Erg verdrietig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
Stop met leven mensen, alles gaat dicht.
We zijn te laat.
Als Chas zo gooit als in de eerste ronde kan dat nog wel aardig worden. Ted tegen Kuifje lijkt me ook nog wel leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
's avonds wel 3 potjes die 'close' zijn in mijn ogen.
Maar eigenlijk is Wit tegen Landman de leukste pot van de dag, best tragisch.
De 'verstandige' mensen (waar @Slobeend dol op is) kunnen weer hun gelijk gaan halen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
We zijn te laat.
We zijn juist veel te vroeg. Kutkabinet. Te laat met boosteren en nu weer te vroeg lockdown moeten invoeren. Niemand snapt dit nog. Ben echt MAD.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
WE gaan op slot.
[ afbeelding ]
We zijn te laat.
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zijn juist veel te vroeg. Kutkabinet. Te laat met boosteren en nu weer te vroeg lockdown moeten invoeren. Niemand snapt dit nog. Ben echt MAD.
Ik vrees dat mijn vader dit jaar ook met lege handen staat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?
Te vroeg als je kijkt naar besmettingscijfers en ziekenhuisopnames. Is niet te verkopen dat je nu alweer alles dichtgooit daar waar geen enkel Europees land zulke vergaande maatregelen neemtquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?
Die valt op Duitsers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Welke marinade?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef fetX het volgende:
Het is al besloten. Ik eet vanavond spareribs.
@:drizzt
Die middelste is wel leuker.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Jij krijgt binnenkort een factuurtje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Het was ook slechts een constateringquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als belediging.
@:tagliano
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Zo ziet ze er wel echt uit ja. Arm mensquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.
Dana ziet er wel echt jaren 90 uit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie nu pas Kim in de studio gisteravond. Jeetje wat is die viesdik geworden. Wil Dana daar nog wel op?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
Wordt moeilijk om die wedstrijd te overtreffen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het engste is nog het gemak waarmee hij gooit, laat staan op zo'n moment. In alles absurd.
Jaap is de bottleneck van Nederland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap was ooit een hype, @:slobeend waarschuwde ons toen al.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |