Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vond dat Clarice Stenger wel wat goede punten aandroeg bij Beau. Zo wordt in het statement niet duidelijk waarom Borsato vorig jaar hulp zocht bij het advocatenkantoor. Was dat om te onderzoeken of er sprake was van smaad? Om te achterhalen of hij een strafbaar feit had gepleegd? Wat was de hulpvraag?
En ook legde ze uit dat dit geen normale gang van zaken was, om het OM te vragen onderzoek te doen naar bronnen. De normale gang van zaken zou zijn een aangifte tegen smaad, en dan gaat het OM er mee aan de slag.
Dat om zeep helpen doet ie toch echt zelf. Actie —> reactie.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Uhm Marco Borsato is een artiest met 30 jaar ervaring, zijn in al die jaren opgebouwde reputatie (en die van Leontine) wordt al maandenlang om zeep geholpen door Life of Yvonne, Juicechannel en Roddelpraat.
Dan gaat hij toch niet een eenpitter uit Amsterdam West inhuren?
Natuurlijk kiest hij voor het niveau Knoops.
Maar zo werkt het dus niet, daar is het OM niet voor om zomaar voor een klantje wat onderzoek te doen....quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.
Niet zomaar roepen we gaan een onderzoek doen en we gaan ze aanklagen![]()
Eerst een onderzoek doen, informatie verkrijgen, een conclusie trekken en dan je plan trekken vind ik veel bedachtzamer. Wie weet kun je er zelfs op een goede manier uitkomen met iemand die dit soort shit verspreid heeft of komt die tot inkeer en kan hij of zij je naam zuiveren. Marco lijkt mij meer iemand die iets op een vreedzame manier wil oplossen ipv iemand aan de hoogste boom hangen.
Ik kan me wel vinden in die strategie als er niets van waar blijkt te zijn. Alle munitie die hij de pers geeft wordt toch weer op 10.000 verschillende manier uitgelegd. Doe gewoon je ding; pleeg een onderzoek en kijk wat er werkelijk aan de hand is. En vergeet niet: Marco weet hoe het werkelijk zit, wij en de media niet. Hij heeft daarmee in principe een troef om de strategie te kiezen die daar het best bij past.
Strategie lijkt dus: probeer het klein te houden en onderneem niets om het vuurtje nog hoger op te stoken. Laat ze maar denken, ze weten feitelijk toch niks en doe je ding.
Tja, ik ken de wet niet en meneer Knoops wel. Blijkbaar heeft hij een legitieme reden gevonden om het OM in te schakelen. En waarvoor en waarom weten we dus niet. En blijkbaar is er een belang om details daaromtrent juist niet naar buiten te brengen. En dat laatste kan ik me dus wel voorstellen waarom je daarvoor zou kiezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Maar zo werkt het dus niet, daar is het OM niet voor om zomaar voor een klantje wat onderzoek te doen....
Raar ook onderzoek naar de bron, hoezo? Kunnen het er meerdere zijn en wil je daar je verhaal op aanpassen?
Klopt ook... benieuwd hoe dit gaat verlopen...quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, ik ken de wet niet en meneer Knoops wel. Blijkbaar heeft hij een legitieme reden gevonden om het OM in te schakelen. En waarvoor en waarom weten we dus niet. En blijkbaar is er een belang om details daaromtrent juist niet naar buiten te brengen. En dat laatste kan ik me dus wel voorstellen waarom je daarvoor zou kiezen.
Hoe veel gunstiger zou het voor Marco zijn als hij degene die hem smaad bezorgd heeft, kan vergeven en deze bron zijn/haar wellicht gefabuleerde verhalen kan opbiechten en zeggen dat hij/zij spijt heeft. Alles in het geval dat het allemaal onzin is, wat alleen Marco echt weet.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Een wat vreemde zet. Kun je het OM zomaar vragen iets te onderzoeken? Moet je niet gewoon aangifte van laster doen? En als er een dader is gevonden, die aankkagen?
Dit vind ik ook zo opvallend. Er moet toen ook al het eea zijn voorgevallen of hij heeft iemand zwijggeld betaald en probeert nu te achterhalen of iemand die hij betaald heeft alsnog z’n mond heeft voorbij gepraat.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:01 schreef Leandra het volgende:
Medio 2020 Knoops al ingeschakeld.... dat vind ik nogal wat.
Dan moeten de roddels toen ook al behoorlijk rondgegaan zijn.
Marco weet helemaal niet hoe het zit, de manier waarop hij meiden kust, vastplakt en knuffelt, ongevraagd doet mij vermoeden dat die een heel vertekend beeld heeft van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.
Niet zomaar roepen we gaan een onderzoek doen en we gaan ze aanklagen![]()
Eerst een onderzoek doen, informatie verkrijgen, een conclusie trekken en dan je plan trekken vind ik veel bedachtzamer. Wie weet kun je er zelfs op een goede manier uitkomen met iemand die dit soort shit verspreid heeft of komt die tot inkeer en kan hij of zij je naam zuiveren. Marco lijkt mij meer iemand die iets op een vreedzame manier wil oplossen ipv iemand aan de hoogste boom willen hangen.
Ik kan me wel vinden in die strategie als er niets van waar blijkt te zijn. Alle munitie die hij de pers geeft wordt toch weer op 10.000 verschillende manier uitgelegd. Doe gewoon je ding; pleeg een onderzoek en kijk wat er werkelijk aan de hand is. En vergeet niet: Marco weet hoe het werkelijk zit, wij en de media niet. Hij heeft daarmee in principe een troef om de strategie te kiezen die daar het best bij past.
Strategie lijkt dus: probeer het klein te houden en onderneem niets om het vuurtje nog hoger op te stoken. Laat ze maar denken, ze weten feitelijk toch niks en doe je ding.
As I stated.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Mwoah, daar kunnen sommige mannen nog wel mee wegkomen. En sommige dames cocquetteren er zelfs mee omdat ze dan zo fantastisch en gewild zijn. Maar als je aan minderjarige kinderen zit, is het meestal wel meteen klaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Vreemdgaan en minderjarigen bepotelen is echt compleet iets anders, en ook voor zijn reputatie mag ik hopenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Hij kijkt zeker als een typische kinderverkrachter uit zijn ogen?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco weet helemaal niet hoe het zit, de manier waarop hij meiden kust, vastplakt en knuffelt, ongevraagd doet mij vermoeden dat die een heel vertekend beeld heeft van de werkelijkheid.
hij komt er met zijn imago niet mee weg in mijn optiek. Heeft zich geprofileerd als ideale man/ schoonzoon. Valt hoe dan ook van zijn voetstukquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mwoah, daar kunnen sommige mannen nog wel mee wegkomen. En sommige dames cocquetteren er zelfs mee omdat ze dan zo fantastisch en gewild zijn. Maar als je aan minderjarige kinderen zit, is het meestal wel meteen klaar.
Ik denk dat een griezel als Giel Beelen zelfs jaloers kan zijn op een reputatie als die van Marco.
Blijkbaar kom je er beter mee weg in Nederland dan dat je zegt dat je het niet zo met hoofddoekjes op hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:11 schreef Ole het volgende:
[..]
hij komt er met zijn imago niet mee weg in mijn optiek. Heeft zich geprofileerd als ideale man/ schoonzoon. Valt hoe dan ook van zijn voetstuk
Ik dacht dat die daar alleen zat om de kleding van de Koninklijke familie te voorzien van commentaar,quote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef Leandra het volgende:
Die Clarice Stenger zit ook bij Beau maar darn.. dat is dan advocate, wat een ehm, ik weet niet wat eigenlijk maar haar manier van uitleggen, vragen enz. stoort me enorm, alsof ze groep 3 als publiek heeft.
Die was gek op kutjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef Ole het volgende:
Een Herman Brood bijvoorbeeld die maakte geen geheim van.
Je kunt zoveel vragen, je kunt Amalia ook vragen onderzoek te doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Een wat vreemde zet. Kun je het OM zomaar vragen iets te onderzoeken? Moet je niet gewoon aangifte van laster doen? En als er een dader is gevonden, die aankkagen?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die daar alleen zat om de kleding van de Koninklijke familie te voorzien van commentaar,
Nee, maar als die s’middags nuchter al zo opdringerig knuffelig en kusserig is richting vrouwen, zal dat s’avonds na een paar lijntjes en wat drank er niet minder van worden. Sommige kerels zijn gewoon zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Vreemdgaan en minderjarigen bepotelen is echt compleet iets anders, en ook voor zijn reputatie mag ik hopen
[..]
Hij kijkt zeker als een typische kinderverkrachter uit zijn ogen?
Betere argumenten dan dit vind je nergensquote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Idk maar Marco heeft zelf kinderen die duidelijk veel van hem houden.
Als hij echt kinderen verkrachtte, dan zou die denk ik ook aan zn kinderen gezeten hebben lijkt mij. Die kinderen lijken echter heel blij te zijn met hun vader.
Laster. Bij smaad maakt het niet uit of het waar is, maar gaat het om aantasten van de goede naam. Bij laster gaat het om onwaarheden die schade toebrengen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vond dat Clarice Stenger wel wat goede punten aandroeg bij Beau. Zo wordt in het statement niet duidelijk waarom Borsato vorig jaar hulp zocht bij het advocatenkantoor. Was dat om te onderzoeken of er sprake was van smaad? Om te achterhalen of hij een strafbaar feit had gepleegd? Wat was de hulpvraag?
En ook legde ze uit dat dit geen normale gang van zaken was, om het OM te vragen onderzoek te doen naar bronnen. De normale gang van zaken zou zijn een aangifte tegen smaad, en dan gaat het OM er mee aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |