CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactieverquote:Op woensdag 15 december 2021 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jobibeviel het uitstapje naar cul
Ik dacht aan kiezers op weg naar het stembureau, maar er zijn helemaal geen verkiezingen vandaag.quote:
Ik kom nog wel eens binnenwippenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactiever
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien zijn het wel wolven in schaapskleren
dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 15 december 2021 12:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
CUL SC visites op meer "overdag" tijdstippen zijn denk ik interactiever
Voorlopig gaat het nog over corona...quote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.
Truequote:Op woensdag 15 december 2021 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Die moeten vandaag in Den Haag zijn voor de regeringsverklaring.
Kuddedierenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder volk op straat.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Woei grote doos met m'n naam erop gespot
Blijft een hele eerquote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijk
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 15 december 2021 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind naam-tattoos meestal toch niet echt smakelijk
Wat is normaal?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef engine het volgende:
Dat is bij jullie normaal dat je iedereens doos ziet?
Mjah ik ga graag rondje sauna doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef engine het volgende:
Dat is bij jullie normaal dat je iedereens doos ziet?
quote:
mazzelaarquote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef chufi het volgende:
Yeah gelukt om een boosterafspraak te maken in Amsterdam bij de RAI en nog dit jaar
Kerstpakket?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef engine het volgende:
Woei grote doos met m'n naam erop gespot
Yepquote:
Mazzelquote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef chufi het volgende:
En pullup loog er gisteren niet om... Ik kon ook naar Alphen of naar Hilverdorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |