Sterker nog, jij gaf de hint al voordat het gebeurde….quote:Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was eerst en daarna maakte domni er een topic over
quote:
Ja!quote:
quote:
Mooi, hoe smaken kunnen verschillen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Mooi, hoe smaken kunnen verschillen.
Wat vind jij van Jopenbier?
Daar zijn we het over eens.quote:
ziet er prima uitquote:Op maandag 20 december 2021 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
Groot fan van hammen![]()
[ afbeelding ]
Dit was in een hamwinkel/restaurant in Madrid.
Las het inderdaad net, maar kan mij geen beeld bij vormen bij zulke films, kan echt een supermooie film zijn of de saaiste ooitquote:Op maandag 20 december 2021 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje apart voorals nog ... jaren 80 Napels
Ik heb het net overlegd, maar de rest heeft het helemaal niet koudquote:
Volgende keer misschien dan extra vest meenemen..quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het net overlegd, maar de rest heeft het helemaal niet koudDus ik gebruik mijn jas nu even als dekentje
Wauwquote:Op maandag 20 december 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leef mee met de getroffen ondernemers, maar…
Wat is het heerlijk rustig in mijn stadsie![]()
Op het anders zo drukke Vreeburg werd een potje gevoetbald [ afbeelding ]
Ja. Zaterdag was het echt megadruk.quote:Op maandag 20 december 2021 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwDaar zou je zelfs nu op een maandagavond nog over de mensen struikelen
Leuk. Het is fijn om gewaardeerd te wordenquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag gehoord dat ik maar liefst 2 kerstpakketten krijg; een van de GGD zelf en een van het uitzendbureau
Die van de GGD is al binnen via de mail; via een digitaal kerstdorpje mag ik mijn eigen pakket samenstellen
<GoA waardeert Domni en de andere 40+ersquote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk. Het is fijn om gewaardeerd te worden
quote:Op maandag 20 december 2021 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
<GoA waardeert Domni en de andere 40+ers
Zo kom je er welquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag gehoord dat ik maar liefst 2 kerstpakketten krijg; een van de GGD zelf en een van het uitzendbureau
Die van de GGD is al binnen via de mail; via een digitaal kerstdorpje mag ik mijn eigen pakket samenstellen
Eensquote:Op maandag 20 december 2021 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
<GoA waardeert Domni en de andere 40+ers
Leuk concept. Doe eens een screenshot?quote:Op maandag 20 december 2021 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit even te kijken in dat online kerstdorp, maar je hebt ook heel veel van die items waar je gelijk al je punten mee kwijt bent. Daar zitten wel interessante dingen tussen, dus misschien ga ik daar gewoon 1 ding van kiezen.
Dat lijkt mij wel een heel gek beeld nu, dat t zo rustig is..quote:Op maandag 20 december 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leef mee met de getroffen ondernemers, maar…
Wat is het heerlijk rustig in mijn stadsie![]()
Op het anders zo drukke Vreeburg werd een potje gevoetbald [ afbeelding ]
Wat een verwennerij zeg, twee kerstpakkettenquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk concept. Doe eens een screenshot?
Ja gewoon twéé, echt niet verwachtquote:Op maandag 20 december 2021 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een verwennerij zeg, twee kerstpakketten
Ik zelf zou denk ik voor meerder dingen gaan.. Tenzij daar geen leuke dingen bij zit natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2021 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat beweegt dan en dan kun je met pijltjes je door dat dorp bewegen. Is wel leuk![]()
De keuzes variëren tot dure items waar je meteen al je punten mee kwijt bent, en wat goedkoper spul dat je meerdere dingen kan kopen
Kan je ook de kerstman afschieten ?quote:Op maandag 20 december 2021 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat beweegt dan en dan kun je met pijltjes je door dat dorp bewegen. Is wel leuk![]()
De keuzes variëren tot dure items waar je meteen al je punten mee kwijt bent, en wat goedkoper spul dat je meerdere dingen kan kopen
Helaas nietquote:Op maandag 20 december 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ook de kerstman afschieten ?
En daar punten voor moeten inleveren zekerquote:Op maandag 20 december 2021 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien willen ze wel een andere versie maken, waar je de kerstman mag afschieten
Deze is wel leukquote:Op maandag 20 december 2021 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien willen ze wel een andere versie maken, waar je de kerstman mag afschieten
Bijv jaquote:Op maandag 20 december 2021 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daar punten voor moeten inleveren zeker
Kan ik niet kijken, kreeg deze meldingquote:
Raar dat ie steeds weer terug komt, of log je elke keer uit op Fok!?quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga maar niet meer FOK!en als mijn neefjes en nichtjes in de buurt zijn.
Dit staat in de balk met plaatjes (die ik al een paar keer heb uitgezet maar steeds terugkomt):
Random Pics van de Dag #447
‘Je leeftijd verifiëren’ is me nooit gevraagd op FOK!
Nee, ik log nooit uit. Heel af en toe moet ik opnieuw inloggen.quote:Op maandag 20 december 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar dat ie steeds weer terug komt, of log je elke keer uit op Fok!?
datquote:Op maandag 20 december 2021 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik log nooit uit. Heel af en toe moet ik opnieuw inloggen.
Apart, welke browser gebruik je?quote:Op maandag 20 december 2021 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik log nooit uit. Heel af en toe moet ik opnieuw inloggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |