Om het daarna als volgt te framen: "Het OM ziet geen aanleiding om nader onderzoek te doen naar de aantijgingen"quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef fleuril het volgende:
[..]
Dat wil Marco graag, ik vermoed niet dat het OM dat gaat doen
Misschien een ideetje voor een Musical? "Ik geloof in mij!"quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
Marco is echt in zichzelf gaan geloven hé
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor een Musical? "Ik geloof in mij!"
Dat klinkt al een stuk beter dan de huidige Hazes-variant.
Nou ja, als iedere vreemdganger ook aan minderjarigen zou zitten dan liepen er weinig volwassen mannen meer vrij rond.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:56 schreef vencodark het volgende:
Hoe erg stinkt dit zaakje inmiddels?
Dat hij jarenlang vreemdgegaan is, spreekt natuurlijk niet in zijn voordeel. Onbetrouwbaar en een leugenaar. Neemt zijn huwelijk niet zo serieus.
en vrouwen, die gaan natuurlijk net zo goed vreemd. Net als Leontien niet trouw wasquote:Op donderdag 9 december 2021 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als iedere vreemdganger ook aan minderjarigen zou zitten dan liepen er weinig volwassen mannen meer vrij rond.
Aangifte doen is gezeik en dan gaan de kranten minitieus de voortgang zitten bijhouden en verhaal halen bij de tegenpartij. Het OM vragen om je vrij te pleiten is als je schone handen hebt misschien wel chiller. Hoef je ook de strijd niet aan te gaan met anderen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een rare verklaring. Het OM vragen onderzoek te doen. Als het niet waar is doe je toch aangifte
Die lijken zich gemiddeld toch wat minder vaak schuldig te maken aan seksueel misbruik van minderjarigenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vrouwen, die gaan natuurlijk net zo goed vreemd. Net als Leontien niet trouw was
Grappig, ik dacht juist het tegenovergestelde. Knoops lijkt in mijn ogen juist zaken aan te nemen waar hij met zijn geweten achter kan staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef sly-nl het volgende:
Mja, die Knoops met een matig geweten, vind ik,
Ja, dat ontkent hij niet. Maar dat geeft nog geen recht om hem van deze aantijgingen te gaan beschuldigen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:56 schreef vencodark het volgende:
Hoe erg stinkt dit zaakje inmiddels?
Dat hij jarenlang vreemdgegaan is, spreekt natuurlijk niet in zijn voordeel. Onbetrouwbaar en een leugenaar. Neemt zijn huwelijk niet zo serieus.
Hij ontkende het wel. Hoe oud was Maan destijds?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, dat ontkent hij niet. Maar dat geeft nog geen recht om hem van deze aantijgingen te gaan beschuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |