Spannendquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Woei grote doos met m'n naam erop gespot
Nice!!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Hey fietsiequote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijk
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijk
Ik ben benieuwd of ik iets krijg; denk het wel. Dit wordt de eerste kerst bij mijn huidige werkgever en tot nu toe hebben we afgelopen jaar met feestdagen altijd wel wat gekregenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.
En vaak ook oerstom...
https://www.gewoonvoorhem.nl/domste-tattoos/
Dus ik hoef geen oma-Nijn op mijn arm te laten tatoeėren?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.
En vaak ook oerstom...
https://www.gewoonvoorhem.nl/domste-tattoos/
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
In een doos waar ENGINE op staat? Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...
Als jou dat gelukkig maakt.... ga vooral je goddelijke gang.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen Oma-nijn op mijn arm te laten tatoeėren?
Je kan op iedere doos 'Engine' zetten, dan weet je toch ook niet wat er in zitquote:Op woensdag 15 december 2021 13:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In een doos waar ENGINE op staat? Wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als jou dat gelukkig maakt.... ga vooral je goddelijke gang.Mij doe je er geen plezier mee.
Oh ja, dat heb ik gelezen. Maar dan nog is het voor jouw belang. Ik heb er niets mee. Zoek maar een leuk plekje...quote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
In een vorig topic of zo schreef iemand dat ie nooit namen vergeet en ik dat ik ze bijhou door ze allemaal op mijn armen te tatoeėren. Weet niet of je dat meegekregen hebt
Vast wel danquote:Op woensdag 15 december 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik iets krijg; denk het wel. Dit wordt de eerste kerst bij mijn huidige werkgever en tot nu toe hebben we afgelopen jaar met feestdagen altijd wel wat gekregen
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...
Middagquote:
Welkom in 40+quote:
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoorquote:
MCH, ben jij het?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Speciale het volgende:
[..]
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoor
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gastquote:Op woensdag 15 december 2021 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MCH, ben jij het?![]()
Welkom. Wat leuk, allemaal 'nieuwen'. Wie heeft de deur van 40+ eruit gelopen?
Dan blijf ik zeuren...quote:
Bulbasaurquote:Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |