Ah! Het helpt wel, want nu snap ik de grapquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een filaaaatelist die zeeeegels spaart.
Van de uitleg wordt die niet (nog) beter trouwens.
Dan maar even pijn lijden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, volgens Friends is er altijd een oplossing.
O gelukkig was ik vanaf post 35 al live aan het meeposten, dat was een meevallertjequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Meke het volgende:
Was ik net in het huidige topic aan het bijlezen, gaan we ineens een topic verder
Turbo turbo!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Meke het volgende:
Was ik net in het huidige topic aan het bijlezen, gaan we ineens een topic verder
Trusten / heb je lekker geslapen?quote:
Zo was het hier vanochtend ook. Ik woon naast een heel groot parkquote:
Helaas welquote:
Netjes. ik zal eens kijken hoe hoog wij geëindigd zijn. Ik gok top 20.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Redefine het volgende:
Zo, de Upbeatles sport 2021 quiz zit er weer op. Was weer erg leuk. Mijn team is gedeeld achtste is geworden.
Ik heb deze wijselijk aan mij voorbij laten gaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes. ik zal eens kijken hoe hoog wij geëindigd zijn. Ik gok top 20.
Hm, zondequote:
Het was een erg leuke quizquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb deze wijselijk aan mij voorbij laten gaan
Mijn team bestaat niet bepaald uit sportliefhebbersquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was een erg leuke quizMet 63/80 hebben we best goed gescoord. Je kan zien dat er veel sportliefhebbers meedoen en het dan moeilijk wordt om hoog te eindigen.
Van die twee sporten weet ik dan weer weinig! Ik verbaas me er toch wel over dat zoveel teams zo goed gescoord hebben. 41ste voelt toch een beetje als falen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn team bestaat niet bepaald uit sportliefhebbersDarten en autosport lukt nog wel, daarbuiten hebben we al snel geen flauw idee
quote:DEN BOSCH (ANP) - De provincies Limburg en Noord-Brabant moeten vanaf januari 2024 worden samengevoegd, volgens de commissarissen van de koning van de beide provincies. Het plan wordt momenteel bestudeerd door de Raad van State en een verdict wordt begin volgend jaar verwacht.
Volgens bronnen in Den Bosch zou de nieuwe grote provincie verder gaan onder de naam Nederlands Limburg. Over de te kiezen hoofdstad is volgens diezelfde bronnen nog onenigheid.
Ina Adema, commissaris van de koning in Noord-Brabant, is enthousiast over de plannen: "Al jaren voelen wij hier in Brabant een sterke band met de mensen in Limburg. Dit komt natuurlijk onder andere door het carnaval maar ook door de typische zuidelijke gezelligheid waar beide provincies om bekend staan."
Niet iedereen staat te springen om de voorgestelde samenvoeging. In het westen van Noord-Brabant hebben verscheidene burgemeesters al aangegeven dat, mochten de plannen worden doorgezet, zal worden voorgesteld de betreffende gemeenten onder Zeeland of de Belgische provincie Antwerpen te laten vallen.
Zuid-Limburg is heul geen provinciequote:
Fred_Belg Van den Bergh doet dus ook al mee naast @Straniquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:38 schreef H_T het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor de Belg Van den Bergh op het WK Darts. Hoe is de sfeer in huize Fred_B?
BOE 👻👻👻quote:
Ik heb de schrijvers van het artikel verzocht dit aan te passen en zelf deze aanpassing hier vast doorgevoerd.quote:
Bij ons is de kennis vrij goed verdeeld, dus dat scheelt. Een vraag over darten of MMA is aan mij niet besteed, maar dat wist een ander weer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van die twee sporten weet ik dan weer weinig! Ik verbaas me er toch wel over dat zoveel teams zo goed gescoord hebben. 41ste voelt toch een beetje als falen.
Nu niet meerquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fred_Belg Van den Bergh doet dus ook al mee naast @:Strani
1 april valt laat dit jaar.quote:
Gaan ze dan Valencia en Catalonië samenvoegenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier doen ze het volgende week, ik ben vast aan het oefenen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaan ze dan Valencia en Catalonië samenvoegen
Maar jij post net dat de meest afgezeken provincie van deze SC mogelijk moet fuseren met een bij een paar leden van de SC zeer geliefde provincie, dus dat zou dat in Spanje ook zomaar kunnen gebeurenquote:
Nou ja ik vrees dat @ijs_beer het artikel niet heeft overleefd. Maar goed, de hik is dan ook wegquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij post net dat de meest afgezeken provincie van deze SC mogelijk moet fuseren met een bij een paar leden van de SC zeer geliefde provincie, dus dat zou dat in Spanje ook zomaar kunnen gebeuren
Dat was wel een goede manier om zijn hik kwijt te raken ja. Een andere optie was om te zeggen dat ze heel Oss brandwerend hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik vrees dat @:ijs_beer het artikel niet heeft overleefd. Maar goed, de hik is dan ook weg
Slappe lach eerderquote:
Dat wel gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar is die hik nou weg? Want daar was het allemaal om te doen natuurlijk.
Mooi, dan stuur ik direct bericht naar de Raad van State in de hoop dat we het proces nog kunnen stoppen.quote:
Nee.quote:Op maandag 13 december 2021 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah. Ik miste je al. Heeft het verhelderend gewerkt?
quote:Op woensdag 22 december 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.
Dat wil zeggen: Ja, maar alles leidt me op dit moment slechts naar een schijnbaar onvermijdelijke conclusie en dat is er niet een waar ik gelukkig mee kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |