Haha, weekendkracht bij de NOSquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
Dat is waar, maar betekent niet dat de situatie niet als ontzettend kut kan voelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets voor jezelf hebt, daar doen veel mensen een hoop voor momenteel.
Ik zie Landman het nog winnen ook, want White op TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
's avonds wel 3 potjes die 'close' zijn in mijn ogen.
Maar eigenlijk is Wit tegen Landman de leukste pot van de dag, best tragisch.
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
PKWKorrekt denk ich.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.
Godver, ik heb nog niet eens de kans gehad om in te tunenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME. @:neef_wuppie
KOERT vandaag?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME. @:neef_wuppie
Nee joh. Landman kan er niks van. Het was een fluke tegen Scott.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zie Landman het nog winnen ook, want White op TV
Komt nog 12 kg te kort.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe hoog staat Frank Lammers op de reservelijst?
Weekje. Net te laat om in te stromen dus.quote:
Komt wel een beetj over als een zwakzinnig boerke zo jaquote:
Is er een tandarts in de zaal?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gebitsproblemen beginnen wel een tamelijk structureel dingetje te worden in de dartswereld he
Ik hoef dus echt nooit meer iemand op mijn verjaardag uit te nodigen (die is in januari).quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
Stop met leven mensen, alles gaat dicht.
We zijn te laat.
Pfff verdomme moet ik nu thuis gaan werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijken ipv thuis werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
Stop met leven mensen, alles gaat dicht.
We zijn te laat.
Not to mention thuis sociaal doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pfff verdomme moet ik nu thuis gaan werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijken ipv thuis werken, thuis de huishoudelijke dingetjes doen en thuis sport kijken
Ieuw echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Not to mention thuis sociaal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |