abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202548784
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 01:24 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?

Dat klinkt voor mij dus niet logisch en waar ik twijfels over heb. Dus er gaan twee scenario’s door mijn hoofd, 1 waarin ik hem de voordeel van de twijfel geef en de andere scenario het tegenovergestelde.

Die man begrijpt als vader zijnde toch de angst van elke vader zijnde?
Ik heb nergens iets gelezen over verkrachting of penetratie,
Wel over het bepotelen van jonge vrouwen/ minderjarige meisjes. Meisjes die dromen van een zangcarrière en torenhoog tegen hem opkeken (figuurlijk) en die hij ook nog mede moest jureren. Dat is zoooo fout en dat is misbruik. Het is niet zo dat je alleen maar beschadigd en gekwetst wordt als zo'n ouwe vent je penetreert. Van ongewenste aanrakingen (en de angst voor meer) kun je je ook behoorlijk overstuur en onveilig voelen. Dat kan echt je leven negatief veranderen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 02:46:12 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202548822
twitter

Tim den Besten maakt zeer pikante grap over Marco Borsato

Tim den Besten maakt in zijn nieuwe programma Van Kaag tot Kardashian een behoorlijk pikante grap over Marco Borsato. Hij verwijst daarmee naar de bizarre geruchten die er over hem rondgaan.

Marco Borsato ligt onder vuur vanwege geruchten over grensoverschrijdend gedrag tegen meisjes van 13 en 15 jaar oud. De zanger heeft aan RTL Boulevard laten weten dat hij met een verklaring komt op een moment dat het hem goed uitkomt. Ondertussen worden de geruchten door alle traditionele media, op de Story na, verzwegen.

Pijnlijke grap

Wel worden er in diezelfde media volop verwijzingen geplaatst naar en grapjes gemaakt over die geruchten. Zo zagen ruim 2 miljoen mensen afgelopen zaterdag hoe Niels van der Laan in Even Tot Hier een zeer pijnlijk grapje maakte over het quarantainehotel dat toch niet zo hermetisch afgesloten bleek: “Het is nog veiliger om bij Marco Borsato te logeren!”

En nu komt ook Tim den Besten met een behoorlijk pikante grap over de geruchten. In de nieuwe VPRO-talkshow Van Kaag tot Kardashian, die door de Volkskrant ‘best grappig‘ is genoemd, wijst hij op de aanstaande samenwerking tussen Emma Heesters met Marco.

‘Wel meerderjarig?’

Tim: “Zangeres Emma Heesters, bekend natuurlijk van ehhh… muziek, gaat een nummer uitbrengen samen met Marco Borsato. Ze noemt het een droom voor iedere artiest. Nou, het is te hopen dat Emma net zo veel van zingen en n°°ken houdt als Marco, dan komt het helemaal goed.”

Co-host Krista Arriëns: “Is ze wel meerderjarig dan?”

Tim daarop snoeihard: “Ik hoop het… Voor de verandering.” :D _O- _O-

Fragment

De pittige grap van Tim kunt u onderstaand bekijken:

https://www.mediacourant.(...)-over-marco-borsato/
  vrijdag 10 december 2021 @ 03:30:14 #103
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202548859
Ai ai ai .... het houdt niet op
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202548880
Tim den Besten is een engnek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202548999
En zo niet grappig én een onwijze eigengeiler :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202549152
‘Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes,’ begint het statement. ‘Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren.’

Is dat al zo lang aan de gang?
pi_202549251
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 07:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes,’ begint het statement. ‘Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren.’

Is dat al zo lang aan de gang?
Ff opletten in een actieve gate...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:16:23 #108
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202549356
Omdat het statement zo duidelijk was:

Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202549378
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:

[ afbeelding ]

Edit:
Komt uit dit artikel:
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
pi_202549393
Het onderzoek naar de bron zou niet moeilijk hoeven zijn natuurlijk.

En er is wel een naam (The Voice Kidskandidate, toen 13 jaar) die inmiddels meermaals voorbij is gekomen en genoemd op verschillende plekken. Maar goed... Daar gaat het niet om.
pi_202549394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:

[..]
die krijgt nu het OM op haar dak, evenals roddelpraat. (als het OM inderdaad meegaat in het onderzoek natuurlijk, iets wat ik betwijfel)
En als er dan gevraagd wordt naar bronnen, of waar de roddels vandaan komen, zal hun antwoord zijn.
"Dat heb gestaan op Facebook" (of twitter, of ergens anders op internet).

Want ze wisten nooit meer dan hier in dit topic, ze deden altijd alsof ze contacten hadden links en rechts, maar ik geloof dat dat meer interessant doennerij was dan waarheid.
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:33:29 #112
482080 AgnesGru
pi_202549443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:

[..]
Blijkbaar niet :D
pi_202549486
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef Benny het volgende:
Het onderzoek naar de bron zou niet moeilijk hoeven zijn natuurlijk.

En er is wel een naam (The Voice Kidskandidate, toen 13 jaar) die inmiddels meermaals voorbij is gekomen en genoemd op verschillende plekken. Maar goed... Daar gaat het niet om.
Er zijn meer slachtoffers. Dan is de bron aanpakken een goede manier die heet zwijgen op te leggen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202549491
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:

[ afbeelding ]

Edit:
Komt uit dit artikel:
Het wordt tijd dat Marco uit zijn verdrietholletje kruipt en wat duidelijker communiceert. Deze vaagheid helpt hem natuurlijk helemaal niet.

Iedereen en zn tante Bep uit Hengelo gaat nu denken "zou het dan toch? Hij ontkent het niet!".
pi_202549502
Wie is Yvonne? Is dat de nieuw opgestane vrouwelijke Peter R de Vries? Of gewoon een oud lid uit K3 ofzo dat niet gewoon wil werken zeg maar?
  Moderator/colorchick vrijdag 10 december 2021 @ 08:43:12 #116
382129 crew  Donna
pi_202549507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:42 schreef Sfancta het volgende:
Wie is Yvonne? Is dat de nieuw opgestane vrouwelijke Peter R de Vries? Of gewoon een oud lid uit K3 ofzo dat niet gewoon wil werken zeg maar?
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.
pi_202549516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:43 schreef Donna het volgende:

[..]
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?

De buurman van Ludo Sanders?

Maar even serieus, wie zijn die mensen zoals Yvonne? Wat hebben ze er zelf aan? Clicks oftewel geld?
pi_202549522
Dus Borsato kiest nu toch maar de tegenaanval omdat het niet overwaait.

Interessant.
pi_202549594
Ik blijf het een vage constructie vinden, om het OM te verzoeken onderzoek te doen naar de bron.

Als ik ten onrechte zou worden beticht van kindermisbruik zou ik aangifte doen, geen briefje naar het OM of ze eventueel tijd hebben om te kijken naar hoe en wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2021 08:54:41 ]
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:58:05 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202549620
quote:
Geert-Jan Knoops zegt ook: „In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die ’schuldig’ zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.”

Nou dan heb ik nieuws voor je:

Dit is een italiaanse lover en zo onbetrouwbaar heb je ze nog niet eerder gehad in je praktijk :7
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:59:07 #121
482080 AgnesGru
pi_202549632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:44 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?

De buurman van Ludo Sanders?

Maar even serieus, wie zijn die mensen zoals Yvonne? Wat hebben ze er zelf aan? Clicks oftewel geld?
Zij heeft een juice channel (zeg een roddelkanaal) op Instagram. Dit soort kanalen zijn de laatste tijd nogal in opmars. Deze delen nieuwtjes/roddels eerder dan de traditionele roddelbladen (Privé/Story/Weekend enz). Evert Santegoeds is hoofdredacteur van de Privé.
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:02:36 #122
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202549657
twitter

Goh
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:05:52 #123
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202549689
Angela de Jong zei het wel treffend over de Juice kanalen....
Ze hoeven de bnners niet te vriend te houden, zitten niet te wachten op uitnodigingen voor kraambezoek of bij de lancering van een plaat....

Daarom doen ze niet zo schijnheilig als de reguliere media en houden ze niks achter....
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:06:22 #124
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202549698
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef Fosive het volgende:
Ik blijf het een vage constructie vinden, om het OM te verzoeken onderzoek te doen naar de bron.

Als ik ten onrechte zou worden beticht van kindermisbruik zou ik aangifte doen, geen briefje naar het OM of ze eventueel tijd hebben om te kijken naar hoe en wat.
Je geeft daarmee een signaal af dat je je helemaal veilig voelt als een onafhankelijk instituut naar jouw gedoe en wat mensen er over zeggen onderzoek doet. Het geeft voor mijn gevoel weer: kijk maar hoor, ik heb niks te verbergen. Hij heeft namelijk geen grip, inbreng of invloed op de uitkomst van het OM. Hij had ook een detective in kunnen inhuren en zo kunnen vaststellen waar deze bron zich bevindt.

OM als uitvoerder verzoeken heeft daardoor een meer neutrale uitstraling.

Zo'n verzoek zou je van iemand die zich daadwerkelijk met dit soort zaken bezig houdt, minder gauw verwachten denk ik, want als ze iets vinden hang je meteen.
pi_202549723

quote:
Verbazing om uitlatingen collega op tv
Knoops: ’Natuurlijk ontkent Marco beschuldigingen’
quote:
Volgens Carry Knoops, die samen met haar man prof. dr. mr. Geert-Jan Knoops het advocatenduo van Marco Borsato vormt, is het 'voor een goed lezer evident' dat iemand die onderzoek laat doen naar 'roddel' en 'insinuaties' deze nadrukkelijk ontkent. De twee raadslieden van de zanger reageren tegenover De Telegraaf daarmee op uitlatingen die strafrechtadvocate mr. Clarice Stenger donderdagavond op televisie deed in het programma Beau.
Geert-Jan Knoops zegt ook: ,,In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die 'schuldig' zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.
Stenger denkt dat de advocaten het misschien bewust vaag hebben gehouden zonder ontkenning omdat er bijvoorbeeld nog geen strategie is uitgestippeld. ,,Maar aan de andere kant roept het heel veel vragen op en kan je je afvragen of het wel een handig statement is. Want die olievlek, waar iedereen het de hele tijd over heeft , die spreidt zich langzaam uit. Dit is gewoon een vlek waar ze in wrijven."

Knoops' Advocaten maakte eerder donderdagavond bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties.""
Het is wel aangevuld omdat het niet werd begrepen. En met name omdat mr. Stenger bij Beau een aantal dingen riep.

Schijnbaar wordt elk woord gewogen en in zijn nadeel geïnterpreteerd.
De meest vage theorieën dat hij om een onafhankelijk onderzoek zou hebben gevraagd, wetende dat hij dat niet zal krijgen waarna hij dan de onafhankelijkjheid van het OM kan betwisten.
Of er zo achter kan komen of er al een strafrechtelijk onderzoek loopt en wat de status daarvan is.

[ Bericht 6% gewijzigd door JourneyBlue op 10-12-2021 09:22:05 ]
pi_202549741
Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen nu er eindelijk een verklaring is en de vlucht naar voren wordt genomen. Los van het feit dat het walgelijk is als je uiteindelijk onschuldig wordt beschuldigd van kindermisbruik, hoop ik dat als er niets van klopt die juicekanalen eens worden aangepakt. Die zijn dan wel een grens over gegaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202549761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:05 schreef Dazalbest het volgende:
Ze hoeven de bnners niet te vriend te houden, zitten niet te wachten op uitnodigingen voor kraambezoek of bij de lancering van een plaat....

Daarom doen ze niet zo schijnheilig als de reguliere media en houden ze niks achter....
Dat mag zo zijn, maar een beschuldiging over kindermisbruik is toch wel next level vergeleken bij een roddel over een scheve schaats met een volwassen dame of een relatiebreuk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202549777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:05 schreef Dazalbest het volgende:

Maar ze zijn op een andere manier hypocriet en in een enkel geval wraakzuchtig, alles voor de clicks en zo snel mogelijk rijk worden, dat zie je ook aan de reclame die op dat soort kanalen wordt geplaatst (nep vaccinatiebewijzen, afslankrommel, AliExpress sieraden etc etc).

Ze hebben geen respect voor de BN-ers, maar ook zeker niet voor hun volgers.
pi_202549930
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen nu er eindelijk een verklaring is en de vlucht naar voren wordt genomen. Los van het feit dat het walgelijk is als je uiteindelijk onschuldig wordt beschuldigd van kindermisbruik, hoop ik dat als er niets van klopt die juicekanalen eens worden aangepakt. Die zijn dan wel een grens over gegaan...
Alleen komt het niet echt vanuit de hoek van de juicekanalen. Voor zover ik het nog snap is 1 van die ouders naar de productie van the Voice Kids gegaan met het verhaal, hebben ze toen Marco gekickt en is het daarna rond gaan zingen in Hilversum en richting deze zomer toen zo ongeveer heel Hilversum het al wist kwamen die juicekanalen ermee.
pi_202549943
BOOS zou hier toch ook nog een aflevering over maken? Na die oproep hebben we daar ook nooit meer iets van gehoord.
pi_202549946
Ik ben benieuwd of er dan toch een aangifte komt vanuit die ouders met hun destijds 13 en 15jarige dochters.
En of er daadwerkelijk een geluidsopname circuleert waarin Marco wat toegeeft.
Zonder enig bewijs is het makkelijk de roddelpers te beschuldigen van smaad.

Of Marco komt met een seksverslavingverhaal en dat hij in therapie daarvoor gaat, en dat wederom al jankend op de bank bij een immer knikkende meelevende Linda uit de doeken doet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202549963
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef Fosive het volgende:
BOOS zou hier toch ook nog een aflevering over maken? Na die oproep hebben we daar ook nooit meer iets van gehoord.
Ja toch, een bericht dat ze juist erg druk waren om deze aflevering goed en zorgvuldig te maken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 december 2021 @ 09:36:46 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202549994
Ik blijf dat OM ook gek vinden. Als ik naar een advocaat stap met zoiets gaat het OM toch niet even het uitzoekwerk doen? Al helemaal niet zonder aangifte. Of krijgt Marco B. dat voor elkaar omdat hij een BN’er is?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 december 2021 @ 09:39:18 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202550019
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef Fosive het volgende:
Klopt, ik ben erg benieuwd naar die afl. Geen idee of het (ook) specifiek over Marco gaat. Dat weten we sowieso niet, al werd er zeer indirect wel op dit soort dingen gehint. Nog niet zo lang geleden hebben ze nog een maand ‘vrij’ genomen van BOOS om hier extra aan te werken. Dus er zal vast nog iets komen. Opvallend vind ik dat Hofman niets hierover (Marco) heeft ontkent of überhaupt iets heeft gezegd. Normaal is hij vrij aanwezig op de socials als het gaat om nieuws.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202550056
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf dat OM ook gek vinden. Als ik naar een advocaat stap met zoiets gaat het OM toch niet even het uitzoekwerk doen? Al helemaal niet zonder aangifte. Of krijgt Marco B. dat voor elkaar omdat hij een BN’er is?
OM zal wel snel met een verklaring komen dat ze geen detectivebureau zijn en dat mochten ze een aangifte krijgen van iets ze wel gaan kijken.
  vrijdag 10 december 2021 @ 10:00:10 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202550242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:43 schreef dz5b604 het volgende:

[..]
OM zal wel snel met een verklaring komen dat ze geen detectivebureau zijn en dat mochten ze een aangifte krijgen van iets ze wel gaan kijken.
Dat verwacht ik ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 december 2021 @ 10:01:51 #137
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202550263
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. Dus hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.

Het zou bijvoorbeeld kunnen dat ze een algemene aanklacht indienen tegen die juice kanalen en dat Marco slechts 1 van die slachtoffers is. Dat het verzoek naar de OM meer bedoeld is om dit fenomeen in zijn algemeenheid te onderzoeken en of dat het hier nu gaat om daadwerkelijk bestaande geverifieerde bronnen of cheap ass gefabuleerde verhalen, puur voor de likes en het genereren van inkomsten.

Die laatste mogelijkheid is voor niemand eigenlijk wenselijk. Ik heb er gisteren zelf iets van gezien en vond het ronduit onsmakelijk goedkoop. Als je je geld dus op zo'n manier verdient ten koste van mensen die je daarbij slachtoffer maakt en de verdoemenis in sleept, kan ik me voorstellen dat het een goed plan is om dat een halt toe te roepen. Dat moet je namelijk volgens mij niet willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 10-12-2021 10:12:54 ]
pi_202550288
Als Knoops al medio 2020 is benaderd, dan is er inmiddels heus wel onderzoek gedaan door Team Borsato.
En is daar dus veel bekend over de mogelijke bron(nen) van deze roddels en beschuldigingen.

Het is inmiddels zo'n veelkoppig monster geworden, dat er wel iets valt te zeggen voor een zuiver en onafhankelijk onderzoek.

Dat hij niet meteen op de Juicekanalen heeft gereageerd, doet vermoeden dat er veel meer speelt (misschien afpersing. bedreiging).

Aangifte doen, kan altijd nog.
pi_202550367
Filmpje van Roddelpraat al voorbij gekomen waar deze shitshow voor het eerst het levenslicht zag?
pi_202550451
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. En hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.

Het zou bijvoorbeeld kunnen dat ze een algemene aanklacht indienen tegen die juice kanalen en dat Marco slechts 1 van die slachtoffers is. Dat het verzoek naar de OM meer bedoeld is om dit fenomeen in zijn algemeenheid te onderzoeken en of dat het hier nu gaat om daadwerkelijk bestaande geverifieerde bronnen of cheap ass gefabuleerde verhalen, puur voor de likes en het genereren van inkomsten.

Die laatste mogelijkheid is voor niemand eigenlijk wenselijk. Ik heb er gisteren zelf iets van gezien en vond het ronduit onsmakelijk goedkoop. Als je je geld dus op zo'n manier verdient ten koste van mensen die je daarbij slachtoffer maakt en de verdoemenis in sleept, kan ik me voorstellen dat het een goed plan is om dat een halt toe te roepen. Dat moet je namelijk volgens mij niet willen.
Dan krijg je dus Borsato, Ruiters, Hazes en Van Soelen vs InstaJuicers.

Het zou goed zijn als er eens grenzen gesteld zouden worden, het gaat wel over het leven van echte mensen.
Er wordt veel geld verdiend met (wat mij betreft) verzonnen en vaak ook weer aangepaste roddels (laster voor de clicks en de tientjesleden van de App-groep).

Juicekanalen voelen zich momenteel onaantastbaar, zie bijvoorbeeld zo'n Yvonne die de RvD gaat berichten
dat ze wil 'juicen over Amaal" :r :r :r
pi_202550553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:12 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Filmpje van Roddelpraat al voorbij gekomen waar deze shitshow voor het eerst het levenslicht zag?
Onzin, het speelt al in de openbaarheid sinds de zomer op de juicekanalen en de cryptische boodschap van Tim Hofman.
  vrijdag 10 december 2021 @ 10:28:56 #142
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202550560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef JourneyBlue het volgende:
Juicekanalen voelen zich momenteel onaantastbaar, zie bijvoorbeeld zo'n Yvonne die de RvD gaat berichten
Ik denk dat je dan wel een probleem hebt, maar ik zie dit soort mensen er idd voor aan. Het valt voor mijn gevoel meer in de categorie criminaliteit dan journalistiek. Iemand van zijn Rolex of identiteit en goede naam beroven om er zelf financieel beter van te worden.
  vrijdag 10 december 2021 @ 10:48:07 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202550812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
zie bijvoorbeeld zo'n Yvonne die de RvD gaat berichten
Serieus? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 december 2021 @ 10:58:01 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202550969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. Dus hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.

Zo klinkt het in elk geval niet in de verklaring:

quote:
(…) heeft het kantoor namens de heer Borsato recentelijk het Openbaar Ministerie benaderd met het verzoek om zelfstandig onafhankelijk onderzoek in te stellen naar de bron van de insinuaties met zo nodig daaraan te verbinden strafrechtelijke gevolgen.
Wat betreft je eerste alinea: Knoops heeft er vast en zeker over nagedacht. Absoluut. En toch vind ik het bijzonder dat er geen aanklacht* o.i.d. ligt en dat het OM dan detective zou gaan spelen voor Borsato en Knoops? Waarom zouden ze dat doen als het geen zaak is over ‘het fenomeen’ juicechannels en hun zooi? Het is meer dat ik wil begrijpen hoe zoiets dan zit. Nogmaals: als ik in dezelfde situatie zat, lijkt het me stug dat het OM op mijn verzoek (via advocaat) even voor mij op onderzoek uitgaat?

*Zover bekend dan, anders was het denk ik wel naar buiten gekomen
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:04:26 #145
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202551034
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zo klinkt het in elk geval niet in de verklaring:
[..]
Wat betreft je eerste alinea: Knoops heeft er vast en zeker over nagedacht. Absoluut. En toch vind ik het bijzonder dat er geen aanklacht* o.i.d. ligt en dat het OM dan detective zou gaan spelen voor Borsato en Knoops? Waarom zouden ze dat doen als het geen zaak is over ‘het fenomeen’ juicechannels en hun zooi? Het is meer dat ik wil begrijpen hoe zoiets dan zit. Nogmaals: als ik in dezelfde situatie zat, lijkt het me stug dat het OM op mijn verzoek (via advocaat) even voor mij op onderzoek uitgaat?

*Zover bekend dan, anders was het denk ik wel naar buiten gekomen
Tja, ik weet het ook niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze mensen een traject hebben gekozen waarmee ze de meeste kans van slagen verwachten. En ik probeerde daarom een beetje te kijken naar hoe of wat dat zou kunnen zijn, maar weten doe ik het niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 december 2021 @ 11:25:41 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202551353
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tja, ik weet het ook niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze mensen een traject hebben gekozen waarmee ze de meeste kans van slagen verwachten. En ik probeerde daarom een beetje te kijken naar hoe of wat dat zou kunnen zijn, maar weten doe ik het niet.
Ik ook niet hoor, maar ik begrijp die situatie met het OM gewoon niet. Volgens mij zoeken zij zonder aanklacht of aangifte niet zomaar iets uit. Ja, in sommige zaken wel maar dan is er volgens mij vaak sprake van zeer ernstige misdrijven en ook duidelijk een slachtoffer in beeld. Lijkt me hier niet aan de hand want dit gaat simpel om het uitzoeken van een nare roddel, heel plat gezegd. Iemand hier met juridische kennis?
pi_202551370
Moest lachen om deze afbeelding

#superniger2020
pi_202551424
Ik hoop dat het OM zegt: "zonder onderliggende aangifte doen wij geen onderzoek".

Ben benieuwd of Borsato dat dan doet, of dat de geruchten misschien toch een beetje kloppen en hij niet vervolgd wil worden voor het doen van een valse aangifte.
pi_202551517
Hoe komen jullie bij N. uit? Had haar kind meegedaan aan de voice dan?
Trouwens ik vind dat je dit ook niet kan maken ivm privacy van die mensen.
Stel dat je het verkeerd hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door quirina op 10-12-2021 11:44:34 ]
pi_202551577
Haten op juice kanalen . :')

Maar ondertussen wel alle insta stories van hun screenshotten en hier plaatsen.
#superniger2020
pi_202551591
Ik gooi helemaal geen screenshots neer.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:50:24 #152
482080 AgnesGru
pi_202551617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:38 schreef quirina het volgende:
Hoe komen jullie bij N. uit? Had haar kind meegedaan aan de voice dan?
Trouwens ik vind dat je dit ook niet kan maken ivm privacy van die mensen.
Stel dat je het verkeerd hebt.
Die conclusie is door sommige users hier getrokken omdat ze na 25 jaar ineens is gestopt met werken voor Marco. Geruchten gaan dat het een dochter betreft van een oud-medewerker, zover bekend heeft de dochter van N. dus niet meegedaan met TVK.
pi_202551622
Reactie van het Om, _O-

https://www.ad.nl/binnenl(...)jke-route~a67ffa755/

‘Normaal ga je naar politie’
Het is niet een standaard verzoek, zegt de woordvoerster van het OM. ,,Als je het ergens niet mee eens bent, dan ga je normaal gesproken naar de politie en doe je melding of aangifte. Daarvan is hier geen sprake.” Dit is ‘een andere dynamiek’, zegt ze. ,,Je kunt wel gelijk naar het OM stappen, maar dat is geen gebruikelijke route.”

Of het OM het verzoek inwilligt, is nog niet bekend. ,,Dat verzoek kregen wij gisteravond om 19.00 uur gestuurd. Dus dat moeten we nog beoordelen. Als de tijd rijp is dan kunnen we hier iets over zeggen.”
pi_202551648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Die conclusie is door sommige users hier getrokken omdat ze na 25 jaar ineens is gestopt met werken voor Marco. Geruchten gaan dat het een dochter betreft van een oud-medewerker, zover bekend heeft de dochter van N. dus niet meegedaan met TVK.
En die dochter zou niet toevallig ook op de bbq kunnen zijn geweest?
Niemand zegt dat het een oud deelneemster is geweest.
pi_202551670
Dit lijkt meer op een soort geblaf om mensen weg te jagen dan wat anders.
pi_202551676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Reactie van het Om, _O-

Het is niet een standaard verzoek, zegt de woordvoerster van het OM. ,,Als je het ergens niet mee eens bent, dan ga je normaal gesproken naar de politie en doe je melding of aangifte. Daarvan is hier geen sprake.” Dit is ‘een andere dynamiek’, zegt ze. ,,Je kunt wel gelijk naar het OM stappen, maar dat is geen gebruikelijke route.”

Of het OM het verzoek inwilligt, is nog niet bekend. ,,Dat verzoek kregen wij gisteravond om 19.00 uur gestuurd. Dus dat moeten we nog beoordelen. Als de tijd rijp is dan kunnen we hier iets over zeggen.”
Precies. Marco blaft maar bijt niet door.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:58:20 #157
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202551727
Sorry, verkeerde topic :X
pi_202551823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Precies. Marco blaft maar bijt niet door.
Jawel hij gaat dan mensen en kanalen aanklagen wegens smaad en laster.
pi_202551876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:07 schreef quirina het volgende:

[..]
Hij heeft nog geen aangifte gedaan als ik het zo lees dus ik wens hem veel succes in het OM in beweging te krijgen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:16:34 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202551911
quote:

[..]
Dat had hij nu ook wel kunnen doen maar heeft hij niet gedaan, hij vraagt het OM te onderzoeken wie/wat de bron is van die kanalen.

Het blijft een vreemde constructie want die juice-kanalen zijn degenen die zich schuldig maken aan smaad cq laster, en daar had hij al een aanklacht over in kunnen dienen, de zoektocht naar de bron van die juice-kanalen is eigenlijk helemaal niet van belang.

Uit de papieren krant van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202551917
quote:

[..]
Dan moet die eerst aangifte doen bij de politie zoals normale mensen doen.
pi_202551946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat had hij nu ook wel kunnen doen maar heeft hij niet gedaan, hij vraagt het OM te onderzoeken wie/wat de bron is van die kanalen.

Het blijft een vreemde constructie want die juice-kanalen zijn degenen die zich schuldig maken aan smaad cq laster, en daar had hij al een aanklacht over in kunnen dienen, de zoektocht naar de bron van die juice-kanalen is eigenlijk helemaal niet van belang.

Uit de papieren krant van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die juicekanalen begonnen deze zomer pas met berichten over Marco, hij zal dus in 2020 met iets anders bezig zijn geweest.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:23:05 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_202551975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Reactie van het Om, _O-

Als een ware Willem Engel meldt hij zich bij het verkeerde loket.

Desalniettemin: het is zijn goed recht in actie te komen indien er aanhoudend onwaarheden over hem verspreid worden door bepaalde kanalen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:26:10 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202552017
Het OM heeft het verzoek gisteren om 19.00 uur ontvangen... hoe laat kwam het breaking persbericht bij Boulevard binnen?

Dus Borsato is anderhalf jaar geleden al bij Knoops binnengestapt inzake deze kwestie en gisteren was ee binnen een uur een verzoek bij het OM neergelegd en een persbericht dat er een verzoek bij het OM was neergelegd :N

Ronduit bizar, dit verbaast me van Knoops ook, die moet beter weten dan dit, tenzij hij behoorlijk met zijn rug tegen de muur staat.

Dat persbericht van gisteren was dus vooral een reactie omdat niet reageren niet meer kon, en de reactie is dusdanig bijzonder dat het daar nu over gaat en niet over de inhoud.

Ergo: het is een afleidingsmanoeuvre, net zoals wanneer je iemand aanspreekt op zijn gedrag en er dan vervolgens een discussie ontstaat over de toon waarmee je iemand aangesproken hebt en het gedrag zelf weer niet besproken wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:31:40 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202552097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die juicekanalen begonnen deze zomer pas met berichten over Marco, hij zal dus in 2020 met iets anders bezig zijn geweest.
Nee, er staat letterlijk in het persbericht:
"Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes".

Dat ging dus niet over iets anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2021 @ 12:40:46 #166
70532 loveli
N
pi_202552190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Leandra het volgende:
Het OM heeft het verzoek gisteren om 19.00 uur ontvangen... hoe laat kwam het breaking persbericht bij Boulevard binnen?
quote:
Telegraaf plaatste het om 19:22.
crap in = crap out
pi_202552212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 02:01 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Ik heb nergens iets gelezen over verkrachting of penetratie,
Wel over het bepotelen van jonge vrouwen/ minderjarige meisjes. Meisjes die dromen van een zangcarrière en torenhoog tegen hem opkeken (figuurlijk) en die hij ook nog mede moest jureren. Dat is zoooo fout en dat is misbruik. Het is niet zo dat je alleen maar beschadigd en gekwetst wordt als zo'n ouwe vent je penetreert. Van ongewenste aanrakingen (en de angst voor meer) kun je je ook behoorlijk overstuur en onveilig voelen. Dat kan echt je leven negatief veranderen.
Ja, maar die geruchten hoeven niet waar te zijn. Er bestaan ook mensen die daarover liegen, wist je dat?

En vooral een publiek figuur met veel geld zijn mensen wraakzuchtig naar en jaloers op. Betekent overigens ook niet automisch dat hij onschuldig is. Maar ik vind het heel heftig dat mensen zo snel conclusies trekken mbt van deze zaak, welke van de 2 kanten dan ook!
pi_202552214
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, er staat letterlijk in het persbericht:
"Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes".

Dat ging dus niet over iets anders.
Ik bedoel, toen waren de kanalen er niet mee bezig. Er werd dus geroddeld maar niet door Yvonne of Jan.
pi_202552235
quote:

Ergo: het is een afleidingsmanoeuvre, net zoals wanneer je iemand aanspreekt op zijn gedrag en er dan vervolgens een discussie ontstaat over de toon waarmee je iemand aangesproken hebt en het gedrag zelf weer niet besproken wordt.
Marco doet een Sylvanaatje.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:45:22 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202552251
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Marco doet een Sylvanaatje.
Die had het nou net wel over wat er tegen haar gezegd werd en Ockje maakte daar een discussie over de timing van Sylvana van.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:46:01 #171
482080 AgnesGru
pi_202552262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En die dochter zou niet toevallig ook op de bbq kunnen zijn geweest?
Niemand zegt dat het een oud deelneemster is geweest.
Geen idee of die dochter wel of niet op de BBQ is geweest. Maar om nou te stellen dat het een wraakactie van N. is of dat haar dochter wat is overkomen, dat kan je niet als feit gaan neerzetten.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:50:26 #172
482080 AgnesGru
pi_202552311
quote:
Rond 19:20
pi_202552312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Geen idee of die dochter wel of niet op de BBQ is geweest. Maar om nou te stellen dat het een wraakactie van N. is of dat haar dochter wat is overkomen, dat kan je niet als feit gaan neerzetten.
Dochters :D
pi_202552333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Daarom staat er ook dat ik dat denk. Wie is er anders bezig met een boek?
pi_202552340
video Yvonne

Wauw:

Ik heb niets strafbaars benoemd, Dennis en Jan wel en hebben hem ook beschuldigd.

Statement van gisteren en verzoek aan OM is een rookgordijn.

RoddelPraat loopt gevaar, ik niet want zeer bewust en strategisch met dit proces omgegaan.

Vertrouwensband met moeder en dochter. Al een half jaar contact en bewijs.

En een bedreiging aan 'Stalko' dat in het geval van een smaad/laster-proces het bewijs
verplicht zal worden geopenbaard. Ik kan me niet voorstellen dat je dat risico zou willen lopen.

Maw, ze denkt dat ze ermee wegkomt omdat ze de Borsato's enkel van vreemdgaan heeft beschuldigd
en geen strafbare feiten heeft benoemd (niet zo roekeloos geweest als Dennis en Jan).

[ Bericht 57% gewijzigd door JourneyBlue op 10-12-2021 13:16:47 ]
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:54:56 #176
482080 AgnesGru
pi_202552355
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:56:44 #177
482080 AgnesGru
pi_202552368
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daarom staat er ook dat ik dat denk. Wie is er anders bezig met een boek?
Lees dit even terug:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit gaat toch om die mega fan Nathalie? Zoveel jaar vrijwilligerswerk, bakken met geld besteed aan Marco, uiteindelijk de gewenste seks met Marco om vervolgens gedumpt te worden voor Tessa.

Hoe lang heeft ze achter hem aangerend? 25 jaar toch? Twee jaar geleden werd dat contact abrupt beëindigd,
Voor wie zou Marco dan advies ingewonnen hebben bij Knoops? Zes maanden later?
Wie gaat er nu een boek schrijven over die tijd?

Dit is een Nathalie VS Marco oorlog en ik vermoed dat Nathalie genoeg munitie heeft.
pi_202552415
Opvallend dat hij bij Boulevard met fluwelen handjes wordt aangepakt en dat er vooral wordt gehamerd op dat er nog niks bewezen is.

Toch wel zum kotzen omdat ze normaliter wel alle bagger over iemand vermelden
pi_202552443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Met Maan heeft ie wel bewezen dat ie niet vies is van een jong blaadje.
pi_202552498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Waar hij een soort machtsverhouding mee heeft...
pi_202552596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Bewezen ja? Of eveneens geruchten.
pi_202552629
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die had het nou net wel over wat er tegen haar gezegd werd en Ockje maakte daar een discussie over de timing van Sylvana van.
Nee, die gaat niet meer zeggen wat Beertema tegen haar zei in de zaal.
Zie https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-blijven-a4068503

Wat zei Beertema tegen u?
„Ik heb besloten dat ik dat niet ga zeggen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:22:24 #183
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552662
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:42 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja, maar die geruchten hoeven niet waar te zijn. Er bestaan ook mensen die daarover liegen, wist je dat?

En vooral een publiek figuur met veel geld zijn mensen wraakzuchtig naar en jaloers op. Betekent overigens ook niet automisch dat hij onschuldig is. Maar ik vind het heel heftig dat mensen zo snel conclusies trekken mbt van deze zaak, welke van de 2 kanten dan ook!
Eens. Er zijn als ik het begreep ook idolate fans die zich zeer 'bereid en ontvankelijk' verklaren. Ik begreep dat hij toen hij met Leontine weer is verenigd zo'n verbinding heeft afgekapt. Dat soort mensen kunnen uit rancune hele vervelende dingen doen en desinformatie verspreiden om je proberen kapot te maken.
pi_202552671
Weer een update in het AD,

Twijfels bij advocaat
Collega-raadsman Johan Mühren verwacht dat het nooit tot een daadwerkelijk onderzoek zal komen. ,,Het is strafrechtelijk gezien nogal een stap om een roddelprogramma voor smaad te vervolgen. Ik heb grote twijfels of het OM dat gaat doen. Het lastige bij dit soort programma’s is dat ze bepaalde informatie gewoon mogen delen en verspreiden. De journalistieke vrijheid prevaleert in dit geval boven het belang van Marco Borsato”, vermoedt Mühren.

Het Openbaar Ministerie is in dit geval niet eens nodig. Borsato maakt meer kans op eerherstel als hij het buiten het OM om probeert, denkt Mühren. ,,Hij kan de verspreiders beter in een civiele zaak aanklagen en een schadevergoeding voor de geleden schade eisen.” Mühren snapt de tactiek van het advocatenteam van Borsato, maar vindt het verzoek ‘wel ver gaan’. ,,Ik vind het behoorlijke verspilling van geld en tijd als het OM zonder een aangifte of wat dan ook een onderzoek start. Een totaal onnodige inzet van het overheidsapparaat, als je het mij vraagt. Die tijd en energie kan beter elders in geïnvesteerd worden.”

De advocaat van Borsato zegt dat specifiek voor deze weg is gekozen. ,,Het onderzoek dat we hebben aangevraagd naar de bron biedt ons in processueel opzicht voordelen. Maar dat maken we nu niet bekend.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)-dit-niet~a67ffa755/
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:29:33 #185
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, die gaat niet meer zeggen wat Beertema tegen haar zei in de zaal.
Zie https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-blijven-a4068503

Wat zei Beertema tegen u?
„Ik heb besloten dat ik dat niet ga zeggen.
Dat is ook precies hoe je met zo'n kluisverklaring omgaat.

Ze gingen niet :)
pi_202552731
De vraag is, wat is de bron... Het roddelcircuit in alle vormen of worden zij gedwongen om hun (anonieme) bronnen bekend te maken?
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_202552738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Eens. Er zijn als ik het begreep ook idolate fans die zich zeer 'bereid en ontvankelijk' verklaren. Ik begreep dat hij toen hij met Leontine weer is verenigd zo'n verbinding heeft afgekapt. Dat soort mensen kunnen uit rancune hele vervelende dingen doen en desinformatie verspreiden om je proberen kapot te maken.
Al eerder geplaatst, maar dit zette N op haar Insta in de week nadat Yvonne voor het eerst fel inzette op de koe en het weiland:

pi_202552752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef suzebol75 het volgende:
De vraag is, wat is de bron... Het roddelcircuit in alle vormen of mworden zij gedwongen om hun (anonieme) bronnen bekend te maken?
Nou ja, volgens Yvonne valt alleen RoddelPraat aan te pakken en als zij ook de pineut is,
dan zal ze terugslaan met haar bron (slachtoffer en moeder) en al het bewijs.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:37:12 #189
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Al eerder geplaatst, maar dit zette N op haar Insta in de week nadat Yvonne voor het eerst fel inzette op de koe en het weiland:

[ afbeelding ]
Ok dank je. Ik kan zelf niet op Facebook, TikTok, Instagram en Dark Web en ook geen Netflix trouwens. Ik weet niet of ik dan heel erg achterloop, maar ik heb er eigenlijk geen behoefte aan. Hoewel ik wel eens van die live facebook video's over bepaalde calamiteiten of demonstraties zou willen volgen. Dat lijkt mij dan wel leuk.
pi_202552803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vergeet het artikel in de Story niet.
pi_202552813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nou ja, volgens Yvonne valt alleen RoddelPraat aan te pakken en als zij ook de pineut is,
dan zal ze terugslaan met haar bron (slachtoffer en moeder) en al het bewijs.
Je ziet wel aan dr kop dat ze erover stresst, of ligt dat aan mij

Ze zegt ‘ik hoop dat je juist aangifte doet’. Als ze dat echt had gehoopt, had ze hem er niet zo dreigend op gewezen in die video.
pi_202552819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ok dank je. Ik kan zelf niet op Facebook, TikTok, Instagram en Dark Web en ook geen Netflix trouwens. Ik weet niet of ik dan heel erg achterloop, maar ik heb er eigenlijk geen behoefte aan. Hoewel ik wel eens van die live facebook video's over bepaalde calamiteiten of demonstraties zou willen volgen. Dat lijkt mij dan wel leuk.
Die kun je ook gewoon zien zonder fb, via YouTube. In het demonstratie topic in NWS staan altijd de linken naar de live.
  Spellchecker vrijdag 10 december 2021 @ 13:39:21 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202552827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Niks mis mee, je mist een boel, maar zeker niet allemaal belangrijke info ;)
Kortom; meer rust in je hoofd ;)

En voor de juice kom je maar lekker hierheen :D
pi_202552866
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:38 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Je ziet wel aan dr kop dat ze erover stresst, of ligt dat aan mij

Ze zegt ‘ik hoop dat je juist aangifte doet’. Als ze dat echt had gehoopt, had ze hem er niet zo dreigend op gewezen in die video.
Idd blufpoker, (ook zij) verhoogt de inzet, vlucht naar voren (om te voorkomen dat er gecalled wordt).
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:42:52 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:39 schreef maily het volgende:

[..]
Niks mis mee, je mist een boel, maar zeker niet allemaal belangrijke info ;)
Kortom; meer rust in je hoofd ;)

En voor de juice kom je maar lekker hierheen :D
Ja maar, ik merk wel dat ik zonder dat soort kanalen wel heel erg achterloop qua informatie :D

Maar eerlijk gezegd liggen mijn interesses ook op een heel ander terrein, maar dit vond ik toch wel heavy genoeg om mezelf een beetje te informeren.
pi_202552975
Ik geloof er nu helemaal geen reet meer van.

Laat die moeder met haar zogenaamde opname en dagboek van haar dochter maar aangifte doen. Dit gezwets gaat nergens meer over. :')
Volgens mij hoeft Marco ook niet te bewijzen dat hij niet aan een minderjarige heeft gezeten maar is het andersom, dat degene die beweert ook bewijst? Of werkt dat niet zo in dit soort situaties?
LEEF!
pi_202553023
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Weer een update in het AD,

Twijfels bij advocaat
Collega-raadsman Johan Mühren verwacht dat het nooit tot een daadwerkelijk onderzoek zal komen. ,,Het is strafrechtelijk gezien nogal een stap om een roddelprogramma voor smaad te vervolgen. Ik heb grote twijfels of het OM dat gaat doen. Het lastige bij dit soort programma’s is dat ze bepaalde informatie gewoon mogen delen en verspreiden. De journalistieke vrijheid prevaleert in dit geval boven het belang van Marco Borsato”, vermoedt Mühren.

Het Openbaar Ministerie is in dit geval niet eens nodig. Borsato maakt meer kans op eerherstel als hij het buiten het OM om probeert, denkt Mühren. ,,Hij kan de verspreiders beter in een civiele zaak aanklagen en een schadevergoeding voor de geleden schade eisen.” Mühren snapt de tactiek van het advocatenteam van Borsato, maar vindt het verzoek ‘wel ver gaan’. ,,Ik vind het behoorlijke verspilling van geld en tijd als het OM zonder een aangifte of wat dan ook een onderzoek start. Een totaal onnodige inzet van het overheidsapparaat, als je het mij vraagt. Die tijd en energie kan beter elders in geïnvesteerd worden.”

De advocaat van Borsato zegt dat specifiek voor deze weg is gekozen. ,,Het onderzoek dat we hebben aangevraagd naar de bron biedt ons in processueel opzicht voordelen. Maar dat maken we nu niet bekend.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)-dit-niet~a67ffa755/
Hoe zit dat dan? als je dus een roddelprogramma bent kun je iemand van allerlei zaken betichten?
pi_202553049
Het is allemaal heel simpel, mensen. Zolang niemand aangifte heeft gedaan tegen Borsato, is het allemaal gelul.
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:02:43 #199
482080 AgnesGru
pi_202553083
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Idd blufpoker, (ook zij) verhoogt de inzet, vlucht naar voren (om te voorkomen dat er gecalled wordt).
Laat haar maar lekker onder ede verklaren, eens kijken of ze dan nog zoveel te zeggen heeft.
pi_202553144
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef theunderdog het volgende:
Het is allemaal heel simpel, mensen. Zolang niemand aangifte heeft gedaan tegen Borsato, is het allemaal gelul.
Mwoah. Je zou niet de eerste zijn die wel naar de politie gaat, maar die niet eens tot het punt van aangifte komt omdat de politie/recherche het allemaal te ingewikkeld lijkt. Maw, als je geen bewegend beeld of gapende wonden kunt overleggen. Stel je ajb niet te veel voor van de bereidwilligheid om een aangifte, waar de politie daadwerkelijk voor aan de bak zal moeten, aan te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')