leuk talentje, is die ondertussen weer helemaal fit?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA WINTERKAMPIOEN!!!!
Wat is Maxi Romero toch ongelofelijk veel beter dan Vinicius.
Iemand die zo'n assist geeft als hij vorige week, zonder alls af te scheuren is wat mij betreft fit.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk talentje, is die ondertussen weer helemaal fit?
Ja, doen we toch iets goed kennelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gefeliciteerd met deze geweldige prijs vrienden. Ongekend dat we na zo'n (gevoelsmatig) waardeloos jaar nog bovenaan weten te staan.
Rest mij verder niets anders dan iedereen hier fijne dagen en een heul mooi 2022 te wensen
Ga je de uitslagen in de OP nog bijwerken en actualiseren?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, doen we toch iets goed kennelijk.
Jij ook fijne dagen!
Wellicht, als ik daar zin in heb de komende dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ga je de uitslagen in de OP nog bijwerken en actualiseren?
Als de leiding zich daardoor maar geen zand in de ogen laat strooien. We hebben dringend een fatsoenlijke spits nodig (Luuk?), power op het middenveld (nu Sangaré tot begin februari absent zal zijn) en eigenlijk ook een doelman van op zijn minst eerste divisie niveau.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gefeliciteerd met deze geweldige prijs vrienden. Ongekend dat we na zo'n (gevoelsmatig) waardeloos jaar nog bovenaan weten te staan.
We moeten vooral van Roger Schidt af wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als de leiding zich daardoor maar geen zand in de ogen laat strooien. We hebben dringend een fatsoenlijke spits nodig (Luuk?), power op het middenveld (nu Sangaré tot begin februari absent zal zijn) en eigenlijk ook een doelman van op zijn minst eerste divisie niveau.
Zonder versterkingen zal je merken dat straks het dubbeltje ook meermaals de verkeerde kant op zal vallen en bij Ajax wel goed.
Het is een godswonder dat we boven Ajax staan momenteel en dat moeten we ook vooral als zodanig zien: een wonder.
Ik denk dat Boscagli de honneurs gaat waarnemen. Tenzij er zich een buitenkansje voor doet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:45 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop dat we in de winter nog een goede middenvelder aantrekken. Zonder Ibi tegen Ajax is zelfmoord
Wat een onzin lijst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:13 schreef Intint het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ven-psv-aan-kop.html
@:PSVUCL ?
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten vooral van Roger Schidt af wat mij betreft.
Prima coach. Hij laat ze op een leuke manier voetballen, met herkenbaar en aanvallend voetbal. Niet dat schijtluizenvoetbal van Cocu of dat achteruitrenvoetbal van van Bommel. Je trekt als PSV sowieso niet zo maar een betere coach aan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten vooral van Roger Schidt af wat mij betreft.
Eens. Al had ik er veel meer van verwacht allemaal. Elke keuze als opvolger (die mij aanspreekt) is een gok; zoals Jonk, van Nistelrooij etc.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Prima coach. Hij laat ze op een leuke manier voetballen, met herkenbaar en aanvallend voetbal. Niet dat schijtluizenvoetbal van Cocu of dat achteruitrenvoetbal van van Bommel. Je trekt als PSV sowieso niet zo maar een betere coach aan.
Die Mwene begint steeds sterker te worden en die Mauro is ook een kuitenbijtertje. Ramalho en Boscagli zijn niet meedogenloos genoeg. Gaan toch te vaak te slap de duels aan. Die Boscagli laat soms aardige dingen op het middenveld zien. Ik kon wel genieten van Teze als CV. Die straalt echt wat uit. Jee, die zaag van hem... En ook Obispo groeit als kool. De toekomst ziet er voor de verdediging goed uit, maar nu is het idd te slap.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:14 schreef tja77 het volgende:
De verdediging is wel tenenkrommend slecht, karrevrachten aan doelpunten tegen en dat gaat je gewoon de kop kosten.
Hij moet eigenlijk vooral niet zoveel blunders maken. Een keeper moet vooral niet teveel opvallen eigenlijk en dat doet Drommel wel in negatieve zin.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:35 schreef Lyrebird het volgende:
Met Unnerstall / Drommel hebben ze achteraf gezien niet de beste keuze gemaakt. Die Unnerstall is toch wel een enorme mannetjesputter, terwijl Drommel wat meer in de traditionele lijn van PSV keept als een aardige lieve jongen. Op termijn zie ik Drommel nog wel beter worden, hij heeft echt wel talent, maar hij moet vooral meer gaan uitstralen, en dat is niet iets dat zo maar komt aanwaaien.
Teze heeft vorig jaar echt heel veel voor lul gestaan. Vorig jaar verdedigden we nog slechter dan nu he.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die Mwene begint steeds sterker te worden en die Mauro is ook een kuitenbijtertje. Ramalho en Boscagli zijn niet meedogenloos genoeg. Gaan toch te vaak te slap de duels aan. Die Boscagli laat soms aardige dingen op het middenveld zien. Ik kon wel genieten van Teze als CV. Die straalt echt wat uit. Jee, die zaag van hem... En ook Obispo groeit als kool. De toekomst ziet er voor de verdediging goed uit, maar nu is het idd te slap.
Ik kan alleen maar samenvattingen kijken, en alhoewel hij op rechts niet overtuigend is, vond ik 'm op CV sterk. Snel, hard. Was dat onder van Bommel? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Teze heeft vorig jaar echt heel veel voor lul gestaan. Vorig jaar verdedigden we nog slechter dan nu he.
Prima voor op de bank, maar voor de basis moet je mi een hoger niveau nastreven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 04:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar samenvattingen kijken, en alhoewel hij op rechts niet overtuigend is, vond ik 'm op CV sterk. Snel, hard. Was dat onder van Bommel? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb.
Teze als CV was echt wel heel goed vorig seizoen, won belangrijke kopduels, won sprintduels, overschatte z'n voetballende kwaliteiten niet etc etc. Helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 04:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar samenvattingen kijken, en alhoewel hij op rechts niet overtuigend is, vond ik 'm op CV sterk. Snel, hard. Was dat onder van Bommel? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb.
ik vind het wel een leuke speler maar of dat een directe versterking is blijft wel de vraagquote:Op maandag 3 januari 2022 14:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie het ook niet in die kerel.
Inderdaad Scrummie!!quote:
Categorie Maher, Ramselaar. Geen meerwaarde ten opzichte van wat er nu staat. Potentie zie ik er ook niet heel veel in. Niet heel consistent ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke speler maar of dat een directe versterking is blijft wel de vraag
Mear ynteresse, neist Feyenoord en PSV, is der oant no ta net foar Veerman. "Nee, dat is in ieder geval niet bekend bij mij", seit De Haan.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Categorie Maher, Ramselaar. Geen meerwaarde ten opzichte van wat er nu staat. Potentie zie ik er ook niet heel veel in. Niet heel consistent ook.
Daarnaast is 6 miljoen voor buitenlandse clubs een jodenfooi. Vraag me dan ook af of er ook buitenlandse interesse is?
Duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mear ynteresse, neist Feyenoord en PSV, is der oant no ta net foar Veerman. "Nee, dat is in ieder geval niet bekend bij mij", seit De Haan.
(meer interesse naast Feyenoord en PSV is er niet)
https://www.omropfryslan.(...)eyenoord-ligt-er-nog
De zanger van The Catsquote:
Is die Bazoer niet wat aan de zware kant? Verder wel een mannetjesputter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
Ah de verloren zoon die wegging omdat hij dacht dat hij bij Ajax meer zou spelen.
Zal 'ie straks wel via Juventus naar Sampdoria gaan ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is die Bazoer niet wat aan de zware kant? Verder wel een mannetjesputter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |