TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
RENESSE staat te dringen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:25 schreef Kopiko het volgende:
Beter zenden ze nog even wat heldendaden van Borland uit.
Bad te warm denk je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:36 schreef wimderon het volgende:
Vorig jaar waren we in topic #29 na de derde avond.
We krijgen Barney en MVG nogquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:36 schreef wimderon het volgende:
Vorig jaar waren we in topic #29 na de derde avond.
Begint al meteen vrij cliche.quote:
De nieuwe Van Gerwen is uit.quote:"Ik gooi misschien op negentig procent van mijn kunnen, maar wie staat er de laatste maanden beter te gooien dan ik?", vraagt Van Gerwen zich hardop af, om de vraag daarna zelf te beantwoorden: "Ik kan geen betere darter vinden dan mezelf."
Pol Lim ook, maar dat is al langer natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:20 schreef Nober het volgende:
Na Meulenkamp ook Wright met lange mouwen.
Ally Pally is een koude zaal erger dan Wolverhampton.
Emotie moeten we niet willen met ze allen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die kutkop van Borland als hij die 9 darter heeft gesmeten en met een uitgestreken hoofd voor het publiek staat met de handen hoog
Oneens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die kutkop van Borland als hij die 9 darter heeft gesmeten en met een uitgestreken hoofd voor het publiek staat met de handen hoog
Wat deed jij na je laatste 9-darter dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat zich om z’n tia mond, niet om de emotie. Alsof z’n mondhoeken niet willen meebewegen met de rest van z’n lichaam. Die vinden ze vanmorgen op bed..quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Emotie moeten we niet willen met ze allen.
Even naar je moeder voor een puntige naaldhak in m’n balzak.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat deed jij na je laatste 9-darter dan?
Die eerste rondes zijn juist puur genot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:42 schreef LordVoldermort het volgende:
9 darter teruggekeken, niks mis mee. Verder kan die 3e ronde niet snel genoeg beginnen.
Unibet:quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:37 schreef K_uit_h het volgende:
Gaat Vincent op de terugweg stoppen bij een tankstation voor een kleine versnapering?
Steenkoud bad, dat Ally Pally.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:20 schreef Nober het volgende:
Eerst de meest hemeltergende pot ooit met Murnan vs Lim en daarna de hemel in met Borland v Brooks. Dat is het genot van het WK.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die eerste rondes zijn juist puur genot.
The Witcher seizoen 2 is pas puur genot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die eerste rondes zijn juist puur genot.
100 op ja, 1 op nee, pure winstquote:
Ja die stond eind set 2 te schroeien als een airfryer en daarna was het ineens helemaal niks meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:21 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom heeft Ratajski van Lennon verloren? Dit kan eigenlijk gewoon niet.
Altijd tegen mijquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2022 PDC World Darts Championship #1 Vaarwel RTL" van 27-11-2021 t/m 18-12-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 918 maxi-mus
02 590 Tagliano
03 555 Dr_Flash
04 449 Zipportal
05 410 Doevelaer
06 404 Poepz0r
07 348 Neef_Wuppie
08 338 Szura
09 318 GurneyIsBestOke
10 271 wimderon
11 258 SlechteWoordgrappen
12 255 fetX
13 237 de_boswachter
14 217 Coco
15 214 Pino112
15 214 engine
17 209 Kopiko
18 187 Scorpion_17
19 180 Immerdebestebob
20 163 Machielovic
21 162 Frozen-assassin
22 161 Mexicanobakker
23 157 El-Stinho
23 157 MC-M
25 146 Nober
26 145 WheeledWarrior
27 131 Slobeend
28 129 Mani89
29 120 De_Kraam
30 114 K_uit_h
31 105 T3hTommay
32 102 AllesKaputt
33 090 spleeh
34 080 Wertha
34 080 Caland
36 078 Madhouse11
37 076 Zorro
38 075 heywoodu
39 074 DeLuna
40 069 BB-King
41 061 Felagund
41 061 Lonaa
41 061 The_Undertone
44 053 V-for-Vendetta
45 041 LordVoldermort
46 035 leolinedance
47 033 Grifte
48 027 Wereldgozer
49 024 H_T
49 024 HaagseHenkieTis geen top 11 meer maar voor top 18 doe ik het ook nog. Vandaag alle tijd om mee te posten. Alleen ff tennistraining (zal ook wel de laatste zijn voorlopig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Het engste is nog het gemak waarmee hij gooit, laat staan op zo'n moment. In alles absurd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 9 darter fetX. Een 9 darter in de beslissende leg.
Godverdomme zeg, heb ik mooi gemist..quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso mooie werpstijl. Top-25 materiaal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het engste is nog het gemak waarmee hij gooit, laat staan op zo'n moment. In alles absurd.
Legenfuckingdarischquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat andere gastje net zo goed anders hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het engste is nog het gemak waarmee hij gooit, laat staan op zo'n moment. In alles absurd.
Zaterdag 18 december 2021 - 13:30quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het programma voor vandaag en in welk topic zit Maxi zo idioot hard te posten?
Zaterdag 18 december 2021 - 13:30quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het programma voor vandaag en in welk topic zit Maxi zo idioot hard te posten?
Hoezo is dat op zaterdag danquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo lekker naar de kerstborrel, morgen zal de kantine wel dicht zijn. WAPPIED
Godverdomme dit wordt weer zitvlees kweken tot klompvoetgenotquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zaterdag 18 december 2021 - 13:30
R1: Jamie Hughes v Raymond Smith
R1: Callan Rydz v Yuki Yamada
R1: Darius Labanauskas v Mike De Decker
R2: Ian White v Chris Landman
Zaterdag 18 december 2021 - 20:00
R1: Adam Hunt v Boris Krcmar
R1: Ted Evetts v Jim Williams
R1: Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny
R2: Michael van Gerwen v Chas Barstow
Ik kijk een avond niet en dan meteen dit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Die 9-darter was zeker lekker. Na zoveel pogingen eerder in het jaar. Eindelijk die D12 erin.
Je bent de nieuwe Tagliano.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk een avond niet en dan meteen dit.
's avonds wel 3 potjes die 'close' zijn in mijn ogen.quote:
Dat valt wel mee. Zondagmiddag is veel kutter behoudens Bunting v R. Smithquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme dit wordt weer zitvlees kweken tot klompvoetgenot![]()
Zo ver kijk ik nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zondagmiddag is veel kutter behoudens Bunting v R. Smith
Is dat niet om dopinggebruik te verbergen? Wright ook al met geverfd haar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:20 schreef Nober het volgende:
Erg verdrietig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
Stop met leven mensen, alles gaat dicht.
We zijn te laat.
Als Chas zo gooit als in de eerste ronde kan dat nog wel aardig worden. Ted tegen Kuifje lijkt me ook nog wel leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
's avonds wel 3 potjes die 'close' zijn in mijn ogen.
Maar eigenlijk is Wit tegen Landman de leukste pot van de dag, best tragisch.
De 'verstandige' mensen (waar @Slobeend dol op is) kunnen weer hun gelijk gaan halen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
We zijn te laat.
We zijn juist veel te vroeg. Kutkabinet. Te laat met boosteren en nu weer te vroeg lockdown moeten invoeren. Niemand snapt dit nog. Ben echt MAD.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
We zijn te laat.
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zijn juist veel te vroeg. Kutkabinet. Te laat met boosteren en nu weer te vroeg lockdown moeten invoeren. Niemand snapt dit nog. Ben echt MAD.
Ik vrees dat mijn vader dit jaar ook met lege handen staat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?
Te vroeg als je kijkt naar besmettingscijfers en ziekenhuisopnames. Is niet te verkopen dat je nu alweer alles dichtgooit daar waar geen enkel Europees land zulke vergaande maatregelen neemtquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?
Die valt op Duitsers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Welke marinade?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef fetX het volgende:
Het is al besloten. Ik eet vanavond spareribs.
@:drizzt
Die middelste is wel leuker.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jij krijgt binnenkort een factuurtje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Het was ook slechts een constateringquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als belediging.
@:tagliano
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Zo ziet ze er wel echt uit ja. Arm mensquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.
Dana ziet er wel echt jaren 90 uit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie nu pas Kim in de studio gisteravond. Jeetje wat is die viesdik geworden. Wil Dana daar nog wel op?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
Wordt moeilijk om die wedstrijd te overtreffen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jaap is de bottleneck van Nederland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap was ooit een hype, @:slobeend waarschuwde ons toen al.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
Jaap, Gommers, die kale. Allemaal vermoeiend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wel oprecht gewoon gigantisch kut.quote:
Ik háát Gommers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaap, Gommers, die kale. Allemaal vermoeiend.
Er moet nog wel een wereldkampioen bepaald worden. Of zullen we daar verder gewoon om gaan dobbelen dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wordt moeilijk om die wedstrijd te overtreffen.
Alleen jammer dat bepaalde users de gek aan steken met Slob. Je ziet wat er van komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Allemaal alleen maar boodschappers. Zij zijn het probleem niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
De vrouw van Gommers bestaat denk ik gewoon niet meer. Of zijn talkshowstrippenkaart moet inmiddels 10 keer volgestempeld zijn.quote:
Je moet de wijsheden van Slob eerst zien om ze te geloven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bepaalde users de gek aan steken met Slob. Je ziet wat er van komt.
Daar ben ik wel voor jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Al die nobudies op twitter die opeens coronaexpert zijn geworden met hun kutblogjes, tweets en grafiekjes zoeken we na deze crisis ook op.
En er komen tribunalen.
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Het zijn die torentjesgeleerden die ff bepalen wat goed is voor t land terwijl ze geen idee hebben van mentale schade die dit alles aanricht. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.quote:
Ontopic!quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet de wijsheden van Slob eerst zien om ze te geloven.
in het zicht van de haven geen gekke dingen doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
Sorry niet t juiste topic maar thats why ik zo mad ben.
Koopmans met haar hypocriete bek is het allerergste, met Gommers op 2.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk nummertje in de aanbieding?
Dat is wel echt een wereldvreemde autist ja (jaap, niet @Slobeend)quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel genot om die coaches op LinkedIn te zien spartelen om toch maar te kunnen omdenken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Al die nobudies op twitter die opeens coronaexpert zijn geworden met hun kutblogjes, tweets en grafiekjes zoeken we na deze crisis ook op.
En er komen tribunalen.
Ik wilde net zeggen, de Slob is helemaal geen autist.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel echt een wereldvreemde autist ja (jaap, niet @:slobeend)
Als Tame Impala volgend jaar ergens komt in NL of Belgie ga ik erheen. Wat een steengoede muziek maakt die gastquote:
Mag volgend jaar vast niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
Zo nog even een rondje lopen buiten!!!
Eind augustus in AFAS ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Tame Impala volgend jaar ergens komt in NL of Belgie ga ik erheen. Wat een steengoede muziek maakt die gast
Ja, snap ik wel. Maar ja heel in het begin zeiden ze al "we moeten met 50 % van de kennis 100 % van de beslissingen nemen". En achteraf heeft iedereen gelijk, lekker makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
Nog een paar maanden en dan mogen we alleen nog maar in couveuses vastliggen aan een infuus van BOOSTERS.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag volgend jaar vast niet meer
Ik heb daar de kracht niet voor. Lig met een dijk van een kater in bed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
Zo nog even een rondje lopen buiten!!!
Hee kijk, blauw in actiequote:
Gisteren mijn verjaardag gevierd maar je zag bij vrijwel iedereen in mijn vriendengroep dat ze er goed door zaten. Die lockdowns zijn mentaal en fysiek zo ontzettend ongezond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Het zijn die torentjesgeleerden die ff bepalen wat goed is voor t land terwijl ze geen idee hebben van mentale schade die dit alles aanricht. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
Uitverkocht, verdomme. Ticketswap maar ff in de gaten houten. Thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eind augustus in AFAS ouwe reus.
Ik snap wel dat Black Mirror gestopt is...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een paar maanden en dan mogen we alleen nog maar in couveuses vastliggen aan een infuus van BOOSTERS.
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is. Ben er zo ongelooflijk klaar mee met dat coronageleuter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren mijn verjaardag gevierd maar je zag bij vrijwel iedereen in mijn vriendengroep dat ze er goed door zaten. Die lockdowns zijn mentaal en fysiek zo ontzettend ongezond.
Ja dit vooral. Ik ben zelf 32, gewoon normaal leven met een baan enzo maar wel alleenwonend. Je krijgt langzaam t gevoel dat je er niet echt uitkomt en dan loop je thuis tegen de muren op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren mijn verjaardag gevierd maar je zag bij vrijwel iedereen in mijn vriendengroep dat ze er goed door zaten. Die lockdowns zijn mentaal en fysiek zo ontzettend ongezond.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is.
Ik betwijfel het. Die idioten van het OMT hebben gewoon te veel macht gekregen denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is. Ben er zo ongelooflijk klaar mee met dat coronageleuter.
Ik betwijfel het ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Die idioten van het OMT hebben gewoon te veel macht gekregen denk ik.
Big shock als het over een virus gaat waar de politiek simpelweg te weinig verstand van heeft, zeker als beroepspolitici de macht hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Die idioten van het OMT hebben gewoon te veel macht gekregen denk ik.
Geloof je in sprookjes? Volgend jaar gewoon weer hetzelfde hoor. Dan weer een variant uit Uganda ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is. Ben er zo ongelooflijk klaar mee met dat coronageleuter.
Kuipers is alvast met zijn nieuwe baan begonnen lijkt het.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Big shock als het over een virus gaat waar de politiek simpelweg te weinig verstand van heeft, zeker als beroepspolitici de macht hebben.
Maak dan beleid waarmee je anticipeert op dit soort situatie en het zo inricht dat er zo weinig mogelijk schade voor de maatschappij ontstaat. T ontbreekt weer totaal aan visiequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geloof je in sprookjes? Volgend jaar gewoon weer hetzelfde hoor. Dan weer een variant uit Uganda ofzo.
Sterkte man, snap je wel. Gaat ook nergens meer over.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Het zijn die torentjesgeleerden die ff bepalen wat goed is voor t land terwijl ze geen idee hebben van mentale schade die dit alles aanricht. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk nummertje in de aanbieding?
Oké Braddie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef Zipportal het volgende:
Is een slager een essentiële winkel? Dan heb ik op tijd een rollade gekocht.
Neem ik die Alexia wel, ja als ze achttien is. Rustig maar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:slobeend Heb ik al gezegd dat ik dit jaar gigantisch heb verzaakt qua muziek?
Is dat nog de moeite? Bij laatste 2 concerten van Elbow/Garvey op festivals ben ik weggelopen. Viel bijna in slaapquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Heb je tenminste de nieuwe Elbow al geluisterd?
Kom kom, de Influenza is uiteindelijk ook weer over gegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geloof je in sprookjes? Volgend jaar gewoon weer hetzelfde hoor. Dan weer een variant uit Uganda ofzo.
Ja toen er ik weet niet hoeveel mensen zijn overleden. Gezondheidszorg is veel beter nu waardoor we (gelukkig)veel meer mensen kunnen redden maar waardoor zo'n virus ook veel meer hosts heeft om zich via te verspreiden en zo'n pandemie veel langer duurt dan toen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, de Influenza is uiteindelijk ook weer over gegaan.
Ik ben er gemixt mee bezig in een lijstje laatste muziek die ik van 2021 nog luister.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Heb je tenminste de nieuwe Elbow al geluisterd?
Nou ja, toen hadden we mensen die gewoon luisterden naar wat ze gezegd werd. Toen had je geen internet en heel die vijfde wappiecolonne.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja toen er ik weet niet hoeveel mensen zijn overleden. Gezondheidszorg is veel beter nu waardoor we (gelukkig)veel meer mensen kunnen redden maar waardoor zo'n virus ook veel meer hosts heeft om zich via te verspreiden
Deze vind ik wel weer duidelijk beter dan die van de jaren hiervoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dat nog de moeite? Bij laatste 2 concerten van Elbow/Garvey op festivals ben ik weggelopen. Viel bijna in slaap
Of we leren er mee leven en gaan gewoon leven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, de Influenza is uiteindelijk ook weer over gegaan.
Slagers vallen onder essentieel ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef Zipportal het volgende:
Wat is je beste nummer van 2021?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er gemixt mee bezig in een lijstje laatste muziek die ik van 2021 nog luister.
Flying Dream I is wel serieus mooi.
Twijfel nog tussen TWOD - Change en Little Simz - Introvert.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is je beste nummer van 2021?
Little Simz snap ik niet zo goed. Ook verkiezing tot album van t jaar door Oor niet zo. Maar ik snap SAULT-hype ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen TWOD - Change en Little Simz - Introvert.
Die ben ik ook aan het luisteren. Sterk, ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Little Simz snap ik niet zo goed. Ook verkiezing tot album van t jaar door Oor niet zo. Maar ik snap SAULT-hype ook niet zo goed.
Mijn nr van t jaar is Wolf Alice - The Last Man on the Earth trouwens. Dat album sowieso
Ja Arlo Parks ook wel fijne ontdekking ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het luisteren. Sterk, ja.
Arlo Parks is wel mijn andere favo van dit jaar.
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef Zipportal het volgende:
Die laatste, BRM - Phoenix of Cassandra Jenkins - Hard Drive voor mij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen TWOD - Change en Little Simz - Introvert.
Foo Fighters - Making A Fire is wel het nummer waar ik het best in opga. Wat anders dan 'song van het jaar' if you know what i mean.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die laatste, BRM - Phoenix of Cassandra Jenkins - Hard Drive voor mij.
Wees blij dat je iets voor jezelf hebt, daar doen veel mensen een hoop voor momenteel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dit vooral. Ik ben zelf 32, gewoon normaal leven met een baan enzo maar wel alleenwonend. Je krijgt langzaam t gevoel dat je er niet echt uitkomt en dan loop je thuis tegen de muren op.
Nog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:59 schreef MC-M het volgende:
[ twitter ]
@:maxi-mus kijk nog meer geklieder op spandoekjes!
En daar hebben ze geen TV of zo?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis trouwens deze middagsessie want kroeg (met een punthoofd)
Haha, weekendkracht bij de NOSquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
Dat is waar, maar betekent niet dat de situatie niet als ontzettend kut kan voelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets voor jezelf hebt, daar doen veel mensen een hoop voor momenteel.
Ik zie Landman het nog winnen ook, want White op TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
's avonds wel 3 potjes die 'close' zijn in mijn ogen.
Maar eigenlijk is Wit tegen Landman de leukste pot van de dag, best tragisch.
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
PKWKorrekt denk ich.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.
Godver, ik heb nog niet eens de kans gehad om in te tunenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME. @:neef_wuppie
KOERT vandaag?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME. @:neef_wuppie
Nee joh. Landman kan er niks van. Het was een fluke tegen Scott.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zie Landman het nog winnen ook, want White op TV
Komt nog 12 kg te kort.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe hoog staat Frank Lammers op de reservelijst?
Weekje. Net te laat om in te stromen dus.quote:
Komt wel een beetj over als een zwakzinnig boerke zo jaquote:
Is er een tandarts in de zaal?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gebitsproblemen beginnen wel een tamelijk structureel dingetje te worden in de dartswereld he
Ik hoef dus echt nooit meer iemand op mijn verjaardag uit te nodigen (die is in januari).quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
We zijn te laat.
Pfff verdomme moet ik nu thuis gaan werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijken ipv thuis werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
We zijn te laat.
Not to mention thuis sociaal doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pfff verdomme moet ik nu thuis gaan werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijken ipv thuis werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijken
Ieuw echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Not to mention thuis sociaal doen.
Ja met ons dus, bedoel ikquote:
Nu rollen ze hem binnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:45 schreef The_Undertone het volgende:
Vroeger kwam hamsterface Kim op met dit nummer
Nou ziet ie er NOG meer ouder uit dan hij is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:46 schreef wimderon het volgende:
Die baard is geen upgrade voor Jamie.
Hij kan niet multitasken dus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:47 schreef The_Undertone het volgende:
Smith mooi met de worp-kauw routine
Price lust ze rauwquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:48 schreef The_Undertone het volgende:
Zien er twee kroegvechters uit
Ja ok, goed puntquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met ons dus, bedoel ik
Like, ook al hetzelfde![]()
Reumaworpquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:52 schreef Machielovic het volgende:
Geef mij maar D smith [ afbeelding ] Dat is tenminste geen herkauwer
Walgelijk vieze man met nat plakhaar. En dan lopen ze hier te zaniken over surlquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:52 schreef Machielovic het volgende:
Geef mij maar D smith [ afbeelding ] Dat is tenminste geen herkauwer
Stemmetjes in je hooft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waarom hoor ik stompe praten
Sow, koekoek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
"We komen even wat kadootjes voor de kinderen brengen"![]()
Welke ouder accepteert dat?? Het zijn mijn kinderen en als ik vind dat ze verwend moeten worden kan ik dat heel goed zelf. Bemoei je met je eigen kinderen joh pleuriswijf.
Stukje radicalisatie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is een beste baard van Hughes.
Commentator bij de PDC Pro Tour (Vloer en Euro Tour). Volgens geruchten de meest favoriete commentator van @wimderon .quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:05 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is er eigenlijk van Paul Nicholson geworden?
Geen q-school volgend jaar heeft hij al aangegevenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:05 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is er eigenlijk van Paul Nicholson geworden?
Of zij hebben er eentje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Co jongen, als je met collega's geen dikke lol kunt hebben heb je verkeerde collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |