Poosje geleden schreef ik jou toch dat ik zeker wist dat jij een UI met een grote K erin had? Jij zei dat je zoiets nooit had gehad. Ik kwam daarna erachter dat er ook nog een "SpecialK" op FOK zit die dus wel die UI met K erin heeft. Linkjequote:Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Speciale het volgende:
[..]
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoor
ook al ben ik nog lang geen 40+32 pas
Ik heb de drempel eruit gehaald, dat is wat handiger voor 40+-ers.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MCH, ben jij het?![]()
Welkom. Wat leuk, allemaal 'nieuwen'. Wie heeft de deur van 40+ eruit gelopen?
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Poosje geleden schreef ik jou toch dat ik zeker wist dat jij een UI met een grote K erin had? Jij zei dat je zoiets nooit had gehad. Ik kwam daarna erachter dat er ook nog een "SpecialK" op FOK zit die dus wel die UI met K erin heeft. Linkje
Gelukkig zijn wij reteleukquote:Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gast
Fijn, dat je zo meedenkt met ons en jezelfquote:Op woensdag 15 december 2021 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de drempel eruit gehaald, dat is wat handiger voor 40+-ers.
Wij hebben gisteren CUL-SC gekaapt en daar een vlag geplantquote:Op woensdag 15 december 2021 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MCH, ben jij het?![]()
Welkom. Wat leuk, allemaal 'nieuwen'. Wie heeft de deur van 40+ eruit gelopen?
Een vlag, toe maarquote:Op woensdag 15 december 2021 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren CUL-SC gekaapt en daar een vlag geplant![]()
Dan kun je natuurlijk represailles verwachten.
Kennen wij jou onder een andere naam?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef Speciale het volgende:
Ik ging voorheen gewoon alle SC's af om te kijken waar het leuk was
Had wel een oude account, maar die is inmiddels #anoniemquote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennen wij jou onder een andere naam?
Ik weet hetquote:Op woensdag 15 december 2021 14:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan blijf ik zeuren...![]()
Die zeekoe is niet heel boeiend nog om te volgen
Oh lol, dat verklaart alles.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren CUL-SC gekaapt en daar een vlag geplant![]()
Dan kun je natuurlijk represailles verwachten.
ikweetwiejewas ikweetwiejewasquote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Speciale het volgende:
[..]
Had wel een oude account, maar die is inmiddels #anoniem
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ikweetwiejewas ikweetwiejewas
Ik wil een sleequote:Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef Prisha het volgende:
Nou, ik heb ook de winterbanden eronder. Laat die sneeuw maar komen
Nee, niks van.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef Prisha het volgende:
Nou, ik heb ook de winterbanden eronder. Laat die sneeuw maar komen
dat zou ik nou nooit kopenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kwam net voorbij op mijn scherm. Ik dacht even dat het een subtiele grap was waarvan de clou mij ontging.
[ afbeelding ]
met rinkelende belletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |