Wat een onzinquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, maar als die s’middags nuchter al zo opdringerig knuffelig en kusserig is richting vrouwen, zal dat s’avonds na een paar lijntjes en wat drank er niet minder van worden. Sommige kerels zijn gewoon zo.
In de Royal Albert Hall?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij is nu ff druk met tickets boeken voor de lolita express en bellen met Prins Andrew
Ook niet, maar het is feitelijk minder erg dan een verkrachting (waar pentratie bijkomt) en dat gerucht gaat dus rond.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Ohja, maar dan valt het allemaal wel mee.
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Betere argumenten dan dit vind je nergens
Ja dat werd ook bij bo gementionedquote:Op vrijdag 10 december 2021 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Waar rook is is vuur. Als hij onschuldig is had hij dat gewoon kunnen zeggen toch?
Hoeft niet persé. Als hij het ontkent had, zou men het ook verdacht vinden. ‘hij doet wel erg zijn best om het te ontkennen’ etc.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Waar rook is is vuur. Als hij onschuldig is had hij dat gewoon kunnen zeggen toch?
Zo dacht ik een uur geleden ook. Maar als je even flink rondstruint op internet vind je zoveel troep dat de kans niet zo heel erf groot is dat hij volledig onschuldig is. En overigens wordt er dan niet echt gesproken over kleine meisjes, maar wel over nog behoorlijk jeugdige dames die meneer op een presenteerblaadje aangeboden kreeg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:27 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hoeft niet persé. Als hij het ontkent had, zou men het ook verdacht vinden. ‘hij doet wel erg zijn best om het te ontkennen’ etc.
Wat hij ook doet, met zulke heftige geruchten begrijp ik ergens wel als je niets zou zeggen. Helemaal als mensen het zouden verzinnen. Dan zou ik persoonlijk iets hebben van ‘zolang ik de waarheid maar weet’ en waar je aandacht aan besteed groeit. Net als die geruchten.
Ik kan me daar sowieso niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?
Dat klinkt voor mij dus niet logisch en waar ik twijfels over heb. Dus er gaan twee scenario’s door mijn hoofd, 1 waarin ik hem de voordeel van de twijfel geef en de andere scenario het tegenovergestelde.
Die man begrijpt als vader zijnde toch de angst van elke vader zijnde?
Het is juist Marco die meer van de tunnelvisiequote:Op vrijdag 10 december 2021 01:32 schreef Medusa666 het volgende:
Maar laat het aan de rechters of het nieuws over, voordat we al in een tunnelvisie zitten dat hij een kindermisbruiker blijkt te zijn.
Wat zijn de leeftijden dan van die dames waar je het over had? En ben benieuwd naar die bronnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo dacht ik een uur geleden ook. Maar als je even flink rondstruint op internet vind je zoveel troep dat de kans niet zo heel erf groot is dat hij volledig onschuldig is. En overigens wordt er dan niet echt gesproken over kleine meisjes, maar wel over nog behoorlijk jeugdige dames die meneer op een presenteerblaadje aangeboden kreeg.
Je klinkt gefrustreerd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan me daar sowieso niets bij voorstellen.
Maar als je jouw redenering logisch vindt, ga ik niet eens proberen uit te leggen waarom je de plank volledig misslaat.
N.B. tot nu toe zijn er voor zover ik weet geen geruchten geweest over verkrachting. Wel over ongepaste aanrakingen.
Daar weet ik dan niks van. Ik heb zomaar een beetje rondgekeken wat ik kon vinden en dan gok ik dat ze vanaf 17? beschikbaar waren. Wat eigenlijk ook al niet kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:36 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb het nu vooral over het gerucht met die 13- en 15 jarige meisjes en het dagboek.
Ik kan me aan de andere kant ook niet voorstellen dat dat niet boven komt drijven als dat je hobby is en je regelmatig behoefte hebt om zo'n actie te maken. Dat blijft toch meestal niet bij 1 keer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je klinkt gefrustreerd.
Marco zou met zn blote bips/ naakt voor een kind aangetroffen zijn bij de voice kids en daarom was hij daar weggegaan. Fokker die in de media werkt had dit vermeldt. Maar op roddelpraat ed. wordt dat niet specifiek genoemd.
Ik hoop echt dat als het gebeurt, dat die ouders van de kinderen of de kinderen zelf wel echt aangifte durven te doen. Sowieso begrijp ik niet waarom je dat niet over zou hebben voor je eigen kind. Maar ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar weet ik dan niks van. Ik heb zomaar een beetje rondgekeken wat ik kon vinden en dan gok ik dat ze vanaf 17? beschikbaar waren. Wat eigenlijk ook al niet kan natuurlijk.
Dit gaat volgens mij met wat ik zo'n beetje gezien heb, een lastig verhaal worden. Maar aan de andere kant draait Patricia met haar champagne video's ook weer gewoon mee in het wereldje. Mensen laten dat na een paar jaar toch voor wat het is en willen daar blijkbaar niet de hele tijd mee bezig zijn.
Marco Jackson gatequote:Op vrijdag 10 december 2021 01:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat als het gebeurt, dat die ouders van de kinderen of de kinderen zelf wel echt aangifte durven te doen. Sowieso begrijp ik niet waarom je dat niet over zou hebben voor je eigen kind. Maar ja.
Die is dus meegelift naar Spanje blijkbaar.quote:Niet lang na de aangekondigde scheiding werd bekend dat Borsato toch weer samen was met Ruiters. Laatstgenoemde vertrok onlangs naar Spanje "om aan zichzelf te werken".
https://www.nu.nl/achterk(...)seksueel-gedrag.html
Ik heb nergens iets gelezen over verkrachting of penetratie,quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij vader bent, wat gaat er dan in je hoofd om dat je wel een ander kindje die jonger of even oud is als jouw dochter verkracht? Maar je eigen dochter wel helemaal respectvol behandelt en niet handtastelijk of lustvolle gevoelens voor hebt?
Dat klinkt voor mij dus niet logisch en waar ik twijfels over heb. Dus er gaan twee scenario’s door mijn hoofd, 1 waarin ik hem de voordeel van de twijfel geef en de andere scenario het tegenovergestelde.
Die man begrijpt als vader zijnde toch de angst van elke vader zijnde?
Ff opletten in een actieve gate...quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes,’ begint het statement. ‘Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren.’
Is dat al zo lang aan de gang?
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
Omdat het statement zo duidelijk was:
[ afbeelding ]
Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
die krijgt nu het OM op haar dak, evenals roddelpraat. (als het OM inderdaad meegaat in het onderzoek natuurlijk, iets wat ik betwijfel)quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:21 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zij had haar handen toch volledig van deze gate af getrokken?
Er zijn meer slachtoffers. Dan is de bron aanpakken een goede manier die heet zwijgen op te leggenquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef Benny het volgende:
Het onderzoek naar de bron zou niet moeilijk hoeven zijn natuurlijk.
En er is wel een naam (The Voice Kidskandidate, toen 13 jaar) die inmiddels meermaals voorbij is gekomen en genoemd op verschillende plekken. Maar goed... Daar gaat het niet om.
Het wordt tijd dat Marco uit zijn verdrietholletje kruipt en wat duidelijker communiceert. Deze vaagheid helpt hem natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
Omdat het statement zo duidelijk was:
[ afbeelding ]
Edit:
Komt uit dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingen
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:42 schreef Sfancta het volgende:
Wie is Yvonne? Is dat de nieuw opgestane vrouwelijke Peter R de Vries? Of gewoon een oud lid uit K3 ofzo dat niet gewoon wil werken zeg maar?
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:43 schreef Donna het volgende:
[..]
De nachtmerrie van Evert Santegoeds.
https://www.telegraaf.nl/(...)arco-beschuldigingenquote:Geert-Jan Knoops zegt ook: „In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die ’schuldig’ zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.”
Zij heeft een juice channel (zeg een roddelkanaal) op Instagram. Dit soort kanalen zijn de laatste tijd nogal in opmars. Deze delen nieuwtjes/roddels eerder dan de traditionele roddelbladen (Privé/Story/Weekend enz). Evert Santegoeds is hoofdredacteur van de Privé.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sorry ben er niet in thuis (gelukkig). Wie is dat?
De buurman van Ludo Sanders?
Maar even serieus, wie zijn die mensen zoals Yvonne? Wat hebben ze er zelf aan? Clicks oftewel geld?
Je geeft daarmee een signaal af dat je je helemaal veilig voelt als een onafhankelijk instituut naar jouw gedoe en wat mensen er over zeggen onderzoek doet. Het geeft voor mijn gevoel weer: kijk maar hoor, ik heb niks te verbergen. Hij heeft namelijk geen grip, inbreng of invloed op de uitkomst van het OM. Hij had ook een detective in kunnen inhuren en zo kunnen vaststellen waar deze bron zich bevindt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef Fosive het volgende:
Ik blijf het een vage constructie vinden, om het OM te verzoeken onderzoek te doen naar de bron.
Als ik ten onrechte zou worden beticht van kindermisbruik zou ik aangifte doen, geen briefje naar het OM of ze eventueel tijd hebben om te kijken naar hoe en wat.
quote:Verbazing om uitlatingen collega op tv
Knoops: ’Natuurlijk ontkent Marco beschuldigingen’
Het is wel aangevuld omdat het niet werd begrepen. En met name omdat mr. Stenger bij Beau een aantal dingen riep.quote:Volgens Carry Knoops, die samen met haar man prof. dr. mr. Geert-Jan Knoops het advocatenduo van Marco Borsato vormt, is het 'voor een goed lezer evident' dat iemand die onderzoek laat doen naar 'roddel' en 'insinuaties' deze nadrukkelijk ontkent. De twee raadslieden van de zanger reageren tegenover De Telegraaf daarmee op uitlatingen die strafrechtadvocate mr. Clarice Stenger donderdagavond op televisie deed in het programma Beau.
Geert-Jan Knoops zegt ook: ,,In onze praktijk hebben wij nog niet eerder meegemaakt dat iemand die 'schuldig' zou zijn zelf om een onderzoek door het Openbaar Ministerie verzoekt.
Stenger denkt dat de advocaten het misschien bewust vaag hebben gehouden zonder ontkenning omdat er bijvoorbeeld nog geen strategie is uitgestippeld. ,,Maar aan de andere kant roept het heel veel vragen op en kan je je afvragen of het wel een handig statement is. Want die olievlek, waar iedereen het de hele tijd over heeft , die spreidt zich langzaam uit. Dit is gewoon een vlek waar ze in wrijven."
Knoops' Advocaten maakte eerder donderdagavond bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties.""
Dat mag zo zijn, maar een beschuldiging over kindermisbruik is toch wel next level vergeleken bij een roddel over een scheve schaats met een volwassen dame of een relatiebreuk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:05 schreef Dazalbest het volgende:
Angela de Jong zei het wel treffend over de Juice kanalen....
Ze hoeven de bnners niet te vriend te houden, zitten niet te wachten op uitnodigingen voor kraambezoek of bij de lancering van een plaat....
Daarom doen ze niet zo schijnheilig als de reguliere media en houden ze niks achter....
Maar ze zijn op een andere manier hypocriet en in een enkel geval wraakzuchtig, alles voor de clicks en zo snel mogelijk rijk worden, dat zie je ook aan de reclame die op dat soort kanalen wordt geplaatst (nep vaccinatiebewijzen, afslankrommel, AliExpress sieraden etc etc).quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:05 schreef Dazalbest het volgende:
Angela de Jong zei het wel treffend over de Juice kanalen....
Ze hoeven de bnners niet te vriend te houden, zitten niet te wachten op uitnodigingen voor kraambezoek of bij de lancering van een plaat....
Daarom doen ze niet zo schijnheilig als de reguliere media en houden ze niks achter....
Alleen komt het niet echt vanuit de hoek van de juicekanalen. Voor zover ik het nog snap is 1 van die ouders naar de productie van the Voice Kids gegaan met het verhaal, hebben ze toen Marco gekickt en is het daarna rond gaan zingen in Hilversum en richting deze zomer toen zo ongeveer heel Hilversum het al wist kwamen die juicekanalen ermee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen nu er eindelijk een verklaring is en de vlucht naar voren wordt genomen. Los van het feit dat het walgelijk is als je uiteindelijk onschuldig wordt beschuldigd van kindermisbruik, hoop ik dat als er niets van klopt die juicekanalen eens worden aangepakt. Die zijn dan wel een grens over gegaan...
Ja toch, een bericht dat ze juist erg druk waren om deze aflevering goed en zorgvuldig te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef Fosive het volgende:
BOOS zou hier toch ook nog een aflevering over maken? Na die oproep hebben we daar ook nooit meer iets van gehoord.
Klopt, ik ben erg benieuwd naar die afl. Geen idee of het (ook) specifiek over Marco gaat. Dat weten we sowieso niet, al werd er zeer indirect wel op dit soort dingen gehint. Nog niet zo lang geleden hebben ze nog een maand ‘vrij’ genomen van BOOS om hier extra aan te werken. Dus er zal vast nog iets komen. Opvallend vind ik dat Hofman niets hierover (Marco) heeft ontkent of überhaupt iets heeft gezegd. Normaal is hij vrij aanwezig op de socials als het gaat om nieuws.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef Fosive het volgende:
BOOS zou hier toch ook nog een aflevering over maken? Na die oproep hebben we daar ook nooit meer iets van gehoord.
OM zal wel snel met een verklaring komen dat ze geen detectivebureau zijn en dat mochten ze een aangifte krijgen van iets ze wel gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf dat OM ook gek vinden. Als ik naar een advocaat stap met zoiets gaat het OM toch niet even het uitzoekwerk doen? Al helemaal niet zonder aangifte. Of krijgt Marco B. dat voor elkaar omdat hij een BN’er is?
Dat verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:43 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
OM zal wel snel met een verklaring komen dat ze geen detectivebureau zijn en dat mochten ze een aangifte krijgen van iets ze wel gaan kijken.
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. Dus hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf dat OM ook gek vinden. Als ik naar een advocaat stap met zoiets gaat het OM toch niet even het uitzoekwerk doen? Al helemaal niet zonder aangifte. Of krijgt Marco B. dat voor elkaar omdat hij een BN’er is?
Dan krijg je dus Borsato, Ruiters, Hazes en Van Soelen vs InstaJuicers.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. En hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat ze een algemene aanklacht indienen tegen die juice kanalen en dat Marco slechts 1 van die slachtoffers is. Dat het verzoek naar de OM meer bedoeld is om dit fenomeen in zijn algemeenheid te onderzoeken en of dat het hier nu gaat om daadwerkelijk bestaande geverifieerde bronnen of cheap ass gefabuleerde verhalen, puur voor de likes en het genereren van inkomsten.
Die laatste mogelijkheid is voor niemand eigenlijk wenselijk. Ik heb er gisteren zelf iets van gezien en vond het ronduit onsmakelijk goedkoop. Als je je geld dus op zo'n manier verdient ten koste van mensen die je daarbij slachtoffer maakt en de verdoemenis in sleept, kan ik me voorstellen dat het een goed plan is om dat een halt toe te roepen. Dat moet je namelijk volgens mij niet willen.
Onzin, het speelt al in de openbaarheid sinds de zomer op de juicekanalen en de cryptische boodschap van Tim Hofman.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:12 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Filmpje van Roddelpraat al voorbij gekomen waar deze shitshow voor het eerst het levenslicht zag?
Ik denk dat je dan wel een probleem hebt, maar ik zie dit soort mensen er idd voor aan. Het valt voor mijn gevoel meer in de categorie criminaliteit dan journalistiek. Iemand van zijn Rolex of identiteit en goede naam beroven om er zelf financieel beter van te worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef JourneyBlue het volgende:
Juicekanalen voelen zich momenteel onaantastbaar, zie bijvoorbeeld zo'n Yvonne die de RvD gaat berichten
dat ze wil 'juicen over Amaal"![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
zie bijvoorbeeld zo'n Yvonne die de RvD gaat berichten
dat ze wil 'juicen over Amaal"![]()
![]()
Zo klinkt het in elk geval niet in de verklaring:quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik begreep dat Knoops hier vanaf voor de zomer van dit jaar oid al mee bezig is. Dus hij heeft hier vast wel even over nagedacht voordat hij deze move ging maken. En hij hoeft hier ook niet alleen over na te denken; dat doet hij samen met een team van advocaten. Knoops gaat dus echt niet over 1 nacht ijs.
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat ze een algemene aanklacht indienen tegen die juice kanalen en dat Marco slechts 1 van die slachtoffers is. Dat het verzoek naar de OM meer bedoeld is om dit fenomeen in zijn algemeenheid te onderzoeken en of dat het hier nu gaat om daadwerkelijk bestaande geverifieerde bronnen of cheap ass gefabuleerde verhalen, puur voor de likes en het genereren van inkomsten.
Die laatste mogelijkheid is voor niemand eigenlijk wenselijk. Ik heb er gisteren zelf iets van gezien en vond het ronduit onsmakelijk goedkoop. Als je je geld dus op zo'n manier verdient ten koste van mensen die je daarbij slachtoffer maakt en de verdoemenis in sleept, kan ik me voorstellen dat het een goed plan is om dat een halt toe te roepen. Dat moet je namelijk volgens mij niet willen.
Wat betreft je eerste alinea: Knoops heeft er vast en zeker over nagedacht. Absoluut. En toch vind ik het bijzonder dat er geen aanklacht* o.i.d. ligt en dat het OM dan detective zou gaan spelen voor Borsato en Knoops? Waarom zouden ze dat doen als het geen zaak is over ‘het fenomeen’ juicechannels en hun zooi? Het is meer dat ik wil begrijpen hoe zoiets dan zit. Nogmaals: als ik in dezelfde situatie zat, lijkt het me stug dat het OM op mijn verzoek (via advocaat) even voor mij op onderzoek uitgaat?quote:(…) heeft het kantoor namens de heer Borsato recentelijk het Openbaar Ministerie benaderd met het verzoek om zelfstandig onafhankelijk onderzoek in te stellen naar de bron van de insinuaties met zo nodig daaraan te verbinden strafrechtelijke gevolgen.
Tja, ik weet het ook niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze mensen een traject hebben gekozen waarmee ze de meeste kans van slagen verwachten. En ik probeerde daarom een beetje te kijken naar hoe of wat dat zou kunnen zijn, maar weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo klinkt het in elk geval niet in de verklaring:
[..]
Wat betreft je eerste alinea: Knoops heeft er vast en zeker over nagedacht. Absoluut. En toch vind ik het bijzonder dat er geen aanklacht* o.i.d. ligt en dat het OM dan detective zou gaan spelen voor Borsato en Knoops? Waarom zouden ze dat doen als het geen zaak is over ‘het fenomeen’ juicechannels en hun zooi? Het is meer dat ik wil begrijpen hoe zoiets dan zit. Nogmaals: als ik in dezelfde situatie zat, lijkt het me stug dat het OM op mijn verzoek (via advocaat) even voor mij op onderzoek uitgaat?
*Zover bekend dan, anders was het denk ik wel naar buiten gekomen
Ik ook niet hoor, maar ik begrijp die situatie met het OM gewoon niet. Volgens mij zoeken zij zonder aanklacht of aangifte niet zomaar iets uit. Ja, in sommige zaken wel maar dan is er volgens mij vaak sprake van zeer ernstige misdrijven en ook duidelijk een slachtoffer in beeld. Lijkt me hier niet aan de hand want dit gaat simpel om het uitzoeken van een nare roddel, heel plat gezegd. Iemand hier met juridische kennis?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze mensen een traject hebben gekozen waarmee ze de meeste kans van slagen verwachten. En ik probeerde daarom een beetje te kijken naar hoe of wat dat zou kunnen zijn, maar weten doe ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |