Heb je een vlechtjesfetisj?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Speciale het volgende:
[..]
Had wel een oude account, maar die is inmiddels #anoniem
Ik heb een paar hele gave in mijn synthesizersquote:
Ondertussen post je wel al die kerstliedjesquote:Op woensdag 15 december 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch liever zonder die belletjes , ik ben allergisch voor bepaalde geluiden
quote:
Ben je wel eens in ESF geweest? Want dan ken ik jou misschienquote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef Speciale het volgende:
Ik ging voorheen gewoon alle SC's af om te kijken waar het leuk was
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele gave in mijn synthesizers
Ik heb ook een schurfthekel aan kerstquote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen post je wel al die kerstliedjes
Ik heb jou zelfs eens in het echt gezien geloof ikquote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je wel eens in ESF geweest? Want dan ken ik jou misschien
Ik heb er geen schurfthekel aan. Maar elk jaar steeds minder kerstgevoel. Doe mij maar Halloweenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook een schurfthekel aan kerst![]()
Omdat je veel in COR rondhangt, denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 14:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet met een ander label. Ik snap niet waarom ik zulke reclames krijg.
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat je veel in COR rondhangt, denk ik
Daar doe ik ook niet aan , maar ik verzamel wel Halloween muziekjesquote:Op woensdag 15 december 2021 14:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er geen schurfthekel aan. Maar elk jaar steeds minder kerstgevoel. Doe mij maar Halloween
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat je veel in COR rondhangt, denk ik
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb jou zelfs eens in het echt gezien geloof ik
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké nu ben ik ook heeeeeeel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:52 schreef Speciale het volgende:
[..]Jaaaa dan is de kans groot dat ik daarbij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan weet ik ook dat je waarschijnlijk ooit crew was. En je zegt 32 te zijn. Hmm... ik ga even peinzen in een hoekje
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Lachen dit, wordt volgens mij gezien als een soort zoektochtquote:Op woensdag 15 december 2021 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa dan is de kans groot dat ik daarbij wasEn dan weet ik ook dat je waarschijnlijk ooit crew was. En je zegt 32 te zijn. Hmm... ik ga even peinzen in een hoekje
Ik vraag mij af of ze het gaan raden hahaquote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock hoort de tandwieltjes draaien en iedereen maar piekeren wie Speciale was![]()
Ja ik heb hem dus gemeet en hij herinnert mij nog, ik weet niet wie hij isquote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock hoort de tandwieltjes draaien en iedereen maar piekeren wie Speciale was![]()
Hebben wij toen ook nog gepraat of was ik alleen gewoon in dezelfde ruimte aanwezig?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef Speciale het volgende:
[..]
Lachen dit, wordt volgens mij gezien als een soort zoektocht
Nee ik ga ook niet zoekenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:56 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of ze het gaan raden haha
Volgens mij wel maar voornamelijk gewoon aanwezig in dezelfde ruimte, zaten ook in een ander team toen iig, dat weet ik nog.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hebben wij toen ook nog gepraat of was ik alleen gewoon in dezelfde ruimte aanwezig?
Verder wordt je niet gestalkt hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dus gemeet en hij herinnert mij nog, ik weet niet wie hij is
Speciaal gevoel wel
"weet je nog steeds niet wie ik ben, kijk eens uit je raam?"quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verder wordt je niet gestalkt hoor
Gast, zeg nou niet waar ik zitquote:Op woensdag 15 december 2021 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"weet je nog steeds niet wie ik ben, kijk eens uit je raam?"
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verder wordt je niet gestalkt hoor
Ik kom er nog wel achter...quote:Op woensdag 15 december 2021 15:03 schreef Speciale het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar voornamelijk gewoon aanwezig in dezelfde ruimte, zaten ook in een ander team toen iig, dat weet ik nog.
Jou had ik hier ook nog nooit eerder gezienquote:
Wie houdt er nou niet van kattenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:19 schreef puzziepie het volgende:
Maar mensen die van katten houden zijn sowieso
Ja preciesquote:Op woensdag 15 december 2021 15:24 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van katten
Katten zijn zo tofquote:Op woensdag 15 december 2021 15:26 schreef Speciale het volgende:
[..]
Zelfs ondanks mijn allergieën wil ik met katten knuffelen
Topic voor jou 40+ / [40+ SC #4438] Katten en kerstballenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:26 schreef Speciale het volgende:
[..]
Zelfs ondanks mijn allergieën wil ik met katten knuffelen
Ja, ESF is mijn thuishonkquote:Op woensdag 15 december 2021 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jou had ik hier ook nog nooit eerder gezien![]()
![]()
Jij postte veel in ESF?
Jij ook welkomquote:Op woensdag 15 december 2021 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ESF is mijn thuishonkIk wilde een beetje aan kruisbestuiving doen, en hier bleek het gezellig
Haha hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ook welkom![]()
Ik kom zelf nooit in ESF
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic voor jou 40+ / [40+ SC #4438] Katten en kerstballen
Ik doe een gok: KPDquote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha hoeft toch ook nietEr zijn ook superveel Fok!gedeeltes waar ik nooit ben geweest
Heb ik ook , ik zwerf een beetje rond op FOK!quote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha hoeft toch ook nietEr zijn ook superveel Fok!gedeeltes waar ik nooit ben geweest
Gewoon posten waar je zin in hebt toch.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik ook , ik zwerf een beetje rond op FOK!
daar kom ik ook niet, MEN ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 15:33 schreef Speciale het volgende:
[..]
Gewoon posten waar je zin in hebt toch.
Al zal ik niet zo snel in sommige fora posten.. CRE heb ik bijvoorbeeld helemaal niets mee
Of voetbal
Nee, dat durf ik nietquote:
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SCquote:Op woensdag 15 december 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
daar kom ik ook niet, MEN ook niet
Hij is er wel, @aloa post er wel eens (in zijn eentje)quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SC
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
MEN heb ik nog wel eens gepost, maar daar heb je niet echt een SC
Ik hou wel echt van SCs.. vroeger uren doorbracht in SCsquote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?![]()
Ik kom sowieso weinig in SC's Alleen 40+ kom ik in wel in periodes
Ik ben een zwervert
Je hebt gekeken als een vent dus, het barst daar van de poezenplaatjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef Speciale het volgende:
[..]
Eerste paar plaatjes, oh lachen
en daarna spinnen.. nee bedankt
Aaah daar heb ik je ook wel eens gezienquote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
Is ook wel een leuke SC, beetje dood zo nu en dan alleen
pussy picsquote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gekeken als een vent dus, het barst daar van de poezenplaatjes.
Ja preciesquote:
Das ook 1 van de hobbies daar?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
Is ook wel een leuke SC, beetje dood zo nu en dan alleen
Van de meeste spelletjes zie ik ook de lol niet in, maar die zijn waarschijnlijk bedoeld om posts op te krikken.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is gewoon cijfers of namen noemen toch?![]()
Ik kom sowieso weinig in SC's Alleen 40+ kom ik in wel in periodes
Ik ben een zwervert
Ik voel me niet overal fijn , soms duurt een tijd voordat je je echt lekker in een SC voeltquote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik hou wel echt van SCs.. vroeger uren doorbracht in SCs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |