Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote Marktquote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.
Aviciiquote:
Leukquote:Op maandag 20 december 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie jaar in Canterbury voor mijn studie. Ik heb Engels gestudeerd en wilde dat graag in een Engelstalig land doen, want als je in een land bent waar je de taal 24/7 moet spreken, schrijven en gebruiken leer je het als de beste. En ik vond het ook gewoon tof om in mijn jonge jaren (begin 20) een paar jaar in het buitenland te wonen sowieso. Hoewel we elkaar uiteraard niet veel zien, heb ik wel nog contacten van over de hele wereld die ik tijdens mijn studie heb leren kennen.![]()
Ik heb daarvoor ook al eens een keer 3 maanden in Cambridge gezeten om een certificaat te halen dat mijn Engels goed genoeg was. Ik deed eindexamen tijdens een burn-out en depressie, en hoewel ik slaagde was mijn eindlijst qua cijfers nogal magertjes, dus om bij een Britse universiteit binnen te komen moest ik dat certificaat halen. Die had ik in Nederland kunnen halen, maar om alvast eventjes daar te wonen voor een tijdje was ook gewoon een goede oefening, en toen kreeg ik eerst drie maanden een cursus Engels.
Good old times
Behalve naar de kapper gaan heb ik niet echt een reden om te gaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote MarktIk heb nog een selfie gemaakt daar
Dus ik zou zeggen; doen
Ze roepen nu vrij hard op om niet meer te komen .....quote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was er twee weken geleden nog. Zo gezellig daar in het centrum met die mega-kerstboom op de Grote MarktIk heb nog een selfie gemaakt daar
Dus ik zou zeggen; doen
Oh leuk.quote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
@:-Shii- Er zit iets heel leuks in de kalender vandaag!
Wat een bikkelquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh leuk.Ik houd de spanning er nog even in.
Ik kan niet gluren. Ben niet thuis.quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh leuk.Ik houd de spanning er nog even in.
Da's nog eenvoudiger ja. En in ieder geval een stuk goedkoper.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.
crypto ookquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een decemberkraslot gaat bij jou ook maar een dagje mee?
Jupquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een decemberkraslot gaat bij jou ook maar een dagje mee?
Ik kan het niet in 1 keerquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
JupOnvoorstelbaar dat mensen dat een maand lang volhouden. En dan op 31 december krassen dat je een nieuw lot krijgt. Nee...ik kan het niet
Leraar Engels is voor mij nog wel een toekomstig vakgebiedquote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ben drie jaar leraar Engels geweest maar nooit iets voor gestudeerd![]()
Canterbury lijkt me wel een leuke stad om te studerenmaar ben er zelf nooit geweest.
Halleluja!quote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Cryptotolegie het nieuwe geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |