https://www.rtlboulevard.(...)e-borsato-uit-elkaarquote:Marco (53) en Leontine (52) Borsato hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat heeft het management van Marco laten weten aan RTL Boulevard.
Marco laat op zijn social media weten: "Na een huwelijk van meer dan twintig jaar hebben we met pijn in onze harten besloten om uit elkaar te gaan. We zijn dankbaar voor de mooie jaren die ons samen zijn gegeven. We vragen iedereen om ons en de kinderen en rust en privacy te geven om dit te kunnen verwerken."
Geruchten:
De geruchten van een eventuele scheiding gingen al een tijdje. De affaire van de zanger met Iris Hond zorgde ervoor dat de relatie van Marco en Leontine onder een vergrootglas kwam te liggen. Toch leek het na de misstap van de zanger beter dan ooit te gaan met het stel. Tot januari dit jaar. Toen werd bekend dat Marco met een burn-out thuis zit. De geruchtenmachine draaide weer overuren: was er meer gaande in huize Borsato? Tegenover RTL Boulevard ontkenden ze steeds dat er iets aan de hand was. Nu blijkt toch dat de meeste dromen bedrog zijn en is het moment daar dat het koppel uit elkaar gaat.
Marco en Leontine zijn al jaren hét showbizzkoppel van Nederland. Voor het stel was het zo'n 23 jaar geleden liefde op het tweede gezicht. Leontine vertelde ooit in een interview met Libelle dat ze allebei nog in een relatie zaten toen ze elkaar leerden kennen. Bij de tweede ontmoeting waren ze allebei weer vrijgezel en toen sloeg de vonk écht over. Dat het meteen raak was, blijkt wel uit het feit dat Marco na drie maanden al op één knie ging. Op 22 mei 1998 gaven ze elkaar het jawoord.
In november 1998 werd zoon Luca geboren, in 2001 zoon Senna en in 2002 dochter Jada.
Ze zijn inmiddels weer bij elkaar en zooooooooooooo verliefd!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, het duizelt me inmiddels.
Kunnen we een lijstje maken van Borsato’s amoureuze oeuvre?
- oprichtster War Child, Willemijn Verloop, 15 jaar terug
- Merel van het failliete bedrijf van Marco, wanneer...?
- Iris Hond, 10 ? jaar terug
- Maan, vermeend, na winst VOH
- Fanbondsvrouw Martine t/m september 2019?
Vraagtekens:
- Weer contact met ex Denise?
- Braziliaanse zwanger gemaakt?
Missen we nog (vermeende) amourettes?
Maar in de schaduwen lurkt een schandaal met minderjarige meisjes.... of toch niet?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
MARCO BORSATO OVER LEONTINE: HAD IK AL GEZEGD DAT IK VAN DEZE VROUW HOUD?
Het was een heerlijk zonnig weekend en ook Marco Borsato en zijn Leontine hebben daarvan genoten. De brunette deelt een gezellige foto van hen samen en de liefde spat overduidelijk van het scherm.
En of dat niet genoeg is, plaatst de zanger er ook nog eens een zoete tekst bij: 'Did I mention I love this woman' oftewel, 'Had ik al gezegd dat ik van deze vrouw houd?'
Scheiding
Je zou bijna vergeten dat Marco en Leontine vorig jaar zijn gescheiden. Er is een dikke streep gezet onder het roerige verleden en de twee hebben overduidelijk opnieuw voor elkaar gekozen. In een exclusief interview met Story vertelden de twee over de moeilijke tijd en over hoe ze hun gezamenlijke toekomst zien.
Latten
Marco Borsato en Leontine Ruiters zijn aan de volgende fase van hun relatie begonnen. Liet de zanger in juni van dit jaar weten dat Leontine en hij weer verkering hebben, nu laten ze weten weer een stap verder te zijn. ‘We zijn aan het latten,’ verklaarde Marco aan Story. ‘We delen twee huizen en zijn of bij de een of bij de ander. Het gaat echt fantastisch. Ik ben zo gelukkig, en heel dankbaar dat we deze kans hebben gekregen. Alles wat we nu doen, welke stap we ook nemen, is een heel bewuste keuze. We houden ons eigen tempo aan. We kijken ook niet te ver vooruit. Het is niet zo dat we nu bij de dag leven. Daarvoor is ons gevoel te sterk. Maar we kijken wel verder vooruit dan een maand.’
https://www.story.nl/arti(...)-van-deze-vrouw-houd
Ik blijf erbij dat die 2 nooit gescheiden zijn geweest.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond die songteksten al verschrikkelijk, maar nu we dit allemaal weten zijn ze echt om van te kotsen.
SPOILER: Zo klopt het beter...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door timmmmm op 09-12-2021 22:27:47 ]
Ik heb de verklaring niet gehoord. Maar is Knoops in 2020 ingeschakeld vanwege alle roddels over het vreemdgaan (naast Iris Hond, wat toegegeven is) of echt over het minderjarige meisje?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:01 schreef Leandra het volgende: Medio 2020 Knoops al ingeschakeld.... dat vind ik nogal wat. Dan moeten de roddels toen ook al behoorlijk rondgegaan zijn.
Waarschijnlijk een eenmalig consult. Wel gewichtig om te vermelden in statement.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb de verklaring niet gehoord. Maar is Knoops in 2020 ingeschakeld vanwege alle roddels over het vreemdgaan (naast Iris Hond, wat toegegeven is) of echt over het minderjarige meisje?
De spreekwoordelijke Italiaanse emmer gaat overlopen vrindquote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moet die nonsens van dat Looijkartel nou hier? Dat is toch allemaal bullshit van een stel internetpesters
Iig (wel kort) meerderjarig toen ze aan TVOH mee deed.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe oud was Maan toen hij haar neukte?
Wat een onzin. Poch is terecht vrijgesproken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef sly-nl het volgende:
Mja, die Knoops met een matig geweten, vind ik, liet zich ook graag in met Julio Poch. En nog succesvol ook m.b.t. centjes terugkrijgen van de staat (omdat NL meewerkte aan uitlevering).
Als je je goed verdiept in die hele Poch-historie, de gepubliceerde feiten, smoesjes van Poch en dubieuze verklaringen over z'n activiteiten in Argentinië, is het een wonder dat die gast vrij is gekomen m.i. (Maar da's een ander verhaal:)
Marco is wat aan de late kant met z'n respons, maar moest iets doen. Erger dan hoe het er voor hem uitzag kon het sowieso niet. Zo'n heilig hypocriet boontje met 'status' als advocaat zal de gemoederen wel laten rusten, hoopt Marco..
ik moet het nog zien
Dat het je maar veel volgers op mag leverenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke Italiaanse emmer gaat overlopen vrind
Nee, dan draai je het om. Bedoelde ik uiteraard ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:02 schreef Leandra het volgende: [..] Nou ja, als iedere vreemdganger ook aan minderjarigen zou zitten dan liepen er weinig volwassen mannen meer vrij rond.
Niet mijn account.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat het je maar veel volgers op mag leveren
Yeah right. Als je de Telegraaf of de Donald Duck leest wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat een onzin. Poch is terecht vrijgesproken.
Niets gezien nog???quote:Op donderdag 9 december 2021 22:14 schreef superniger het volgende:
Angela de Jong nu over Marco Borsato bij Beau.
Zo ging het bij Harvey Weinstein ook toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:17 schreef vencodark het volgende:
Het gaat er bij mij trouwens niet in dat er werkelijk sprake is van zeer ernstige feiten. Ik vind dat echt moeilijk te geloven.
Zover we weten begon de roddel met een meisje dat iets in haar dagboek heeft geschreven toch?
Dus hij heeft haar misschien verkeerd aangeraakt.
Nu gaan de wildste verhalen los. Bizar.
En die Engelse verlap Harry glitterquote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zo ging het bij Harvey Weinstein ook toch?
Zou Leontine bij hem blijven?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Zijn carrière is sws voorbij nu, ook als hij niet schuldig is. Die laksheid van hem qua reageren en doen ergert me enorm.
Wie moet anders die tripjes naar Leco betalen om haar kapsel voor de zoveelste keer te laten aanranden?quote:
Niet hetzelfde wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die misbruikte volwassenen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet hetzelfde wat mij betreft.
Geen idee, maar het is in dat opzicht wel opvallend dat dit topic in de reeks van 15 maart 2020 tot 13 maart 2021 liep: SHO / Borsato gate Deel 2: De vreemdgaande fanclubneukerquote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb de verklaring niet gehoord. Maar is Knoops in 2020 ingeschakeld vanwege alle roddels over het vreemdgaan (naast Iris Hond, wat toegegeven is) of echt over het minderjarige meisje?
Het ergert jou enorm dus zijn carrière is voorbij?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Zijn carrière is sws voorbij nu, ook als hij niet schuldig is. Die laksheid van hem qua reageren en doen ergert me enorm.
Volwassenenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Angela had vandaag in de krant al een heel stuk over Borsato, dus die zal daar idd haar mening wel over hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kijk geen Beau en ga pitten, maar verwacht natuurlijk wel verslag van wat er door Angela bij Beau wordt besproken,.
Dit is immers het liveblog.
Die timing is vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is in dat opzicht wel opvallend dat dit topic in de reeks van 15 maart 2020 tot 13 maart 2021 liep: SHO / Borsato gate Deel 2: De vreemdgaande fanclubneuker
Qua media was er medio 2020 dus eigenlijk heel weinig te beleven, anders hadden we geen jaar over het topic gedaan
Zeker niet als je de andere topics in de reeks bekijkt: Topicreeks: Het is de waarheid: Marco en Leontine Borsato uit elkaar
Zowel de topics daarvoor als daarna gingen in enkele dagen, weken tot maximaal 2 maanden vol.
Dat is onzin wat je zegt.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Volwassenen
Idk maar Marco heeft zelf kinderen die duidelijk veel van hem houden.
Als hij echt kinderen verkrachtte, dan zou die denk ik ook aan zn kinderen gezeten hebben lijkt mij. Die kinderen lijken echter heel blij te zijn met hun vader.
Ik kan er gewoon niet bij dat hij kinderen heeft verkracht. Wel aangeraakt op verkeerde plekken en flirterig gedrag misschien zoals andere smeerlapjes.
Uhu. Hij heeft haar net verkeerd aangeraakt en raakte perongeluk haar geslachtsdelen tijdens het BBQ'en.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:17 schreef vencodark het volgende:
Het gaat er bij mij trouwens niet in dat er werkelijk sprake is van zeer ernstige feiten. Ik vind dat echt moeilijk te geloven.
Zover we weten begon de roddel met een meisje dat iets in haar dagboek heeft geschreven toch?
Dus hij heeft haar misschien verkeerd aangeraakt.
Nu gaan de wildste verhalen los. Bizar.
Ohja, maar dan valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Volwassenen
Als hij echt kinderen verkrachtte, dan zou die denk ik ook aan zn kinderen gezeten hebben lijkt mij. Die kinderen lijken echter heel blij te zijn met hun vader.
Ik kan er gewoon niet bij dat hij kinderen heeft verkracht. Wel aangeraakt op verkeerde plekken en flirterig gedrag misschien zoals andere smeerlapjes.
Vertaal het nog eens.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Uhu. Hij heeft haar net verkeerd aangeraakt en raakte perongeluk haar geslachtsdelen tijdens het BBQ'en.
Dus tsja... hoe kwam Marco daar dan terecht?quote:De advocaten van Knoops’ advocaten staan in beginsel alleen verdachten bij en werken zowel op basis van gefinancierde rechtsbijstand als op betalende basis.
Henk en Ingrid kijken ook naar Beauquote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef Leandra het volgende:
Die Clarice Stenger zit ook bij Beau maar darn.. dat is dan advocate, wat een ehm, ik weet niet wat eigenlijk maar haar manier van uitleggen, vragen enz. stoort me enorm, alsof ze groep 3 als publiek heeft.
Als het echt volstrekte gebakken lucht was had hij allang gereageerd. Van de daken geschreeuwd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Dat zeiden we toch al toen ze op vrijdagochtend ineens de vibe niet meer voelde en alleen nog minder heftige juice wilde brengen blablabla (terwijl ze de avond daarvoor nog helemaal losging op 'Stalko').quote:Op donderdag 9 december 2021 22:47 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, we kunnen nu wel vrij zeker gokken dat Yvonne met d'r Starbucks beker een briefje van Knoops heeft gehad en goed genoeg weet wie Knoops is om daar niet mee te fucken.
Ja, daar gingen we sowieso wel vanuit maar een briefje van Knoops is wel een ander verhaal dan van zomaar een advocaatquote:Op donderdag 9 december 2021 22:59 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zeiden we toch al toen ze op vrijdagochtend ineens de vibe niet meer voelde en alleen nog minder heftige juice wilde brengen blablabla (terwijl ze de avond daarvoor nog helemaal losging op 'Stalko').
Maar goed, nu plaatst ze weer een #MeToo-Rebus en komt morgen met een nieuwe video.
Uhm Marco Borsato is een artiest met 30 jaar ervaring, zijn in al die jaren opgebouwde reputatie (en die van Leontine) wordt al maandenlang om zeep geholpen door Life of Yvonne, Juicechannel en Roddelpraat.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar gingen we sowieso wel vanuit maar een briefje van Knoops is wel een ander verhaal dan van zomaar een advocaat
Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vond dat Clarice Stenger wel wat goede punten aandroeg bij Beau. Zo wordt in het statement niet duidelijk waarom Borsato vorig jaar hulp zocht bij het advocatenkantoor. Was dat om te onderzoeken of er sprake was van smaad? Om te achterhalen of hij een strafbaar feit had gepleegd? Wat was de hulpvraag?
En ook legde ze uit dat dit geen normale gang van zaken was, om het OM te vragen onderzoek te doen naar bronnen. De normale gang van zaken zou zijn een aangifte tegen smaad, en dan gaat het OM er mee aan de slag.
Dat om zeep helpen doet ie toch echt zelf. Actie —> reactie.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Uhm Marco Borsato is een artiest met 30 jaar ervaring, zijn in al die jaren opgebouwde reputatie (en die van Leontine) wordt al maandenlang om zeep geholpen door Life of Yvonne, Juicechannel en Roddelpraat.
Dan gaat hij toch niet een eenpitter uit Amsterdam West inhuren?
Natuurlijk kiest hij voor het niveau Knoops.
Maar zo werkt het dus niet, daar is het OM niet voor om zomaar voor een klantje wat onderzoek te doen....quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.
Niet zomaar roepen we gaan een onderzoek doen en we gaan ze aanklagen![]()
Eerst een onderzoek doen, informatie verkrijgen, een conclusie trekken en dan je plan trekken vind ik veel bedachtzamer. Wie weet kun je er zelfs op een goede manier uitkomen met iemand die dit soort shit verspreid heeft of komt die tot inkeer en kan hij of zij je naam zuiveren. Marco lijkt mij meer iemand die iets op een vreedzame manier wil oplossen ipv iemand aan de hoogste boom hangen.
Ik kan me wel vinden in die strategie als er niets van waar blijkt te zijn. Alle munitie die hij de pers geeft wordt toch weer op 10.000 verschillende manier uitgelegd. Doe gewoon je ding; pleeg een onderzoek en kijk wat er werkelijk aan de hand is. En vergeet niet: Marco weet hoe het werkelijk zit, wij en de media niet. Hij heeft daarmee in principe een troef om de strategie te kiezen die daar het best bij past.
Strategie lijkt dus: probeer het klein te houden en onderneem niets om het vuurtje nog hoger op te stoken. Laat ze maar denken, ze weten feitelijk toch niks en doe je ding.
Tja, ik ken de wet niet en meneer Knoops wel. Blijkbaar heeft hij een legitieme reden gevonden om het OM in te schakelen. En waarvoor en waarom weten we dus niet. En blijkbaar is er een belang om details daaromtrent juist niet naar buiten te brengen. En dat laatste kan ik me dus wel voorstellen waarom je daarvoor zou kiezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Maar zo werkt het dus niet, daar is het OM niet voor om zomaar voor een klantje wat onderzoek te doen....
Raar ook onderzoek naar de bron, hoezo? Kunnen het er meerdere zijn en wil je daar je verhaal op aanpassen?
Klopt ook... benieuwd hoe dit gaat verlopen...quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, ik ken de wet niet en meneer Knoops wel. Blijkbaar heeft hij een legitieme reden gevonden om het OM in te schakelen. En waarvoor en waarom weten we dus niet. En blijkbaar is er een belang om details daaromtrent juist niet naar buiten te brengen. En dat laatste kan ik me dus wel voorstellen waarom je daarvoor zou kiezen.
Hoe veel gunstiger zou het voor Marco zijn als hij degene die hem smaad bezorgd heeft, kan vergeven en deze bron zijn/haar wellicht gefabuleerde verhalen kan opbiechten en zeggen dat hij/zij spijt heeft. Alles in het geval dat het allemaal onzin is, wat alleen Marco echt weet.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Een wat vreemde zet. Kun je het OM zomaar vragen iets te onderzoeken? Moet je niet gewoon aangifte van laster doen? En als er een dader is gevonden, die aankkagen?
Dit vind ik ook zo opvallend. Er moet toen ook al het eea zijn voorgevallen of hij heeft iemand zwijggeld betaald en probeert nu te achterhalen of iemand die hij betaald heeft alsnog z’n mond heeft voorbij gepraat.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:01 schreef Leandra het volgende:
Medio 2020 Knoops al ingeschakeld.... dat vind ik nogal wat.
Dan moeten de roddels toen ook al behoorlijk rondgegaan zijn.
Marco weet helemaal niet hoe het zit, de manier waarop hij meiden kust, vastplakt en knuffelt, ongevraagd doet mij vermoeden dat die een heel vertekend beeld heeft van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.
Niet zomaar roepen we gaan een onderzoek doen en we gaan ze aanklagen![]()
Eerst een onderzoek doen, informatie verkrijgen, een conclusie trekken en dan je plan trekken vind ik veel bedachtzamer. Wie weet kun je er zelfs op een goede manier uitkomen met iemand die dit soort shit verspreid heeft of komt die tot inkeer en kan hij of zij je naam zuiveren. Marco lijkt mij meer iemand die iets op een vreedzame manier wil oplossen ipv iemand aan de hoogste boom willen hangen.
Ik kan me wel vinden in die strategie als er niets van waar blijkt te zijn. Alle munitie die hij de pers geeft wordt toch weer op 10.000 verschillende manier uitgelegd. Doe gewoon je ding; pleeg een onderzoek en kijk wat er werkelijk aan de hand is. En vergeet niet: Marco weet hoe het werkelijk zit, wij en de media niet. Hij heeft daarmee in principe een troef om de strategie te kiezen die daar het best bij past.
Strategie lijkt dus: probeer het klein te houden en onderneem niets om het vuurtje nog hoger op te stoken. Laat ze maar denken, ze weten feitelijk toch niks en doe je ding.
As I stated.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Mwoah, daar kunnen sommige mannen nog wel mee wegkomen. En sommige dames cocquetteren er zelfs mee omdat ze dan zo fantastisch en gewild zijn. Maar als je aan minderjarige kinderen zit, is het meestal wel meteen klaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Vreemdgaan en minderjarigen bepotelen is echt compleet iets anders, en ook voor zijn reputatie mag ik hopenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Hij kijkt zeker als een typische kinderverkrachter uit zijn ogen?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco weet helemaal niet hoe het zit, de manier waarop hij meiden kust, vastplakt en knuffelt, ongevraagd doet mij vermoeden dat die een heel vertekend beeld heeft van de werkelijkheid.
hij komt er met zijn imago niet mee weg in mijn optiek. Heeft zich geprofileerd als ideale man/ schoonzoon. Valt hoe dan ook van zijn voetstukquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mwoah, daar kunnen sommige mannen nog wel mee wegkomen. En sommige dames cocquetteren er zelfs mee omdat ze dan zo fantastisch en gewild zijn. Maar als je aan minderjarige kinderen zit, is het meestal wel meteen klaar.
Ik denk dat een griezel als Giel Beelen zelfs jaloers kan zijn op een reputatie als die van Marco.
Blijkbaar kom je er beter mee weg in Nederland dan dat je zegt dat je het niet zo met hoofddoekjes op hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:11 schreef Ole het volgende:
[..]
hij komt er met zijn imago niet mee weg in mijn optiek. Heeft zich geprofileerd als ideale man/ schoonzoon. Valt hoe dan ook van zijn voetstuk
Ik dacht dat die daar alleen zat om de kleding van de Koninklijke familie te voorzien van commentaar,quote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef Leandra het volgende:
Die Clarice Stenger zit ook bij Beau maar darn.. dat is dan advocate, wat een ehm, ik weet niet wat eigenlijk maar haar manier van uitleggen, vragen enz. stoort me enorm, alsof ze groep 3 als publiek heeft.
Die was gek op kutjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef Ole het volgende:
Een Herman Brood bijvoorbeeld die maakte geen geheim van.
Je kunt zoveel vragen, je kunt Amalia ook vragen onderzoek te doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Een wat vreemde zet. Kun je het OM zomaar vragen iets te onderzoeken? Moet je niet gewoon aangifte van laster doen? En als er een dader is gevonden, die aankkagen?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die daar alleen zat om de kleding van de Koninklijke familie te voorzien van commentaar,
Nee, maar als die s’middags nuchter al zo opdringerig knuffelig en kusserig is richting vrouwen, zal dat s’avonds na een paar lijntjes en wat drank er niet minder van worden. Sommige kerels zijn gewoon zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Vreemdgaan en minderjarigen bepotelen is echt compleet iets anders, en ook voor zijn reputatie mag ik hopen
[..]
Hij kijkt zeker als een typische kinderverkrachter uit zijn ogen?
Betere argumenten dan dit vind je nergensquote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Laster. Bij smaad maakt het niet uit of het waar is, maar gaat het om aantasten van de goede naam. Bij laster gaat het om onwaarheden die schade toebrengen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vond dat Clarice Stenger wel wat goede punten aandroeg bij Beau. Zo wordt in het statement niet duidelijk waarom Borsato vorig jaar hulp zocht bij het advocatenkantoor. Was dat om te onderzoeken of er sprake was van smaad? Om te achterhalen of hij een strafbaar feit had gepleegd? Wat was de hulpvraag?
En ook legde ze uit dat dit geen normale gang van zaken was, om het OM te vragen onderzoek te doen naar bronnen. De normale gang van zaken zou zijn een aangifte tegen smaad, en dan gaat het OM er mee aan de slag.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, maar als die s’middags nuchter al zo opdringerig knuffelig en kusserig is richting vrouwen, zal dat s’avonds na een paar lijntjes en wat drank er niet minder van worden. Sommige kerels zijn gewoon zo.
In de Royal Albert Hall?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij is nu ff druk met tickets boeken voor de lolita express en bellen met Prins Andrew
Ook niet, maar het is feitelijk minder erg dan een verkrachting (waar pentratie bijkomt) en dat gerucht gaat dus rond.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ohja, maar dan valt het allemaal wel mee.
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Betere argumenten dan dit vind je nergens
Ja dat werd ook bij bo gementionedquote:Op vrijdag 10 december 2021 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Waar rook is is vuur. Als hij onschuldig is had hij dat gewoon kunnen zeggen toch?
Hoeft niet persé. Als hij het ontkent had, zou men het ook verdacht vinden. ‘hij doet wel erg zijn best om het te ontkennen’ etc.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Waar rook is is vuur. Als hij onschuldig is had hij dat gewoon kunnen zeggen toch?
Zo dacht ik een uur geleden ook. Maar als je even flink rondstruint op internet vind je zoveel troep dat de kans niet zo heel erf groot is dat hij volledig onschuldig is. En overigens wordt er dan niet echt gesproken over kleine meisjes, maar wel over nog behoorlijk jeugdige dames die meneer op een presenteerblaadje aangeboden kreeg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:27 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hoeft niet persé. Als hij het ontkent had, zou men het ook verdacht vinden. ‘hij doet wel erg zijn best om het te ontkennen’ etc.
Wat hij ook doet, met zulke heftige geruchten begrijp ik ergens wel als je niets zou zeggen. Helemaal als mensen het zouden verzinnen. Dan zou ik persoonlijk iets hebben van ‘zolang ik de waarheid maar weet’ en waar je aandacht aan besteed groeit. Net als die geruchten.
Ik kan me daar sowieso niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?
Dat klinkt voor mij dus niet logisch en waar ik twijfels over heb. Dus er gaan twee scenario’s door mijn hoofd, 1 waarin ik hem de voordeel van de twijfel geef en de andere scenario het tegenovergestelde.
Die man begrijpt als vader zijnde toch de angst van elke vader zijnde?
Het is juist Marco die meer van de tunnelvisiequote:Op vrijdag 10 december 2021 01:32 schreef Medusa666 het volgende:
Maar laat het aan de rechters of het nieuws over, voordat we al in een tunnelvisie zitten dat hij een kindermisbruiker blijkt te zijn.
Wat zijn de leeftijden dan van die dames waar je het over had? En ben benieuwd naar die bronnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo dacht ik een uur geleden ook. Maar als je even flink rondstruint op internet vind je zoveel troep dat de kans niet zo heel erf groot is dat hij volledig onschuldig is. En overigens wordt er dan niet echt gesproken over kleine meisjes, maar wel over nog behoorlijk jeugdige dames die meneer op een presenteerblaadje aangeboden kreeg.
Je klinkt gefrustreerd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan me daar sowieso niets bij voorstellen.
Maar als je jouw redenering logisch vindt, ga ik niet eens proberen uit te leggen waarom je de plank volledig misslaat.
N.B. tot nu toe zijn er voor zover ik weet geen geruchten geweest over verkrachting. Wel over ongepaste aanrakingen.
Daar weet ik dan niks van. Ik heb zomaar een beetje rondgekeken wat ik kon vinden en dan gok ik dat ze vanaf 17? beschikbaar waren. Wat eigenlijk ook al niet kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:36 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb het nu vooral over het gerucht met die 13- en 15 jarige meisjes en het dagboek.
Ik kan me aan de andere kant ook niet voorstellen dat dat niet boven komt drijven als dat je hobby is en je regelmatig behoefte hebt om zo'n actie te maken. Dat blijft toch meestal niet bij 1 keer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je klinkt gefrustreerd.
Marco zou met zn blote bips/ naakt voor een kind aangetroffen zijn bij de voice kids en daarom was hij daar weggegaan. Fokker die in de media werkt had dit vermeldt. Maar op roddelpraat ed. wordt dat niet specifiek genoemd.
Ik hoop echt dat als het gebeurt, dat die ouders van de kinderen of de kinderen zelf wel echt aangifte durven te doen. Sowieso begrijp ik niet waarom je dat niet over zou hebben voor je eigen kind. Maar ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar weet ik dan niks van. Ik heb zomaar een beetje rondgekeken wat ik kon vinden en dan gok ik dat ze vanaf 17? beschikbaar waren. Wat eigenlijk ook al niet kan natuurlijk.
Dit gaat volgens mij met wat ik zo'n beetje gezien heb, een lastig verhaal worden. Maar aan de andere kant draait Patricia met haar champagne video's ook weer gewoon mee in het wereldje. Mensen laten dat na een paar jaar toch voor wat het is en willen daar blijkbaar niet de hele tijd mee bezig zijn.
Marco Jackson gatequote:Op vrijdag 10 december 2021 01:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat als het gebeurt, dat die ouders van de kinderen of de kinderen zelf wel echt aangifte durven te doen. Sowieso begrijp ik niet waarom je dat niet over zou hebben voor je eigen kind. Maar ja.
Die is dus meegelift naar Spanje blijkbaar.quote:Niet lang na de aangekondigde scheiding werd bekend dat Borsato toch weer samen was met Ruiters. Laatstgenoemde vertrok onlangs naar Spanje "om aan zichzelf te werken".
https://www.nu.nl/achterk(...)seksueel-gedrag.html
Ik heb nergens iets gelezen over verkrachting of penetratie,quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?
Dat klinkt voor mij dus niet logisch en waar ik twijfels over heb. Dus er gaan twee scenario’s door mijn hoofd, 1 waarin ik hem de voordeel van de twijfel geef en de andere scenario het tegenovergestelde.
Die man begrijpt als vader zijnde toch de angst van elke vader zijnde?
Ff opletten in een actieve gate...quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes,’ begint het statement. ‘Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren.’
Is dat al zo lang aan de gang?
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
Omdat het statement zo duidelijk was:
[ afbeelding ]
Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
die krijgt nu het OM op haar dak, evenals roddelpraat. (als het OM inderdaad meegaat in het onderzoek natuurlijk, iets wat ik betwijfel)quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
Er zijn meer slachtoffers. Dan is de bron aanpakken een goede manier die heet zwijgen op te leggenquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef Benny het volgende:
Het onderzoek naar de bron zou niet moeilijk hoeven zijn natuurlijk.
En er is wel een naam (The Voice Kidskandidate, toen 13 jaar) die inmiddels meermaals voorbij is gekomen en genoemd op verschillende plekken. Maar goed... Daar gaat het niet om.
Het wordt tijd dat Marco uit zijn verdrietholletje kruipt en wat duidelijker communiceert. Deze vaagheid helpt hem natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
Omdat het statement zo duidelijk was:
[ afbeelding ]
Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:42 schreef Sfancta het volgende:
Wie is Yvonne? Is dat de nieuw opgestane vrouwelijke Peter R de Vries? Of gewoon een oud lid uit K3 ofzo dat niet gewoon wil werken zeg maar?
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:43 schreef Donna het volgende:
[..]
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingenquote:Geert-Jan Knoops zegt ook: „In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die ’schuldig’ zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.”
Zij heeft een juice channel (zeg een roddelkanaal) op Instagram. Dit soort kanalen zijn de laatste tijd nogal in opmars. Deze delen nieuwtjes/roddels eerder dan de traditionele roddelbladen (Privé/Story/Weekend enz). Evert Santegoeds is hoofdredacteur van de Privé.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?
De buurman van Ludo Sanders?
Maar even serieus, wie zijn die mensen zoals Yvonne? Wat hebben ze er zelf aan? Clicks oftewel geld?
Je geeft daarmee een signaal af dat je je helemaal veilig voelt als een onafhankelijk instituut naar jouw gedoe en wat mensen er over zeggen onderzoek doet. Het geeft voor mijn gevoel weer: kijk maar hoor, ik heb niks te verbergen. Hij heeft namelijk geen grip, inbreng of invloed op de uitkomst van het OM. Hij had ook een detective in kunnen inhuren en zo kunnen vaststellen waar deze bron zich bevindt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef Fosive het volgende:
Ik blijf het een vage constructie vinden, om het OM te verzoeken onderzoek te doen naar de bron.
Als ik ten onrechte zou worden beticht van kindermisbruik zou ik aangifte doen, geen briefje naar het OM of ze eventueel tijd hebben om te kijken naar hoe en wat.
quote:Verbazing om uitlatingen collega op tv
Knoops: ’Natuurlijk ontkent Marco beschuldigingen’
Het is wel aangevuld omdat het niet werd begrepen. En met name omdat mr. Stenger bij Beau een aantal dingen riep.quote:Volgens Carry Knoops, die samen met haar man prof. dr. mr. Geert-Jan Knoops het advocatenduo van Marco Borsato vormt, is het 'voor een goed lezer evident' dat iemand die onderzoek laat doen naar 'roddel' en 'insinuaties' deze nadrukkelijk ontkent. De twee raadslieden van de zanger reageren tegenover De Telegraaf daarmee op uitlatingen die strafrechtadvocate mr. Clarice Stenger donderdagavond op televisie deed in het programma Beau.
Geert-Jan Knoops zegt ook: ,,In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die 'schuldig' zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.
Stenger denkt dat de advocaten het misschien bewust vaag hebben gehouden zonder ontkenning omdat er bijvoorbeeld nog geen strategie is uitgestippeld. ,,Maar aan de andere kant roept het heel veel vragen op en kan je je afvragen of het wel een handig statement is. Want die olievlek, waar iedereen het de hele tijd over heeft , die spreidt zich langzaam uit. Dit is gewoon een vlek waar ze in wrijven."
Knoops' Advocaten maakte eerder donderdagavond bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties.""
Dat mag zo zijn, maar een beschuldiging over kindermisbruik is toch wel next level vergeleken bij een roddel over een scheve schaats met een volwassen dame of een relatiebreuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:05 schreef Dazalbest het volgende:
Angela de Jong zei het wel treffend over de Juice kanalen....
Ze hoeven de bnners niet te vriend te houden, zitten niet te wachten op uitnodigingen voor kraambezoek of bij de lancering van een plaat....
Daarom doen ze niet zo schijnheilig als de reguliere media en houden ze niks achter....
Maar ze zijn op een andere manier hypocriet en in een enkel geval wraakzuchtig, alles voor de clicks en zo snel mogelijk rijk worden, dat zie je ook aan de reclame die op dat soort kanalen wordt geplaatst (nep vaccinatiebewijzen, afslankrommel, AliExpress sieraden etc etc).quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:05 schreef Dazalbest het volgende:
Angela de Jong zei het wel treffend over de Juice kanalen....
Ze hoeven de bnners niet te vriend te houden, zitten niet te wachten op uitnodigingen voor kraambezoek of bij de lancering van een plaat....
Daarom doen ze niet zo schijnheilig als de reguliere media en houden ze niks achter....
Alleen komt het niet echt vanuit de hoek van de juicekanalen. Voor zover ik het nog snap is 1 van die ouders naar de productie van the Voice Kids gegaan met het verhaal, hebben ze toen Marco gekickt en is het daarna rond gaan zingen in Hilversum en richting deze zomer toen zo ongeveer heel Hilversum het al wist kwamen die juicekanalen ermee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen nu er eindelijk een verklaring is en de vlucht naar voren wordt genomen. Los van het feit dat het walgelijk is als je uiteindelijk onschuldig wordt beschuldigd van kindermisbruik, hoop ik dat als er niets van klopt die juicekanalen eens worden aangepakt. Die zijn dan wel een grens over gegaan...
Ja toch, een bericht dat ze juist erg druk waren om deze aflevering goed en zorgvuldig te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef Fosive het volgende:
BOOS zou hier toch ook nog een aflevering over maken? Na die oproep hebben we daar ook nooit meer iets van gehoord.
Klopt, ik ben erg benieuwd naar die afl. Geen idee of het (ook) specifiek over Marco gaat. Dat weten we sowieso niet, al werd er zeer indirect wel op dit soort dingen gehint. Nog niet zo lang geleden hebben ze nog een maand ‘vrij’ genomen van BOOS om hier extra aan te werken. Dus er zal vast nog iets komen. Opvallend vind ik dat Hofman niets hierover (Marco) heeft ontkent of überhaupt iets heeft gezegd. Normaal is hij vrij aanwezig op de socials als het gaat om nieuws.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef Fosive het volgende:
BOOS zou hier toch ook nog een aflevering over maken? Na die oproep hebben we daar ook nooit meer iets van gehoord.
OM zal wel snel met een verklaring komen dat ze geen detectivebureau zijn en dat mochten ze een aangifte krijgen van iets ze wel gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf dat OM ook gek vinden. Als ik naar een advocaat stap met zoiets gaat het OM toch niet even het uitzoekwerk doen? Al helemaal niet zonder aangifte. Of krijgt Marco B. dat voor elkaar omdat hij een BN’er is?
Dat verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:43 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
OM zal wel snel met een verklaring komen dat ze geen detectivebureau zijn en dat mochten ze een aangifte krijgen van iets ze wel gaan kijken.
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. Dus hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf dat OM ook gek vinden. Als ik naar een advocaat stap met zoiets gaat het OM toch niet even het uitzoekwerk doen? Al helemaal niet zonder aangifte. Of krijgt Marco B. dat voor elkaar omdat hij een BN’er is?
Dan krijg je dus Borsato, Ruiters, Hazes en Van Soelen vs InstaJuicers.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. En hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat ze een algemene aanklacht indienen tegen die juice kanalen en dat Marco slechts 1 van die slachtoffers is. Dat het verzoek naar de OM meer bedoeld is om dit fenomeen in zijn algemeenheid te onderzoeken en of dat het hier nu gaat om daadwerkelijk bestaande geverifieerde bronnen of cheap ass gefabuleerde verhalen, puur voor de likes en het genereren van inkomsten.
Die laatste mogelijkheid is voor niemand eigenlijk wenselijk. Ik heb er gisteren zelf iets van gezien en vond het ronduit onsmakelijk goedkoop. Als je je geld dus op zo'n manier verdient ten koste van mensen die je daarbij slachtoffer maakt en de verdoemenis in sleept, kan ik me voorstellen dat het een goed plan is om dat een halt toe te roepen. Dat moet je namelijk volgens mij niet willen.
Onzin, het speelt al in de openbaarheid sinds de zomer op de juicekanalen en de cryptische boodschap van Tim Hofman.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:12 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Filmpje van Roddelpraat al voorbij gekomen waar deze shitshow voor het eerst het levenslicht zag?
Ik denk dat je dan wel een probleem hebt, maar ik zie dit soort mensen er idd voor aan. Het valt voor mijn gevoel meer in de categorie criminaliteit dan journalistiek. Iemand van zijn Rolex of identiteit en goede naam beroven om er zelf financieel beter van te worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef JourneyBlue het volgende:
Juicekanalen voelen zich momenteel onaantastbaar, zie bijvoorbeeld zo'n Yvonne die de RvD gaat berichten
dat ze wil 'juicen over Amaal"![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
zie bijvoorbeeld zo'n Yvonne die de RvD gaat berichten
dat ze wil 'juicen over Amaal"![]()
![]()
Zo klinkt het in elk geval niet in de verklaring:quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. Dus hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat ze een algemene aanklacht indienen tegen die juice kanalen en dat Marco slechts 1 van die slachtoffers is. Dat het verzoek naar de OM meer bedoeld is om dit fenomeen in zijn algemeenheid te onderzoeken en of dat het hier nu gaat om daadwerkelijk bestaande geverifieerde bronnen of cheap ass gefabuleerde verhalen, puur voor de likes en het genereren van inkomsten.
Die laatste mogelijkheid is voor niemand eigenlijk wenselijk. Ik heb er gisteren zelf iets van gezien en vond het ronduit onsmakelijk goedkoop. Als je je geld dus op zo'n manier verdient ten koste van mensen die je daarbij slachtoffer maakt en de verdoemenis in sleept, kan ik me voorstellen dat het een goed plan is om dat een halt toe te roepen. Dat moet je namelijk volgens mij niet willen.
Wat betreft je eerste alinea: Knoops heeft er vast en zeker over nagedacht. Absoluut. En toch vind ik het bijzonder dat er geen aanklacht* o.i.d. ligt en dat het OM dan detective zou gaan spelen voor Borsato en Knoops? Waarom zouden ze dat doen als het geen zaak is over ‘het fenomeen’ juicechannels en hun zooi? Het is meer dat ik wil begrijpen hoe zoiets dan zit. Nogmaals: als ik in dezelfde situatie zat, lijkt het me stug dat het OM op mijn verzoek (via advocaat) even voor mij op onderzoek uitgaat?quote:(…) heeft het kantoor namens de heer Borsato recentelijk het Openbaar Ministerie benaderd met het verzoek om zelfstandig onafhankelijk onderzoek in te stellen naar de bron van de insinuaties met zo nodig daaraan te verbinden strafrechtelijke gevolgen.
Tja, ik weet het ook niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze mensen een traject hebben gekozen waarmee ze de meeste kans van slagen verwachten. En ik probeerde daarom een beetje te kijken naar hoe of wat dat zou kunnen zijn, maar weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo klinkt het in elk geval niet in de verklaring:
[..]
Wat betreft je eerste alinea: Knoops heeft er vast en zeker over nagedacht. Absoluut. En toch vind ik het bijzonder dat er geen aanklacht* o.i.d. ligt en dat het OM dan detective zou gaan spelen voor Borsato en Knoops? Waarom zouden ze dat doen als het geen zaak is over ‘het fenomeen’ juicechannels en hun zooi? Het is meer dat ik wil begrijpen hoe zoiets dan zit. Nogmaals: als ik in dezelfde situatie zat, lijkt het me stug dat het OM op mijn verzoek (via advocaat) even voor mij op onderzoek uitgaat?
*Zover bekend dan, anders was het denk ik wel naar buiten gekomen
Ik ook niet hoor, maar ik begrijp die situatie met het OM gewoon niet. Volgens mij zoeken zij zonder aanklacht of aangifte niet zomaar iets uit. Ja, in sommige zaken wel maar dan is er volgens mij vaak sprake van zeer ernstige misdrijven en ook duidelijk een slachtoffer in beeld. Lijkt me hier niet aan de hand want dit gaat simpel om het uitzoeken van een nare roddel, heel plat gezegd. Iemand hier met juridische kennis?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze mensen een traject hebben gekozen waarmee ze de meeste kans van slagen verwachten. En ik probeerde daarom een beetje te kijken naar hoe of wat dat zou kunnen zijn, maar weten doe ik het niet.
Die conclusie is door sommige users hier getrokken omdat ze na 25 jaar ineens is gestopt met werken voor Marco. Geruchten gaan dat het een dochter betreft van een oud-medewerker, zover bekend heeft de dochter van N. dus niet meegedaan met TVK.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:38 schreef quirina het volgende:
Hoe komen jullie bij N. uit? Had haar kind meegedaan aan de voice dan?
Trouwens ik vind dat je dit ook niet kan maken ivm privacy van die mensen.
Stel dat je het verkeerd hebt.
En die dochter zou niet toevallig ook op de bbq kunnen zijn geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die conclusie is door sommige users hier getrokken omdat ze na 25 jaar ineens is gestopt met werken voor Marco. Geruchten gaan dat het een dochter betreft van een oud-medewerker, zover bekend heeft de dochter van N. dus niet meegedaan met TVK.
Precies. Marco blaft maar bijt niet door.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Reactie van het Om,![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)jke-route~a67ffa755/
‘Normaal ga je naar politie’
Het is niet een standaard verzoek, zegt de woordvoerster van het OM. ,,Als je het ergens niet mee eens bent, dan ga je normaal gesproken naar de politie en doe je melding of aangifte. Daarvan is hier geen sprake.” Dit is ‘een andere dynamiek’, zegt ze. ,,Je kunt wel gelijk naar het OM stappen, maar dat is geen gebruikelijke route.”
Of het OM het verzoek inwilligt, is nog niet bekend. ,,Dat verzoek kregen wij gisteravond om 19.00 uur gestuurd. Dus dat moeten we nog beoordelen. Als de tijd rijp is dan kunnen we hier iets over zeggen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |