Te vroeg als je kijkt naar besmettingscijfers en ziekenhuisopnames. Is niet te verkopen dat je nu alweer alles dichtgooit daar waar geen enkel Europees land zulke vergaande maatregelen neemtquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Te vroeg als in je hebt je kerstcadeaus nog niet binnen?
Die valt op Duitsers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Welke marinade?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef fetX het volgende:
Het is al besloten. Ik eet vanavond spareribs.
@:drizzt
Die middelste is wel leuker.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Jij krijgt binnenkort een factuurtje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Het was ook slechts een constateringquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als belediging.
@:tagliano
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die middelste is wel leuker.
@:marco
Zo ziet ze er wel echt uit ja. Arm mensquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jongste heeft down, stukje incestgenot.
Dana ziet er wel echt jaren 90 uit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie nu pas Kim in de studio gisteravond. Jeetje wat is die viesdik geworden. Wil Dana daar nog wel op?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
Wordt moeilijk om die wedstrijd te overtreffen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het engste is nog het gemak waarmee hij gooit, laat staan op zo'n moment. In alles absurd.
Jaap is de bottleneck van Nederland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap was ooit een hype, @:slobeend waarschuwde ons toen al.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil iemand Van Dissel op zn bek slaan?
Jaap, Gommers, die kale. Allemaal vermoeiend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wel oprecht gewoon gigantisch kut.quote:
Ik háát Gommers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaap, Gommers, die kale. Allemaal vermoeiend.
Er moet nog wel een wereldkampioen bepaald worden. Of zullen we daar verder gewoon om gaan dobbelen dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wordt moeilijk om die wedstrijd te overtreffen.
Alleen jammer dat bepaalde users de gek aan steken met Slob. Je ziet wat er van komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |