Als ik er maar niet uit hoef is het primaquote:Op woensdag 15 december 2021 14:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, niks van.Of nou ja alleen aan jouw kant van Nederland of zo.
Ik kom er toch wel achterquote:Op woensdag 15 december 2021 14:36 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee, anders hoefde die andere niet #ANONIEM
Wie gaat hem dan voortslepenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , zo'n houten slee![]()
Bij gebrek aan een auto
Ik ook niet, ook niet met een ander label. Ik snap niet waarom ik zulke reclames krijg.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet met een ander label. Ik snap niet waarom ik zulke reclames krijg.
quote:
wél vrolijk met die belletjesquote:
Misschien toch liever zonder die belletjes , ik ben allergisch voor bepaalde geluidenquote:
En dan?quote:
Rare belletjes als ze de hele tijd roepen: betalen aubquote:Op woensdag 15 december 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch liever zonder die belletjes , ik ben allergisch voor bepaalde geluiden
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch liever zonder die belletjes , ik ben allergisch voor bepaalde geluiden
Dan niks eigenlijkquote:
Van zulke belletjes hou ik nietquote:Op woensdag 15 december 2021 14:41 schreef Speciale het volgende:
[..]
Rare belletjes als ze de hele tijd roepen: betalen aub
Voor mij is het gewoon een nieuwe user.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan niks eigenlijk![]()
Vaak heb je snel genoeg door wie iemand was.
maar deze user heb ik pas vandaag 'leren kennen'
ja!!quote:
Voor mij ookquote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon een nieuwe user.
Ik ben er allergisch voorquote:Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van zulke belletjes hou ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |