Sterker nog, jij gaf de hint al voordat het gebeurde….quote:Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was eerst en daarna maakte domni er een topic over
quote:
Ja!quote:
quote:
Mooi, hoe smaken kunnen verschillen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Mooi, hoe smaken kunnen verschillen.
Wat vind jij van Jopenbier?
Daar zijn we het over eens.quote:
ziet er prima uitquote:Op maandag 20 december 2021 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
Groot fan van hammen![]()
[ afbeelding ]
Dit was in een hamwinkel/restaurant in Madrid.
Las het inderdaad net, maar kan mij geen beeld bij vormen bij zulke films, kan echt een supermooie film zijn of de saaiste ooitquote:Op maandag 20 december 2021 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje apart voorals nog ... jaren 80 Napels
Ik heb het net overlegd, maar de rest heeft het helemaal niet koudquote:
Volgende keer misschien dan extra vest meenemen..quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het net overlegd, maar de rest heeft het helemaal niet koudDus ik gebruik mijn jas nu even als dekentje
Wauwquote:Op maandag 20 december 2021 17:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik leef mee met de getroffen ondernemers, maar…
Wat is het heerlijk rustig in mijn stadsie![]()
Op het anders zo drukke Vreeburg werd een potje gevoetbald [ afbeelding ]
Ja. Zaterdag was het echt megadruk.quote:Op maandag 20 december 2021 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwDaar zou je zelfs nu op een maandagavond nog over de mensen struikelen
Leuk. Het is fijn om gewaardeerd te wordenquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag gehoord dat ik maar liefst 2 kerstpakketten krijg; een van de GGD zelf en een van het uitzendbureau
Die van de GGD is al binnen via de mail; via een digitaal kerstdorpje mag ik mijn eigen pakket samenstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |