quote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Behalve naar de kapper gaan heb ik niet echt een reden om te gaanMaar het is wel een leuke stad ja!
Nee, ik heb er dit jaar geenquote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nog in de race voor de 100.000 dus
Vreselijk volk is mijn ervaringquote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Nee, voor de kapper hoef je het niet persé te doen
Maar Antwerpen staat zeker in mijn top 10 van leukste steden waar ik ben geweest
Vlamingen vind ik ook zulke aardige hartelijke mensen altijdJe moet het alleen niet over voetbal hebben
Ik wil geen excessief alcoholgebruik prediken, maar ik vind het wel terecht dat de slijterijen nu open zijn. Je zit verdikkeme vlak voor kerst en oud&nieuwquote:Op maandag 20 december 2021 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
De slijterij was vandaag gewoon open, want ‘essentieel’.
Waarom zou je ook over voetbal willen praten?quote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Maar Antwerpen staat zeker in mijn top 10 van leukste steden waar ik ben geweest
Vlamingen vind ik ook zulke aardige hartelijke mensen altijdJe moet het alleen niet over voetbal hebben
Ik gaf vooral les aan kinderen onder de 10. En ook veel kleuters. Serieus van 3 tot 5. Maar pubers vond ik ook wel leuk alleen dat waren er dan vaak niet meer dan 15....dat gaat nog welquote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leraar Engels is voor mij nog wel een toekomstig vakgebiedIk heb de afgelopen jaren al wel eens huiswerkbegeleiding gegeven. Maar heb niet een graad om voor een klas te mogen staan. Ik vind het geweldig om mensen iets te leren, maar ik zie er tegenop om een klas vol pubers voor me te hebben die ik dan in het gareel moet houden.
Canterbury is echt enigEen heel klein stadje, niet groter dan een dorp, maar alles zit er. Twee universiteiten zelfs, en verder van alle gemakken voorzien. Prachtig centrum
![]()
Sinds mijn afstuderen in 2016 ben ik nooit meer terug geweest. Ik wil wel graag, maar corona en Brexit gooiden even roeit in het etenMaar echt prachtige stad
Dat heb ik juist met de Walen, het andere deel van dat land. Ik ben er nog niet 1 tegengekomen die ook maar een beetje vrolijk was. Maar misschien heb ik wel pechquote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vreselijk volk is mijn ervaring
Wallonie is verschrikenlijkquote:Op maandag 20 december 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met de Walen, het andere deel van dat land. Ik ben er nog niet 1 tegengekomen die ook maar een beetje vrolijk was. Maar misschien heb ik wel pech
Je kan bij Vlamingen ook beter niet over bier beginnen, is mijn ervaring.quote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Krijg je dan meteen ruzie?quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan bij Vlamingen ook beter niet over bier beginnen, is mijn ervaring.
Ik heb mijn Alu hoed ook opquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan bij Vlamingen ook beter niet over bier beginnen, is mijn ervaring.
Dat niet meteen, maar ze nemen niet-Belgisch bier niet serieus.quote:
Kan gezellig zijnquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je ook over voetbal willen praten?
Ok duidelijkquote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat niet meteen, maar ze nemen niet-Belgisch bier niet serieus.
Verstandigquote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn Alu hoed ook op![]()
Niet in Engeland iigquote:Op maandag 20 december 2021 21:50 schreef pullup het volgende:
Zou Max nu sporter van het jaar worden? Of was deze prestatie te laat?
Zijn meestal de saaiste momenten hierquote:
Volgende keer over bier praten, daar zijn ze de Belgen beter inquote:Maar tijdens het EK 2016 heb ik met mijn no-brain-to-mouth-filter het een keer aangedurfd om tegen een Belg het over voetbal te hebben en ik kreeg me een "Nederland sucks" tirade over me heen, dat moet je niet willen![]()
Vooral omdat ik niet zodanig een voetbalkenner ben dat ik er een inhoudelijke comeback op kan geven
Aber naturlig nichquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen nog en keer
alle duelle max vs lewis
Ik vind van nietquote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
Die Belgen komen er wel af als arrogante sjaggie baasjes in de 40 + SC .
Een beetje zoals zij naar ons beweren te kijken
Die hebben z hier ook al 10 x uitgezondenquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen nog en keer
alle duelle max vs lewis
de helmut heeft en angeschlagenequote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben z hier ook al 10 x uitgezonden
quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer lol
Die is tofquote:
te veel gefeestquote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de helmut heeft en angeschlagene
stem, verkoud
Hoop ik dat hij netjes getest isquote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de helmut heeft en angeschlagene
stem, verkoud
Vanaf 3 januari weer heel veel amai enzoquote:
Ik zit in een vereniging die Nederlands čn Belgisch is, dus ik ken nogal wat Belgen. Ik kan het goed met ze vinden maar er zijn wel wat cultuurverschillen waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
Lesgeven aan jonge kinderen trekt me dan niet zo. Ik weet niet goed of ik kan opvoedenquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gaf vooral les aan kinderen onder de 10. En ook veel kleuters. Serieus van 3 tot 5. Maar pubers vond ik ook wel leuk alleen dat waren er dan vaak niet meer dan 15....dat gaat nog wel. Volwassenen lesgeven had ik niet zoveel mee.
Een vriendin heeft in Canterbury gestudeerd en daar ken ik het van. Maar die had altijd wel mooie verhalen jaBeetje studentenstad waar ook nog wel wat te zien is. Doet me denken aan Nijmegen
![]()
De natuur is prachtig hoorquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wallonie is verschrikenlijk
Lijkt me buiten dat F1 wel een geschikte peer.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
helmut zegt dat hij nooit op vakantie
gaat met toto, maar praten doen ze
wel
Ik zou ook niet met Toto op vakantie gaanquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
helmut zegt dat hij nooit op vakantie
gaat met toto, maar praten doen ze
wel
En nog belangrijker...wie is Marcel?quote:
dit dusquote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog belangrijker...wie is Marcel?
Gepensioneerde Skier, en wat Mario zegt kennelijkquote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
en van beste skirijdersquote:Op maandag 20 december 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Okidoquote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
en van beste skirijders
maar is niet meer in weltcup
Ik vind Belgen leukquote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
hij rijd geen races meer ,hijquote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Okido![]()
Die zien wij alleen met helm op. Op de piste natuurlijk
Belgen, maar we kunnen ze hebbenquote:
Avé Koen!quote:
Ik dacht dat dat free riden al extreem wasquote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij rijd geen races meer ,hij
doet nu freerijden maar nur vor
hobby
het gevt ook extrem-freerijden
Is een verkeersbord met een verkeerde richting erop niet genoeg om ze weg te krijgenquote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Belgen, maar we kunnen ze hebben
Ik pak diegene met de blote bast in het midden wel aan
yep dat is dat extrem-freerijdenquote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat free riden al extreem wasIs dat de vorm van skiën waarbij je gewoon uit een helikopter naar beneden word gemikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |