wel prettig voor de huidige profvoetballer dat op die leeftijd geld al geen motivatie meer isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is altijd wel het prototype mooiweervoetballer geweest ja. Het verbaasde me ook dat hij bij zijn terugkeer gezien werd als fundament onder het nieuwe team. Dat is de beste man zelden ergens geweest.
Als je paar jaar premier League hebt gespeeld + een contractverlenging wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel prettig voor de huidige profvoetballer dat op die leeftijd geld al geen motivatie meer is
Even los van het beroep, maar voor veel mensen is geld niet de motivatie. Ik kies zelf ook voor werk wat ik leuk vind en minder uren, in ruil voor een lager salaris, minder stress en meer vrije tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel prettig voor de huidige profvoetballer dat op die leeftijd geld al geen motivatie meer is
Sla dat toernooi denk over dit jaar.. misschien dat ik wat wedstrijden van Marokko meepak maar voor de rest blijf ik er niet voor thuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer ga je een voorbeschouwing maken voor de Afrika cup ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Even los van het beroep, maar voor veel mensen is geld niet de motivatie. Ik kies zelf ook voor werk wat ik leuk vind en minder uren, in ruil voor een lager salaris, minder stress en meer vrije tijd.
Geld is niet alles, je hebt het nodig maar hoeveel je er van nodig hebt is een keuze.
Nee, natuurlijk gaat die vergelijking niet helemaal op. Maar hij heeft natuurlijk wel een flink vermogen opgebouwd en daarmee genoeg om niet meer te hoeven werken als hij dat niet wil. Hij kiest er dus voor om tevreden te zijn met wat hij heeft en in die zin is dat prima te vergelijken met mijn privé situatie en die van heel veel mensen die inzien dat carrière maken en steeds maar meer-meer ten kosten van alles niet de oplossing is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]dus jij ging van een miljoen naar 50k omdat je dat leuk vindt? Met alle respect die vergelijking naar jezelf gaat gewoon niet op, ja ik weet het geld maakt niet gelukkig.
Misschien iets met bitcoin? @aTypischquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk gaat die vergelijking niet helemaal op. Maar hij heeft natuurlijk wel een flink vermogen opgebouwd en daarmee genoeg om niet meer te hoeven werken als hij dat niet wil. Hij kiest er dus voor om tevreden te zijn met wat hij heeft en in die zin is dat prima te vergelijken met mijn privé situatie en die van heel veel mensen die inzien dat carrière maken en steeds maar meer-meer ten kosten van alles niet de oplossing is.
Trouwens, je weet ook niet wat hij nu gaat doen en wat hij daarmee gaat verdienen. Hij heeft genoeg geld om niet meer te willen voetballen, maar wellicht investeert hij het slim of gaat hij ondernemen en gaat hij van 1 miljoen naar een paar ton per jaar.
Zonde Amigo maar snap het wel. Of hopen dat Ivoorkust er snel uitligt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sla dat toernooi denk over dit jaar.. misschien dat ik wat wedstrijden van Marokko meepak maar voor de rest blijf ik er niet voor thuis.
Hoop eerlijk gezegd dat het alsnog wordt gecanceld zodat Sangare in Eindhoven blijft
ook cute dat hij het toch nog geprobeerd heeft bij psvquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Respect voor Propper. Geluk is het belangrijkste en geld genoeg voor een geweldig leven.
daar is die man te hipster voorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
PSV slaat blijkbaar hardhandig alle levensvreugde uit een mens.
Nee, ik kan dat ook wel waarderen. Hij had ook nog een jaar of 3 albert heijn tasjes met geld kunnen ophalen bij de sjeik in één of andere zandbak. Trrrr, trrr, trrrr.
En toch gaat zijn vervanger liever naar PSV dan naar Feyenoord. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
PSV slaat blijkbaar hardhandig alle levensvreugde uit een mens.
gewoon verstandige keuze van feyenoordquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En toch gaat zijn vervanger liever naar PSV dan naar Feyenoord. Kun je nagaan.
die schmidt zit er na dit seizoen toch niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit gaat mooi worden die Veerman is een luie speler en die mag nu mooi onder Schmidt gaan aan kloten
Luie speler? Zat bij Heerenveen structureel bij de top 3 spelers die de meeste meters in een wedstrijd lopen. Dat zegt niet alles, akkoord, maar een 'luie' speler zal niet snel in die top 3 komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit gaat mooi worden die Veerman is een luie speler en die mag nu mooi onder Schmidt gaan aan kloten
Denk niet dat Feyenoord hem kon betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En toch gaat zijn vervanger liever naar PSV dan naar Feyenoord. Kun je nagaan.
Die hebben liever Vilhenaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk niet dat Feyenoord hem kon betalen
Iedereen zit anders in elkaar. Hij zal vast al wel binnen zijn. Misschien geeft 'ie wel niet zo veel uit. Of hij heeft vastgoed en kan daarvan rondkomen. Kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]dus jij ging van een miljoen naar 50k omdat je dat leuk vindt? Met alle respect die vergelijking naar jezelf gaat gewoon niet op, ja ik weet het geld maakt niet gelukkig.
Inderdaad. Zelfs als je maar 1 jaar in je leven een paar miljoen hebt opgepikt kun je de rest van je leven rustig aan doen als je het slim aanpakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen zit anders in elkaar. Hij zal vast al wel binnen zijn. Misschien geeft 'ie wel niet zo veel uit. Of hij heeft vastgoed en kan daarvan rondkomen. Kan van alles zijn.
Qua wijsheid om met geld om te gaan komt 'ie me niet over als een Royston Drenthe.
Het binnen zijn is vaak het probleem niet. Maar op de zelfde manier doorleven zonder de inkomsten waar het bij de meeste verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als je maar 1 jaar in je leven een paar miljoen hebt opgepikt kun je de rest van je leven rustig aan doen als je het slim aanpakt.
Paar pandjes, passief inkomen genereren en verder gewoon kijken wat er op je pad komt.
Je bent echt een vreselijke loser als je als subtopvoetballer met een paar jaar Premier League op je 30e niet gewoon binnen bent.
Precies. Het gaat er vaak niet zo zeer om hoeveel je na je 30e nog binnen harkt, maar wat je doet met het geld dat je voor die tijd hebt verdiend.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als je maar 1 jaar in je leven een paar miljoen hebt opgepikt kun je de rest van je leven rustig aan doen als je het slim aanpakt.
Paar pandjes, passief inkomen genereren en verder gewoon kijken wat er op je pad komt.
Je bent echt een vreselijke loser als je als subtopvoetballer met een paar jaar Premier League op je 30e niet gewoon binnen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |