Mijn Hue lamp heeft idd een programma wat je via smartphone of tablet kan instellen op vaste tijden en dat ie dan gedimt aangaat of juist uitgaat. Dus ja vergelijkbaar met zo een wake on light.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Ah okay maar dat is gewoon normaal licht zeg maar dus. Heb ook die hue lampen maar die programma's nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn Hue lamp heeft idd een programma wat je via smartphone of tablet kan instellen op vaste tijden en dat ie dan gedimt aangaat of juist uitgaat. Dus ja vergelijkbaar met zo een wake on light.
Ja dat dacht ik ook al, dat die wake on lamp veel feller kan zijn dan een Hue lamp. Maar desondanks best goede suggestie.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay maar dat is gewoon normaal licht zeg maar dus. Heb ook die hue lampen maar die programma's nooit geprobeerd.
Ik weet nog niet wanneer, de woonbegeleiding is er mee bezig. Dus laat ik dat bij hun, ging bij prik 1 en 2 ook goed, al zit ik nu wel bij een ander team qua begeleiding...quote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Yeah gelukt om een boosterafspraak te maken in Amsterdam bij de RAI en nog dit jaar
quote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Yeah gelukt om een boosterafspraak te maken in Amsterdam bij de RAI en nog dit jaar
komt vast goed Bosquote:Op woensdag 15 december 2021 10:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer, de woonbegeleiding is er mee bezig. Dus laat ik dat bij hun, ging bij prik 1 en 2 ook goed, al zit ik nu wel bij een ander team qua begeleiding...
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef chufi het volgende:
En pullup loog er gisteren niet om... Ik kon ook naar Alphen of naar Hilverdorp
Ja hier op een km zou ook een lokatie zijn... en die van vorig jaar is weer verdwenenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.
Ik heb ern CD van Living Colour, die was ook niet zo duur.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:28 schreef chufi het volgende:
Die hue lampen zijn niet goedkoop ... ik heb wel 4 Living Colours lampen die compatible zouden moeten zijn ...
Ja ja colorsquote:Op woensdag 15 december 2021 10:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ern CD van Living Colour, die was ook niet zo duur.
Goedemorgen
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit dat niet in het programma van je smartlampen?
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:52 schreef engine het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierig... Is dat net zoiets als een wake up light?
Och, de vorige keer moest ik naar Den Bosch (20 km verderop) en mijn zwager die in Den Bosch woont moest naar Veghelquote:Op woensdag 15 december 2021 10:26 schreef espri het volgende:
[..]
Te belachelijk eigenlijk he? Hier kunnen wij in ons eigen dorp en anders 5 km verderop.
Eigenlijk een soort moderne variant van de kerstboom dusquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Nee het is een lamp dat gebruikt wordt voor het verhelpen van winterdepressie. De lichttherapie gebeurt met een sterk, wit licht van ongeveer 10.000 lux. Elke ochtend een half uur ervoor zitten, alleen eigenlijk ben ik nu te laat, dit zou je in het najaar moeten gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |