We krijgen Barney en MVG nogquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:36 schreef wimderon het volgende:
Vorig jaar waren we in topic #29 na de derde avond.
Begint al meteen vrij cliche.quote:
De nieuwe Van Gerwen is uit.quote:"Ik gooi misschien op negentig procent van mijn kunnen, maar wie staat er de laatste maanden beter te gooien dan ik?", vraagt Van Gerwen zich hardop af, om de vraag daarna zelf te beantwoorden: "Ik kan geen betere darter vinden dan mezelf."
Pol Lim ook, maar dat is al langer natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:20 schreef Nober het volgende:
Na Meulenkamp ook Wright met lange mouwen.
Ally Pally is een koude zaal erger dan Wolverhampton.
Emotie moeten we niet willen met ze allen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die kutkop van Borland als hij die 9 darter heeft gesmeten en met een uitgestreken hoofd voor het publiek staat met de handen hoog
Oneens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die kutkop van Borland als hij die 9 darter heeft gesmeten en met een uitgestreken hoofd voor het publiek staat met de handen hoog
Wat deed jij na je laatste 9-darter dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat zich om z’n tia mond, niet om de emotie. Alsof z’n mondhoeken niet willen meebewegen met de rest van z’n lichaam. Die vinden ze vanmorgen op bed..quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Emotie moeten we niet willen met ze allen.
Even naar je moeder voor een puntige naaldhak in m’n balzak.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat deed jij na je laatste 9-darter dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |