Te vroeg als je kijkt naar besmettingscijfers en ziekenhuisopnames. Is niet te verkopen dat je nu alweer alles dichtgooit daar waar geen enkel Europees land zulke vergaande maatregelen neemtquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?
Die valt op Duitsers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Welke marinade?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef fetX het volgende:
Het is al besloten. Ik eet vanavond spareribs.
@:drizzt
Die middelste is wel leuker.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Jij krijgt binnenkort een factuurtje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Het was ook slechts een constateringquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als belediging.
@:tagliano
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Zo ziet ze er wel echt uit ja. Arm mensquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.
Dana ziet er wel echt jaren 90 uit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie nu pas Kim in de studio gisteravond. Jeetje wat is die viesdik geworden. Wil Dana daar nog wel op?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
Wordt moeilijk om die wedstrijd te overtreffen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het engste is nog het gemak waarmee hij gooit, laat staan op zo'n moment. In alles absurd.
Jaap is de bottleneck van Nederland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap was ooit een hype, @:slobeend waarschuwde ons toen al.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
Jaap, Gommers, die kale. Allemaal vermoeiend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wel oprecht gewoon gigantisch kut.quote:
Ik háát Gommers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaap, Gommers, die kale. Allemaal vermoeiend.
Er moet nog wel een wereldkampioen bepaald worden. Of zullen we daar verder gewoon om gaan dobbelen dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wordt moeilijk om die wedstrijd te overtreffen.
Alleen jammer dat bepaalde users de gek aan steken met Slob. Je ziet wat er van komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Allemaal alleen maar boodschappers. Zij zijn het probleem niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
De vrouw van Gommers bestaat denk ik gewoon niet meer. Of zijn talkshowstrippenkaart moet inmiddels 10 keer volgestempeld zijn.quote:
Je moet de wijsheden van Slob eerst zien om ze te geloven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bepaalde users de gek aan steken met Slob. Je ziet wat er van komt.
Daar ben ik wel voor jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Al die nobudies op twitter die opeens coronaexpert zijn geworden met hun kutblogjes, tweets en grafiekjes zoeken we na deze crisis ook op.
En er komen tribunalen.
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Het zijn die torentjesgeleerden die ff bepalen wat goed is voor t land terwijl ze geen idee hebben van mentale schade die dit alles aanricht. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.quote:
Ontopic!quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet de wijsheden van Slob eerst zien om ze te geloven.
in het zicht van de haven geen gekke dingen doenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
Sorry niet t juiste topic maar thats why ik zo mad ben.
Koopmans met haar hypocriete bek is het allerergste, met Gommers op 2.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk nummertje in de aanbieding?
Dat is wel echt een wereldvreemde autist ja (jaap, niet @Slobeend)quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel genot om die coaches op LinkedIn te zien spartelen om toch maar te kunnen omdenken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Al die nobudies op twitter die opeens coronaexpert zijn geworden met hun kutblogjes, tweets en grafiekjes zoeken we na deze crisis ook op.
En er komen tribunalen.
Ik wilde net zeggen, de Slob is helemaal geen autist.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel echt een wereldvreemde autist ja (jaap, niet @:slobeend)
Als Tame Impala volgend jaar ergens komt in NL of Belgie ga ik erheen. Wat een steengoede muziek maakt die gastquote:
Mag volgend jaar vast niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
Zo nog even een rondje lopen buiten!!!
Eind augustus in AFAS ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Tame Impala volgend jaar ergens komt in NL of Belgie ga ik erheen. Wat een steengoede muziek maakt die gast
Ja, snap ik wel. Maar ja heel in het begin zeiden ze al "we moeten met 50 % van de kennis 100 % van de beslissingen nemen". En achteraf heeft iedereen gelijk, lekker makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
Nog een paar maanden en dan mogen we alleen nog maar in couveuses vastliggen aan een infuus van BOOSTERS.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag volgend jaar vast niet meer
Ik heb daar de kracht niet voor. Lig met een dijk van een kater in bed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
Zo nog even een rondje lopen buiten!!!
Hee kijk, blauw in actiequote:
Gisteren mijn verjaardag gevierd maar je zag bij vrijwel iedereen in mijn vriendengroep dat ze er goed door zaten. Die lockdowns zijn mentaal en fysiek zo ontzettend ongezond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Het zijn die torentjesgeleerden die ff bepalen wat goed is voor t land terwijl ze geen idee hebben van mentale schade die dit alles aanricht. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
Uitverkocht, verdomme. Ticketswap maar ff in de gaten houten. Thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eind augustus in AFAS ouwe reus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |