Wat is je beste nummer van 2021?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er gemixt mee bezig in een lijstje laatste muziek die ik van 2021 nog luister.
Flying Dream I is wel serieus mooi.
Twijfel nog tussen TWOD - Change en Little Simz - Introvert.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is je beste nummer van 2021?
Little Simz snap ik niet zo goed. Ook verkiezing tot album van t jaar door Oor niet zo. Maar ik snap SAULT-hype ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen TWOD - Change en Little Simz - Introvert.
Die ben ik ook aan het luisteren. Sterk, ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Little Simz snap ik niet zo goed. Ook verkiezing tot album van t jaar door Oor niet zo. Maar ik snap SAULT-hype ook niet zo goed.
Mijn nr van t jaar is Wolf Alice - The Last Man on the Earth trouwens. Dat album sowieso
Ja Arlo Parks ook wel fijne ontdekking ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het luisteren. Sterk, ja.
Arlo Parks is wel mijn andere favo van dit jaar.
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef Zipportal het volgende:
Is een slager een essentiële winkel? Dan heb ik op tijd een rollade gekocht.
Die laatste, BRM - Phoenix of Cassandra Jenkins - Hard Drive voor mij.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen TWOD - Change en Little Simz - Introvert.
Foo Fighters - Making A Fire is wel het nummer waar ik het best in opga. Wat anders dan 'song van het jaar' if you know what i mean.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die laatste, BRM - Phoenix of Cassandra Jenkins - Hard Drive voor mij.
Wees blij dat je iets voor jezelf hebt, daar doen veel mensen een hoop voor momenteel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dit vooral. Ik ben zelf 32, gewoon normaal leven met een baan enzo maar wel alleenwonend. Je krijgt langzaam t gevoel dat je er niet echt uitkomt en dan loop je thuis tegen de muren op.
Nog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren mijn verjaardag gevierd maar je zag bij vrijwel iedereen in mijn vriendengroep dat ze er goed door zaten. Die lockdowns zijn mentaal en fysiek zo ontzettend ongezond.
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:59 schreef MC-M het volgende:
[ twitter ]
@:maxi-mus kijk nog meer geklieder op spandoekjes!
En daar hebben ze geen TV of zo?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis trouwens deze middagsessie want kroeg (met een punthoofd)
Haha, weekendkracht bij de NOSquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
Dat is waar, maar betekent niet dat de situatie niet als ontzettend kut kan voelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets voor jezelf hebt, daar doen veel mensen een hoop voor momenteel.
Ik zie Landman het nog winnen ook, want White op TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
's avonds wel 3 potjes die 'close' zijn in mijn ogen.
Maar eigenlijk is Wit tegen Landman de leukste pot van de dag, best tragisch.
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[ afbeelding ]
AUSLAND JAWOHL
PKWKorrekt denk ich.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe komen ze überhaupt op Ausland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |