abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202551591
Ik gooi helemaal geen screenshots neer.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:50:24 #152
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202551617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:38 schreef quirina het volgende:
Hoe komen jullie bij N. uit? Had haar kind meegedaan aan de voice dan?
Trouwens ik vind dat je dit ook niet kan maken ivm privacy van die mensen.
Stel dat je het verkeerd hebt.
Die conclusie is door sommige users hier getrokken omdat ze na 25 jaar ineens is gestopt met werken voor Marco. Geruchten gaan dat het een dochter betreft van een oud-medewerker, zover bekend heeft de dochter van N. dus niet meegedaan met TVK.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202551622
Reactie van het Om, _O-

https://www.ad.nl/binnenl(...)jke-route~a67ffa755/

‘Normaal ga je naar politie’
Het is niet een standaard verzoek, zegt de woordvoerster van het OM. ,,Als je het ergens niet mee eens bent, dan ga je normaal gesproken naar de politie en doe je melding of aangifte. Daarvan is hier geen sprake.” Dit is ‘een andere dynamiek’, zegt ze. ,,Je kunt wel gelijk naar het OM stappen, maar dat is geen gebruikelijke route.”

Of het OM het verzoek inwilligt, is nog niet bekend. ,,Dat verzoek kregen wij gisteravond om 19.00 uur gestuurd. Dus dat moeten we nog beoordelen. Als de tijd rijp is dan kunnen we hier iets over zeggen.”
pi_202551648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Die conclusie is door sommige users hier getrokken omdat ze na 25 jaar ineens is gestopt met werken voor Marco. Geruchten gaan dat het een dochter betreft van een oud-medewerker, zover bekend heeft de dochter van N. dus niet meegedaan met TVK.
En die dochter zou niet toevallig ook op de bbq kunnen zijn geweest?
Niemand zegt dat het een oud deelneemster is geweest.
pi_202551670
Dit lijkt meer op een soort geblaf om mensen weg te jagen dan wat anders.
pi_202551676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Reactie van het Om, _O-

Het is niet een standaard verzoek, zegt de woordvoerster van het OM. ,,Als je het ergens niet mee eens bent, dan ga je normaal gesproken naar de politie en doe je melding of aangifte. Daarvan is hier geen sprake.” Dit is ‘een andere dynamiek’, zegt ze. ,,Je kunt wel gelijk naar het OM stappen, maar dat is geen gebruikelijke route.”

Of het OM het verzoek inwilligt, is nog niet bekend. ,,Dat verzoek kregen wij gisteravond om 19.00 uur gestuurd. Dus dat moeten we nog beoordelen. Als de tijd rijp is dan kunnen we hier iets over zeggen.”
Precies. Marco blaft maar bijt niet door.
  vrijdag 10 december 2021 @ 11:58:20 #157
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202551727
Sorry, verkeerde topic :X
pi_202551823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Precies. Marco blaft maar bijt niet door.
Jawel hij gaat dan mensen en kanalen aanklagen wegens smaad en laster.
pi_202551876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:07 schreef quirina het volgende:

[..]
Hij heeft nog geen aangifte gedaan als ik het zo lees dus ik wens hem veel succes in het OM in beweging te krijgen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:16:34 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202551911
quote:

[..]
Dat had hij nu ook wel kunnen doen maar heeft hij niet gedaan, hij vraagt het OM te onderzoeken wie/wat de bron is van die kanalen.

Het blijft een vreemde constructie want die juice-kanalen zijn degenen die zich schuldig maken aan smaad cq laster, en daar had hij al een aanklacht over in kunnen dienen, de zoektocht naar de bron van die juice-kanalen is eigenlijk helemaal niet van belang.

Uit de papieren krant van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202551917
quote:

[..]
Dan moet die eerst aangifte doen bij de politie zoals normale mensen doen.
pi_202551946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat had hij nu ook wel kunnen doen maar heeft hij niet gedaan, hij vraagt het OM te onderzoeken wie/wat de bron is van die kanalen.

Het blijft een vreemde constructie want die juice-kanalen zijn degenen die zich schuldig maken aan smaad cq laster, en daar had hij al een aanklacht over in kunnen dienen, de zoektocht naar de bron van die juice-kanalen is eigenlijk helemaal niet van belang.

Uit de papieren krant van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die juicekanalen begonnen deze zomer pas met berichten over Marco, hij zal dus in 2020 met iets anders bezig zijn geweest.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:23:05 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_202551975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Reactie van het Om, _O-

Als een ware Willem Engel meldt hij zich bij het verkeerde loket.

Desalniettemin: het is zijn goed recht in actie te komen indien er aanhoudend onwaarheden over hem verspreid worden door bepaalde kanalen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:26:10 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202552017
Het OM heeft het verzoek gisteren om 19.00 uur ontvangen... hoe laat kwam het breaking persbericht bij Boulevard binnen?

Dus Borsato is anderhalf jaar geleden al bij Knoops binnengestapt inzake deze kwestie en gisteren was ee binnen een uur een verzoek bij het OM neergelegd en een persbericht dat er een verzoek bij het OM was neergelegd :N

Ronduit bizar, dit verbaast me van Knoops ook, die moet beter weten dan dit, tenzij hij behoorlijk met zijn rug tegen de muur staat.

Dat persbericht van gisteren was dus vooral een reactie omdat niet reageren niet meer kon, en de reactie is dusdanig bijzonder dat het daar nu over gaat en niet over de inhoud.

Ergo: het is een afleidingsmanoeuvre, net zoals wanneer je iemand aanspreekt op zijn gedrag en er dan vervolgens een discussie ontstaat over de toon waarmee je iemand aangesproken hebt en het gedrag zelf weer niet besproken wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:31:40 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202552097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die juicekanalen begonnen deze zomer pas met berichten over Marco, hij zal dus in 2020 met iets anders bezig zijn geweest.
Nee, er staat letterlijk in het persbericht:
"Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes".

Dat ging dus niet over iets anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2021 @ 12:40:46 #166
70532 loveli
N
pi_202552190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:26 schreef Leandra het volgende:
Het OM heeft het verzoek gisteren om 19.00 uur ontvangen... hoe laat kwam het breaking persbericht bij Boulevard binnen?
quote:
Telegraaf plaatste het om 19:22.
crap in = crap out
pi_202552212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 02:01 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Ik heb nergens iets gelezen over verkrachting of penetratie,
Wel over het bepotelen van jonge vrouwen/ minderjarige meisjes. Meisjes die dromen van een zangcarrière en torenhoog tegen hem opkeken (figuurlijk) en die hij ook nog mede moest jureren. Dat is zoooo fout en dat is misbruik. Het is niet zo dat je alleen maar beschadigd en gekwetst wordt als zo'n ouwe vent je penetreert. Van ongewenste aanrakingen (en de angst voor meer) kun je je ook behoorlijk overstuur en onveilig voelen. Dat kan echt je leven negatief veranderen.
Ja, maar die geruchten hoeven niet waar te zijn. Er bestaan ook mensen die daarover liegen, wist je dat?

En vooral een publiek figuur met veel geld zijn mensen wraakzuchtig naar en jaloers op. Betekent overigens ook niet automisch dat hij onschuldig is. Maar ik vind het heel heftig dat mensen zo snel conclusies trekken mbt van deze zaak, welke van de 2 kanten dan ook!
pi_202552214
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, er staat letterlijk in het persbericht:
"Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes".

Dat ging dus niet over iets anders.
Ik bedoel, toen waren de kanalen er niet mee bezig. Er werd dus geroddeld maar niet door Yvonne of Jan.
pi_202552235
quote:

Ergo: het is een afleidingsmanoeuvre, net zoals wanneer je iemand aanspreekt op zijn gedrag en er dan vervolgens een discussie ontstaat over de toon waarmee je iemand aangesproken hebt en het gedrag zelf weer niet besproken wordt.
Marco doet een Sylvanaatje.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:45:22 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202552251
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Marco doet een Sylvanaatje.
Die had het nou net wel over wat er tegen haar gezegd werd en Ockje maakte daar een discussie over de timing van Sylvana van.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:46:01 #171
482080 AgnesGru
pi_202552262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En die dochter zou niet toevallig ook op de bbq kunnen zijn geweest?
Niemand zegt dat het een oud deelneemster is geweest.
Geen idee of die dochter wel of niet op de BBQ is geweest. Maar om nou te stellen dat het een wraakactie van N. is of dat haar dochter wat is overkomen, dat kan je niet als feit gaan neerzetten.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:50:26 #172
482080 AgnesGru
pi_202552311
quote:
Rond 19:20
pi_202552312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Geen idee of die dochter wel of niet op de BBQ is geweest. Maar om nou te stellen dat het een wraakactie van N. is of dat haar dochter wat is overkomen, dat kan je niet als feit gaan neerzetten.
Dochters :D
pi_202552333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Daarom staat er ook dat ik dat denk. Wie is er anders bezig met een boek?
pi_202552340
video Yvonne

Wauw:

Ik heb niets strafbaars benoemd, Dennis en Jan wel en hebben hem ook beschuldigd.

Statement van gisteren en verzoek aan OM is een rookgordijn.

RoddelPraat loopt gevaar, ik niet want zeer bewust en strategisch met dit proces omgegaan.

Vertrouwensband met moeder en dochter. Al een half jaar contact en bewijs.

En een bedreiging aan 'Stalko' dat in het geval van een smaad/laster-proces het bewijs
verplicht zal worden geopenbaard. Ik kan me niet voorstellen dat je dat risico zou willen lopen.

Maw, ze denkt dat ze ermee wegkomt omdat ze de Borsato's enkel van vreemdgaan heeft beschuldigd
en geen strafbare feiten heeft benoemd (niet zo roekeloos geweest als Dennis en Jan).

[ Bericht 57% gewijzigd door JourneyBlue op 10-12-2021 13:16:47 ]
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:54:56 #176
482080 AgnesGru
pi_202552355
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:56:44 #177
482080 AgnesGru
pi_202552368
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daarom staat er ook dat ik dat denk. Wie is er anders bezig met een boek?
Lees dit even terug:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit gaat toch om die mega fan Nathalie? Zoveel jaar vrijwilligerswerk, bakken met geld besteed aan Marco, uiteindelijk de gewenste seks met Marco om vervolgens gedumpt te worden voor Tessa.

Hoe lang heeft ze achter hem aangerend? 25 jaar toch? Twee jaar geleden werd dat contact abrupt beëindigd,
Voor wie zou Marco dan advies ingewonnen hebben bij Knoops? Zes maanden later?
Wie gaat er nu een boek schrijven over die tijd?

Dit is een Nathalie VS Marco oorlog en ik vermoed dat Nathalie genoeg munitie heeft.
pi_202552415
Opvallend dat hij bij Boulevard met fluwelen handjes wordt aangepakt en dat er vooral wordt gehamerd op dat er nog niks bewezen is.

Toch wel zum kotzen omdat ze normaliter wel alle bagger over iemand vermelden
pi_202552443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Met Maan heeft ie wel bewezen dat ie niet vies is van een jong blaadje.
pi_202552498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Met Maan heeft ie wel bewezen dat ie niet vies is van een jong blaadje.
Waar hij een soort machtsverhouding mee heeft...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')