Mijn Hue lamp heeft idd een programma wat je via smartphone of tablet kan instellen op vaste tijden en dat ie dan gedimt aangaat of juist uitgaat. Dus ja vergelijkbaar met zo een wake on light.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Ah okay maar dat is gewoon normaal licht zeg maar dus. Heb ook die hue lampen maar die programma's nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn Hue lamp heeft idd een programma wat je via smartphone of tablet kan instellen op vaste tijden en dat ie dan gedimt aangaat of juist uitgaat. Dus ja vergelijkbaar met zo een wake on light.
Ja dat dacht ik ook al, dat die wake on lamp veel feller kan zijn dan een Hue lamp. Maar desondanks best goede suggestie.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay maar dat is gewoon normaal licht zeg maar dus. Heb ook die hue lampen maar die programma's nooit geprobeerd.
Ik weet nog niet wanneer, de woonbegeleiding is er mee bezig. Dus laat ik dat bij hun, ging bij prik 1 en 2 ook goed, al zit ik nu wel bij een ander team qua begeleiding...quote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Yeah gelukt om een boosterafspraak te maken in Amsterdam bij de RAI en nog dit jaar
quote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Yeah gelukt om een boosterafspraak te maken in Amsterdam bij de RAI en nog dit jaar
komt vast goed Bosquote:Op woensdag 15 december 2021 10:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer, de woonbegeleiding is er mee bezig. Dus laat ik dat bij hun, ging bij prik 1 en 2 ook goed, al zit ik nu wel bij een ander team qua begeleiding...
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef chufi het volgende:
En pullup loog er gisteren niet om... Ik kon ook naar Alphen of naar Hilverdorp
Ja hier op een km zou ook een lokatie zijn... en die van vorig jaar is weer verdwenenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.
Ik heb ern CD van Living Colour, die was ook niet zo duur.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:28 schreef chufi het volgende:
Die hue lampen zijn niet goedkoop ... ik heb wel 4 Living Colours lampen die compatible zouden moeten zijn ...
Ja ja colorsquote:Op woensdag 15 december 2021 10:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ern CD van Living Colour, die was ook niet zo duur.
Goedemorgen
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit dat niet in het programma van je smartlampen?
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Och, de vorige keer moest ik naar Den Bosch (20 km verderop) en mijn zwager die in Den Bosch woont moest naar Veghelquote:Op woensdag 15 december 2021 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.
Eigenlijk een soort moderne variant van de kerstboom dusquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer eroverquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.
Goedemorgen puzzquote:
Prisjequote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Zo dan, slaat echt nergens op, hier dus bij de huisarts of in de kerk.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, de vorige keer moest ik naar Den Bosch (20 km verderop) en mijn zwager die in Den Bosch woont moest naar Veghel
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:44 schreef chufi het volgende:
En op de eilanden komen ze naar je toe ....
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer erover
Ja gelijk iedereen volboosterenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:45 schreef espri het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
zoietsquote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort moderne variant van de kerstboom dus
vorig jaar nietquote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop er gewoon 1 dan , want elk jaar begin je weer erover
puzzieeeequote:
Espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Prishiebeebquote:Op woensdag 15 december 2021 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzzieeee
[..]
Espriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jobiquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hem kopenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het misschien inmiddels januari 2021
Schaap op weg naar de...?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder volk op straat.![]()
[ afbeelding ]
Vaccinatiequote:
Dam, om ze op het droge te krijgen.quote:
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactieverquote:Op woensdag 15 december 2021 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jobibeviel het uitstapje naar cul
Ik dacht aan kiezers op weg naar het stembureau, maar er zijn helemaal geen verkiezingen vandaag.quote:
Ik kom nog wel eens binnenwippenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactiever
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien zijn het wel wolven in schaapskleren
dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactiever
Voorlopig gaat het nog over corona...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.
Truequote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.
Kuddedierenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder volk op straat.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Woei grote doos met m'n naam erop gespot
Blijft een hele eerquote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijk
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat is normaal?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef engine het volgende:
Dat is bij jullie normaal dat je iedereens doos ziet?
Mjah ik ga graag rondje sauna doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef engine het volgende:
Dat is bij jullie normaal dat je iedereens doos ziet?
quote:
mazzelaarquote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Kerstpakket?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Yepquote:
Mazzelquote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef chufi het volgende:
En pullup loog er gisteren niet om... Ik kon ook naar Alphen of naar Hilverdorp
Spannendquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Nice!!quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Hey fietsiequote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik iets krijg; denk het wel. Dit wordt de eerste kerst bij mijn huidige werkgever en tot nu toe hebben we afgelopen jaar met feestdagen altijd wel wat gekregenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.
En vaak ook oerstom...
https://www.gewoonvoorhem.nl/domste-tattoos/
Dus ik hoef geen oma-Nijn op mijn arm te laten tatoeëren?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind een tattoo in zijn algemeenheid vaak onsmakelijk.
En vaak ook oerstom...
https://www.gewoonvoorhem.nl/domste-tattoos/
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
In een doos waar ENGINE op staat? Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...
Als jou dat gelukkig maakt.... ga vooral je goddelijke gang.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen Oma-nijn op mijn arm te laten tatoeëren?
Je kan op iedere doos 'Engine' zetten, dan weet je toch ook niet wat er in zitquote:Op woensdag 15 december 2021 13:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In een doos waar ENGINE op staat? Wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als jou dat gelukkig maakt.... ga vooral je goddelijke gang.Mij doe je er geen plezier mee.
Oh ja, dat heb ik gelezen. Maar dan nog is het voor jouw belang. Ik heb er niets mee. Zoek maar een leuk plekje...quote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
In een vorig topic of zo schreef iemand dat ie nooit namen vergeet en ik dat ik ze bijhou door ze allemaal op mijn armen te tatoeëren. Weet niet of je dat meegekregen hebt
Vast wel danquote:Op woensdag 15 december 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik iets krijg; denk het wel. Dit wordt de eerste kerst bij mijn huidige werkgever en tot nu toe hebben we afgelopen jaar met feestdagen altijd wel wat gekregen
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2021 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er allemaal in zit...
Middagquote:
Welkom in 40+quote:
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoorquote:
MCH, ben jij het?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Speciale het volgende:
[..]
Thanks! Heb hier voorheen ook wel eens gezeten met een andere account, maar poos niet op Fok gezeten.. nu nog maar sporadisch hoor
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gastquote:Op woensdag 15 december 2021 14:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MCH, ben jij het?![]()
Welkom. Wat leuk, allemaal 'nieuwen'. Wie heeft de deur van 40+ eruit gelopen?
Dan blijf ik zeuren...quote:
Bulbasaurquote:Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet, kreeg altijd een beetje enge vibes van die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |