abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:54:56 #176
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202552355
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:56:44 #177
482080 AgnesGru
pi_202552368
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daarom staat er ook dat ik dat denk. Wie is er anders bezig met een boek?
Lees dit even terug:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit gaat toch om die mega fan Nathalie? Zoveel jaar vrijwilligerswerk, bakken met geld besteed aan Marco, uiteindelijk de gewenste seks met Marco om vervolgens gedumpt te worden voor Tessa.

Hoe lang heeft ze achter hem aangerend? 25 jaar toch? Twee jaar geleden werd dat contact abrupt beëindigd,
Voor wie zou Marco dan advies ingewonnen hebben bij Knoops? Zes maanden later?
Wie gaat er nu een boek schrijven over die tijd?

Dit is een Nathalie VS Marco oorlog en ik vermoed dat Nathalie genoeg munitie heeft.
pi_202552415
Opvallend dat hij bij Boulevard met fluwelen handjes wordt aangepakt en dat er vooral wordt gehamerd op dat er nog niks bewezen is.

Toch wel zum kotzen omdat ze normaliter wel alle bagger over iemand vermelden
pi_202552443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef Ole het volgende:
Ook als hij niet aan minderjarigen gezeten heeft. Het vreemdgaan is sowieso zo goed als duidelijk. Dat al doet zijn reputatie geen goed.
Met Maan heeft ie wel bewezen dat ie niet vies is van een jong blaadje.
pi_202552498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Waar hij een soort machtsverhouding mee heeft...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202552596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Bewezen ja? Of eveneens geruchten.
pi_202552629
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die had het nou net wel over wat er tegen haar gezegd werd en Ockje maakte daar een discussie over de timing van Sylvana van.
Nee, die gaat niet meer zeggen wat Beertema tegen haar zei in de zaal.
Zie https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-blijven-a4068503

Wat zei Beertema tegen u?
„Ik heb besloten dat ik dat niet ga zeggen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:22:24 #183
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552662
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 12:42 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja, maar die geruchten hoeven niet waar te zijn. Er bestaan ook mensen die daarover liegen, wist je dat?

En vooral een publiek figuur met veel geld zijn mensen wraakzuchtig naar en jaloers op. Betekent overigens ook niet automisch dat hij onschuldig is. Maar ik vind het heel heftig dat mensen zo snel conclusies trekken mbt van deze zaak, welke van de 2 kanten dan ook!
Eens. Er zijn als ik het begreep ook idolate fans die zich zeer 'bereid en ontvankelijk' verklaren. Ik begreep dat hij toen hij met Leontine weer is verenigd zo'n verbinding heeft afgekapt. Dat soort mensen kunnen uit rancune hele vervelende dingen doen en desinformatie verspreiden om je proberen kapot te maken.
pi_202552671
Weer een update in het AD,

Twijfels bij advocaat
Collega-raadsman Johan Mühren verwacht dat het nooit tot een daadwerkelijk onderzoek zal komen. ,,Het is strafrechtelijk gezien nogal een stap om een roddelprogramma voor smaad te vervolgen. Ik heb grote twijfels of het OM dat gaat doen. Het lastige bij dit soort programma’s is dat ze bepaalde informatie gewoon mogen delen en verspreiden. De journalistieke vrijheid prevaleert in dit geval boven het belang van Marco Borsato”, vermoedt Mühren.

Het Openbaar Ministerie is in dit geval niet eens nodig. Borsato maakt meer kans op eerherstel als hij het buiten het OM om probeert, denkt Mühren. ,,Hij kan de verspreiders beter in een civiele zaak aanklagen en een schadevergoeding voor de geleden schade eisen.” Mühren snapt de tactiek van het advocatenteam van Borsato, maar vindt het verzoek ‘wel ver gaan’. ,,Ik vind het behoorlijke verspilling van geld en tijd als het OM zonder een aangifte of wat dan ook een onderzoek start. Een totaal onnodige inzet van het overheidsapparaat, als je het mij vraagt. Die tijd en energie kan beter elders in geïnvesteerd worden.”

De advocaat van Borsato zegt dat specifiek voor deze weg is gekozen. ,,Het onderzoek dat we hebben aangevraagd naar de bron biedt ons in processueel opzicht voordelen. Maar dat maken we nu niet bekend.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)-dit-niet~a67ffa755/
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:29:33 #185
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, die gaat niet meer zeggen wat Beertema tegen haar zei in de zaal.
Zie https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-blijven-a4068503

Wat zei Beertema tegen u?
„Ik heb besloten dat ik dat niet ga zeggen.
Dat is ook precies hoe je met zo'n kluisverklaring omgaat.

Ze gingen niet :)
pi_202552731
De vraag is, wat is de bron... Het roddelcircuit in alle vormen of worden zij gedwongen om hun (anonieme) bronnen bekend te maken?
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_202552738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Eens. Er zijn als ik het begreep ook idolate fans die zich zeer 'bereid en ontvankelijk' verklaren. Ik begreep dat hij toen hij met Leontine weer is verenigd zo'n verbinding heeft afgekapt. Dat soort mensen kunnen uit rancune hele vervelende dingen doen en desinformatie verspreiden om je proberen kapot te maken.
Al eerder geplaatst, maar dit zette N op haar Insta in de week nadat Yvonne voor het eerst fel inzette op de koe en het weiland:

pi_202552752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:31 schreef suzebol75 het volgende:
De vraag is, wat is de bron... Het roddelcircuit in alle vormen of mworden zij gedwongen om hun (anonieme) bronnen bekend te maken?
Nou ja, volgens Yvonne valt alleen RoddelPraat aan te pakken en als zij ook de pineut is,
dan zal ze terugslaan met haar bron (slachtoffer en moeder) en al het bewijs.
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:37:12 #189
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Al eerder geplaatst, maar dit zette N op haar Insta in de week nadat Yvonne voor het eerst fel inzette op de koe en het weiland:

[ afbeelding ]
Ok dank je. Ik kan zelf niet op Facebook, TikTok, Instagram en Dark Web en ook geen Netflix trouwens. Ik weet niet of ik dan heel erg achterloop, maar ik heb er eigenlijk geen behoefte aan. Hoewel ik wel eens van die live facebook video's over bepaalde calamiteiten of demonstraties zou willen volgen. Dat lijkt mij dan wel leuk.
pi_202552803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vergeet het artikel in de Story niet.
pi_202552813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nou ja, volgens Yvonne valt alleen RoddelPraat aan te pakken en als zij ook de pineut is,
dan zal ze terugslaan met haar bron (slachtoffer en moeder) en al het bewijs.
Je ziet wel aan dr kop dat ze erover stresst, of ligt dat aan mij

Ze zegt ‘ik hoop dat je juist aangifte doet’. Als ze dat echt had gehoopt, had ze hem er niet zo dreigend op gewezen in die video.
pi_202552819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ok dank je. Ik kan zelf niet op Facebook, TikTok, Instagram en Dark Web en ook geen Netflix trouwens. Ik weet niet of ik dan heel erg achterloop, maar ik heb er eigenlijk geen behoefte aan. Hoewel ik wel eens van die live facebook video's over bepaalde calamiteiten of demonstraties zou willen volgen. Dat lijkt mij dan wel leuk.
Die kun je ook gewoon zien zonder fb, via YouTube. In het demonstratie topic in NWS staan altijd de linken naar de live.
  Spellchecker vrijdag 10 december 2021 @ 13:39:21 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202552827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Niks mis mee, je mist een boel, maar zeker niet allemaal belangrijke info ;)
Kortom; meer rust in je hoofd ;)

En voor de juice kom je maar lekker hierheen :D
pi_202552866
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:38 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Je ziet wel aan dr kop dat ze erover stresst, of ligt dat aan mij

Ze zegt ‘ik hoop dat je juist aangifte doet’. Als ze dat echt had gehoopt, had ze hem er niet zo dreigend op gewezen in die video.
Idd blufpoker, (ook zij) verhoogt de inzet, vlucht naar voren (om te voorkomen dat er gecalled wordt).
  vrijdag 10 december 2021 @ 13:42:52 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202552871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:39 schreef maily het volgende:

[..]
Niks mis mee, je mist een boel, maar zeker niet allemaal belangrijke info ;)
Kortom; meer rust in je hoofd ;)

En voor de juice kom je maar lekker hierheen :D
Ja maar, ik merk wel dat ik zonder dat soort kanalen wel heel erg achterloop qua informatie :D

Maar eerlijk gezegd liggen mijn interesses ook op een heel ander terrein, maar dit vond ik toch wel heavy genoeg om mezelf een beetje te informeren.
pi_202552975
Ik geloof er nu helemaal geen reet meer van.

Laat die moeder met haar zogenaamde opname en dagboek van haar dochter maar aangifte doen. Dit gezwets gaat nergens meer over. :')
Volgens mij hoeft Marco ook niet te bewijzen dat hij niet aan een minderjarige heeft gezeten maar is het andersom, dat degene die beweert ook bewijst? Of werkt dat niet zo in dit soort situaties?
LEEF!
pi_202553023
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Weer een update in het AD,

Twijfels bij advocaat
Collega-raadsman Johan Mühren verwacht dat het nooit tot een daadwerkelijk onderzoek zal komen. ,,Het is strafrechtelijk gezien nogal een stap om een roddelprogramma voor smaad te vervolgen. Ik heb grote twijfels of het OM dat gaat doen. Het lastige bij dit soort programma’s is dat ze bepaalde informatie gewoon mogen delen en verspreiden. De journalistieke vrijheid prevaleert in dit geval boven het belang van Marco Borsato”, vermoedt Mühren.

Het Openbaar Ministerie is in dit geval niet eens nodig. Borsato maakt meer kans op eerherstel als hij het buiten het OM om probeert, denkt Mühren. ,,Hij kan de verspreiders beter in een civiele zaak aanklagen en een schadevergoeding voor de geleden schade eisen.” Mühren snapt de tactiek van het advocatenteam van Borsato, maar vindt het verzoek ‘wel ver gaan’. ,,Ik vind het behoorlijke verspilling van geld en tijd als het OM zonder een aangifte of wat dan ook een onderzoek start. Een totaal onnodige inzet van het overheidsapparaat, als je het mij vraagt. Die tijd en energie kan beter elders in geïnvesteerd worden.”

De advocaat van Borsato zegt dat specifiek voor deze weg is gekozen. ,,Het onderzoek dat we hebben aangevraagd naar de bron biedt ons in processueel opzicht voordelen. Maar dat maken we nu niet bekend.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)-dit-niet~a67ffa755/
Hoe zit dat dan? als je dus een roddelprogramma bent kun je iemand van allerlei zaken betichten?
pi_202553049
Het is allemaal heel simpel, mensen. Zolang niemand aangifte heeft gedaan tegen Borsato, is het allemaal gelul.
  vrijdag 10 december 2021 @ 14:02:43 #199
482080 AgnesGru
pi_202553083
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Idd blufpoker, (ook zij) verhoogt de inzet, vlucht naar voren (om te voorkomen dat er gecalled wordt).
Laat haar maar lekker onder ede verklaren, eens kijken of ze dan nog zoveel te zeggen heeft.
pi_202553144
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef theunderdog het volgende:
Het is allemaal heel simpel, mensen. Zolang niemand aangifte heeft gedaan tegen Borsato, is het allemaal gelul.
Mwoah. Je zou niet de eerste zijn die wel naar de politie gaat, maar die niet eens tot het punt van aangifte komt omdat de politie/recherche het allemaal te ingewikkeld lijkt. Maw, als je geen bewegend beeld of gapende wonden kunt overleggen. Stel je ajb niet te veel voor van de bereidwilligheid om een aangifte, waar de politie daadwerkelijk voor aan de bak zal moeten, aan te nemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')