quote:
Djiezesquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dooie boel hier
[ afbeelding ]
Noordwijk.quote:
Kan me voorstellen van zo'n kustplaats dat het wel drukker kan zijn jaquote:
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijvenquote:Op maandag 20 december 2021 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het een keer in mijn oog gehad. Dat wil je niet meemaken
Ga er leven in brengen danquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, dooie boel hier
[ afbeelding ]
Och ja jezusquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijven
Dat gebeurd mij met regelmaatquote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook altijd goed gaat is hete pepers bereiden en dan even in je ogen wrijven
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan me voorstellen van zo'n kustplaats dat het wel drukker kan zijn ja![]()
Geniet je een beetje van de rust of voelt het gek?
Lekker hequote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja jezus![]()
Toen ik in Engeland woonde had je daar een groentewinkeltje met heerlijke scherpe pepers, maar no way dat je dan daarna aan je gezicht moest zitten of naar de wc moest gaan, want hallelujah alsof je in brand stond
Heb je daar lang gewoond? En waarom? En waar?quote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja jezus![]()
Toen ik in Engeland woonde had je daar een groentewinkeltje met heerlijke scherpe pepers, maar no way dat je dan daarna aan je gezicht moest zitten of naar de wc moest gaan, want hallelujah alsof je in brand stond
Om te eten welquote:
Speciaal voor PBquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.
En dan te bedenken dat we hier juist zijn komen wonen voor de gezelligheid. Voor corona was er elke week wel iets te doen voor de deur. Bloemencorso's, Ibiza- en rommelmarkt, muziekfestivals, wielrennen, paardenrennen en what have you.
We hebben hier zelfs nog Amerikaanse scherpschutters op het dak gehad.
Klinkt echt heel leuk allemaal! Jammer dat het dan zo stilvalt nu. Kan me voorstellen dat het contrast enorm isquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voelt heel gek. Surrealistisch zelfs.
En dan te bedenken dat we hier juist zijn komen wonen voor de gezelligheid. Voor corona was er elke week wel iets te doen voor de deur. Bloemencorso's, Ibiza- en rommelmarkt, muziekfestivals, wielrennen, paardenrennen en what have you.
We hebben hier zelfs nog Amerikaanse scherpschutters op het dak gehad.
Ik heb ooit kookles gehad in kanchanaburi, Tom Yam op twee manieren. 1 pittig voor Europeanen, en 1 die heet was voor de Thai.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om te eten welIk vind pittig voedsel heerlijk
Ze lijkt een beetje op Fay.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Speciaal voor PB
[youtube][
Neequote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie nog even wil winkelen voor kerstinkopen kan alleen nog op Schiphol terecht.
Even een goedkoop enkeltje Londen boeken bij EasyJet, shop till you drop en daarna nog uitgebreid dineren en nog lekker een paar uurtjes aan de bar hangen en vervolgens wandel je weer netjes via de aankomsthal naar buiten.
Ik ben zo in Antwerpen als ik dat zou willen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie nog even wil winkelen voor kerstinkopen kan alleen nog op Schiphol terecht.
Even een goedkoop enkeltje Londen boeken bij EasyJet, shop till you drop en daarna nog uitgebreid dineren en nog lekker een paar uurtjes aan de bar hangen en vervolgens wandel je weer netjes via de aankomsthal naar buiten.
Drie jaar in Canterbury voor mijn studie. Ik heb Engels gestudeerd en wilde dat graag in een Engelstalig land doen, want als je in een land bent waar je de taal 24/7 moet spreken, schrijven en gebruiken leer je het als de beste. En ik vond het ook gewoon tof om in mijn jonge jaren (begin 20) een paar jaar in het buitenland te wonen sowieso. Hoewel we elkaar uiteraard niet veel zien, heb ik wel nog contacten van over de hele wereld die ik tijdens mijn studie heb leren kennen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je daar lang gewoond? En waarom? En waar?als ik zo vrij mag zijn.
Hahaha kan ik me voorstellenquote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit kookles gehad in kanchanaburi, Tom Yam op twee manieren. 1 pittig voor Europeanen, en 1 die heet was voor de Thai.
Van die tweede heb ik een volle eetlepel genomen. Daarna de brandweer gebeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |