Oh jééquote:Op maandag 20 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken, kreeg deze melding
Je leeftijd verifiëren
Voer een korte controle uit om aan te tonen dat u oud genoeg bent om deze video te bekijken. Meer informatie
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.quote:Op maandag 20 december 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Apart, welke browser gebruik je?
Zou het idd door de browser kunnen komen misschien..quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.
Of het levert juist punten opquote:Op maandag 20 december 2021 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daar punten voor moeten inleveren zeker
Haha ik had vandaag ook al een fors paar jopen in beeldquote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga maar niet meer FOK!en als mijn neefjes en nichtjes in de buurt zijn.
Dit staat in de balk met plaatjes (die ik al een paar keer heb uitgezet maar steeds terugkomt):
Random Pics van de Dag #447
‘Je leeftijd verifiëren’ is me nooit gevraagd op FOK!
Mooie kerstgedachtenquote:
Ik heb hetzelfde. Dan zet ik de balk uit, maar een topic later is ie er weer, dus ik heb het maar opgegeven (zeker met SC's gaat dat gewoon snel).quote:Op maandag 20 december 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar dat ie steeds weer terug komt, of log je elke keer uit op Fok!?
Ik heb ook Safari!quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Safari op de computer en iPads, Chrome op de telefoon.
Dit vind ik wel een leukequote:
Weten we meteen het probleemquote:
Dan blijf je bezig om het weg te klikken iddquote:Op maandag 20 december 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Dan zet ik de balk uit, maar een topic later is ie er weer, dus ik heb het maar opgegeven (zeker met SC's gaat dat gewoon snel).
Een mógelijk probleemquote:
18 plus he?quote:
Dat zou 18 plus moeten zijnquote:Op maandag 20 december 2021 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is en blijft het ALLERMOOISTE kerstfilmpje.![]()
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 20 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
@:-Shii- Er zit iets heel leuks in de kalender vandaag!
Ik kan je al vertellen dat het in ieder geval geen douchegel isquote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Of is het geen crème?
Wasabi?quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je al vertellen dat het in ieder geval geen douchegel is
Maar het is wel inwrijfbaar!
Dat wil je in je vijanden wrijvenquote:
Waarom je vijanden? Daar is het toch te lekker voorquote:Op maandag 20 december 2021 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wil je in je vijanden wrijven![]()
Heerlijk voor op de sushi, maar sterk spul, vooral als je goeie hebt
Ik heb het een keer in mijn oog gehad. Dat wil je niet meemakenquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom je vijanden? Daar is het toch te lekker voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |