Mijn Hue lamp heeft idd een programma wat je via smartphone of tablet kan instellen op vaste tijden en dat ie dan gedimt aangaat of juist uitgaat. Dus ja vergelijkbaar met zo een wake on light.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Ah okay maar dat is gewoon normaal licht zeg maar dus. Heb ook die hue lampen maar die programma's nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn Hue lamp heeft idd een programma wat je via smartphone of tablet kan instellen op vaste tijden en dat ie dan gedimt aangaat of juist uitgaat. Dus ja vergelijkbaar met zo een wake on light.
Ja dat dacht ik ook al, dat die wake on lamp veel feller kan zijn dan een Hue lamp. Maar desondanks best goede suggestie.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay maar dat is gewoon normaal licht zeg maar dus. Heb ook die hue lampen maar die programma's nooit geprobeerd.
Ik weet nog niet wanneer, de woonbegeleiding is er mee bezig. Dus laat ik dat bij hun, ging bij prik 1 en 2 ook goed, al zit ik nu wel bij een ander team qua begeleiding...quote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Yeah gelukt om een boosterafspraak te maken in Amsterdam bij de RAI en nog dit jaar
quote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Yeah gelukt om een boosterafspraak te maken in Amsterdam bij de RAI en nog dit jaar
komt vast goed Bosquote:Op woensdag 15 december 2021 10:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer, de woonbegeleiding is er mee bezig. Dus laat ik dat bij hun, ging bij prik 1 en 2 ook goed, al zit ik nu wel bij een ander team qua begeleiding...
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef chufi het volgende:
En pullup loog er gisteren niet om... Ik kon ook naar Alphen of naar Hilverdorp
Ja hier op een km zou ook een lokatie zijn... en die van vorig jaar is weer verdwenenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.
Ik heb ern CD van Living Colour, die was ook niet zo duur.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:28 schreef chufi het volgende:
Die hue lampen zijn niet goedkoop ... ik heb wel 4 Living Colours lampen die compatible zouden moeten zijn ...
Ja ja colorsquote:Op woensdag 15 december 2021 10:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ern CD van Living Colour, die was ook niet zo duur.
Goedemorgen
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit dat niet in het programma van je smartlampen?
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Och, de vorige keer moest ik naar Den Bosch (20 km verderop) en mijn zwager die in Den Bosch woont moest naar Veghelquote:Op woensdag 15 december 2021 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.
Eigenlijk een soort moderne variant van de kerstboom dusquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer eroverquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.
Goedemorgen puzzquote:
Prisjequote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Zo dan, slaat echt nergens op, hier dus bij de huisarts of in de kerk.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, de vorige keer moest ik naar Den Bosch (20 km verderop) en mijn zwager die in Den Bosch woont moest naar Veghel
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:44 schreef chufi het volgende:
En op de eilanden komen ze naar je toe ....
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer erover
Ja gelijk iedereen volboosterenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:45 schreef espri het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
zoietsquote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort moderne variant van de kerstboom dus
vorig jaar nietquote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer erover
puzzieeeequote:
Espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Prishiebeebquote:Op woensdag 15 december 2021 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzzieeee
[..]
Espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jobiquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hem kopenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het misschien inmiddels januari 2021
Schaap op weg naar de...?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder volk op straat.![]()
[ afbeelding ]
Vaccinatiequote:
Dam, om ze op het droge te krijgen.quote:
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactieverquote:Op woensdag 15 december 2021 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jobibeviel het uitstapje naar cul
Ik dacht aan kiezers op weg naar het stembureau, maar er zijn helemaal geen verkiezingen vandaag.quote:
Ik kom nog wel eens binnenwippenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactiever
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien zijn het wel wolven in schaapskleren
dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactiever
Voorlopig gaat het nog over corona...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.
Truequote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.
Kuddedierenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder volk op straat.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Woei grote doos met m'n naam erop gespot
Blijft een hele eerquote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijk
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat is normaal?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef engine het volgende:
Dat is bij jullie normaal dat je iedereens doos ziet?
Mjah ik ga graag rondje sauna doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef engine het volgende:
Dat is bij jullie normaal dat je iedereens doos ziet?
quote:
mazzelaarquote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Kerstpakket?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Yepquote:
Mazzelquote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef chufi het volgende:
En pullup loog er gisteren niet om... Ik kon ook naar Alphen of naar Hilverdorp
Spannendquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Nice!!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Hey fietsiequote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik iets krijg; denk het wel. Dit wordt de eerste kerst bij mijn huidige werkgever en tot nu toe hebben we afgelopen jaar met feestdagen altijd wel wat gekregenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.
En vaak ook oerstom...
https://www.gewoonvoorhem.nl/domste-tattoos/
Dus ik hoef geen oma-Nijn op mijn arm te laten tatoeëren?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.
En vaak ook oerstom...
https://www.gewoonvoorhem.nl/domste-tattoos/
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
In een doos waar ENGINE op staat? Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...
Als jou dat gelukkig maakt.... ga vooral je goddelijke gang.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen Oma-nijn op mijn arm te laten tatoeëren?
Je kan op iedere doos 'Engine' zetten, dan weet je toch ook niet wat er in zitquote:Op woensdag 15 december 2021 13:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In een doos waar ENGINE op staat? Wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als jou dat gelukkig maakt.... ga vooral je goddelijke gang.Mij doe je er geen plezier mee.
Oh ja, dat heb ik gelezen. Maar dan nog is het voor jouw belang. Ik heb er niets mee. Zoek maar een leuk plekje...quote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
In een vorig topic of zo schreef iemand dat ie nooit namen vergeet en ik dat ik ze bijhou door ze allemaal op mijn armen te tatoeëren. Weet niet of je dat meegekregen hebt
Vast wel danquote:Op woensdag 15 december 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik iets krijg; denk het wel. Dit wordt de eerste kerst bij mijn huidige werkgever en tot nu toe hebben we afgelopen jaar met feestdagen altijd wel wat gekregen
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...
Middagquote:
Welkom in 40+quote:
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoorquote:
MCH, ben jij het?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Speciale het volgende:
[..]
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoor
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gastquote:Op woensdag 15 december 2021 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MCH, ben jij het?![]()
Welkom. Wat leuk, allemaal 'nieuwen'. Wie heeft de deur van 40+ eruit gelopen?
Dan blijf ik zeuren...quote:
Bulbasaurquote:Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gast
Poosje geleden schreef ik jou toch dat ik zeker wist dat jij een UI met een grote K erin had? Jij zei dat je zoiets nooit had gehad. Ik kwam daarna erachter dat er ook nog een "SpecialK" op FOK zit die dus wel die UI met K erin heeft. Linkjequote:Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Speciale het volgende:
[..]
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoor
ook al ben ik nog lang geen 40+32 pas
Ik heb de drempel eruit gehaald, dat is wat handiger voor 40+-ers.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MCH, ben jij het?![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Poosje geleden schreef ik jou toch dat ik zeker wist dat jij een UI met een grote K erin had? Jij zei dat je zoiets nooit had gehad. Ik kwam daarna erachter dat er ook nog een "SpecialK" op FOK zit die dus wel die UI met K erin heeft. Linkje
Gelukkig zijn wij reteleukquote:Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gast
Fijn, dat je zo meedenkt met ons en jezelfquote:Op woensdag 15 december 2021 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de drempel eruit gehaald, dat is wat handiger voor 40+-ers.
Wij hebben gisteren CUL-SC gekaapt en daar een vlag geplantquote:Op woensdag 15 december 2021 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MCH, ben jij het?![]()
Een vlag, toe maarquote:Op woensdag 15 december 2021 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren CUL-SC gekaapt en daar een vlag geplant![]()
Dan kun je natuurlijk represailles verwachten.
Kennen wij jou onder een andere naam?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef Speciale het volgende:
Ik ging voorheen gewoon alle SC's af om te kijken waar het leuk was
Had wel een oude account, maar die is inmiddels #anoniemquote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennen wij jou onder een andere naam?
Ik weet hetquote:Op woensdag 15 december 2021 14:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan blijf ik zeuren...![]()
Die zeekoe is niet heel boeiend nog om te volgen
Oh lol, dat verklaart alles.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren CUL-SC gekaapt en daar een vlag geplant![]()
Dan kun je natuurlijk represailles verwachten.
ikweetwiejewas ikweetwiejewasquote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Speciale het volgende:
[..]
Had wel een oude account, maar die is inmiddels #anoniem
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ikweetwiejewas ikweetwiejewas
Ik wil een sleequote:Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef Prisha het volgende:
Nou, ik heb ook de winterbanden eronder. Laat die sneeuw maar komen
Nee, niks van.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef Prisha het volgende:
Nou, ik heb ook de winterbanden eronder. Laat die sneeuw maar komen
dat zou ik nou nooit kopenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kwam net voorbij op mijn scherm. Ik dacht even dat het een subtiele grap was waarvan de clou mij ontging.
[ afbeelding ]
met rinkelende belletjesquote:
Als ik er maar niet uit hoef is het primaquote:Op woensdag 15 december 2021 14:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, niks van.Of nou ja alleen aan jouw kant van Nederland of zo.
Ik kom er toch wel achterquote:Op woensdag 15 december 2021 14:36 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee, anders hoefde die andere niet #ANONIEM
Wie gaat hem dan voortslepenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , zo'n houten slee![]()
Bij gebrek aan een auto
Ik ook niet, ook niet met een ander label. Ik snap niet waarom ik zulke reclames krijg.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet met een ander label. Ik snap niet waarom ik zulke reclames krijg.
quote:
wél vrolijk met die belletjesquote:
Misschien toch liever zonder die belletjes , ik ben allergisch voor bepaalde geluidenquote:
En dan?quote:
Rare belletjes als ze de hele tijd roepen: betalen aubquote:Op woensdag 15 december 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch liever zonder die belletjes , ik ben allergisch voor bepaalde geluiden
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch liever zonder die belletjes , ik ben allergisch voor bepaalde geluiden
Dan niks eigenlijkquote:
Van zulke belletjes hou ik nietquote:Op woensdag 15 december 2021 14:41 schreef Speciale het volgende:
[..]
Rare belletjes als ze de hele tijd roepen: betalen aub
Voor mij is het gewoon een nieuwe user.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan niks eigenlijk![]()
Vaak heb je snel genoeg door wie iemand was.
maar deze user heb ik pas vandaag 'leren kennen'
ja!!quote:
Voor mij ookquote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon een nieuwe user.
Ik ben er allergisch voorquote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van zulke belletjes hou ik niet
Heb je een vlechtjesfetisj?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Speciale het volgende:
[..]
Had wel een oude account, maar die is inmiddels #anoniem
Ik heb een paar hele gave in mijn synthesizersquote:
Ondertussen post je wel al die kerstliedjesquote:Op woensdag 15 december 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:
Ben je wel eens in ESF geweest? Want dan ken ik jou misschienquote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef Speciale het volgende:
Ik ging voorheen gewoon alle SC's af om te kijken waar het leuk was
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele gave in mijn synthesizers
Ik heb ook een schurfthekel aan kerstquote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen post je wel al die kerstliedjes
Ik heb jou zelfs eens in het echt gezien geloof ikquote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je wel eens in ESF geweest? Want dan ken ik jou misschien
Ik heb er geen schurfthekel aan. Maar elk jaar steeds minder kerstgevoel. Doe mij maar Halloweenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook een schurfthekel aan kerst![]()
Omdat je veel in COR rondhangt, denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 14:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet met een ander label. Ik snap niet waarom ik zulke reclames krijg.
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat je veel in COR rondhangt, denk ik
Daar doe ik ook niet aan , maar ik verzamel wel Halloween muziekjesquote:Op woensdag 15 december 2021 14:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er geen schurfthekel aan. Maar elk jaar steeds minder kerstgevoel. Doe mij maar Halloween
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat je veel in COR rondhangt, denk ik
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb jou zelfs eens in het echt gezien geloof ik
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké nu ben ik ook heeeeeeel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:52 schreef Speciale het volgende:
[..]Jaaaa dan is de kans groot dat ik daarbij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan weet ik ook dat je waarschijnlijk ooit crew was. En je zegt 32 te zijn. Hmm... ik ga even peinzen in een hoekje
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Lachen dit, wordt volgens mij gezien als een soort zoektochtquote:Op woensdag 15 december 2021 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa dan is de kans groot dat ik daarbij wasEn dan weet ik ook dat je waarschijnlijk ooit crew was. En je zegt 32 te zijn. Hmm... ik ga even peinzen in een hoekje
Ik vraag mij af of ze het gaan raden hahaquote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock hoort de tandwieltjes draaien en iedereen maar piekeren wie Speciale was![]()
Ja ik heb hem dus gemeet en hij herinnert mij nog, ik weet niet wie hij isquote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock hoort de tandwieltjes draaien en iedereen maar piekeren wie Speciale was![]()
Hebben wij toen ook nog gepraat of was ik alleen gewoon in dezelfde ruimte aanwezig?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef Speciale het volgende:
[..]
Lachen dit, wordt volgens mij gezien als een soort zoektocht
Nee ik ga ook niet zoekenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze het gaan raden haha
Volgens mij wel maar voornamelijk gewoon aanwezig in dezelfde ruimte, zaten ook in een ander team toen iig, dat weet ik nog.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hebben wij toen ook nog gepraat of was ik alleen gewoon in dezelfde ruimte aanwezig?
Verder wordt je niet gestalkt hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dus gemeet en hij herinnert mij nog, ik weet niet wie hij is
Speciaal gevoel wel
"weet je nog steeds niet wie ik ben, kijk eens uit je raam?"quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verder wordt je niet gestalkt hoor
Gast, zeg nou niet waar ik zitquote:Op woensdag 15 december 2021 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"weet je nog steeds niet wie ik ben, kijk eens uit je raam?"
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verder wordt je niet gestalkt hoor
Ik kom er nog wel achter...quote:Op woensdag 15 december 2021 15:03 schreef Speciale het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar voornamelijk gewoon aanwezig in dezelfde ruimte, zaten ook in een ander team toen iig, dat weet ik nog.
Jou had ik hier ook nog nooit eerder gezienquote:
Wie houdt er nou niet van kattenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef puzziepie het volgende:
Maar mensen die van katten houden zijn sowieso
Ja preciesquote:Op woensdag 15 december 2021 15:24 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van katten
Katten zijn zo tofquote:Op woensdag 15 december 2021 15:26 schreef Speciale het volgende:
[..]
Zelfs ondanks mijn allergieën wil ik met katten knuffelen
Topic voor jou 40+ / [40+ SC #4438] Katten en kerstballenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:26 schreef Speciale het volgende:
[..]
Zelfs ondanks mijn allergieën wil ik met katten knuffelen
Ja, ESF is mijn thuishonkquote:Op woensdag 15 december 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jou had ik hier ook nog nooit eerder gezien![]()
![]()
Jij postte veel in ESF?
Jij ook welkomquote:Op woensdag 15 december 2021 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ESF is mijn thuishonkIk wilde een beetje aan kruisbestuiving doen, en hier bleek het gezellig
Haha hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ook welkom![]()
Ik kom zelf nooit in ESF
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic voor jou 40+ / [40+ SC #4438] Katten en kerstballen
Ik doe een gok: KPDquote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha hoeft toch ook nietEr zijn ook superveel Fok!gedeeltes waar ik nooit ben geweest
Heb ik ook , ik zwerf een beetje rond op FOK!quote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha hoeft toch ook nietEr zijn ook superveel Fok!gedeeltes waar ik nooit ben geweest
Gewoon posten waar je zin in hebt toch.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik ook , ik zwerf een beetje rond op FOK!
daar kom ik ook niet, MEN ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 15:33 schreef Speciale het volgende:
[..]
Gewoon posten waar je zin in hebt toch.
Al zal ik niet zo snel in sommige fora posten.. CRE heb ik bijvoorbeeld helemaal niets mee
Of voetbal
Nee, dat durf ik nietquote:
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SCquote:Op woensdag 15 december 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
daar kom ik ook niet, MEN ook niet
Hij is er wel, @aloa post er wel eens (in zijn eentje)quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SC
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SC
Ik hou wel echt van SCs.. vroeger uren doorbracht in SCsquote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?![]()
Ik kom sowieso weinig in SC's Alleen 40+ kom ik in wel in periodes
Ik ben een zwervert
Je hebt gekeken als een vent dus, het barst daar van de poezenplaatjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef Speciale het volgende:
[..]
Eerste paar plaatjes, oh lachen
en daarna spinnen.. nee bedankt
Aaah daar heb ik je ook wel eens gezienquote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
Is ook wel een leuke SC, beetje dood zo nu en dan alleen
pussy picsquote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gekeken als een vent dus, het barst daar van de poezenplaatjes.
Ja preciesquote:
Das ook 1 van de hobbies daar?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
Is ook wel een leuke SC, beetje dood zo nu en dan alleen
Van de meeste spelletjes zie ik ook de lol niet in, maar die zijn waarschijnlijk bedoeld om posts op te krikken.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?![]()
Ik kom sowieso weinig in SC's Alleen 40+ kom ik in wel in periodes
Ik ben een zwervert
Ik voel me niet overal fijn , soms duurt een tijd voordat je je echt lekker in een SC voeltquote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik hou wel echt van SCs.. vroeger uren doorbracht in SCs
Hoogtijdagen met Haags daar actiefquote:Op woensdag 15 december 2021 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de meeste spelletjes zie ik ook de lol niet in, maar die zijn waarschijnlijk bedoeld om posts op te krikken.
Maar dan ziet iedereen dat je toegang wilquote:Op woensdag 15 december 2021 15:39 schreef Speciale het volgende:
[..]
Het aanvragen niet?Is gewoon je geboortedatum doorgeven toch?
Valt wel mee toch\?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Speciale het volgende:
[..]
lezen over zulke dingen is ook eng
Gewoon Yvonne DMenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan ziet iedereen dat je toegang wil
Die indruk heb ik daar zelf van , en dat heb ik ook met DTSquote:Op woensdag 15 december 2021 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de meeste spelletjes zie ik ook de lol niet in, maar die zijn waarschijnlijk bedoeld om posts op te krikken.
Nee inderdaad, gaat vaak wel wat schunniger er aan toe dan ergens anders, maar daar is het het forum ook voor imhoquote:Op woensdag 15 december 2021 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch\?
\de KPD SC is ook niet echt alleen maar porno
Ja preciesquote:Op woensdag 15 december 2021 15:42 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee inderdaad, gaat vaak wel wat schunniger er aan toe dan ergens anders, maar daar is het het forum ook voor imho
DTS vind ik eigenlijk alleen maar leuk voor de sc.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die indruk heb ik daar zelf van , en dat heb ik ook met DTS
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DTS vind ik eigenlijk alleen maar leuk voor de sc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er echt zo min mogelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DTS vind ik eigenlijk alleen maar leuk voor de sc.
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:45 schreef Speciale het volgende:
[..]Ik kom er ook niet meer zo vaak als voorheen, niets is voor altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:45 schreef Speciale het volgende:
[..]Ah daar heb jij ook gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Noem een reeks en ik zal er ongetwijfeld gepost hebbenquote:
Ik ken je vast niet onder jouw oude username denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 15:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Noem een reeks en ik zal er ongetwijfeld gepost hebben
Dan wel niet met deze account, dan wel met mn vorige username
Nu word ik toch ook wel een beetje nieuwsgierig.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet iemand dus dat ik naar dat forum wilquote:Op woensdag 15 december 2021 15:39 schreef Speciale het volgende:
[..]
Het aanvragen niet?Is gewoon je geboortedatum doorgeven toch?
Dit is wel een goede aanname om je niet af te blijven vragen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken je vast niet onder jouw oude username denk ik
Nice tryquote:Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken je vast niet onder jouw oude username denk ik
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu word ik toch ook wel een beetje nieuwsgierig.
Door jouw posts hierboven krijg ik een vermoedenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Heb je ooit in UTO gepost?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Bij sommige 'nieuwe' users die ik nooit eerder heb gezien vraag ik me wel eens af wie dat is , bij sommigen herken je op een gegeven moment wat dingen , en ga je twijfelen of je diegene misschien onder een andere naam wel hebt gesproken. Maar om daar nou een dagtaak van te maken is ook zo zondequote:Op woensdag 15 december 2021 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel een goede aanname om je niet af te blijven vragen.
Nee joh , als ik er ooit al achter zou komen dan zou dat per toeval zijn , maar ik ben daar echt mee bezig. zie mijn post hierboven.quote:
WAT ga je met je naam doen???? neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 december 2021 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij sommige 'nieuwe' users die ik nooit eerder heb gezien vraag ik me wel eens af wie dat is , bij sommigen herken je op een gegeven moment wat dingen , en ga je twijfelen of je diegene misschien onder een andere naam wel hebt gesproken. Maar om daar nou een dagtaak van te maken is ook zo zonde![]()
Ik heb wel bij een aantal users waarvan ik weet van wie ze een kloon zijn. Ik heb zelf nog nooit een andere naam gehad, hoewel ik wel baal van deze naam , dus binnenkort ga ik die wat laten inkorten denk ik.
pie eraf . maar ik heb geen idee hoe dat moetquote:Op woensdag 15 december 2021 15:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAT ga je met je naam doen???? neeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Mijn kloonradar werkt niet naar behorenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij sommige 'nieuwe' users die ik nooit eerder heb gezien vraag ik me wel eens af wie dat is , bij sommigen herken je op een gegeven moment wat dingen , en ga je twijfelen of je diegene misschien onder een andere naam wel hebt gesproken. Maar om daar nou een dagtaak van te maken is ook zo zonde![]()
Ik heb wel bij een aantal users waarvan ik weet van wie ze een kloon zijn. Ik heb zelf nog nooit een andere naam gehad, hoewel ik wel baal van deze naam , dus binnenkort ga ik die wat laten inkorten denk ik.
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAT ga je met je naam doen???? neeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
piepie erafquote:Op woensdag 15 december 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
pie eraf . maar ik heb geen idee hoe dat moet
maar je bent puzziepiequote:Op woensdag 15 december 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon puzzie , meer niet. Iedereen zegt toch al puzzie of puzzz .quote:Op woensdag 15 december 2021 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kloonradar werkt niet naar behorenEn eigenlijk vind ik het ook niet zo heel belangrijk, mijn nieuwsgierige kant neemt soms weleens de overhand.
Ow jee, naamsverandering, dat wordt voor velen weer wennenWeet je al wat het gaat worden?
Ja maar iedereen zegt puzzie en ik snap die naam zelf allang niet meer , maar ja aangemeld in 2007 en dan zit je vast.quote:
Kan trouwens niet, alleen soms heb je mogelijkheid om je username aan te passen.. is (naar mijn kennis) pas 2x eerder gebeurd, dat de mogelijkheid zich voordeedquote:
Dagoduck in FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op woensdag 15 december 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kunt het aanvragen maar je moet er wel voor betalen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zegt puzzie en ik snap die naam zelf allang niet meer , maar ja aangemeld in 2007 en dan zit je vast.
Klonen aanmaken ben ik niet zo van
Oh rip mijn postquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dagoduck in FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Kosten ¤ 15
Wat kan precies niet?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:59 schreef Speciale het volgende:
[..]
Kan trouwens niet, alleen soms heb je mogelijkheid om je username aan te passen.. is (naar mijn kennis) pas 2x eerder gebeurd, dat de mogelijkheid zich voordeed
je past uitstekend hier in 40+quote:
Doe dan puzzz (of hoeveel z's je ook maar wil).quote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat kan precies niet?
Als ik geld betaal kan ik mijn naam toch aanpassen?
ja precies , tegen betaling van 15 euro kan je je naam veranderen , ik zal deze wel ff opslaan , ik ken mezelfquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dagoduck in FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Kosten ¤ 15
Weet ikquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je kunt het aanvragen maar je moet er wel voor betalen.
Ik zie wel ffquote:Op woensdag 15 december 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dan puzzz (of hoeveel z's je ook maar wil).
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaanquote:Op woensdag 15 december 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie wel ff
Ik raak nu al in de stress![]()
Alles op zijn tijd, ik denk dat niemand er haast mee heeftquote:Op woensdag 15 december 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie wel ff
Ik raak nu al in de stress![]()
Ik snap daar sowieso helemaal niets vanquote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaan
Nee idd, ik zit er al langer over na te denken , maar ik zie welquote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, ik denk dat niemand er haast mee heeft
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaan
Maar je kan hem misschien ook wel met een kleine aanpassing hergebruiken.quote:Tevens; als je op anoniem gaat is het niet toegestaan zelf die nick te registereren (want je wilde anoniem)
Ah, nou dan hou ik deze wel gewoonquote:Op woensdag 15 december 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan hem misschien ook wel met een kleine aanpassing hergebruiken.
Niets overhaasten hoor, ik kreeg na een dag al spijt van mijn nickchangequote:Op woensdag 15 december 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee idd, ik zit er al langer over na te denken , maar ik zie wel
Wat was het voorheen danquote:Op woensdag 15 december 2021 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets overhaasten hoor, ik kreeg na een dag al spijt van mijn nickchange![]()
Misschien een wat minder wazige ui dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:09 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ah, nou dan hou ik deze wel gewoon
Oh ja!! jij had ook heel kort je naam veranderdquote:Op woensdag 15 december 2021 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets overhaasten hoor, ik kreeg na een dag al spijt van mijn nickchange![]()
Deisyy -> Deisy -> Deisyy = ¤ 30 voor jan lul.quote:
Die UI is idd niks anquote:Op woensdag 15 december 2021 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een wat minder wazige ui dan?
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy -> Deisy -> Deisyy = ¤ 30 voor jan lul.
Hey Puquote:Op woensdag 15 december 2021 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter dan P.quote:
[..]
[..]
Heb je zelf geen fantasie?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:17 schreef Speciale het volgende:
[..]
Kom jij met een goede UI op de proppen dan
quote:
Ik denk aan andere dingen dan een UIquote:Op woensdag 15 december 2021 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je zelf geen fantasie?
Kom eens met ideeën
doe dan niet van die enge dingenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:52 schreef Speciale het volgende:
[..]Sjoelen. Ik heb 15 jaar in de kroeg op de sjoelclub gezeten. Geweldige avonden altijd. Allemaal vrouwen. De glijgleuven heetten we.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:19 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik denk aan andere dingen dan een UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |