Ik snap wel dat Black Mirror gestopt is...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog een paar maanden en dan mogen we alleen nog maar in couveuses vastliggen aan een infuus van BOOSTERS.
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is. Ben er zo ongelooflijk klaar mee met dat coronageleuter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren mijn verjaardag gevierd maar je zag bij vrijwel iedereen in mijn vriendengroep dat ze er goed door zaten. Die lockdowns zijn mentaal en fysiek zo ontzettend ongezond.
Ja dit vooral. Ik ben zelf 32, gewoon normaal leven met een baan enzo maar wel alleenwonend. Je krijgt langzaam t gevoel dat je er niet echt uitkomt en dan loop je thuis tegen de muren op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren mijn verjaardag gevierd maar je zag bij vrijwel iedereen in mijn vriendengroep dat ze er goed door zaten. Die lockdowns zijn mentaal en fysiek zo ontzettend ongezond.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is.
Ik betwijfel het. Die idioten van het OMT hebben gewoon te veel macht gekregen denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is. Ben er zo ongelooflijk klaar mee met dat coronageleuter.
Ik betwijfel het ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Die idioten van het OMT hebben gewoon te veel macht gekregen denk ik.
Big shock als het over een virus gaat waar de politiek simpelweg te weinig verstand van heeft, zeker als beroepspolitici de macht hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Die idioten van het OMT hebben gewoon te veel macht gekregen denk ik.
Geloof je in sprookjes? Volgend jaar gewoon weer hetzelfde hoor. Dan weer een variant uit Uganda ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat dit de laatste is. Ben er zo ongelooflijk klaar mee met dat coronageleuter.
Kuipers is alvast met zijn nieuwe baan begonnen lijkt het.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Big shock als het over een virus gaat waar de politiek simpelweg te weinig verstand van heeft, zeker als beroepspolitici de macht hebben.
Maak dan beleid waarmee je anticipeert op dit soort situatie en het zo inricht dat er zo weinig mogelijk schade voor de maatschappij ontstaat. T ontbreekt weer totaal aan visiequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geloof je in sprookjes? Volgend jaar gewoon weer hetzelfde hoor. Dan weer een variant uit Uganda ofzo.
Sterkte man, snap je wel. Gaat ook nergens meer over.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet t niet man, maar ik vind t echt zo kut. Het is alles. De verwachtingen die t kabinet heeft gewekt. Steeds die metaforen van finish, als je prik haalt was t klaar, als je dit dan heb je je vrijheid terug. En dan nu weer zo'n harde lockdown, terwijl cijfers niet stijgen, zelfs dalen. Het zijn die torentjesgeleerden die ff bepalen wat goed is voor t land terwijl ze geen idee hebben van mentale schade die dit alles aanricht. Ik vind t echt niet meer te verklaren en word er heel erg boos van merk ik. Vorige winter heb ik als vrij kut ervaren, echt half depri uitgekomen met die avondklok enzo. Ik ben gewoon heel erg bang voor wat dit weer gaat doen.
Sorry niet t juiste topic maar thats why ik zo mad ben.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk nummertje in de aanbieding?
Oké Braddie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef Zipportal het volgende:
Is een slager een essentiële winkel? Dan heb ik op tijd een rollade gekocht.
Neem ik die Alexia wel, ja als ze achttien is. Rustig maar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop ernstig dat Amalia met mij wil daten.
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:slobeend Heb ik al gezegd dat ik dit jaar gigantisch heb verzaakt qua muziek?
Is dat nog de moeite? Bij laatste 2 concerten van Elbow/Garvey op festivals ben ik weggelopen. Viel bijna in slaapquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Heb je tenminste de nieuwe Elbow al geluisterd?
Kom kom, de Influenza is uiteindelijk ook weer over gegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geloof je in sprookjes? Volgend jaar gewoon weer hetzelfde hoor. Dan weer een variant uit Uganda ofzo.
Ja toen er ik weet niet hoeveel mensen zijn overleden. Gezondheidszorg is veel beter nu waardoor we (gelukkig)veel meer mensen kunnen redden maar waardoor zo'n virus ook veel meer hosts heeft om zich via te verspreiden en zo'n pandemie veel langer duurt dan toen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, de Influenza is uiteindelijk ook weer over gegaan.
Ik ben er gemixt mee bezig in een lijstje laatste muziek die ik van 2021 nog luister.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Heb je tenminste de nieuwe Elbow al geluisterd?
Nou ja, toen hadden we mensen die gewoon luisterden naar wat ze gezegd werd. Toen had je geen internet en heel die vijfde wappiecolonne.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja toen er ik weet niet hoeveel mensen zijn overleden. Gezondheidszorg is veel beter nu waardoor we (gelukkig)veel meer mensen kunnen redden maar waardoor zo'n virus ook veel meer hosts heeft om zich via te verspreiden
Deze vind ik wel weer duidelijk beter dan die van de jaren hiervoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dat nog de moeite? Bij laatste 2 concerten van Elbow/Garvey op festivals ben ik weggelopen. Viel bijna in slaap
Of we leren er mee leven en gaan gewoon leven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom, de Influenza is uiteindelijk ook weer over gegaan.
Slagers vallen onder essentieel ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:24 schreef Zipportal het volgende:
Is een slager een essentiële winkel? Dan heb ik op tijd een rollade gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |