Aber naturlig nichquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen nog en keer
alle duelle max vs lewis
Ik vind van nietquote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
Die Belgen komen er wel af als arrogante sjaggie baasjes in de 40 + SC .
Een beetje zoals zij naar ons beweren te kijken
Die hebben z hier ook al 10 x uitgezondenquote:Op maandag 20 december 2021 21:52 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen nog en keer
alle duelle max vs lewis
de helmut heeft en angeschlagenequote:Op maandag 20 december 2021 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben z hier ook al 10 x uitgezonden
quote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer lol
Die is tofquote:
te veel gefeestquote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de helmut heeft en angeschlagene
stem, verkoud
Hoop ik dat hij netjes getest isquote:Op maandag 20 december 2021 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de helmut heeft en angeschlagene
stem, verkoud
Vanaf 3 januari weer heel veel amai enzoquote:
Ik zit in een vereniging die Nederlands čn Belgisch is, dus ik ken nogal wat Belgen. Ik kan het goed met ze vinden maar er zijn wel wat cultuurverschillen waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef pullup het volgende:
Die Belgen komen er wel af als arrogante sjaggie baasjes in de 40 + SC .
Een beetje zoals zij naar ons beweren te kijken
Lesgeven aan jonge kinderen trekt me dan niet zo. Ik weet niet goed of ik kan opvoedenquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gaf vooral les aan kinderen onder de 10. En ook veel kleuters. Serieus van 3 tot 5. Maar pubers vond ik ook wel leuk alleen dat waren er dan vaak niet meer dan 15....dat gaat nog wel. Volwassenen lesgeven had ik niet zoveel mee.
Een vriendin heeft in Canterbury gestudeerd en daar ken ik het van. Maar die had altijd wel mooie verhalen jaBeetje studentenstad waar ook nog wel wat te zien is. Doet me denken aan Nijmegen
![]()
De natuur is prachtig hoorquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wallonie is verschrikenlijk
Lijkt me buiten dat F1 wel een geschikte peer.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
helmut zegt dat hij nooit op vakantie
gaat met toto, maar praten doen ze
wel
Ik zou ook niet met Toto op vakantie gaanquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
helmut zegt dat hij nooit op vakantie
gaat met toto, maar praten doen ze
wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |