Sterker nog, jij gaf de hint al voordat het gebeurde….quote:Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was eerst en daarna maakte domni er een topic over
quote:
Ja!quote:
quote:
Mooi, hoe smaken kunnen verschillen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Mooi, hoe smaken kunnen verschillen.
Wat vind jij van Jopenbier?
Daar zijn we het over eens.quote:
ziet er prima uitquote:Op maandag 20 december 2021 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
Groot fan van hammen![]()
[ afbeelding ]
Dit was in een hamwinkel/restaurant in Madrid.
Las het inderdaad net, maar kan mij geen beeld bij vormen bij zulke films, kan echt een supermooie film zijn of de saaiste ooitquote:Op maandag 20 december 2021 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje apart voorals nog ... jaren 80 Napels
Ik heb het net overlegd, maar de rest heeft het helemaal niet koudquote:
Volgende keer misschien dan extra vest meenemen..quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het net overlegd, maar de rest heeft het helemaal niet koudDus ik gebruik mijn jas nu even als dekentje
Wauwquote:Op maandag 20 december 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leef mee met de getroffen ondernemers, maar…
Wat is het heerlijk rustig in mijn stadsie![]()
Op het anders zo drukke Vreeburg werd een potje gevoetbald [ afbeelding ]
Ja. Zaterdag was het echt megadruk.quote:Op maandag 20 december 2021 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwDaar zou je zelfs nu op een maandagavond nog over de mensen struikelen
Leuk. Het is fijn om gewaardeerd te wordenquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag gehoord dat ik maar liefst 2 kerstpakketten krijg; een van de GGD zelf en een van het uitzendbureau
Die van de GGD is al binnen via de mail; via een digitaal kerstdorpje mag ik mijn eigen pakket samenstellen
<GoA waardeert Domni en de andere 40+ersquote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Het is fijn om gewaardeerd te worden
quote:Op maandag 20 december 2021 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
<GoA waardeert Domni en de andere 40+ers
Zo kom je er welquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag gehoord dat ik maar liefst 2 kerstpakketten krijg; een van de GGD zelf en een van het uitzendbureau
Die van de GGD is al binnen via de mail; via een digitaal kerstdorpje mag ik mijn eigen pakket samenstellen
Eensquote:Op maandag 20 december 2021 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
<GoA waardeert Domni en de andere 40+ers
Leuk concept. Doe eens een screenshot?quote:Op maandag 20 december 2021 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit even te kijken in dat online kerstdorp, maar je hebt ook heel veel van die items waar je gelijk al je punten mee kwijt bent. Daar zitten wel interessante dingen tussen, dus misschien ga ik daar gewoon 1 ding van kiezen.
Dat lijkt mij wel een heel gek beeld nu, dat t zo rustig is..quote:Op maandag 20 december 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leef mee met de getroffen ondernemers, maar…
Wat is het heerlijk rustig in mijn stadsie![]()
Op het anders zo drukke Vreeburg werd een potje gevoetbald [ afbeelding ]
Wat een verwennerij zeg, twee kerstpakkettenquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk concept. Doe eens een screenshot?
Ja gewoon twéé, echt niet verwachtquote:Op maandag 20 december 2021 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een verwennerij zeg, twee kerstpakketten
Ik zelf zou denk ik voor meerder dingen gaan.. Tenzij daar geen leuke dingen bij zit natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2021 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat beweegt dan en dan kun je met pijltjes je door dat dorp bewegen. Is wel leuk![]()
De keuzes variëren tot dure items waar je meteen al je punten mee kwijt bent, en wat goedkoper spul dat je meerdere dingen kan kopen
Kan je ook de kerstman afschieten ?quote:Op maandag 20 december 2021 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat beweegt dan en dan kun je met pijltjes je door dat dorp bewegen. Is wel leuk![]()
De keuzes variëren tot dure items waar je meteen al je punten mee kwijt bent, en wat goedkoper spul dat je meerdere dingen kan kopen
Helaas nietquote:Op maandag 20 december 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ook de kerstman afschieten ?
En daar punten voor moeten inleveren zekerquote:Op maandag 20 december 2021 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien willen ze wel een andere versie maken, waar je de kerstman mag afschieten
Deze is wel leukquote:Op maandag 20 december 2021 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien willen ze wel een andere versie maken, waar je de kerstman mag afschieten
Bijv jaquote:Op maandag 20 december 2021 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daar punten voor moeten inleveren zeker
Kan ik niet kijken, kreeg deze meldingquote:
Raar dat ie steeds weer terug komt, of log je elke keer uit op Fok!?quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga maar niet meer FOK!en als mijn neefjes en nichtjes in de buurt zijn.
Dit staat in de balk met plaatjes (die ik al een paar keer heb uitgezet maar steeds terugkomt):
Random Pics van de Dag #447
‘Je leeftijd verifiëren’ is me nooit gevraagd op FOK!
Nee, ik log nooit uit. Heel af en toe moet ik opnieuw inloggen.quote:Op maandag 20 december 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar dat ie steeds weer terug komt, of log je elke keer uit op Fok!?
datquote:Op maandag 20 december 2021 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik log nooit uit. Heel af en toe moet ik opnieuw inloggen.
Apart, welke browser gebruik je?quote:Op maandag 20 december 2021 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik log nooit uit. Heel af en toe moet ik opnieuw inloggen.
Oh jééquote:Op maandag 20 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken, kreeg deze melding
Je leeftijd verifiëren
Voer een korte controle uit om aan te tonen dat u oud genoeg bent om deze video te bekijken. Meer informatie
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.quote:Op maandag 20 december 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Apart, welke browser gebruik je?
Zou het idd door de browser kunnen komen misschien..quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.
Of het levert juist punten opquote:Op maandag 20 december 2021 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daar punten voor moeten inleveren zeker
Haha ik had vandaag ook al een fors paar jopen in beeldquote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga maar niet meer FOK!en als mijn neefjes en nichtjes in de buurt zijn.
Dit staat in de balk met plaatjes (die ik al een paar keer heb uitgezet maar steeds terugkomt):
Random Pics van de Dag #447
‘Je leeftijd verifiëren’ is me nooit gevraagd op FOK!
Mooie kerstgedachtenquote:
Ik heb hetzelfde. Dan zet ik de balk uit, maar een topic later is ie er weer, dus ik heb het maar opgegeven (zeker met SC's gaat dat gewoon snel).quote:Op maandag 20 december 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar dat ie steeds weer terug komt, of log je elke keer uit op Fok!?
Ik heb ook Safari!quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.
Dit vind ik wel een leukequote:
Weten we meteen het probleemquote:
Dan blijf je bezig om het weg te klikken iddquote:Op maandag 20 december 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Dan zet ik de balk uit, maar een topic later is ie er weer, dus ik heb het maar opgegeven (zeker met SC's gaat dat gewoon snel).
Een mógelijk probleemquote:
18 plus he?quote:
Dat zou 18 plus moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2021 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is en blijft het ALLERMOOISTE kerstfilmpje.![]()
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
@:-Shii- Er zit iets heel leuks in de kalender vandaag!
Ik kan je al vertellen dat het in ieder geval geen douchegel isquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Of is het geen crčme?
Wasabi?quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je al vertellen dat het in ieder geval geen douchegel is
Maar het is wel inwrijfbaar!
Dat wil je in je vijanden wrijvenquote:
Waarom je vijanden? Daar is het toch te lekker voorquote:Op maandag 20 december 2021 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wil je in je vijanden wrijven![]()
Heerlijk voor op de sushi, maar sterk spul, vooral als je goeie hebt
Ik heb het een keer in mijn oog gehad. Dat wil je niet meemakenquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom je vijanden? Daar is het toch te lekker voor
quote:
Djiezesquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dooie boel hier
[ afbeelding ]
Noordwijk.quote:
Kan me voorstellen van zo'n kustplaats dat het wel drukker kan zijn jaquote:
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijvenquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het een keer in mijn oog gehad. Dat wil je niet meemaken
Ga er leven in brengen danquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dooie boel hier
[ afbeelding ]
Och ja jezusquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijven
Dat gebeurd mij met regelmaatquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijven
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan me voorstellen van zo'n kustplaats dat het wel drukker kan zijn ja![]()
Geniet je een beetje van de rust of voelt het gek?
Lekker hequote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja jezus![]()
Toen ik in Engeland woonde had je daar een groentewinkeltje met heerlijke scherpe pepers, maar no way dat je dan daarna aan je gezicht moest zitten of naar de wc moest gaan, want hallelujah alsof je in brand stond
Heb je daar lang gewoond? En waarom? En waar?quote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja jezus![]()
Toen ik in Engeland woonde had je daar een groentewinkeltje met heerlijke scherpe pepers, maar no way dat je dan daarna aan je gezicht moest zitten of naar de wc moest gaan, want hallelujah alsof je in brand stond
Om te eten welquote:
Speciaal voor PBquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.
En dan te bedenken dat we hier juist zijn komen wonen voor de gezelligheid. Voor corona was er elke week wel iets te doen voor de deur. Bloemencorso's, Ibiza- en rommelmarkt, muziekfestivals, wielrennen, paardenrennen en what have you.
We hebben hier zelfs nog Amerikaanse scherpschutters op het dak gehad.
Klinkt echt heel leuk allemaal! Jammer dat het dan zo stilvalt nu. Kan me voorstellen dat het contrast enorm isquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.
En dan te bedenken dat we hier juist zijn komen wonen voor de gezelligheid. Voor corona was er elke week wel iets te doen voor de deur. Bloemencorso's, Ibiza- en rommelmarkt, muziekfestivals, wielrennen, paardenrennen en what have you.
We hebben hier zelfs nog Amerikaanse scherpschutters op het dak gehad.
Ik heb ooit kookles gehad in kanchanaburi, Tom Yam op twee manieren. 1 pittig voor Europeanen, en 1 die heet was voor de Thai.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om te eten welIk vind pittig voedsel heerlijk
Ze lijkt een beetje op Fay.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Speciaal voor PB
[youtube][
Neequote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie nog even wil winkelen voor kerstinkopen kan alleen nog op Schiphol terecht.
Even een goedkoop enkeltje Londen boeken bij EasyJet, shop till you drop en daarna nog uitgebreid dineren en nog lekker een paar uurtjes aan de bar hangen en vervolgens wandel je weer netjes via de aankomsthal naar buiten.
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie nog even wil winkelen voor kerstinkopen kan alleen nog op Schiphol terecht.
Even een goedkoop enkeltje Londen boeken bij EasyJet, shop till you drop en daarna nog uitgebreid dineren en nog lekker een paar uurtjes aan de bar hangen en vervolgens wandel je weer netjes via de aankomsthal naar buiten.
Drie jaar in Canterbury voor mijn studie. Ik heb Engels gestudeerd en wilde dat graag in een Engelstalig land doen, want als je in een land bent waar je de taal 24/7 moet spreken, schrijven en gebruiken leer je het als de beste. En ik vond het ook gewoon tof om in mijn jonge jaren (begin 20) een paar jaar in het buitenland te wonen sowieso. Hoewel we elkaar uiteraard niet veel zien, heb ik wel nog contacten van over de hele wereld die ik tijdens mijn studie heb leren kennen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je daar lang gewoond? En waarom? En waar?als ik zo vrij mag zijn.
Hahaha kan ik me voorstellenquote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit kookles gehad in kanchanaburi, Tom Yam op twee manieren. 1 pittig voor Europeanen, en 1 die heet was voor de Thai.
Van die tweede heb ik een volle eetlepel genomen. Daarna de brandweer gebeld
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote Marktquote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.
Aviciiquote:
Leukquote:Op maandag 20 december 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie jaar in Canterbury voor mijn studie. Ik heb Engels gestudeerd en wilde dat graag in een Engelstalig land doen, want als je in een land bent waar je de taal 24/7 moet spreken, schrijven en gebruiken leer je het als de beste. En ik vond het ook gewoon tof om in mijn jonge jaren (begin 20) een paar jaar in het buitenland te wonen sowieso. Hoewel we elkaar uiteraard niet veel zien, heb ik wel nog contacten van over de hele wereld die ik tijdens mijn studie heb leren kennen.![]()
Ik heb daarvoor ook al eens een keer 3 maanden in Cambridge gezeten om een certificaat te halen dat mijn Engels goed genoeg was. Ik deed eindexamen tijdens een burn-out en depressie, en hoewel ik slaagde was mijn eindlijst qua cijfers nogal magertjes, dus om bij een Britse universiteit binnen te komen moest ik dat certificaat halen. Die had ik in Nederland kunnen halen, maar om alvast eventjes daar te wonen voor een tijdje was ook gewoon een goede oefening, en toen kreeg ik eerst drie maanden een cursus Engels.
Good old times
Behalve naar de kapper gaan heb ik niet echt een reden om te gaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote MarktIk heb nog een selfie gemaakt daar
Dus ik zou zeggen; doen
Ze roepen nu vrij hard op om niet meer te komen .....quote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote MarktIk heb nog een selfie gemaakt daar
Dus ik zou zeggen; doen
Oh leuk.quote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
@:-Shii- Er zit iets heel leuks in de kalender vandaag!
Wat een bikkelquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh leuk.Ik houd de spanning er nog even in.
Ik kan niet gluren. Ben niet thuis.quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh leuk.Ik houd de spanning er nog even in.
Da's nog eenvoudiger ja. En in ieder geval een stuk goedkoper.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.
crypto ookquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een decemberkraslot gaat bij jou ook maar een dagje mee?
Jupquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een decemberkraslot gaat bij jou ook maar een dagje mee?
Ik kan het niet in 1 keerquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
JupOnvoorstelbaar dat mensen dat een maand lang volhouden. En dan op 31 december krassen dat je een nieuw lot krijgt. Nee...ik kan het niet
Leraar Engels is voor mij nog wel een toekomstig vakgebiedquote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ben drie jaar leraar Engels geweest maar nooit iets voor gestudeerd![]()
Canterbury lijkt me wel een leuke stad om te studerenmaar ben er zelf nooit geweest.
Halleluja!quote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Cryptotolegie het nieuwe geloof
Nog in de race voor de 100.000 dusquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Behalve naar de kapper gaan heb ik niet echt een reden om te gaanMaar het is wel een leuke stad ja!
Nee, ik heb er dit jaar geenquote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nog in de race voor de 100.000 dus
Vreselijk volk is mijn ervaringquote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Nee, voor de kapper hoef je het niet persé te doen
Maar Antwerpen staat zeker in mijn top 10 van leukste steden waar ik ben geweest
Vlamingen vind ik ook zulke aardige hartelijke mensen altijdJe moet het alleen niet over voetbal hebben
Ik wil geen excessief alcoholgebruik prediken, maar ik vind het wel terecht dat de slijterijen nu open zijn. Je zit verdikkeme vlak voor kerst en oud&nieuwquote:Op maandag 20 december 2021 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
De slijterij was vandaag gewoon open, want ‘essentieel’.
Waarom zou je ook over voetbal willen praten?quote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Maar Antwerpen staat zeker in mijn top 10 van leukste steden waar ik ben geweest
Vlamingen vind ik ook zulke aardige hartelijke mensen altijdJe moet het alleen niet over voetbal hebben
Ik gaf vooral les aan kinderen onder de 10. En ook veel kleuters. Serieus van 3 tot 5. Maar pubers vond ik ook wel leuk alleen dat waren er dan vaak niet meer dan 15....dat gaat nog welquote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leraar Engels is voor mij nog wel een toekomstig vakgebiedIk heb de afgelopen jaren al wel eens huiswerkbegeleiding gegeven. Maar heb niet een graad om voor een klas te mogen staan. Ik vind het geweldig om mensen iets te leren, maar ik zie er tegenop om een klas vol pubers voor me te hebben die ik dan in het gareel moet houden.
Canterbury is echt enigEen heel klein stadje, niet groter dan een dorp, maar alles zit er. Twee universiteiten zelfs, en verder van alle gemakken voorzien. Prachtig centrum
![]()
Sinds mijn afstuderen in 2016 ben ik nooit meer terug geweest. Ik wil wel graag, maar corona en Brexit gooiden even roeit in het etenMaar echt prachtige stad
Dat heb ik juist met de Walen, het andere deel van dat land. Ik ben er nog niet 1 tegengekomen die ook maar een beetje vrolijk was. Maar misschien heb ik wel pechquote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vreselijk volk is mijn ervaring
Wallonie is verschrikenlijkquote:Op maandag 20 december 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met de Walen, het andere deel van dat land. Ik ben er nog niet 1 tegengekomen die ook maar een beetje vrolijk was. Maar misschien heb ik wel pech
Je kan bij Vlamingen ook beter niet over bier beginnen, is mijn ervaring.quote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Krijg je dan meteen ruzie?quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan bij Vlamingen ook beter niet over bier beginnen, is mijn ervaring.
Ik heb mijn Alu hoed ook opquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan bij Vlamingen ook beter niet over bier beginnen, is mijn ervaring.
Dat niet meteen, maar ze nemen niet-Belgisch bier niet serieus.quote:
Kan gezellig zijnquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je ook over voetbal willen praten?
Ok duidelijkquote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat niet meteen, maar ze nemen niet-Belgisch bier niet serieus.
Verstandigquote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn Alu hoed ook op![]()
Niet in Engeland iigquote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef pullup het volgende:
Zou Max nu sporter van het jaar worden? Of was deze prestatie te laat?
Zijn meestal de saaiste momenten hierquote:
Volgende keer over bier praten, daar zijn ze de Belgen beter inquote:Maar tijdens het EK 2016 heb ik met mijn no-brain-to-mouth-filter het een keer aangedurfd om tegen een Belg het over voetbal te hebben en ik kreeg me een "Nederland sucks" tirade over me heen, dat moet je niet willen![]()
Vooral omdat ik niet zodanig een voetbalkenner ben dat ik er een inhoudelijke comeback op kan geven
Aber naturlig nichquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen nog en keer
alle duelle max vs lewis
Ik vind van nietquote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
Die Belgen komen er wel af als arrogante sjaggie baasjes in de 40 + SC .
Een beetje zoals zij naar ons beweren te kijken
Wat niet?quote:
Die hebben z hier ook al 10 x uitgezondenquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen nog en keer
alle duelle max vs lewis
de helmut heeft en angeschlagenequote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben z hier ook al 10 x uitgezonden
quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer lol
Die is tofquote:
te veel gefeestquote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de helmut heeft en angeschlagene
stem, verkoud
Hoop ik dat hij netjes getest isquote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de helmut heeft en angeschlagene
stem, verkoud
Vanaf 3 januari weer heel veel amai enzoquote:
Ik zit in een vereniging die Nederlands čn Belgisch is, dus ik ken nogal wat Belgen. Ik kan het goed met ze vinden maar er zijn wel wat cultuurverschillen waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
Lesgeven aan jonge kinderen trekt me dan niet zo. Ik weet niet goed of ik kan opvoedenquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gaf vooral les aan kinderen onder de 10. En ook veel kleuters. Serieus van 3 tot 5. Maar pubers vond ik ook wel leuk alleen dat waren er dan vaak niet meer dan 15....dat gaat nog wel. Volwassenen lesgeven had ik niet zoveel mee.
Een vriendin heeft in Canterbury gestudeerd en daar ken ik het van. Maar die had altijd wel mooie verhalen jaBeetje studentenstad waar ook nog wel wat te zien is. Doet me denken aan Nijmegen
![]()
De natuur is prachtig hoorquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wallonie is verschrikenlijk
Lijkt me buiten dat F1 wel een geschikte peer.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
helmut zegt dat hij nooit op vakantie
gaat met toto, maar praten doen ze
wel
Ik zou ook niet met Toto op vakantie gaanquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
helmut zegt dat hij nooit op vakantie
gaat met toto, maar praten doen ze
wel
En nog belangrijker...wie is Marcel?quote:
dit dusquote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog belangrijker...wie is Marcel?
Hulloquote:
Gepensioneerde Skier, en wat Mario zegt kennelijkquote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
en van beste skirijdersquote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Okidoquote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
en van beste skirijders
maar is niet meer in weltcup
Ik vind Belgen leukquote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
quote:
hij rijd geen races meer ,hijquote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Okido![]()
Die zien wij alleen met helm op. Op de piste natuurlijk
Belgen, maar we kunnen ze hebbenquote:
Avé Koen!quote:
Ik dacht dat dat free riden al extreem wasquote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij rijd geen races meer ,hij
doet nu freerijden maar nur vor
hobby
het gevt ook extrem-freerijden
Is een verkeersbord met een verkeerde richting erop niet genoeg om ze weg te krijgenquote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Belgen, maar we kunnen ze hebben
Ik pak diegene met de blote bast in het midden wel aan
yep dat is dat extrem-freerijdenquote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat free riden al extreem wasIs dat de vorm van skiën waarbij je gewoon uit een helikopter naar beneden word gemikt?
omdat je vragt wie marcel hirscher isquote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat free riden al extreem wasIs dat de vorm van skiën waarbij je gewoon uit een helikopter naar beneden word gemikt?
[youtube][quote:Op maandag 20 december 2021 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
omdat je vragt wie marcel hirscher is
hij heeft 67 keer gewonnen
hij heeft 8 keer de gesamtweltcup gewonnen
met in elke jaar de meestal weltcupunten
Moequote:
Frank Sinatra luisterenquote:Op maandag 20 december 2021 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moe![]()
Maar voldaan. Ik mag officieel deels thuiswerken
quote:
Okquote:Op maandag 20 december 2021 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
het komt nog de oostenrijkse
teamchef in deze talkshow nu
Het coronatopic in BNW.quote:
Je bent toch met je boek bezigquote:Op maandag 20 december 2021 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zit ik nou alweer tegen mezelf te typen vreemd
Welles!!quote:Op maandag 20 december 2021 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee ja !!!
Zeekoe kalfjes krijgen.quote:
Naar kijkenquote:
Morguh Koenquote:
Ja, het is redelijk fris, hier geeft de meter -4 aanquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is redelijk fris, hier geeft de meter -4 aan
MOrguh pecialequote:
De winter is vandaag begonnen, als het nu ook nog even gaat sneeuwenquote:
Mooi beestquote:Op dinsdag 21 december 2021 06:54 schreef pullup het volgende:
Ik geloof dat we deze glimmer al eens gehad hadden maar net een andere foto
greater blue-eared starling
[ afbeelding ]
Mooie kleurenquote:Op dinsdag 21 december 2021 06:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Dees?quote:Op dinsdag 21 december 2021 07:39 schreef pullup het volgende:
Het gaat Dees vast goed op haar eiland
[ afbeelding ]
Hier ook!quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Het is -2 hier![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi beestquote:Op dinsdag 21 december 2021 06:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:45 schreef espri het volgende:
Ik blijf maar lekker binnen, min3 hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |