Ik heb nergens iets gelezen over verkrachting of penetratie,quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?
Dat klinkt voor mij dus niet logisch en waar ik twijfels over heb. Dus er gaan twee scenario’s door mijn hoofd, 1 waarin ik hem de voordeel van de twijfel geef en de andere scenario het tegenovergestelde.
Die man begrijpt als vader zijnde toch de angst van elke vader zijnde?
Ff opletten in een actieve gate...quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes,’ begint het statement. ‘Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren.’
Is dat al zo lang aan de gang?
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
Omdat het statement zo duidelijk was:
[ afbeelding ]
Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
die krijgt nu het OM op haar dak, evenals roddelpraat. (als het OM inderdaad meegaat in het onderzoek natuurlijk, iets wat ik betwijfel)quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
Er zijn meer slachtoffers. Dan is de bron aanpakken een goede manier die heet zwijgen op te leggenquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef Benny het volgende:
Het onderzoek naar de bron zou niet moeilijk hoeven zijn natuurlijk.
En er is wel een naam (The Voice Kidskandidate, toen 13 jaar) die inmiddels meermaals voorbij is gekomen en genoemd op verschillende plekken. Maar goed... Daar gaat het niet om.
Het wordt tijd dat Marco uit zijn verdrietholletje kruipt en wat duidelijker communiceert. Deze vaagheid helpt hem natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
Omdat het statement zo duidelijk was:
[ afbeelding ]
Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:42 schreef Sfancta het volgende:
Wie is Yvonne? Is dat de nieuw opgestane vrouwelijke Peter R de Vries? Of gewoon een oud lid uit K3 ofzo dat niet gewoon wil werken zeg maar?
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:43 schreef Donna het volgende:
[..]
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingenquote:Geert-Jan Knoops zegt ook: „In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die ’schuldig’ zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.”
Zij heeft een juice channel (zeg een roddelkanaal) op Instagram. Dit soort kanalen zijn de laatste tijd nogal in opmars. Deze delen nieuwtjes/roddels eerder dan de traditionele roddelbladen (Privé/Story/Weekend enz). Evert Santegoeds is hoofdredacteur van de Privé.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?
De buurman van Ludo Sanders?
Maar even serieus, wie zijn die mensen zoals Yvonne? Wat hebben ze er zelf aan? Clicks oftewel geld?
Je geeft daarmee een signaal af dat je je helemaal veilig voelt als een onafhankelijk instituut naar jouw gedoe en wat mensen er over zeggen onderzoek doet. Het geeft voor mijn gevoel weer: kijk maar hoor, ik heb niks te verbergen. Hij heeft namelijk geen grip, inbreng of invloed op de uitkomst van het OM. Hij had ook een detective in kunnen inhuren en zo kunnen vaststellen waar deze bron zich bevindt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef Fosive het volgende:
Ik blijf het een vage constructie vinden, om het OM te verzoeken onderzoek te doen naar de bron.
Als ik ten onrechte zou worden beticht van kindermisbruik zou ik aangifte doen, geen briefje naar het OM of ze eventueel tijd hebben om te kijken naar hoe en wat.
quote:Verbazing om uitlatingen collega op tv
Knoops: ’Natuurlijk ontkent Marco beschuldigingen’
Het is wel aangevuld omdat het niet werd begrepen. En met name omdat mr. Stenger bij Beau een aantal dingen riep.quote:Volgens Carry Knoops, die samen met haar man prof. dr. mr. Geert-Jan Knoops het advocatenduo van Marco Borsato vormt, is het 'voor een goed lezer evident' dat iemand die onderzoek laat doen naar 'roddel' en 'insinuaties' deze nadrukkelijk ontkent. De twee raadslieden van de zanger reageren tegenover De Telegraaf daarmee op uitlatingen die strafrechtadvocate mr. Clarice Stenger donderdagavond op televisie deed in het programma Beau.
Geert-Jan Knoops zegt ook: ,,In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die 'schuldig' zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.
Stenger denkt dat de advocaten het misschien bewust vaag hebben gehouden zonder ontkenning omdat er bijvoorbeeld nog geen strategie is uitgestippeld. ,,Maar aan de andere kant roept het heel veel vragen op en kan je je afvragen of het wel een handig statement is. Want die olievlek, waar iedereen het de hele tijd over heeft , die spreidt zich langzaam uit. Dit is gewoon een vlek waar ze in wrijven."
Knoops' Advocaten maakte eerder donderdagavond bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties.""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |