abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202548784
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 01:24 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?

Dat klinkt voor mij dus niet logisch en waar ik twijfels over heb. Dus er gaan twee scenario’s door mijn hoofd, 1 waarin ik hem de voordeel van de twijfel geef en de andere scenario het tegenovergestelde.

Die man begrijpt als vader zijnde toch de angst van elke vader zijnde?
Ik heb nergens iets gelezen over verkrachting of penetratie,
Wel over het bepotelen van jonge vrouwen/ minderjarige meisjes. Meisjes die dromen van een zangcarrière en torenhoog tegen hem opkeken (figuurlijk) en die hij ook nog mede moest jureren. Dat is zoooo fout en dat is misbruik. Het is niet zo dat je alleen maar beschadigd en gekwetst wordt als zo'n ouwe vent je penetreert. Van ongewenste aanrakingen (en de angst voor meer) kun je je ook behoorlijk overstuur en onveilig voelen. Dat kan echt je leven negatief veranderen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 02:46:12 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202548822
twitter

Tim den Besten maakt zeer pikante grap over Marco Borsato

Tim den Besten maakt in zijn nieuwe programma Van Kaag tot Kardashian een behoorlijk pikante grap over Marco Borsato. Hij verwijst daarmee naar de bizarre geruchten die er over hem rondgaan.

Marco Borsato ligt onder vuur vanwege geruchten over grensoverschrijdend gedrag tegen meisjes van 13 en 15 jaar oud. De zanger heeft aan RTL Boulevard laten weten dat hij met een verklaring komt op een moment dat het hem goed uitkomt. Ondertussen worden de geruchten door alle traditionele media, op de Story na, verzwegen.

Pijnlijke grap

Wel worden er in diezelfde media volop verwijzingen geplaatst naar en grapjes gemaakt over die geruchten. Zo zagen ruim 2 miljoen mensen afgelopen zaterdag hoe Niels van der Laan in Even Tot Hier een zeer pijnlijk grapje maakte over het quarantainehotel dat toch niet zo hermetisch afgesloten bleek: “Het is nog veiliger om bij Marco Borsato te logeren!”

En nu komt ook Tim den Besten met een behoorlijk pikante grap over de geruchten. In de nieuwe VPRO-talkshow Van Kaag tot Kardashian, die door de Volkskrant ‘best grappig‘ is genoemd, wijst hij op de aanstaande samenwerking tussen Emma Heesters met Marco.

‘Wel meerderjarig?’

Tim: “Zangeres Emma Heesters, bekend natuurlijk van ehhh… muziek, gaat een nummer uitbrengen samen met Marco Borsato. Ze noemt het een droom voor iedere artiest. Nou, het is te hopen dat Emma net zo veel van zingen en n°°ken houdt als Marco, dan komt het helemaal goed.”

Co-host Krista Arriëns: “Is ze wel meerderjarig dan?”

Tim daarop snoeihard: “Ik hoop het… Voor de verandering.” :D _O- _O-

Fragment

De pittige grap van Tim kunt u onderstaand bekijken:

https://www.mediacourant.(...)-over-marco-borsato/
  vrijdag 10 december 2021 @ 03:30:14 #103
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202548859
Ai ai ai .... het houdt niet op
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202548880
Tim den Besten is een engnek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202548999
En zo niet grappig én een onwijze eigengeiler :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202549152
‘Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes,’ begint het statement. ‘Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren.’

Is dat al zo lang aan de gang?
pi_202549251
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 07:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes,’ begint het statement. ‘Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren.’

Is dat al zo lang aan de gang?
Ff opletten in een actieve gate...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:16:23 #108
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202549356
Omdat het statement zo duidelijk was:

Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202549378
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:

[ afbeelding ]

Edit:
Komt uit dit artikel:
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
pi_202549393
Het onderzoek naar de bron zou niet moeilijk hoeven zijn natuurlijk.

En er is wel een naam (The Voice Kidskandidate, toen 13 jaar) die inmiddels meermaals voorbij is gekomen en genoemd op verschillende plekken. Maar goed... Daar gaat het niet om.
pi_202549394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:

[..]
die krijgt nu het OM op haar dak, evenals roddelpraat. (als het OM inderdaad meegaat in het onderzoek natuurlijk, iets wat ik betwijfel)
En als er dan gevraagd wordt naar bronnen, of waar de roddels vandaan komen, zal hun antwoord zijn.
"Dat heb gestaan op Facebook" (of twitter, of ergens anders op internet).

Want ze wisten nooit meer dan hier in dit topic, ze deden altijd alsof ze contacten hadden links en rechts, maar ik geloof dat dat meer interessant doennerij was dan waarheid.
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:33:29 #112
482080 AgnesGru
pi_202549443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:

[..]
Blijkbaar niet :D
pi_202549486
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef Benny het volgende:
Het onderzoek naar de bron zou niet moeilijk hoeven zijn natuurlijk.

En er is wel een naam (The Voice Kidskandidate, toen 13 jaar) die inmiddels meermaals voorbij is gekomen en genoemd op verschillende plekken. Maar goed... Daar gaat het niet om.
Er zijn meer slachtoffers. Dan is de bron aanpakken een goede manier die heet zwijgen op te leggen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202549491
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:

[ afbeelding ]

Edit:
Komt uit dit artikel:
Het wordt tijd dat Marco uit zijn verdrietholletje kruipt en wat duidelijker communiceert. Deze vaagheid helpt hem natuurlijk helemaal niet.

Iedereen en zn tante Bep uit Hengelo gaat nu denken "zou het dan toch? Hij ontkent het niet!".
pi_202549502
Wie is Yvonne? Is dat de nieuw opgestane vrouwelijke Peter R de Vries? Of gewoon een oud lid uit K3 ofzo dat niet gewoon wil werken zeg maar?
  Moderator/colorchick vrijdag 10 december 2021 @ 08:43:12 #116
382129 crew  Donna
pi_202549507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:42 schreef Sfancta het volgende:
Wie is Yvonne? Is dat de nieuw opgestane vrouwelijke Peter R de Vries? Of gewoon een oud lid uit K3 ofzo dat niet gewoon wil werken zeg maar?
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.
pi_202549516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:43 schreef Donna het volgende:

[..]
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?

De buurman van Ludo Sanders?

Maar even serieus, wie zijn die mensen zoals Yvonne? Wat hebben ze er zelf aan? Clicks oftewel geld?
pi_202549522
Dus Borsato kiest nu toch maar de tegenaanval omdat het niet overwaait.

Interessant.
pi_202549594
Ik blijf het een vage constructie vinden, om het OM te verzoeken onderzoek te doen naar de bron.

Als ik ten onrechte zou worden beticht van kindermisbruik zou ik aangifte doen, geen briefje naar het OM of ze eventueel tijd hebben om te kijken naar hoe en wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2021 08:54:41 ]
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:58:05 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202549620
quote:
Geert-Jan Knoops zegt ook: „In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die ’schuldig’ zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.”

Nou dan heb ik nieuws voor je:

Dit is een italiaanse lover en zo onbetrouwbaar heb je ze nog niet eerder gehad in je praktijk :7
  vrijdag 10 december 2021 @ 08:59:07 #121
482080 AgnesGru
pi_202549632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:44 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?

De buurman van Ludo Sanders?

Maar even serieus, wie zijn die mensen zoals Yvonne? Wat hebben ze er zelf aan? Clicks oftewel geld?
Zij heeft een juice channel (zeg een roddelkanaal) op Instagram. Dit soort kanalen zijn de laatste tijd nogal in opmars. Deze delen nieuwtjes/roddels eerder dan de traditionele roddelbladen (Privé/Story/Weekend enz). Evert Santegoeds is hoofdredacteur van de Privé.
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:02:36 #122
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202549657
twitter

Goh
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:05:52 #123
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202549689
Angela de Jong zei het wel treffend over de Juice kanalen....
Ze hoeven de bnners niet te vriend te houden, zitten niet te wachten op uitnodigingen voor kraambezoek of bij de lancering van een plaat....

Daarom doen ze niet zo schijnheilig als de reguliere media en houden ze niks achter....
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:06:22 #124
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202549698
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef Fosive het volgende:
Ik blijf het een vage constructie vinden, om het OM te verzoeken onderzoek te doen naar de bron.

Als ik ten onrechte zou worden beticht van kindermisbruik zou ik aangifte doen, geen briefje naar het OM of ze eventueel tijd hebben om te kijken naar hoe en wat.
Je geeft daarmee een signaal af dat je je helemaal veilig voelt als een onafhankelijk instituut naar jouw gedoe en wat mensen er over zeggen onderzoek doet. Het geeft voor mijn gevoel weer: kijk maar hoor, ik heb niks te verbergen. Hij heeft namelijk geen grip, inbreng of invloed op de uitkomst van het OM. Hij had ook een detective in kunnen inhuren en zo kunnen vaststellen waar deze bron zich bevindt.

OM als uitvoerder verzoeken heeft daardoor een meer neutrale uitstraling.

Zo'n verzoek zou je van iemand die zich daadwerkelijk met dit soort zaken bezig houdt, minder gauw verwachten denk ik, want als ze iets vinden hang je meteen.
pi_202549723

quote:
Verbazing om uitlatingen collega op tv
Knoops: ’Natuurlijk ontkent Marco beschuldigingen’
quote:
Volgens Carry Knoops, die samen met haar man prof. dr. mr. Geert-Jan Knoops het advocatenduo van Marco Borsato vormt, is het 'voor een goed lezer evident' dat iemand die onderzoek laat doen naar 'roddel' en 'insinuaties' deze nadrukkelijk ontkent. De twee raadslieden van de zanger reageren tegenover De Telegraaf daarmee op uitlatingen die strafrechtadvocate mr. Clarice Stenger donderdagavond op televisie deed in het programma Beau.
Geert-Jan Knoops zegt ook: ,,In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die 'schuldig' zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.
Stenger denkt dat de advocaten het misschien bewust vaag hebben gehouden zonder ontkenning omdat er bijvoorbeeld nog geen strategie is uitgestippeld. ,,Maar aan de andere kant roept het heel veel vragen op en kan je je afvragen of het wel een handig statement is. Want die olievlek, waar iedereen het de hele tijd over heeft , die spreidt zich langzaam uit. Dit is gewoon een vlek waar ze in wrijven."

Knoops' Advocaten maakte eerder donderdagavond bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties.""
Het is wel aangevuld omdat het niet werd begrepen. En met name omdat mr. Stenger bij Beau een aantal dingen riep.

Schijnbaar wordt elk woord gewogen en in zijn nadeel geïnterpreteerd.
De meest vage theorieën dat hij om een onafhankelijk onderzoek zou hebben gevraagd, wetende dat hij dat niet zal krijgen waarna hij dan de onafhankelijkjheid van het OM kan betwisten.
Of er zo achter kan komen of er al een strafrechtelijk onderzoek loopt en wat de status daarvan is.

[ Bericht 6% gewijzigd door JourneyBlue op 10-12-2021 09:22:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')