Haha, weekendkracht bij de NOSquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
Dat is waar, maar betekent niet dat de situatie niet als ontzettend kut kan voelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets voor jezelf hebt, daar doen veel mensen een hoop voor momenteel.
Ik zie Landman het nog winnen ook, want White op TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
's avonds wel 3 potjes die 'close' zijn in mijn ogen.
Maar eigenlijk is Wit tegen Landman de leukste pot van de dag, best tragisch.
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
PKWKorrekt denk ich.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.
Godver, ik heb nog niet eens de kans gehad om in te tunenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME. @:neef_wuppie
KOERT vandaag?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RECLAME. @:neef_wuppie
Nee joh. Landman kan er niks van. Het was een fluke tegen Scott.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zie Landman het nog winnen ook, want White op TV
Komt nog 12 kg te kort.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe hoog staat Frank Lammers op de reservelijst?
Weekje. Net te laat om in te stromen dus.quote:
Komt wel een beetj over als een zwakzinnig boerke zo jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |