Ah! Het helpt wel, want nu snap ik de grapquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een filaaaatelist die zeeeegels spaart.
Van de uitleg wordt die niet (nog) beter trouwens.
Dan maar even pijn lijden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, volgens Friends is er altijd een oplossing.
O gelukkig was ik vanaf post 35 al live aan het meeposten, dat was een meevallertjequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Meke het volgende:
Was ik net in het huidige topic aan het bijlezen, gaan we ineens een topic verder
Turbo turbo!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Meke het volgende:
Was ik net in het huidige topic aan het bijlezen, gaan we ineens een topic verder
Trusten / heb je lekker geslapen?quote:
Zo was het hier vanochtend ook. Ik woon naast een heel groot parkquote:
Helaas welquote:
Netjes. ik zal eens kijken hoe hoog wij geindigd zijn. Ik gok top 20.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Redefine het volgende:
Zo, de Upbeatles sport 2021 quiz zit er weer op. Was weer erg leuk. Mijn team is gedeeld achtste is geworden.
Ik heb deze wijselijk aan mij voorbij laten gaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes. ik zal eens kijken hoe hoog wij geindigd zijn. Ik gok top 20.
Hm, zondequote:
Het was een erg leuke quizquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb deze wijselijk aan mij voorbij laten gaan
Mijn team bestaat niet bepaald uit sportliefhebbersquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was een erg leuke quizMet 63/80 hebben we best goed gescoord. Je kan zien dat er veel sportliefhebbers meedoen en het dan moeilijk wordt om hoog te eindigen.
Van die twee sporten weet ik dan weer weinig! Ik verbaas me er toch wel over dat zoveel teams zo goed gescoord hebben. 41ste voelt toch een beetje als falen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn team bestaat niet bepaald uit sportliefhebbersDarten en autosport lukt nog wel, daarbuiten hebben we al snel geen flauw idee
quote:DEN BOSCH (ANP) - De provincies Limburg en Noord-Brabant moeten vanaf januari 2024 worden samengevoegd, volgens de commissarissen van de koning van de beide provincies. Het plan wordt momenteel bestudeerd door de Raad van State en een verdict wordt begin volgend jaar verwacht.
Volgens bronnen in Den Bosch zou de nieuwe grote provincie verder gaan onder de naam Nederlands Limburg. Over de te kiezen hoofdstad is volgens diezelfde bronnen nog onenigheid.
Ina Adema, commissaris van de koning in Noord-Brabant, is enthousiast over de plannen: "Al jaren voelen wij hier in Brabant een sterke band met de mensen in Limburg. Dit komt natuurlijk onder andere door het carnaval maar ook door de typische zuidelijke gezelligheid waar beide provincies om bekend staan."
Niet iedereen staat te springen om de voorgestelde samenvoeging. In het westen van Noord-Brabant hebben verscheidene burgemeesters al aangegeven dat, mochten de plannen worden doorgezet, zal worden voorgesteld de betreffende gemeenten onder Zeeland of de Belgische provincie Antwerpen te laten vallen.
Zuid-Limburg is heul geen provinciequote:
Fred_Belg Van den Bergh doet dus ook al mee naast @Straniquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:38 schreef H_T het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor de Belg Van den Bergh op het WK Darts. Hoe is de sfeer in huize Fred_B?
BOE 👻👻👻quote:
Ik heb de schrijvers van het artikel verzocht dit aan te passen en zelf deze aanpassing hier vast doorgevoerd.quote:
Bij ons is de kennis vrij goed verdeeld, dus dat scheelt. Een vraag over darten of MMA is aan mij niet besteed, maar dat wist een ander weer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van die twee sporten weet ik dan weer weinig! Ik verbaas me er toch wel over dat zoveel teams zo goed gescoord hebben. 41ste voelt toch een beetje als falen.
Nu niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fred_Belg Van den Bergh doet dus ook al mee naast @:Strani
1 april valt laat dit jaar.quote:
Gaan ze dan Valencia en Cataloni samenvoegenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier doen ze het volgende week, ik ben vast aan het oefenen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaan ze dan Valencia en Cataloni samenvoegen
Maar jij post net dat de meest afgezeken provincie van deze SC mogelijk moet fuseren met een bij een paar leden van de SC zeer geliefde provincie, dus dat zou dat in Spanje ook zomaar kunnen gebeurenquote:
Nou ja ik vrees dat @ijs_beer het artikel niet heeft overleefd. Maar goed, de hik is dan ook wegquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij post net dat de meest afgezeken provincie van deze SC mogelijk moet fuseren met een bij een paar leden van de SC zeer geliefde provincie, dus dat zou dat in Spanje ook zomaar kunnen gebeuren
Dat was wel een goede manier om zijn hik kwijt te raken ja. Een andere optie was om te zeggen dat ze heel Oss brandwerend hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik vrees dat @:ijs_beer het artikel niet heeft overleefd. Maar goed, de hik is dan ook weg
Slappe lach eerderquote:
Dat wel gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar is die hik nou weg? Want daar was het allemaal om te doen natuurlijk.
Mooi, dan stuur ik direct bericht naar de Raad van State in de hoop dat we het proces nog kunnen stoppen.quote:
Nee.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah. Ik miste je al. Heeft het verhelderend gewerkt?
quote:Op woensdag 22 december 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
Dat wil zeggen: Ja, maar alles leidt me op dit moment slechts naar een schijnbaar onvermijdelijke conclusie en dat is er niet een waar ik gelukkig mee kan zijn.
Ik zat toevallig eerder te kijken hoe lang jij al afwezig was en dat was me veel te lang. Ik hoop dat het verder wel ok met je gaat allemaal.quote:Op woensdag 22 december 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
Dat wil zeggen: Ja, maar alles leidt me op dit moment slechts naar een schijnbaar onvermijdelijke conclusie en dat is er niet een waar ik gelukkig mee kan zijn.
Welkom terug.quote:Op woensdag 22 december 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
quote:
Sterktequote:Op woensdag 22 december 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Dat klinkt niet heel goedquote:Op woensdag 22 december 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
Dat is het FOK! equivalent van met je blote voeten op een lego blokje gaan staanquote:Op woensdag 22 december 2021 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik klikte op een topic in COR.
[..]
Nee.
Vanmorgen ging het ook al mis na het opstaan, dat ik met mijn kleine teen tegen de poot van mijn bed stootte.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het FOK! equivalent van met je blote voeten op een lego blokje gaan staan
We zullen allemaal uit jouw buurt blijven, want dat kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 22 december 2021 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen ging het ook al mis na het opstaan, dat ik met mijn kleine teen tegen de poot van mijn bed stootte.
Dus wist ik al wat voor dag het zou gaan worden vandaag.
quote:
Gelukkig woon ik ver weg, dus dat zal wel goed komen.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zullen allemaal uit jouw buurt blijven, want dat kan nooit goed gaan
Ja. En anders kunnen we Zeeland altijd nog afsteken en de zee op duwen.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik ver weg, dus dat zal wel goed komen.
De MMA vraag wist ik ook niet. Dat was een van de weinige vragen waarvan ik bij het antwoord dacht: "Wie? nooit van gehoord". Een stuk of 7 hadden we goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons is de kennis vrij goed verdeeld, dus dat scheelt. Een vraag over darten of MMA is aan mij niet besteed, maar dat wist een ander weer.
Hadden jullie nog veel fout bij de medailleranking?
Mooie uitleg.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:15 schreef Meke het volgende:
@:cyan9 als communicatieadviseur;
[ instagram ]
Love, love, pies, pies.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
Struggels. Ik wacht buiten in de auto want dochter heeft theorie examen. Maar ik moet heel nodig plassen
Even in de bosjes.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
Struggels. Ik wacht buiten in de auto want dochter heeft theorie examen. Maar ik moet heel nodig plassen
Mag je dan niet even snel naar binnen?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
Even langs huis.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
Zijn hier niet. Wel allemaal lesauto’s en druk verkeerquote:
Vind ik ook weer cringequote:Op woensdag 22 december 2021 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mag je dan niet even snel naar binnen?
25 minuten enkele reisquote:
Waarom? Dit maken ze vast vaker mee. De ouders zitten ook met spanning en moeten daardoor naar de wcquote:Op woensdag 22 december 2021 11:24 schreef Arizona het volgende:
Vind ik ook weer cringe![]()
De nood is nog net niet hoog genoeg daarvoor.
Ok je hebt me overtuigd. En ik moet echt steeds nodigerquote:Op woensdag 22 december 2021 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Dit maken ze vast vaker mee. De ouders zitten ook met spanning en moeten daardoor naar de wc
Er over praten helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok je hebt me overtuigd. En ik moet echt steeds nodiger
Bummerquote:
quote:
Overeem ken ik qua naam wel, maar de foto zei mij niets. Net zoals Fallon Sherrock wel kende, maar haar bijnaam niet. Die wist iemand anders dan weer. De foto's hadden we allemaal goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De MMA vraag wist ik ook niet. Dat was een van de weinige vragen waarvan ik bij het antwoord dacht: "Wie? nooit van gehoord". Een stuk of 7 hadden we goedDie ging nog best lekker.
Ja en nu weet ze tenminste hoe alles werkt, de procedure.quote:
Hoera, drie matige TT's!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
@:cyan9 gefeliciteerd met de 3 op een rij
Ze is in goed gezelschap. Jeroen Kijk in de Vegte & Jan-Willem Roodbeen hebben vanochtend hun theorie examen opnieuw gedaan.quote:
Dit had inderdaad een creatie van mij kunnen zijn. Maar dan met een hele matige titel.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:15 schreef Meke het volgende:
@:cyan9 als communicatieadviseur;
[ instagram ]
Kouwe voetenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:11 schreef Strani het volgende:
Een hele goedemiddag allen! Hoe vergaat het iedereen op deze prachtige woensdag?
@:Arizona ohh da's jammer
Oei jammer!quote:
Is zeker prachtig qua weer, ik kijk van waar ik zit zo uit op de vorstige grasveldenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:11 schreef Strani het volgende:
Een hele goedemiddag allen! Hoe vergaat het iedereen op deze prachtige woensdag?
Nadenken is een goed begin! Maar op een gegeven moment is impulsief zijn ook wel goed, voor zulke dingen.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei jammer!
Ik zit ook weer vaker na te denken over rijlessen, maar het blijft voorlopig nog bij nadenken
Prima. Net buiten gewandeldquote:Op woensdag 22 december 2021 12:11 schreef Strani het volgende:
Dan heb jij een lange pauzequote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijdens de lunchpauze 1,5 aflevering van het nieuwe Emily in Parijs gekeken.
Zin om vanavond verder te bingewatchen
Van een uurtje en 1 aflevering duurt een halfuurtjequote:
Ja een uur vind ik best lang, lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 22 december 2021 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van een uurtje en 1 aflevering duurt een halfuurtje
Voordeel van het thuiswerken.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja een uur vind ik best lang, lijkt me heerlijkOp kantoor misschien dan weer te lang
Ik heb net ook gewandeld, het was echt heerlijk buiten! Koud, windstil en zonnigquote:Op woensdag 22 december 2021 13:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is zeker prachtig qua weer, ik kijk van waar ik zit zo uit op de vorstige grasvelden
Ga zo even wandelen.
Gisteren was nog lekkerder hier, toen was het echt strakblauw en zonnig en koud.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net ook gewandeld, het was echt heerlijk buiten! Koud, windstil en zonnig
quote:Op woensdag 22 december 2021 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als derde geindigd met de quiz.Stond de hele tijd wel op plek 1 tijdens de tussenstanden.
Ik had vooral veel goed gegokt.quote:
Dat ken ik helemaal niet, maar ook niks voor mij.quote:Ik voel me oud. Ik zie net dat "tand diamantjes" weer terugkomen. Ik was 12 of 13 toen ik ergens rond 1998/1999 zo'n ding had. Geplaatst door de tandarts (daar had ik het gezien). Liet na een half jaartje los (was ook de bedoeling). Maar als ik er nu op terugkijk lijkt het net alsof je een gaatje hebt
[ afbeelding ]
Maar dit komt dus terug volgens trendwatchers..
Jammer, maar prima toch. Hoeveel deden er mee?quote:Op woensdag 22 december 2021 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als derde geindigd met de quiz.Stond de hele tijd wel op plek 1 tijdens de tussenstanden.
94.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer, maar prima toch. Hoeveel deden er mee?
Denk eerder haar innerlijke Scooter met Hyper Hyper heeft gevondenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:20 schreef blackswangreen het volgende:
Davina Michelle channelt haar inner Avril Lavigne en Kelly Clarkson.
Dan is derde zeer knapquote:
Sommige trends kunnen beter gewoon verdwijnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]Super goed toch!!
Ik voel me oud. Ik zie net dat "tand diamantjes" weer terugkomen. Ik was 12 of 13 toen ik ergens rond 1998/1999 zo'n ding had. Geplaatst door de tandarts (daar had ik het gezien). Liet na een half jaartje los (was ook de bedoeling). Maar als ik er nu op terugkijk lijkt het net alsof je een gaatje hebt
[ afbeelding ]
Wel prima! Maar ook een beetje boos want ze gaan de mondkapjes op straat hier opnieuw invoerenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima. Net buiten gewandeld
En kreeg bericht dat vanaf 1 januari wij een thuiswerkvergoeding krijgen. Dus dat is ook mooi.
En bij jou?
Ah, het security theater is vandaag neergestreken in Spanje.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel prima! Maar ook een beetje boos want ze gaan de mondkapjes op straat hier opnieuw invoeren
Oh ja, dat was toen echt een dingquote:Op woensdag 22 december 2021 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]Super goed toch!!
Ik voel me oud. Ik zie net dat "tand diamantjes" weer terugkomen. Ik was 12 of 13 toen ik ergens rond 1998/1999 zo'n ding had. Geplaatst door de tandarts (daar had ik het gezien). Liet na een half jaartje los (was ook de bedoeling). Maar als ik er nu op terugkijk lijkt het net alsof je een gaatje hebt
[ afbeelding ]
Oh... mondkapjes buiten is best wel nutteloosquote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel prima! Maar ook een beetje boos want ze gaan de mondkapjes op straat hier opnieuw invoeren
Maar vooral omdat ik vaak goed had gegokt.quote:
Steeds goed gokken is op een gegeven moment geen toeval meerquote:Op woensdag 22 december 2021 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar vooral omdat ik vaak goed had gegokt.
Nee, verder lijken er geen grote maatregelen te worden genomen (vooralsnog). En inderdaad is het totaal zinloos. Zelf zal ik 'm net als voorheen pas weer opdoen als ik echt in de buurt van een drukkere straat kom. Ze kunnen me wat.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh... mondkapjes buiten is best wel nutteloosKon jullie Spaanse Hugo el Joven ze niet wat beters verzinnen?
Komen er trouwens nog meer maatregelen bij? De besmettingen lopen bij jullie ook weer aardig op geloof ik?
Ik had bij een redelijk aantal vragen zoiets van: "uh, geen idee, doe maar die" En die bleek dan weer goed te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Steeds goed gokken is op een gegeven moment geen toeval meer
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, verder lijken er geen grote maatregelen te worden genomen (vooralsnog). En inderdaad is het totaal zinloos. Zelf zal ik 'm net als voorheen pas weer opdoen als ik echt in de buurt van een drukkere straat kom. Ze kunnen me wat.
Precies Strani die woedend zijn mondkapje van zijn gezicht haalt op een verlaten pad naar het strandquote:
Nou ja, die lockdown hier is ook niet echt een feest. Maar gelukkig mogen we, terwijl we doelloos buiten rondlopen omdat we toch nergens naartoe kunnen, dat wel zonder mondkapje doenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, verder lijken er geen grote maatregelen te worden genomen (vooralsnog). En inderdaad is het totaal zinloos. Zelf zal ik 'm net als voorheen pas weer opdoen als ik echt in de buurt van een drukkere straat kom. Ze kunnen me wat.
Nee, jullie situatie is qua regelgeving een heel stuk heftiger dan die hier, daarover geen twijfel. Ik vind het alleen vooral irritant dat ik de logica achter deze specifieke maatregel amper begrijp.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, die lockdown hier is ook niet echt een feest. Maar gelukkig mogen we, terwijl we doelloos buiten rondlopen omdat we toch nergens naartoe kunnen, dat wel zonder mondkapje doen
Nee, als ze dan toch maatregelen willen invoeren, wat ik best snap met oplopende cijfers, doe dan in ieder geval iets dat mogelijk nut heeftquote:Op woensdag 22 december 2021 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, jullie situatie is qua regelgeving een heel stuk heftiger dan die hier, daarover geen twijfel. Ik vind het alleen vooral irritant dat ik de logica achter deze specifieke maatregel amper begrijp.
Een gevalletje “waar houdt de vooruitgang ooit op”quote:Op woensdag 22 december 2021 18:36 schreef Arizona het volgende:
Kak, ik moet ook nog steeds een andere zorgverzekeraar gaan zoeken
Eentje die volgend jaar nog wl een contract heeft met het regionale ziekenhuis en met de orthopedisch kliniek
Oh jaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, als ze dan toch maatregelen willen invoeren, wat ik best snap met oplopende cijfers, doe dan in ieder geval iets dat mogelijk nut heeft![]()
Net als dat we hier toen geen alcoholverkoop na 20:00 in de supermarkt meer hadden. Dat was ook zo'n faalhazerij dat werkelijk niets toevoegde aan de pandemie-bestrijding![]()
Mijn vriend stond voor 20:00 in de rij bij de kassa maar was "pas" om 20:02 aan de beurt. En zijn twee speciaalbiertjes werden tussen de andere boodschappen uit gehaald en mocht hij niet meenemen
Dat onderste is ook weer een gevolg van de enorme aandrang om regels, hoe absurd ook, te handhaven, en dat van vrij grote hoeveelheden mensen.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, als ze dan toch maatregelen willen invoeren, wat ik best snap met oplopende cijfers, doe dan in ieder geval iets dat mogelijk nut heeft![]()
Net als dat we hier toen geen alcoholverkoop na 20:00 in de supermarkt meer hadden. Dat was ook zo'n faalhazerij dat werkelijk niets toevoegde aan de pandemie-bestrijding![]()
Mijn vriend stond voor 20:00 in de rij bij de kassa maar was "pas" om 20:02 aan de beurt. En zijn twee speciaalbiertjes werden tussen de andere boodschappen uit gehaald en mocht hij niet meenemen
Die coach van Badloe/Van Rijsselberghe verdient het wel denk ikquote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Strani het volgende:
Mijn gokjes voor het sportgala vanavond:
Sifan Hassan
Max Verstappen
Baanwielrenners
Coaches en paralympirs ken ik niet, tot mijn spijt.
Welke van de drie is dat?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die coach van Badloe/Van Rijsselberghe verdient het wel denk ik
Diede de Groot bij de Paralympirs? (Als die genomineerd is dan)quote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Strani het volgende:
Mijn gokjes voor het sportgala vanavond:
Sifan Hassan
Max Verstappen
Baanwielrenners
Coaches en paralympirs ken ik niet, tot mijn spijt.
Ja. En Hugo Haak bij de coachesquote:Op woensdag 22 december 2021 18:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Diede de Groot bij de Paralympirs? (Als die genomineerd is dan)
Oh ja, best bijzonder inderdaad dat ze het nooit gewonnen heeft!quote:Op woensdag 22 december 2021 18:57 schreef Em31 het volgende:
Vind het altijd zo sneu dat Annemiek van Vleuten niet wint, elke keer is er net een betere keuze.
Anderzorg? (Van CZ?) Ben ik op uitgekomen omdat ze een ruime dekking hebben.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:36 schreef Arizona het volgende:
Kak, ik moet ook nog steeds een andere zorgverzekeraar gaan zoeken
Eentje die volgend jaar nog wl een contract heeft met het regionale ziekenhuis en met de orthopedisch kliniek
Het zijn ook dingen die z ver af staan van de realiteit, van hoe het echte leven is (of zou moeten zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste is ook weer een gevolg van de enorme aandrang om regels, hoe absurd ook, te handhaven, en dat van vrij grote hoeveelheden mensen.
Ik ben geen Thierry die deze situatie klakkeloos met 40-45 wil vergelijken, maar het is wel makkelijker te begrijpen hoe dat soort mechanismes van “rampen veroorzaakt door gewone mensen die de richtlijnen aanhouden” werken.
Anderzorg is van Menzis en die zijn er ook nog niet uit met de lokale ziekenhuizenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Anderzorg? (Van CZ?) Ben ik op uitgekomen omdat ze een ruime dekking hebben.
Echt wel sneu, dat vond ik misschien wel de domste regel.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn ook dingen die z ver af staan van de realiteit, van hoe het echte leven is (of zou moeten zijn)
Ik heb mijn vriend destijds getroost en gezegd dat hij ongetwijfeld minstens 21 bejaarden het leven had gered door zijn twee biertjes af te staan bij de kassa.
(Het was oprecht sneu, hij had de hele week hard gewerkt en zich erop verheugd om lekker n of twee biertjes te drinken om het weekend mee in te luiden)
huh?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt wel sneu, dat vond ik misschien wel de domste regel.
Zo ook met boodschappen bestellen, als je tijdvak van bijvoorbeeld 16:00-21:00 had, dan kon je geen alcohol bestellen want mogelijk werd het na 20:00u bezorgd
Ik vind het ook maar irritant, ook omdat het allemaal binnen een maand moet. Elke andere verzekering kan ik wanneer ik wil afsluiten of veranderen, maar deze niet. En meestal heb ik in december helemaal geen zin om me erin te verdiepenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
Vervelend is dat.
Sowieso is dat hele zorgverzekering afsluiten een gedoe elke keer weer. Zo lastig inschatten wat je nodig denk te hebben. (Althans voor mij dan, blij geen chronische zorgkosten te hebben)
Ik vond dat ook een stomme regel. Zo vaak koop ik geen alcohol na achten, maar in die periode was ik een keer rond kwart over acht thuis en had wel zin in pils. Dat mocht niet ik niet kopen, maar ik had wel in dezelfde winkel iets anders mogen halen waardoor je nog steeds een contactmoment zou hebbenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn ook dingen die z ver af staan van de realiteit, van hoe het echte leven is (of zou moeten zijn)
Ik heb mijn vriend destijds getroost en gezegd dat hij ongetwijfeld minstens 21 bejaarden het leven had gered door zijn twee biertjes af te staan bij de kassa.
(Het was oprecht sneu, hij had de hele week hard gewerkt en zich erop verheugd om lekker n of twee biertjes te drinken om het weekend mee in te luiden)
Oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 22 december 2021 19:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt wel sneu, dat vond ik misschien wel de domste regel.
Zo ook met boodschappen bestellen, als je tijdvak van bijvoorbeeld 16:00-21:00 had, dan kon je geen alcohol bestellen want mogelijk werd het na 20:00u bezorgd
Ja precies. Mijn vriend was toch al in die supermarkt, met zijn nootjes en worstjes en biertjes. Dat hij die biertjes vervolgens achter moest laten heeft werkelijk niets bijgedragen aan de strijd tegen corona. Je zou zelfs kunnen stellen dat het averechts werkte, omdat het contact nu langer was dan noodzakelijkquote:Op woensdag 22 december 2021 19:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een stomme regel. Zo vaak koop ik geen alcohol na achten, maar in die periode was ik een keer rond kwart over acht thuis en had wel zin in pils. Dat mocht niet ik niet kopen, maar ik had wel in dezelfde winkel iets anders mogen halen waardoor je nog steeds een contactmoment zou hebben
Vreselijk inderdaad. Wij zitten al sinds jaar en dag bij Zilveren Kruis. Collectief via het werk van mijn vriend. Uit gemak nooit ergens anders naar gekeken. Maar nu moeten we toch echt.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar irritant, ook omdat het allemaal binnen een maand moet. Elke andere verzekering kan ik wanneer ik wil afsluiten of veranderen, maar deze niet. En meestal heb ik in december helemaal geen zin om me erin te verdiepen
Nee, wij hebben geen dierenverzekering. Ik heb me daar eerlijk gezegd ook nooit in verdiept.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:28 schreef usagi414 het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die een zorgverzekering voor hun dieren hebben ?
Vandaag met de katten naar de dierenarts geweest voor hun boostershot (2de vaccinatie).
En ze ontdekten een hartruis bij n. Dus nu doorverwezen naar een kliniek voor een echo.
Wat wel weer mooi was dat toen hij genoeg had van de twee dames die hem vasthielden hij van de behandeltafel in mijn armen sprong. En ik kon hem nog even rustig houden totdat de 2de dierenarts kwam kijken.
Ik zelf niet. Maar mijn ouders wel. En heb daar vaak wat voor moeten regelen. Die zaten bij de Hema. Ik ken de andere verzekering niet van andere maatschappijen. Maar de voorwaarden van de Hema vond ik erg slecht.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:28 schreef usagi414 het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die een zorgverzekering voor hun dieren hebben ?
Vandaag met de katten naar de dierenarts geweest voor hun boostershot (2de vaccinatie).
En ze ontdekten een hartruis bij n. Dus nu doorverwezen naar een kliniek voor een echo.
Wat wel weer mooi was dat toen hij genoeg had van de twee dames die hem vasthielden hij van de behandeltafel in mijn armen sprong. En ik kon hem nog even rustig houden totdat de 2de dierenarts kwam kijken.
Hij had ook nog kunnen rennen voor het bier en daarna in alle rust opnieuw de supermarkt in voor worst en nootjes. Da's vele malen veiliger natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn vriend was toch al in die supermarkt, met zijn nootjes en worstjes en biertjes. Dat hij die biertjes vervolgens achter moest laten heeft werkelijk niets bijgedragen aan de strijd tegen corona. Je zou zelfs kunnen stellen dat het averechts werkte, omdat het contact nu langer was dan noodzakelijk
(Zorg)verzekeringen, energie en dergelijke doe ik niet elk jaar maar eens in de zoveel jaar. Als ik dan toch een verkeerde heb zit ik daar niet zo heel langquote:[..]
Vreselijk inderdaad. Wij zitten al sinds jaar en dag bij Zilveren Kruis. Collectief via het werk van mijn vriend. Uit gemak nooit ergens anders naar gekeken. Maar nu moeten we toch echt.
Ja echtquote:
Ik hoop het ook niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, wij hebben geen dierenverzekering. Ik heb me daar eerlijk gezegd ook nooit in verdiept.
Hopelijk is het niets ernstigs met je kat! Wat lief dat hij in je armen sprong toen hij er klaar mee was
Ik wist niet dat dat weer een ding was, geen alcohol na 20 uur.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja echt
Zodra het tijdvak voor het bezorgen van de boodschappen eindigde na 20:00u kon je dus geen alcohol bestellen.
Ze hebben in ieder geval zorgverzekeringen voor mensen. En dan krijg je 10% korting op alles wat je bij de Hema koopt en ik koop daar best veelquote:Op woensdag 22 december 2021 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hema? Van de rookworsten? Die Hema? Hebben die ook zorgverzekeringen voor dieren?
Nu is dat ook geen ding meer gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat weer een ding was, geen alcohol na 20 uur.
Heb er persoonlijk geen last van gehad, maar het was wel een kromme regel.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat weer een ding was, geen alcohol na 20 uur.
Anders rellenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu is dat ook geen ding meer gelukkigIk verwacht ook niet dat ze dat ooit nog weer gaan invoeren.
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval zorgverzekeringen voor mensen. En dan krijg je 10% korting op alles wat je bij de Hema koopt en ik koop daar best veel
Hema is onderdeel van Menzisquote:Op woensdag 22 december 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu Anderzorg en Hema op mijn shortlist gezet om nader te bekijken. Deze lijken beide wel te voldoen, waarbij Hema op het eerste oog het meest passend lijkt.
Je zou per maand wel voor 100 euro bij de Hema moeten kopen dan om effectief 10 euro korting te krijgen hequote:Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval zorgverzekeringen voor mensen. En dan krijg je 10% korting op alles wat je bij de Hema koopt en ik koop daar best veel
Net als die Canadezen een bordje neerleggen en zoals Strani geen mondkapje dragen als je alleen bentquote:
Je kon nog steeds zuipfeestjes doen, je moest het alleen iets beter plannenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:06 schreef Meke het volgende:
Ik snapte geen alcohol na 20u eigenlijk wel. Ging niet om contactmomenten in de supermarkten te beperken lijkt me, maar om te voorkomen dat mensen last minute gingen feesten en alcohol bijkopen? En voor de hangjeugd, dat soort dingen plan je toch minder.
Bij bezorgen na 20u niet meer sloeg nergens op
Klopt. Het zou ook niet de hoofdreden zijn om daar mijn verzekering af te sluiten, maar wel een mooie bijkomstigheidquote:Op woensdag 22 december 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou per maand wel voor 100 euro bij de Hema moeten kopen dan om effectief 10 euro korting te krijgen heJe kan dus misschien ergens anders uiteindelijk goedkoper af zijn ook al loop je die korting dan mis
Zorgverzekeringen voor mensen... niet voor varkens bedoel je, gezien de rookworsten?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ie niet meer te redden is, verwerken ze 'm in een rookworst.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zorgverzekeringen voor mensen... niet voor varkens bedoel je, gezien de rookworsten?
Wel 10% korting op je rookworstenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zorgverzekeringen voor mensen... niet voor varkens bedoel je, gezien de rookworsten?
Ik vind het wel lollig dat hun vegavariant ookworst heet. Zal er alleen niet snel zelf een kopenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel 10% korting op je rookworsten
Ergens zit hier een idee in voor een horrorfilm over Hema Zorgverzekeringen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ie niet meer te redden is, verwerken ze 'm in een rookworst.
Is zij de oorzaak van de ellende?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of mensen de Slimste Mens kijken, maar Marie Lotte is de schuld van al m'n feminisme. Dat jullie dat even weten
Van de helft maar hoor, de podcast is met z'n tweenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is zij de oorzaak van de ellende?
ok.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Van de helft maar hoor, de podcast is met z'n tween
Lekker!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:35 schreef H_T het volgende:
Vanaf morgen heb ik vier dagen vrijEnige verplichting die ik heb gepland is kerstdiner met de familie, dus dat valt te overzien
Hun idee, ze hebben er maar mee te dealenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker!
En je familie gaat akkoord met die verplichting?
Fair enoughquote:Op woensdag 22 december 2021 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Hun idee, ze hebben er maar mee te dealen
Wat dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Strani het volgende:
En toch blijft het raar dat Sifan Hassan zulke basisfouten maakt in het Nederlands.
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best erg dat Rob van 3FM niet eens weet waar 'WWF' voor staat terwijl ze daar geld voor ophalen.
Ah ik vroeg me al af wanneer ze erin zou zitten. Wanneer was ze voor het eerst?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of mensen de Slimste Mens kijken, maar Marie Lotte is de schuld van al m'n feminisme. Dat jullie dat even weten
Ze zei Frietquote:
Vanavond!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah ik vroeg me al af wanneer ze erin zou zitten. Wanneer was ze voor het eerst?
Ik luister nog weleens naar de podcast en vind het meestal wel leuk, maar het gaat me soms ook een beetje te ver
Ja, nooit iets van te verstaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je haar wel eens hebt horen praten?
tofquote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
Zo. Net de Top 2000 quiz gedaan bij Upbeatles. Was pittig, maar weer erg leuk![]()
Halloquote:
ik had me ietwat verslapen, normaal bij thuiswerk wekker tussen zes en half 7, 7 uur met laptop aan aan het ontbijtquote:Op donderdag 23 december 2021 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben al ruim een half uur aan het werk.
Normaal begin ik tussen kwart voor 8 en 8 uur bij thuiswerken, maar vandaag ging het allemaal erg vlot dat ik al om 7:10 de laptop aanzette.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had me ietwat verslapen, normaal bij thuiswerk wekker tussen zes en half 7, 7 uur met laptop aan aan het ontbijt
Hier Griekse yoghurt gemend met Kvarg vanille, wat havermout en lijnzaad.quote:
Dat gaat helemaal goed komen. En wanneer ze moeilijke vragen stellen, gewoon zeggen dat ze slecht te verstaan zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet vandaag een opdracht afronden (presentatie in een video omdat het niet meer live kan) en dan heb ik ook vakantie
Succesquote:Op donderdag 23 december 2021 08:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet vandaag een opdracht afronden (presentatie in een video omdat het niet meer live kan) en dan heb ik ook vakantie
Geen files op de gang?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normaal begin ik tussen kwart voor 8 en 8 uur bij thuiswerken, maar vandaag ging het allemaal erg vlot dat ik al om 7:10 de laptop aanzette.
Dat is het voordeel van vroeger de weg ehh het huis door gaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, de rest lag nog in bed.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van vroeger de weg ehh het huis door gaan.
ojee, dus gedwongen vakantiequote:Op donderdag 23 december 2021 08:53 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb vakantie tot dat ik een andere baan vind
Kvarg klinkt gezondquote:Op donderdag 23 december 2021 08:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier Griekse yoghurt gemend met Kvarg vanille, wat havermout en lijnzaad.
Niet helemaal, in goed overleg uit elkaar gegaan met werkgever.quote:
Altijd jammer dat die pas in december is.quote:
Ik zou lekker gaan darten. Talen kun je hier ook uitwisselen. We hadden laatst nog een topictitel in het Letsquote:Op donderdag 23 december 2021 11:39 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen beste mensen! Ik heb een sociaal dilemma voor vanavond. Ik kan f gaan darten (is normaal niet op donderdag maar deze week wel vanwege kerst) f ik kan naar de talenuitwisseling.
Darten is lekker dichtbij dus in die zin fijner. Talenuitwisseling kan aan de andere kant alleen vanavond en daarna weer niet tot in maart of zo. Maar vorige keer dat ik er was vond ik het wat saai want er waren alleen maar oudere dames.
Ja mensen, het leven is zwaar. Twijfels, twijfels.
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan darten. Talen kun je hier ook uitwisselen. We hadden laatst nog een topictitel in het Lets
Is ook een van mijn lievelingsnummersquote:Op donderdag 23 december 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
God Only Knows op 3FM, m'n all-time favourite![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is ook een van mijn lievelingsnummers
Ok, huwelijksaanzoek komt eraan via DM!quote:Op donderdag 23 december 2021 12:26 schreef Arizona het volgende:
Zou ik ooit trouwen, dan wilde ik dat liedje horen op mijn bruiloft.
Ik heb je mijn afwijzing terug geDM-dquote:Op donderdag 23 december 2021 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ok, huwelijksaanzoek komt eraan via DM!
en The Age Of The Understatement in de Snob 2000. Lekker keihard meezingen in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 december 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
God Only Knows op 3FM, m'n all-time favourite![]()
Ontvangen, dank! Wel een beetje agressiefquote:Op donderdag 23 december 2021 12:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb je mijn afwijzing terug geDM-d
Koud en glad! Oppassenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
brrr, wat is het koud buiten.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Gisteren vond ik het erger eigenlijk. Hier probeert de zon nu ook te schijnen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier regent het gestaag door.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren vond ik het erger eigenlijk. Hier probeert de zon nu ook te schijnen.
Is dat Zeeuwsquote:Op donderdag 23 december 2021 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van gladheid niks gemorken.
Ben net terug van mijn wandeling, het begon toch weer te ijzelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat komt denk ik omdat een veel prettiger soort kou is dan gemiddeld. Geen mist of regen, weinig wind, alleen de temperatuur is laag. Daardoor us je veel zuurstof in de lucht wat het prettig maakt en alles ziet er nu mooi uitquote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben net terug van mijn wandeling, het begon toch weer te ijzelen.
Maar ik vond het heerlijk buiten. Ik word steeds meer een koude-fan heb ik het idee![]()
(Eigenlijk ben ik vooral een fan van buiten zijn. Als ik wandel pieker ik niet tot nauwelijks en voel ik me soms hst vrolijk)
Ah ja stom. De taal is uiteraard Zeeuwsquote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is inderdaad Zeeuws.
Het is inderdaad een heel fijne lucht nuquote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat een veel prettiger soort kou is dan gemiddeld. Geen mist of regen, weinig wind, alleen de temperatuur is laag. Daardoor us je veel zuurstof in de lucht wat het prettig maakt en alles ziet er nu mooi uit
Ben zelf meer een liefhebber van de lente. Maar dit soort weer vind ik juist ook mooi. Van dat echte wandelweer
Dit vraagt om een foto.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het toch wel mooi dat ik het inpakpapier qua kleurstelling heb laten matchen bij de kerstboomdecoratie, staat wel mooi![]()
Nou, de kerstboomversiering is rood met wit en het inpakpapier is groen, rood en wit. Dus heel stemmigquote:Op donderdag 23 december 2021 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto.
Ja dat is heel gezond luchtquote:Op donderdag 23 december 2021 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is inderdaad een heel fijne lucht nu
Ik heb in de winter meer last van mijn luchtwegen, maar buiten heb ik juist totaal nergens last van.
"Gezond weer" zou mijn oma zeggen.
We hebben zojuist de pakjes onder de kerstboom gelegd. Ik vind het toch wel mooi dat ik het inpakpapier qua kleurstelling heb laten matchen bij de kerstboomdecoratie, staat wel mooi![]()
Te vochtige lucht is niet fijn en te droge lucht ook niet neequote:Op donderdag 23 december 2021 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is heel gezond luchtAlleen jammer dat met een kleine verandering de balans volledig de andere kant kan opvallen. Als het gaat misten/er teveel vocht in de lucht komt krijg je van die waterkou
Veel kouder kan het dan niet aanvoelen. En het is ook nog eens niet echt gezond.
In de winter zitten we meer binnen en heb je door de kachel weer veel te droge lucht. Waardoor je last krijgt van je luchtwegen. Een tip is om dan wat bakjes met water neer te zetten. Al is dat lastig met een katDan misschien denken aan een luchtnevochtiger als je echt veel last hebt.
En wat de cadeaus betreft, leuk idee om ze op de kerstversiering af te stemmen
Waarom lees ik dit nu pas, lekkerquote:
Ja! Je kunt wandelen, en tv kijken, en... uhm... nog een keer wandelen, en netflix kijken!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor vakantie
Allemaal leuke dingen doen.
en gamen en dan houdt het wel een beetje op inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Je kunt wandelen, en tv kijken, en... uhm... nog een keer wandelen, en netflix kijken!
En fok!ken natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en gamen en dan houdt het wel een beetje op inderdaad.
Ik ben net terug van een wandeling van 12 kmquote:Op donderdag 23 december 2021 12:31 schreef Arizona het volgende:
Het is volgens mij eindelijk opgehouden met ijzelen! Dan ga ik zo toch nog even wandelen.
Dan maar een langere pauze. Het is toch bijna kerst.
O heerlijk! Een prima manier om je vrije middag door te brengen. Heb je nog mooie wandelgebieden waar jij woont? Ik heb een klein rondje van iets maar dan een halfuur gelopen in de lunchpauze en ik ben ook twee keer bijna onderuit gegaan. Het is wel verraderlijk, het ziet er niet glad uit maar toch was het dat wel op bepaalde plekken.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een wandeling van 12 kmOnderweg wel een paar keer bijna onderuit gegaan, maar gelukkig nergens helemaal
Ook dat niet te vergeten.quote:
Ik heb nu wel vermoeide benenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
O heerlijk! Een prima manier om je vrije middag door te brengen. Heb je nog mooie wandelgebieden waar jij woont? Ik heb een klein rondje van iets maar dan een halfuur gelopen in de lunchpauze en ik ben ook twee keer bijna onderuit gegaan. Het is wel verraderlijk, het ziet er niet glad uit maar toch was het dat wel op bepaalde plekken.
Ja dat ook nogquote:Op donderdag 23 december 2021 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook dat niet te vergeten.
En Top 2000 luisteren
Dat zal wel jaquote:Op donderdag 23 december 2021 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu wel vermoeide benenIk kan hier in de omgeving door bos en over heide lopen, da's best mooi. Nu wilde ik iets ophalen in de gemeente naast de mijne en heb dus ook aardig wat gebouwen gezien, maar meestal hou ik het wel bij bos en hei
Weiland heb ik ook nog wel op beloopbare afstand, maar dat vind ik vaak niet zo boeiendquote:Op donderdag 23 december 2021 15:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zal wel ja![]()
Ik wandel ook het liefst door de natuur en gelukkig vind ik dat al op 2 minuten lopen van mijn huis. Ik heb hier bos, park, akkers en weilanden om de hoek.
Kan wel heel mooi zijn hoor, gisteren bijvoorbeeld met al die rijp op het grasquote:Op donderdag 23 december 2021 15:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Weiland heb ik ook nog wel op beloopbare afstand, maar dat vind ik vaak niet zo boeiendBij een eerdere verdere wandeling heb ik zelfs een keer wat moerasachtigs gevonden
De plaatselijke berg komt niet boven de toppen uit van de bomen die er omheen staanquote:Op donderdag 23 december 2021 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kan wel heel mooi zijn hoor, gisteren bijvoorbeeld met al die rijp op het grasOf zomers, als er koeien in de wei staan
![]()
Bij moerassen denk ik altijd dat dat plaatsen zijn om mensen te laten verdwijnen![]()
![]()
Wij hebben hier ook nog een berg![]()
Eigenlijk hebben we echt wel veel verschillende soorten landschap en natuur hier in Nederland, op zo'n klein stukje.
Ik zou zelf graag wel dichterbij zee wonen, ik vind duinen ook zo mooi maar daar kom ik nu zelden
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
De plaatselijke berg komt niet boven de toppen uit van de bomen die er omheen staan
Keurig hoor, zo'n overdekte bergquote:Op donderdag 23 december 2021 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit is het uitzicht vanaf onze plaatselijke berg
Goed he! Kunnen we ook van het uitzicht genieten als het regentquote:
Dat vind ik altijd teleurstellend als je in de Alpen ofzo bent, en dan het uitzicht van de weg beperkt wordt, omdat van die 40 meter hoge bomen op de helling ernaast het wel een goed plekje vonden om te gaan groeienquote:Op donderdag 23 december 2021 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
De plaatselijke berg komt niet boven de toppen uit van de bomen die er omheen staan
Jaquote:Op donderdag 23 december 2021 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd teleurstellend als je in de Alpen ofzo bent, en dan het uitzicht van de weg beperkt wordt, omdat van die 40 meter hoge bomen op de helling ernaast het wel een goed plekje vonden om te gaan groeien
Op autovakantie gaan en dan de hele dag regen hebben is sowieso erg irritant. Dan kan het bij aankomst wel prima weer zijn, maar je gaat er van tevoren inderdaad vanuit mooie uitzichten te hebben en dat je onderweg kan picknicken en de benen kan strekken in het zonnetje.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Of als je je enorm verheugt op de uitzichten tijdens je rit door Oostenrijk, op weg naar Itali, en dat het dan heel Oostenrijk lang regent of mistig is en je dus 0,0 uitzicht hebt![]()
Idd.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maar 67 procentje weet gewoon dat al die bedrijven het met 67 procent omhoog gaan gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |