abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202547644
Ik vond dat Clarice Stenger wel wat goede punten aandroeg bij Beau. Zo wordt in het statement niet duidelijk waarom Borsato vorig jaar hulp zocht bij het advocatenkantoor. Was dat om te onderzoeken of er sprake was van smaad? Om te achterhalen of hij een strafbaar feit had gepleegd? Wat was de hulpvraag?

En ook legde ze uit dat dit geen normale gang van zaken was, om het OM te vragen onderzoek te doen naar bronnen. De normale gang van zaken zou zijn een aangifte tegen smaad, en dan gaat het OM er mee aan de slag.
  donderdag 9 december 2021 @ 23:18:18 #52
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202547723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vond dat Clarice Stenger wel wat goede punten aandroeg bij Beau. Zo wordt in het statement niet duidelijk waarom Borsato vorig jaar hulp zocht bij het advocatenkantoor. Was dat om te onderzoeken of er sprake was van smaad? Om te achterhalen of hij een strafbaar feit had gepleegd? Wat was de hulpvraag?

En ook legde ze uit dat dit geen normale gang van zaken was, om het OM te vragen onderzoek te doen naar bronnen. De normale gang van zaken zou zijn een aangifte tegen smaad, en dan gaat het OM er mee aan de slag.
Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.

Niet zomaar roepen we gaan een onderzoek doen en we gaan ze aanklagen :(

Eerst een onderzoek doen, informatie verkrijgen, een conclusie trekken en dan je plan trekken vind ik veel bedachtzamer. Wie weet kun je er zelfs op een goede manier uitkomen met iemand die dit soort shit verspreid heeft of komt die tot inkeer en kan hij of zij je naam zuiveren. Marco lijkt mij meer iemand die iets op een vreedzame manier wil oplossen ipv iemand aan de hoogste boom willen hangen.

Ik kan me wel vinden in die strategie als er niets van waar blijkt te zijn. Alle munitie die hij de pers geeft wordt toch weer op 10.000 verschillende manier uitgelegd. Doe gewoon je ding; pleeg een onderzoek en kijk wat er werkelijk aan de hand is. En vergeet niet: Marco weet hoe het werkelijk zit, wij en de media niet. Hij heeft daarmee in principe een troef om de strategie te kiezen die daar het best bij past.

Strategie lijkt dus: probeer het klein te houden en onderneem niets om het vuurtje nog hoger op te stoken. Laat ze maar denken, ze weten feitelijk toch niks en doe je ding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 09-12-2021 23:24:17 ]
pi_202547732
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Uhm Marco Borsato is een artiest met 30 jaar ervaring, zijn in al die jaren opgebouwde reputatie (en die van Leontine) wordt al maandenlang om zeep geholpen door Life of Yvonne, Juicechannel en Roddelpraat.
Dan gaat hij toch niet een eenpitter uit Amsterdam West inhuren?

Natuurlijk kiest hij voor het niveau Knoops.
Dat om zeep helpen doet ie toch echt zelf. Actie —> reactie.
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 9 december 2021 @ 23:24:59 #54
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202547786
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Er van uitgaande dat het roddels zijn kan ik mij er toch wel in vinden. In zo'n geval kun je er voor kiezen om niet in een vlek te gaan wrijven, dus niet te veel gaan blazen en roepen dat je iets van plan bent. Ook dat kan voor argwaan en achterdocht zorgen.

Eerst een onderzoek doen, informatie verkrijgen, een conclusie trekken en dan je plan trekken vind ik veel bedachtzamer. Wie weet kun je er zelfs op een goede manier uitkomen met iemand die dit soort shit verspreid heeft of komt die tot inkeer en kan hij of zij je naam zuiveren. Marco lijkt mij meer iemand die iets op een vreedzame manier wil oplossen ipv iemand aan de hoogste boom hangen.

Ik kan me wel vinden in die strategie als er niets van waar blijkt te zijn. Alle munitie die hij de pers geeft wordt toch weer op 10.000 verschillende manier uitgelegd. Doe gewoon je ding; pleeg een onderzoek en kijk wat er werkelijk aan de hand is. En vergeet niet: Marco weet hoe het werkelijk zit, wij en de media niet. Hij heeft daarmee in principe een troef om de strategie te kiezen die daar het best bij past.

Strategie lijkt dus: probeer het klein te houden en onderneem niets om het vuurtje nog hoger op te stoken. Laat ze maar denken, ze weten feitelijk toch niks en doe je ding.
Maar zo werkt het dus niet, daar is het OM niet voor om zomaar voor een klantje wat onderzoek te doen....

Raar ook onderzoek naar de bron, hoezo? Kunnen het er meerdere zijn en wil je daar je verhaal op aanpassen?
  donderdag 9 december 2021 @ 23:28:50 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202547832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Maar zo werkt het dus niet, daar is het OM niet voor om zomaar voor een klantje wat onderzoek te doen....

Raar ook onderzoek naar de bron, hoezo? Kunnen het er meerdere zijn en wil je daar je verhaal op aanpassen?
Tja, ik ken de wet niet en meneer Knoops wel. Blijkbaar heeft hij een legitieme reden gevonden om het OM in te schakelen. En waarvoor en waarom weten we dus niet. En blijkbaar is er een belang om details daaromtrent juist niet naar buiten te brengen. En dat laatste kan ik me dus wel voorstellen waarom je daarvoor zou kiezen.
  donderdag 9 december 2021 @ 23:33:05 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202547870
Een wat vreemde zet. Kun je het OM zomaar vragen iets te onderzoeken? Moet je niet gewoon aangifte van laster doen? En als er een dader is gevonden, die aankkagen?
  donderdag 9 december 2021 @ 23:34:10 #57
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202547884
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tja, ik ken de wet niet en meneer Knoops wel. Blijkbaar heeft hij een legitieme reden gevonden om het OM in te schakelen. En waarvoor en waarom weten we dus niet. En blijkbaar is er een belang om details daaromtrent juist niet naar buiten te brengen. En dat laatste kan ik me dus wel voorstellen waarom je daarvoor zou kiezen.
Klopt ook... benieuwd hoe dit gaat verlopen...
  donderdag 9 december 2021 @ 23:38:42 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202547936
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Een wat vreemde zet. Kun je het OM zomaar vragen iets te onderzoeken? Moet je niet gewoon aangifte van laster doen? En als er een dader is gevonden, die aankkagen?
Hoe veel gunstiger zou het voor Marco zijn als hij degene die hem smaad bezorgd heeft, kan vergeven en deze bron zijn/haar wellicht gefabuleerde verhalen kan opbiechten en zeggen dat hij/zij spijt heeft. Alles in het geval dat het allemaal onzin is, wat alleen Marco echt weet.

Maar daar scoor je zelfs punten mee en dan zou hij er zelfs sterker uitkomen.
pi_202547973
  donderdag 9 december 2021 @ 23:46:31 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202548016
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 21:01 schreef Leandra het volgende:
Medio 2020 Knoops al ingeschakeld.... dat vind ik nogal wat.
Dan moeten de roddels toen ook al behoorlijk rondgegaan zijn.
Dit vind ik ook zo opvallend. Er moet toen ook al het eea zijn voorgevallen of hij heeft iemand zwijggeld betaald en probeert nu te achterhalen of iemand die hij betaald heeft alsnog z’n mond heeft voorbij gepraat.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_202548082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Tengano het volgende:

[..]

Eerst een onderzoek doen, informatie verkrijgen, een conclusie trekken en dan je plan trekken vind ik veel bedachtzamer. Wie weet kun je er zelfs op een goede manier uitkomen met iemand die dit soort shit verspreid heeft of komt die tot inkeer en kan hij of zij je naam zuiveren. Marco lijkt mij meer iemand die iets op een vreedzame manier wil oplossen ipv iemand aan de hoogste boom willen hangen.

Marco weet helemaal niet hoe het zit, de manier waarop hij meiden kust, vastplakt en knuffelt, ongevraagd doet mij vermoeden dat die een heel vertekend beeld heeft van de werkelijkheid.
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 december 2021 @ 23:56:17 #62
22592 crew  Ole
pi_202548134
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202548174
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
As I stated.

Het 1 hoeft zeker niet het ander te zijn MAAR: zijn reputatie wankelt al. Geef hem nog een zetje en het valt voorgoed.
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:02:59 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202548212
quote:
Mwoah, daar kunnen sommige mannen nog wel mee wegkomen. En sommige dames cocquetteren er zelfs mee omdat ze dan zo fantastisch en gewild zijn. Maar als je aan minderjarige kinderen zit, is het meestal wel meteen klaar.

Ik denk dat een griezel als Giel Beelen zelfs jaloers kan zijn op een reputatie als die van Marco.

Er zijn zelfs mannen die mensen graag als president willen hebben, die zo'n reputatie hebben.

Er in de rock & roll scene is dat zelfs meer gangbaar dan niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 10-12-2021 00:09:23 ]
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:09:12 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202548283
quote:
Vreemdgaan en minderjarigen bepotelen is echt compleet iets anders, en ook voor zijn reputatie mag ik hopen
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Marco weet helemaal niet hoe het zit, de manier waarop hij meiden kust, vastplakt en knuffelt, ongevraagd doet mij vermoeden dat die een heel vertekend beeld heeft van de werkelijkheid.
Hij kijkt zeker als een typische kinderverkrachter uit zijn ogen?

:')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 december 2021 @ 00:11:03 #66
22592 crew  Ole
pi_202548303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Mwoah, daar kunnen sommige mannen nog wel mee wegkomen. En sommige dames cocquetteren er zelfs mee omdat ze dan zo fantastisch en gewild zijn. Maar als je aan minderjarige kinderen zit, is het meestal wel meteen klaar.

Ik denk dat een griezel als Giel Beelen zelfs jaloers kan zijn op een reputatie als die van Marco.
hij komt er met zijn imago niet mee weg in mijn optiek. Heeft zich geprofileerd als ideale man/ schoonzoon. Valt hoe dan ook van zijn voetstuk
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:12:42 #67
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202548321
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:11 schreef Ole het volgende:

[..]
hij komt er met zijn imago niet mee weg in mijn optiek. Heeft zich geprofileerd als ideale man/ schoonzoon. Valt hoe dan ook van zijn voetstuk
Blijkbaar kom je er beter mee weg in Nederland dan dat je zegt dat je het niet zo met hoofddoekjes op hebt.
pi_202548323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef Leandra het volgende:
Die Clarice Stenger zit ook bij Beau maar darn.. dat is dan advocate, wat een ehm, ik weet niet wat eigenlijk maar haar manier van uitleggen, vragen enz. stoort me enorm, alsof ze groep 3 als publiek heeft.
Ik dacht dat die daar alleen zat om de kleding van de Koninklijke familie te voorzien van commentaar, :X
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 december 2021 @ 00:13:13 #69
22592 crew  Ole
pi_202548329
Een Herman Brood bijvoorbeeld die maakte geen geheim van.
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:13:45 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202548334
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef Ole het volgende:
Een Herman Brood bijvoorbeeld die maakte geen geheim van.
Die was gek op kutjes :D

Misschien moet Marco daar maar eens een liedje over schrijven en zijn imago onderhand een beetje bijstellen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:16:13 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202548358
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Je kunt zoveel vragen, je kunt Amalia ook vragen onderzoek te doen.
Dat Borsato (Knoops) dat verzoek bij het OM heeft neergelegd wil niet zeggen dat ze gaan onderzoeken zonder aangifte.
Maar het zou ook kunnen dat dit persbericht is om dat te bewerkstelligen natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:18:43 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202548374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik dacht dat die daar alleen zat om de kleding van de Koninklijke familie te voorzien van commentaar, :X
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202548396
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Vreemdgaan en minderjarigen bepotelen is echt compleet iets anders, en ook voor zijn reputatie mag ik hopen
[..]
Hij kijkt zeker als een typische kinderverkrachter uit zijn ogen?

:')
Nee, maar als die s’middags nuchter al zo opdringerig knuffelig en kusserig is richting vrouwen, zal dat s’avonds na een paar lijntjes en wat drank er niet minder van worden. Sommige kerels zijn gewoon zo.
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2021 @ 00:23:40 #74
70532 loveli
N
pi_202548420
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Idk maar Marco heeft zelf kinderen die duidelijk veel van hem houden.

Als hij echt kinderen verkrachtte, dan zou die denk ik ook aan zn kinderen gezeten hebben lijkt mij. Die kinderen lijken echter heel blij te zijn met hun vader.
Betere argumenten dan dit vind je nergens :')
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 10 december 2021 @ 00:26:36 #75
70532 loveli
N
pi_202548444
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Ed1234 het volgende:

Laster. Bij smaad maakt het niet uit of het waar is, maar gaat het om aantasten van de goede naam. Bij laster gaat het om onwaarheden die schade toebrengen.

Als er niets aan de hand is, doe je aangifte van laster. En vrij snel. Als je aangifte doet van smaad, laat je in het midden of het waar kan zijn, dus dat doe je niet in een dergelijke situatie.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')