Oh jééquote:Op maandag 20 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken, kreeg deze melding
Je leeftijd verifiėren
Voer een korte controle uit om aan te tonen dat u oud genoeg bent om deze video te bekijken. Meer informatie
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.quote:Op maandag 20 december 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Apart, welke browser gebruik je?
Zou het idd door de browser kunnen komen misschien..quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.
Of het levert juist punten opquote:Op maandag 20 december 2021 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daar punten voor moeten inleveren zeker
Haha ik had vandaag ook al een fors paar jopen in beeldquote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga maar niet meer FOK!en als mijn neefjes en nichtjes in de buurt zijn.
Dit staat in de balk met plaatjes (die ik al een paar keer heb uitgezet maar steeds terugkomt):
Random Pics van de Dag #447
‘Je leeftijd verifiėren’ is me nooit gevraagd op FOK!
Mooie kerstgedachtenquote:
Ik heb hetzelfde. Dan zet ik de balk uit, maar een topic later is ie er weer, dus ik heb het maar opgegeven (zeker met SC's gaat dat gewoon snel).quote:Op maandag 20 december 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar dat ie steeds weer terug komt, of log je elke keer uit op Fok!?
Ik heb ook Safari!quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.
Dit vind ik wel een leukequote:
Weten we meteen het probleemquote:
Dan blijf je bezig om het weg te klikken iddquote:Op maandag 20 december 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Dan zet ik de balk uit, maar een topic later is ie er weer, dus ik heb het maar opgegeven (zeker met SC's gaat dat gewoon snel).
Een mógelijk probleemquote:
18 plus he?quote:
Dat zou 18 plus moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2021 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is en blijft het ALLERMOOISTE kerstfilmpje.![]()
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
@:-Shii- Er zit iets heel leuks in de kalender vandaag!
Ik kan je al vertellen dat het in ieder geval geen douchegel isquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Of is het geen crčme?
Wasabi?quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je al vertellen dat het in ieder geval geen douchegel is
Maar het is wel inwrijfbaar!
Dat wil je in je vijanden wrijvenquote:
Waarom je vijanden? Daar is het toch te lekker voorquote:Op maandag 20 december 2021 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wil je in je vijanden wrijven![]()
Heerlijk voor op de sushi, maar sterk spul, vooral als je goeie hebt
Ik heb het een keer in mijn oog gehad. Dat wil je niet meemakenquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom je vijanden? Daar is het toch te lekker voor
quote:
Djiezesquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dooie boel hier
[ afbeelding ]
Noordwijk.quote:
Kan me voorstellen van zo'n kustplaats dat het wel drukker kan zijn jaquote:
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijvenquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het een keer in mijn oog gehad. Dat wil je niet meemaken
Ga er leven in brengen danquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dooie boel hier
[ afbeelding ]
Och ja jezusquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijven
Dat gebeurd mij met regelmaatquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijven
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan me voorstellen van zo'n kustplaats dat het wel drukker kan zijn ja![]()
Geniet je een beetje van de rust of voelt het gek?
Lekker hequote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja jezus![]()
Toen ik in Engeland woonde had je daar een groentewinkeltje met heerlijke scherpe pepers, maar no way dat je dan daarna aan je gezicht moest zitten of naar de wc moest gaan, want hallelujah alsof je in brand stond
Heb je daar lang gewoond? En waarom? En waar?quote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja jezus![]()
Toen ik in Engeland woonde had je daar een groentewinkeltje met heerlijke scherpe pepers, maar no way dat je dan daarna aan je gezicht moest zitten of naar de wc moest gaan, want hallelujah alsof je in brand stond
Om te eten welquote:
Speciaal voor PBquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.
En dan te bedenken dat we hier juist zijn komen wonen voor de gezelligheid. Voor corona was er elke week wel iets te doen voor de deur. Bloemencorso's, Ibiza- en rommelmarkt, muziekfestivals, wielrennen, paardenrennen en what have you.
We hebben hier zelfs nog Amerikaanse scherpschutters op het dak gehad.
Klinkt echt heel leuk allemaal! Jammer dat het dan zo stilvalt nu. Kan me voorstellen dat het contrast enorm isquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.
En dan te bedenken dat we hier juist zijn komen wonen voor de gezelligheid. Voor corona was er elke week wel iets te doen voor de deur. Bloemencorso's, Ibiza- en rommelmarkt, muziekfestivals, wielrennen, paardenrennen en what have you.
We hebben hier zelfs nog Amerikaanse scherpschutters op het dak gehad.
Ik heb ooit kookles gehad in kanchanaburi, Tom Yam op twee manieren. 1 pittig voor Europeanen, en 1 die heet was voor de Thai.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om te eten welIk vind pittig voedsel heerlijk
Ze lijkt een beetje op Fay.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Speciaal voor PB
[youtube][
Neequote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie nog even wil winkelen voor kerstinkopen kan alleen nog op Schiphol terecht.
Even een goedkoop enkeltje Londen boeken bij EasyJet, shop till you drop en daarna nog uitgebreid dineren en nog lekker een paar uurtjes aan de bar hangen en vervolgens wandel je weer netjes via de aankomsthal naar buiten.
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie nog even wil winkelen voor kerstinkopen kan alleen nog op Schiphol terecht.
Even een goedkoop enkeltje Londen boeken bij EasyJet, shop till you drop en daarna nog uitgebreid dineren en nog lekker een paar uurtjes aan de bar hangen en vervolgens wandel je weer netjes via de aankomsthal naar buiten.
Drie jaar in Canterbury voor mijn studie. Ik heb Engels gestudeerd en wilde dat graag in een Engelstalig land doen, want als je in een land bent waar je de taal 24/7 moet spreken, schrijven en gebruiken leer je het als de beste. En ik vond het ook gewoon tof om in mijn jonge jaren (begin 20) een paar jaar in het buitenland te wonen sowieso. Hoewel we elkaar uiteraard niet veel zien, heb ik wel nog contacten van over de hele wereld die ik tijdens mijn studie heb leren kennen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je daar lang gewoond? En waarom? En waar?als ik zo vrij mag zijn.
Hahaha kan ik me voorstellenquote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit kookles gehad in kanchanaburi, Tom Yam op twee manieren. 1 pittig voor Europeanen, en 1 die heet was voor de Thai.
Van die tweede heb ik een volle eetlepel genomen. Daarna de brandweer gebeld
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote Marktquote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.
Aviciiquote:
Leukquote:Op maandag 20 december 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie jaar in Canterbury voor mijn studie. Ik heb Engels gestudeerd en wilde dat graag in een Engelstalig land doen, want als je in een land bent waar je de taal 24/7 moet spreken, schrijven en gebruiken leer je het als de beste. En ik vond het ook gewoon tof om in mijn jonge jaren (begin 20) een paar jaar in het buitenland te wonen sowieso. Hoewel we elkaar uiteraard niet veel zien, heb ik wel nog contacten van over de hele wereld die ik tijdens mijn studie heb leren kennen.![]()
Ik heb daarvoor ook al eens een keer 3 maanden in Cambridge gezeten om een certificaat te halen dat mijn Engels goed genoeg was. Ik deed eindexamen tijdens een burn-out en depressie, en hoewel ik slaagde was mijn eindlijst qua cijfers nogal magertjes, dus om bij een Britse universiteit binnen te komen moest ik dat certificaat halen. Die had ik in Nederland kunnen halen, maar om alvast eventjes daar te wonen voor een tijdje was ook gewoon een goede oefening, en toen kreeg ik eerst drie maanden een cursus Engels.
Good old times
Behalve naar de kapper gaan heb ik niet echt een reden om te gaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote MarktIk heb nog een selfie gemaakt daar
Dus ik zou zeggen; doen
Ze roepen nu vrij hard op om niet meer te komen .....quote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote MarktIk heb nog een selfie gemaakt daar
Dus ik zou zeggen; doen
Oh leuk.quote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
@:-Shii- Er zit iets heel leuks in de kalender vandaag!
Wat een bikkelquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh leuk.Ik houd de spanning er nog even in.
Ik kan niet gluren. Ben niet thuis.quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh leuk.Ik houd de spanning er nog even in.
Da's nog eenvoudiger ja. En in ieder geval een stuk goedkoper.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.
crypto ookquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een decemberkraslot gaat bij jou ook maar een dagje mee?
Jupquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een decemberkraslot gaat bij jou ook maar een dagje mee?
Ik kan het niet in 1 keerquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
JupOnvoorstelbaar dat mensen dat een maand lang volhouden. En dan op 31 december krassen dat je een nieuw lot krijgt. Nee...ik kan het niet
Leraar Engels is voor mij nog wel een toekomstig vakgebiedquote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ben drie jaar leraar Engels geweest maar nooit iets voor gestudeerd![]()
Canterbury lijkt me wel een leuke stad om te studerenmaar ben er zelf nooit geweest.
Halleluja!quote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Cryptotolegie het nieuwe geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |