allochtone afkomst wonen. Ga maar op een willekeurig Cruijff veldje kijken, of dat nu in Amsterdam, Eindhoven, Geldrop, Sittard of Maarssen is. Weinig roomblank te vinden.

Het heeft vooral met milieu, mentale weerbaarheid en genetisch materiaal te maken of dat je wel of niet met de druk om kunt gaan. En opvoeding voor een stuk nuchterheid. Natuurlijk speelt cultuur daar ook wel een rol in, maar ik weet niet of dat doorslaggevend is.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:26:17 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203170937
quote:
[ afbeelding ]

Dit kan niet.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:27:18 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203170960
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit kan niet.
Een boom die in bloei staat in januari kan inderdaad niet. Scherp opgemerkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203171073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Een boom die in bloei staat in januari kan inderdaad niet. Scherp opgemerkt.
Jij kunt bloemen onderscheiden op die foto?
pi_203171586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Ciscus het volgende:

Zouden ze bij PSV nou hebben geweten dat hij mentaal niet zo sterk was? Dat kan toch niet anders?

Zijn vader speelde een belangrijke rol. Het is misgegaan toen die kwam te overlijden.
pi_203171847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zijn vader speelde een belangrijke rol. Het is misgegaan toen die kwam te overlijden.
Nee hoor. Het is misgegaan omdat hij voor het eerst werd aangesproken op zijn rol in het veld en hij kritische geluiden te horen kreeg.

En dat was al voor het overlijden van zijn pa. Toen zat de klad er al in.

Het zal vast daarna erger en mogelijk harder zijn ontspoord, ongetwijfeld, maar daarvoor was het ook al matig en vreselijk wisselvallig. Er wordt soms net gedaan alsof Mo de voetbalgod was tot zijn pa dood ging maar dat is geschiedvervalsing.
  donderdag 13 januari 2022 @ 16:47:16 #178
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203172212
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Die hebben simpelweg vaker issues met kritische feedback. Het moet allemaal poeslief en met rEsPeCt (lees: eigenlijk gewoon geen kritiek hebben), anders worden ze boos. Een welbekend probleem.
  donderdag 13 januari 2022 @ 16:58:22 #179
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203172360
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:47 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Die hebben simpelweg vaker issues met kritische feedback. Het moet allemaal poeslief en met rEsPeCt (lees: eigenlijk gewoon geen kritiek hebben), anders worden ze boos. Een welbekend probleem.
Mensen zijn gelijkwaardig, culturen zijn dat niet.
pi_203175045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nou ja, de gastjes die vaak op jonge leeftijd al dat soort exceptioneel talent laten zijn komen nu eenmaal vaak uit een bepaald milieu. Straatvoetballertjes die van jongs af aan in de wijk op de veldjes shinen en dat zijn nu vaak eenmaal gozertjes uit wijken waar veel mensen van allochtone afkomst wonen. Ga maar op een willekeurig Cruijff veldje kijken, of dat nu in Amsterdam, Eindhoven, Geldrop, Sittard of Maarssen is. Weinig roomblank te vinden.

Het heeft vooral met milieu, mentale weerbaarheid en genetisch materiaal te maken of dat je wel of niet met de druk om kunt gaan. En opvoeding voor een stuk nuchterheid. Natuurlijk speelt cultuur daar ook wel een rol in, maar ik weet niet of dat doorslaggevend is.
In Maarssen valt het wel mee hoor, kan ik verklappen..
pi_203175384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:10 schreef Ciscus het volgende:

[..]
In Maarssen valt het wel mee hoor, kan ik verklappen..
Daar zal dan ook wel geen Cruijff court zijn?
pi_203176683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Daar zal dan ook wel geen Cruijff court zijn?
Denk het niet, nee. Waarschijnlijk alleen in Overvecht of Kanaleneiland, wat enigszins in de buurt is.
  Moderator zaterdag 15 januari 2022 @ 10:11:23 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203202264
quote:
Dank voor het delen.

Echt alles klopt aan die gozer hè. Wat zou het toch fijn zijn als heel veel van die jonge gasten eens naar Gakpo keken en hem als voorbeeld namen. Hij heeft humor, relativeringsvermogen, intelligentie buiten en op het veld, talent, de wil om te werken. Echt een zeldzaamheid. Zelfs als hij geen wereldtop zou worden is het een verademing om zo'n gozer een paar jaar bij PSV te hebben mogen zien voetballen.

Wat een verschil met verwende kutventjes als Ihattaren, Bakkali of, ik noem maar iets van buiten PSV, een Noah Lang.

Ik hoop dat hij nog een jaartje blijft en dan voor veel geld ergens de top gaat bestormen. Als er één speler bij PSV is die ik dat gun dan is het Gakpo wel. En dan op zijn 33e terug komen en nog een paar jaar de jeugd inspireren.

Tot zover mijn lofzang op Cody Gakpo. Eintovenaar. Jongen van de club, jongen van de stad.
pi_203217152
Pittig potje vanmiddag. Blij dat dikke Padt weg is. Die speelde altijd wereldpotten tegen PSV.

Obispo of Teze? En wie neemt de plek van Sangaré in?
pi_203218381
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Pittig potje vanmiddag. Blij dat dikke Padt weg is. Die speelde altijd wereldpotten tegen PSV.

Obispo of Teze? En wie neemt de plek van Sangaré in?
Schmidt kennende, Obispo en Boscagli centraal achterin. Gutti als Sangare en Gotze en Veerman vullen het middenveld aan.

Ik zou Obispo en Teze centraal achterin zetten, en Boscagli als Sangare.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203218473
Hmmm, ik had ook naar de opstelling kunnen kijken...
pi_203219428
Romero in de basis!

Had wel gewoon Veerman en Mwene (uitstekend in vorm) laten starten. Ben benieuwd.
pi_203220130
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Romero in de basis!

Had wel gewoon Veerman en Mwene (uitstekend in vorm) laten starten. Ben benieuwd.
Mwene heeft Corona gehad en is niet helemaal fit blijkbaar.
pi_203220825
Poh, Mauro.
pi_203220832
Dat deed Mauro weer netjes
  zondag 16 januari 2022 @ 14:43:16 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203220840
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Romero in de basis!

Wat is er eigenlijk met die Max aan de hand, gewoon gepasseerd?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203220861
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Die is er lang uitgeweest met Corona, in de tussentijd was Mauro opgeleefd en nu ziet Schmidt nog geen reden om ze te switchen.
pi_203220941
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Laatst nog wereldkampioen geworden.
pi_203222135
Kan het nog saaier.
pi_203222950
Saai, maar prima overwinning in een lastige uitpot.
pi_203223039
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
We hebben er wel heel veel op deze ondraaglijke manier binnengesleept dit jaar. Blijft knap, dat je de punten steeds blijft pakken, maar toch ook dat je het steeds voor elkaar krijgt zulke saaie wedstrijden keer op keer te blijven produceren.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:42:02 #198
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_203223175
Punten binnen, goed genoeg.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_203223227
Drie punten, prima verder.
pi_203224146
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Geen moment het gevoel gehad dat Grunn ging scoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')